Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:49
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Hollevoet284 46 jaar (regio 0575) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Sandra 206 42 jaar (regio 0318) |
En up maar weer enne Leonard ook zonder gel grootverbruik mat je hier mee mee hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:13
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Geef Frank een steuntje in de rug en dat hij niet achter elke boomhut moet schuilen....en wat ik ooit begreep was het een gezellige picknick en niet een verkapte datingshow |
Dan hebben we het beiden goed begrepen maar ik jou niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 19:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Algemeen is gebleken uit betrouwbare bron dat vrouwen alleen verliefd worden op succesvolle mannen en uiterlijk niet altijd de doorslaggevende factor is. Misschien kun je beter spreken over een stabiele man. Dus Frank er is nog hoop en geloof me er is geen handvol maar een landvol |
vallen vrouwen op succesvolle mannen Heb liever een lieve en hartelijke man dan 1 met een bak vol geld, geld is handig zou ik niet ontkennen maar die betrouwbare bron ben ik het niet mee eens!! Maarre heb jij een lief dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...of een boomhut en daar mag jij dan een hele dag inzitten...en we zetten een bordje met: 'Verboden te voederen.' |
Das weer eens wat anders vorige keer gingen er een paar boomhangen om een man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 18:32
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke |
Ow lees het net pas... Hopelijk is het goed gegaan en kan je nu echt gaan herstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 19:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ach...... poolexpedities kunnen óók mooi zijn |
Ja draai er maar een eind aan
Stiekum ben je gewoon zoooo jaloers op de zon die wij hadden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 19:57
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahahaha gezellig samen op de scootmobiel |
vergeet niet het rollator rekkie achterop he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 19:56
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Heerlijk de zon, fietsend, genietend, de berg af........brrrrr fris is het nog wel! Lekker ervan genoten......... |
waar hebben jullie een berg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 19:55
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Toch geen g*h*ktb*ll*n? |
Hou op over die ballen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:37
|
|
|
[quote=JOANNIE702]
sinds wanneer mag je ze zelf bakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:36
|
|
|
ROOS575 schreef: | Zeker-te-weten Moest jij je ook al goed insmeren? |
Ja het was echt oppassen voor die warme zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:34
|
|
|
Owwwwwww jij bent echt de overtreffende trap he men hoe kom je erop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:43
|
|
|
Verbrand?? je loopt zo rood aan Maar het was echt lekker buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Whatever..... waren alle mensen op straat maar zo vrolijk als jij!
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..........
Ook zo eentje die soms maar blíjft hangen.....in mijn hoofd.... |
en bedankt nu zit ik met ander liedje van kinderen voor kinderen in mn hoofd...
heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:40
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
JOL252 schreef: | Blijkbaar ... Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). |
Hihi nou gaan de damens allemaal zondag naar kattuk op jacht.... Nah Gerrit zoek een mooi bankie daar en wacht af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 15:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Krabbelen?
Hier is het koud en bewolkt. Opzich niet erg, maar mis die vuurbal wel een beetje boel!! |
Wat heerlijk is dat zonnetje toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:37
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ehm....... jullie zitten ten (zuid-)westen van ons, de zon gaat van het oosten naar het westen, dus als wij hem nou tot een uurtje of 4 's middags houden, mogen jullie hem daarna nog ff een tijdje. Kun je mooi in Scheveningen de zon in de zee zien zakken. Deal? |
Welke jullie ten zuid-westen tsssssssss.... enne hij komt er hier al door hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik blijf het raar vinden hoor dat blokkeren. Wat kan mij het schelen wie mijn profiel bekijkt. Ga je toch niet blokkeren |
Heb 1 persoon geblokt en met zeeeeeeer grondige reden!
Erika die blij is dat het bestaat al zal ze er zeer zeker geen misbruik van maken en zomaar blokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:07
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Natuurlijk Erika, ik ken er ook, maar ik ken er ook die wel doorgevochten hebben, en soms kan je vechten tot je een ons weegt. En iedereen kent wel iemand die vecht ( de nette versie dan) en laten we eerlijk blijven, niemand zal zeggen dat leven een makkie is.
Soms kan je zelfs alleen moeten vechten, tot soms wel eens worstelen aan toe, maar je moet wel doorgaan, en soms heel soms..! En als jij kan veronderstellen, vind ik knap, dat er overal een alternatieve oplossing voor is, één van de minste weerstand, vind ik dat knap.
Ik zou je wel een voorbeeld kunnen stellen, een heel verhaal, waar spontaan de tranen van in je ogen springen. Maar dan wel van een stel, die heel veel pijn verdriet hebben gekend, die door gingen tot het bittere einde......... |
We kennen elkaar langer ook elkaars standpunt en ja dat verhaal van je ken ik Dat dat stel nog samen is, is supermooi!!! Maar helaas is het meestal anders, ook als er twee gevochten hebben en het niet meer gaat....Dat jij er anders in staat dat mag, maar probeer wat meer de mensen te respecteren die zich kapot gevochten hebben, en die hier behoorlijk mee gekwetst worden... Niemand vraagt je om te zwijgen, maar wel om iets meer genuanceerd te zijn uiteindelijk hebben jij en ik niet in zo'n situatie gezeten en mogen we zeggen gelukkig niet!!
Erika die dingen kan relativeren en nuanceren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:06
|
|
|
ANNA415 schreef: | Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Doe ik nooit |
Nee hoor valt mee maar 5240 keer in 2.5 jaar valt wel mee toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:03
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik ben toch echt wel bang, dat die laatste hier op cm niet zitten, die zijn dan nog aan het strijden toch? Los van het feit, vreemd gaan en mishandeling (lichamelijk en geestelijk) kan ik mij er weinig bij voorstellen waar sommige tegenwoordig om scheiden. En vraag mij dan ook stellig af, waar is soms de strijd gebleven voor het behoud van een huwelijk, tegenwoordig.
En dan nog, de opmerking wat een omgeving zegt, dan is mijn vraag je bent toch niet met je omgeving gehuwd. En ik bedoel het echt niet te persoonlijk, maar de omgeving zijn in de regel de grote opgevers, die van de hoed nog rand, enige wetenschap hebben dan door horen zeggen, verkregen. Ik zeg heus niet dat horen zien en zwijgen, altijd tot de deugden behoren. |
Gerrit je weet dat ik het hier niet mee eens ben, Ja ook ik ben iemand die nooit getrouwd is geweest, maar ik ken er zat die gevochten hebben voor hun huwelijk en er bijna aan kapot zijn gegaan!! Daar is een huwelijk niet voor ingesteld! Man en vrouw horen één te zijn en samen alles te doen aan hun huwelijk zeker mee eens!! Maar alleen vechten en zoals ik er ken geestelijk of lichamelijk er bijna aan kapot zijn gegaan nee.... dat is geen huwelijk dat is een hel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hoi Erika,
Ik kan en wil alleen mee, als ik met iemand mee en terug zou kunnen rijden, regio 078.
Dus ja, is er zo iemand is het de wil van de Here.
Anders niet.
|
Leuk Shanita dat je meewil ik zou zeggen plaats een oproepje of er iemand wil die uit jou richting komt... tot op heden allemaal noorde en oosterlingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:21
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wil je haar in een gevangenis dan? |
Heb niks gezegt van een slot op het hek he
mannen je moet ze ook alles uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eindelijk is de mist weg . Vanaf gisteravond tot 15.00 uur zat het potdicht |
Hier de hele dag al de zon
|
|
Naar boven |
|
|