ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:16
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

CARMEN073 schreef:
Warm... bij jim boppe? Verraste, verbaasde smiley Der ljuw ik nix fan jur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja bjusterbaarlik war jerre!
Kest wol in de bleate kont ny buten Clown smiley
(hoefst ek niks te keapje!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 12:48

CARMEN073 schreef:
Smiley die vol vragen zit

En trekt ze dan alles over elkaar aan??

Is ut te warm veur mien wicht .........begriep dat dan!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:48

JANS221 schreef:
hoeveel ruimte heb ik hier?

uhm... 2 broeken, 1 rok, 2 colberts, 3 shirts, 1 vest...... eigenlijk valt het best mee als je het snel zegt..

........Ik had echt niets meer om aan te trekken! Engeltje smiley

Even showen jans!
Ik koop zelden kleding,mijn zus daarentegen koopt zich arm........en schuift hier dan stiekem de zakken naar binnen zodat haar man het niet ziet.......ideaal! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 11:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

GERRIT603 schreef:
is er geen kans op promotie naar bv een goede fee Smiley die vol vragen zit

dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes Clown smiley

Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Twijfelende smiley
Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Geschokte, onthutste smiley Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......

misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Nou Annet zo ben ik ook opgevoed en er ook nog steeds voor. De eerste tv die ik op mijn kamer kreeg was ik 19 kocht het van mijn eigen salaris.
Ben er niks minder om!!
Weet dat bij mijn zus en broer er ook nog nergens een tv op de slaapkamers staan en die hebben beide 2 pubers in huis!!

Ik vind het lekker als we alledrie even onze eigen gang kunnen gaan,mijn kids voor de tv,ik met de laptop,het leven is al gejaagd genoeg en mijn pubers willen best met mij winkelen of op visite maar samen buiten iets doen????Neuh..........

Ik kwam thuis uit mijn werk,niemand thuis,ik heb mijn mobiel uit gedaan(!!!! haha) en ben heerlijk gaan dutten.........Om 7 uur schrok ik wakker,kerel in paniek aan de deur........ik was niet te bereiken,of er brand was of zo? Verraste, verbaasde smiley Dat constant bereikbaar moeten zijn,dat vind ik vreeeeeeeeselijk!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: BZV Topic

JOCHEBED148 schreef:
Hoop ik ook Lielie! Ik ben (bija tegelijk) met Wilma bevallen, onze kids zaten in de zelfde klas, de moeders op zwangerschapsgym en nagym.....Ik ken Wilma als een hele lieve, gunnende, zichzelfwegcijverende schat.....
Maar Swaentje kwam ook heel lief over, al ken ikhaar verder niet....moge de bestel winnen he!

Wilma lijkt me een lieve vrouw maar een stuk ouder dan Martin toch?Of vergis ik me nu?
Martin straalt als hij naar Swaen kijkt,met haar praat hij vertrouwelijk,tegen wilma zakelijk.......

Maar.......Aad heeft zn eerste echte zoen gehad,daar neem ik straks een wijntje op Knipoog smiley

Henrieke.......kweenie,als dat verliefdheid is???"ik vind je leuk" ........hm,weinig passie hoor........

Leanne,uitgekat voor deze week
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 22:09

EDWIN451 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Heb jij een tv hoek op je overloop?
Ik heb er hooguit een schilderijtje hangen. Geschokte, onthutste smiley

Ik wilde een strenge moeder zijn "GEEN TV OP DE SLAAPKAMERS!" sprak ik ferm.......dat vond oma zo sneu dat ze een giga-tv doneerde en ik,zei de gek,heb er het meubel en een enorme zitzak bij geleverd Gefrustreerde smiley
Ik moet zeggen,het is wel lekker rustig Engeltje smiley

Tja,een schilderijtje heb ík weer nietKnipoog smiley

Leanne(tegen de tijd dat ze deur uit zijn weet ik precies hoe ik ze op had moeten voeden........)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 12:27

HANNAH810 schreef:
ow now!!
en nu?

hele flesje remover er over gegoten?

Nou......dame in kwestie had er een kleedje over gegooid......dus zag ik het net pas.......te laat voor remover Twijfelende smiley
Tis op de overloop in de tv-hoek dus geen drama(nou ja,geen wereldprobleem),flink sparen voor een lading laminaat denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 21 oktober 2012, 12:21

Knalblauwe nagellak over cremekleurige vloerbedekking Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Pubers.......zucht........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 09:15

ROELANDE345 schreef:
zon dag zou mij ook kunnen overkomen maar:
IEMAND IN DE BILLEN KNIJPEN???????????????
dat moet je ff uitleggen Le Verraste, verbaasde smiley

Is toch heel normaal.........een leuke jonge vent even bevoelen?

ut mocht van em en het staat op fillem Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:32

Ik heb een man ten huwelijk gevraagd(die resoluut nee zei Boze smiley ),iemand in de billen geknepen,een bejaarde geholpen met oversteken,koffie gedronken bij een volkomen vreemde,met 8 man door een auto gekropen,met eieren gegooid..........nou,dat was het wel zo'n beetje.........gewoon zo'n doorsnee dag Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 08:51

Straks eerst maar eens werken en daarna met 36 collega's de stad in........ik mis altijd de vrijdag-5 uur-borrel net als velen dus nu gaan we met de hele meute,lekker uit eten en.......de rest zien we wel Knipoog smiley

Fijne vrijdag!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:59
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ZEELAND736 schreef:
Zal ik je troosten????

Lachende smiley Lachende smiley

Hoeft niet,me happy.......dietiste gebeld met de mededeling dat ik rigoreuze maatregelen ging nemen(shake it baby),aldaar toch maar gewogen.........bleek ik afgevallen te zijn Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley Nah........uit eten gaan en afvallen,wie doet me dat na?Knipoog smiley

Ze vindt mij een braaf meisje......sjoer....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 11:00
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Ik heb mezelf vandaag op droog brood gezet..........afgelopen weekend met 40 man gegourmet(ik voel het nog),morgen wokken met mijn collega's en zaterdag een buffet met mijn eigen familie,daarna door naar een groep vrienden waar weer een buffet op het menu staat Geschokte, onthutste smiley
Ik plof.........vaarwel ouwe spijkerbroek,hello shakes Huilende smiley, smiley in tranen

Koken?Wat is dat? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:39
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een

SEAN748 schreef:
Leeftijd blijkt geen topic voor je, krijg sterk de indruk dat je een vader(figuur) zoekt in plaats van een man. Zieke smiley

Een vaderfiguur in de vorm van een jonge strakke bouwvakker met bovenmatig gevormde armen,schouders en bijbehorend onderachterkantje(die een tikkie scheef loopt vanwege zn goed gevulde persoonlijke pinautomaat) ..........hm.......die Petra is zo gek nog niet,zo'n "opa" willen we allemaal wel Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 12:05
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Hannah,an mij ook van harte gefeliciteerd met je 40STEverjaardag!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:47

PETRA944 schreef:
na ja dat zeg je, goede wil en god verandert het hart van mensen, dan denk je dat je goed bezig bent, maar stond bij die kassa en ben wat ziek en dacht eh ik moet zo overgeven, dus wou snel na buiten, later ga ik terug na een bankje in de winkel om me boodschappen effe goed te doen en effe op dat bankje te zitten. kijk na al die mensen die stonden te wachten, rijen vanaf de diepvries... ha ha. en dan zie ik mensen staan en dacht eh die voelden zich misschien ook wel effe ziek of zo, egoisme overheerst toch, beter had ik eerst gekeken of er niet iemand was die zich nog belabberde voelde en voor gelaten, dan denk je dat je bezig ben als best wel een goed mens.....maar steeds kom je je zelf toch vaak tegen.En weet je heb daar best effe gezeten om bij te tanken voor ik weer na huis moest, en dan zie je al die mensen en jee warom is bijna iedereen sjagrijnig om even te moeten wachten, een winkel vol met decadent eten, merendeel kwam sjagrijnig en gehaast over en dan zie je een man, in de bloei van zijn leven, slecht verzorgd met trillende handen bier kopen, een oud iemand die amper op zijn benen kan staan en dacht ik echt jee wat hebben die mensen jezus hard nodig en wie ben ik dat ik ze voor ging? Hetw as alsof god me liet zien van eh petra jij denkt dat je het moeilijk heb, met griep boodschappen doen, kijk es na al het leed van die mensen .en het overweldigde me wat ik zag, beetje moeilijk uit te leggen.

Petra hou op met je schuldig te voelen!Je mag best eens naar jezelf kijken en voor jezelf opkomen en zelfmedelijden is niet erg zolang je er niet in wegzinkt.........kop op,je voelde je niet goed,misschien had die boze man net een rekening in de bus gekregen..........het liep zo,klaar! Knipoog smiley

Leanne,die vandaag maar weer eens naar een jarige gaat.......de directe (schoon)familie zit op dit moment op 70 personen(en de volgende zijn al onderweg Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 13:07
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een

Ik zie het weer bevestigd,ik ben geweldig Engeltje smiley

http://www.youtube.com/watch?v=3XHWIEZawRw&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?

Er zijn hier hele topics geweest over vergeving,waar is die gedachte nu gebleven????
Iemand doden omdat JIJ vindt dat je ze uit de samenleving wilt hebben strookt niet met de Bijbel,na doding is er geen kans meer op berouw en vergeving.Wat mij betreft mogen de straffen hoger worden,vergis je niet,opsluiting is al een zware straf op zich.......

In Amerika voert men de doodstraf uit,de criminaliteit neemt er alleen maar toe dus als afschrikmiddel werkt het absoluut niet.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 19:40
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

QSJE546 schreef:
als ie alleen maar over ex kan praten en dan ook nog es heeeeel negatief Kotsende smiley

Of alleen maar over seks en dan heeeeeeeeeel positief Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 19:39
BerichtOnderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))

CORTAZAR588 schreef:
en die hun plaats niet weten.

Je andere 2 bezwaren begrijp ik enigszins.......deze niet,leg uit.
(of bemoei ik me er nu teveel mee Engeltje smiley )

Leanne,mijn plaats is hoofd van mijn gezin zijn,vol trots Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 13:20

ANNETTE792 schreef:
Na dit soort verslagen baal ik er altijd van dat ik hier niet veel meer gedate heb vroeger, bestaan dat soort mannen echt Geschokte, onthutste smiley
Als het je overkomt is het niet zo leuk, maar als je het leest kom ik echt ff niet meer bij.

Aan liegen/bedriegen heb ik zo'n pesthekel........je echt laten zitten met de hele rekening van een etentje.........zeggen dat die Suzuki van je ex is en je zelf een Mercedes hebt.........het "bijna" in scheiding liggen.........niets is vreemd op CM.........

Gelukkig hadden ze elders op internet nog bakken vol met normalere mannen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 13:11

Hm,ik weet wel enkele zinnetjes waar ik volledig op afknapte:

Mijn ex was minstens 3 kilo lichter dan jij
Ik ga over je nadenken,misschien bel ik je nog wel
Je betaald zelf neem ik aan?
Ik hou niet van dat emotionele gelul dus daar moet je niet mee aan komen
Ik neem geen bloemen mee op eerste dates want dan zou ik nu arm zijn ( Geschokte, onthutste smiley )
Ik heb morgen weer een date,wordt dat niks dan bel ik je

Na zulke dates moest ik mijn eigenwaarde weer flink opbouwen Twijfelende smiley
Gelukkig zijn er ook nog geestelijk gezondere mannen op de wereld waar je plezier en een goed gesprek mee kunt hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 07:43
BerichtOnderwerp: Talent...keuze.

We hadden in de chatbox een vergelijkbaar gesprek.Waardoor kun je succes bereiken?Succes in de liefde,je werk of wat dan ook.
Alleen talent is niet genoeg,ook je achtergrond speelt een grote rol,welke kansen krijg je?Doorslaggevend is je eigen wil,is de wil er niet dan is het een hopeloze zaak.........

Ik denk dat we niet 1 talent krijgen maar meerdere en dat je dat talent op meerdere vlakken kunt inzetten.
Ik wilde vroeger naar de kunstacademie,daar lag mijn hart.......kon niet/mocht niet,toch heb ik dat talent later wel benut,ik ging op een creatieve manier kleding ontwerpen en maken,daar is een internetbedrijfje uit ontstaan waar ik mijn ziel en zaligheid in kwijt kon.Dat paste op een gegeven moment niet meer in mijn leven,ik heb een omschakeling gemaakt door weer te gaan leren,mijn talenten heb ik toen anders ingezet zeg maar.
Mijn ervaringen neem ik mee naar de rest van mijn leven en wie weet wat ik er ooit aan informatie uit put.
Het is belangrijk wat je er uit haalt,voldoening,geluk en........ja ook geld.........

Leanne,keep on dreaming Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:55
BerichtOnderwerp: BZV Topic

INGE721 schreef:
Brrrrrrrrrrrrr hebben jullie ook gehoord van de sate wraak?????? Geschokte, onthutste smiley

Heb je het filmpje gezien op DWDD? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:54
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Alsnog van harte gefeliciteerd Carmen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:53
BerichtOnderwerp: wonderen

JOL252 schreef:
Daarom schreef ik gister over een vriendin van mij die overleed na jaren van ziekte en dwars door alles heen haar geloof, liefde en vertrouwen naar God toe behield. Dit is voor mij een net zo groot wonder en wordt volgens mij nogal eens vergeten in al het streven naar de gaven in plaats van de Gever.

Ik heb daar een bizarre ervaring mee maar die is te prive om hier te delen..........je geloof verliezen en nadien God die ingreep..........mijn ogen opende.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 14:50

PETRA944 schreef:
. en nu maar hopen dat er geen twede griezel in me huis zit, die ik straks ontdek Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley , beter had hij hem doodgeslagen Duiveltje smiley Maar die man zei, laat lekker leven Zieke smiley

Nah,haar nest zal nog wel ergens in een hoekje zitten.
Als je dat aanraakt rennen de kleintjes alle kanten uit.......... Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 14:16
BerichtOnderwerp: Discussiëren

PETRA944 schreef:
Tuurlijk wel, jij reageerde alleen maar wijs. Dus jouw mening was zelf een belangrijk aandeel in dit topic.

Ik denk dat mijn beeld van een normale reactie naar je medemens anders is dan de mening die (soms) op CM heerst.
Maar goed,men vindt mij te werelds denk ik,ik vind het hier soms ronduit grof en gestoord.Zo raar als op CM maakt ik het in mijn dagelijks leven nooit mee,gelukkig niet zeg........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:52

ANNA415 schreef:
Nog niks
En door dat pet weer heb ik ook zin in niks Boze smiley

Wie wil de boodschappen voor me doen Smiley die vol vragen zit

Ik had om 10 uur de boodschappen al in huis,een band geplakt,een regenton aangesloten ...........nu verveel ik me rot Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 100 Volgende
Pagina 14 van 100