Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 10:41
Onderwerp: opwekkingsliederen ok?
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Voor wie had Jezus dan liefde Hannah? Voor de schriftgeleerden en farizeeers die Hij blinde leidslieden en witgepleisterde graven noemt? (Matt.23: 22 e.v.). Of voor de geldwisselaars die Hij met geweld(!) de tempel uitdrijft en rovers noemt? (Matt.21:12)
Mogen wij wel respect hebben voor mensen die doelbewust andere mensen misleiden en van Jezus afhouden en/of misbruiken voor eigen gewin?
GrZ! |
...wist ik zeker dat de boodschap overgekomen is...
Jullie zitten nou toch niet allemaal onder de tafel he?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 28 november 2010, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 10:40
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Voor wie had Jezus dan liefde Hannah? Voor de schriftgeleerden en farizeeers die Hij blinde leidslieden en witgepleisterde graven noemt? (Matt.23: 22 e.v.). Of voor de geldwisselaars die Hij met geweld(!) de tempel uitdrijft en rovers noemt? (Matt.21:12)
Mogen wij wel respect hebben voor mensen die doelbewust andere mensen misleiden en van Jezus afhouden en/of misbruiken voor eigen gewin?
GrZ! |
...en toen...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 28 november 2010, 10:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 november 2010, 10:40
|
|
|
GrZ! |
Belangrijk verschil hier is denk ik wel; dat Jezus de vleesgeworden Heer was en in tegenstelling tot ons mensen de juiste leer verkondigde.... Niemand van ons is daartoe in staat omdat wij Jezus niet zijn, en allemaal onze eigen visie nastreven. Het is echt niet verkeerd om voor jouw visie te staan, maar dat vermag zeker wel wat respect naar elkaar toe...
(Nee, ik ga er verder niet inhoudelijk op in...heb de laatste postings namelijk termen voorbij zien komen die deze amateur-theoloog echt boven de pet gaan...)
Het is tenslotte geen wedstrijdje wie het eerste de anderen onder de tafel gekletst heeft!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 28 november 2010, 10:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 november 2010, 09:16
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
En daar komen zowaar de eerste sneeuwvlokjes uit de lucht vallen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 15:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment...
Toen vanmiddag die stoere, sterke zorgcoach van me spontaan begon te huilen toen ik hem vertelde dat ik denk dat de Heilige Geest ook hem leid, maar hij dat zelf gewoon nog niet weet en dat de liefde van God ook voor hem bestemd is!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 26 november 2010, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 november 2010, 11:38
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
ZINGA672 schreef: | ff oefenen...
|
Hijs wel ehhh...groot!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 20:26
|
|
|
Is CM bij jullie ook zo traag vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 november 2010, 18:18
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | Nee, ik denk dat ik ondertussen ook wel weet hoe het in elkaar zit met sommige CM-ers...vertaal die CM dan ook op een andere manier... Stille water... |
Huh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:58
Onderwerp: voor de kleintjes
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij bent ook PIETER649 niet he
GrP!! |
En wij maar ons best doen om uit te leggen waarom die andere mensen verzuipen! Tis zo erg dat Zinga der zelfs van gaat stotteren
Btw; Grace bedankt voor de link waar we wél wat mee kunnen...zal uk vast gebruik van gaan maken
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 24 november 2010, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 22:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | En dan hebben we het noch niet over het oude forum.............. |
Dan had ik helemaal meelij gehad met degene die mij getrokken heeft! Aan de andere kant, ben iig wel een open boek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:28
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Was er al bang voor; geen manieren De prinsen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn |
Ja, wat wil je...hij heeft tot nog toe het grootste gedeelte van zijn leven als kikker doorgebracht!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 24 november 2010, 18:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:52
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hebben jullie al gezoend? |
Nope, hij stelt dat ie best zonder kan...doen we natuurlijk helemaaaaal niet moeilijk over!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 14:22
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Toch wel met kinderen ?? |
Tuurlijk met kinderen Cross...altijd met kinderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:03
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | Hoe bedoel je? ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!! nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site, dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden.............. |
Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt... Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.
Maar das mijn ervaring natuurlijk!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 24 november 2010, 13:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:34
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | je hebt misschien gelijk... dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite... noujah....dan over 3 maand... dan is abonnement over. |
Trust me...vergeleken daarbij is CM een picknick
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 14:28
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | Ik ben of was maar gewoon een meelezer van dit forum maar ik vond de Belg best wel grappig en soms to the point op andere topics. Waarom hij er niet meer is weet ik niet en eigenlijk ben ik daar wel geinteresseerd in. De achterliggende gedachten die gekoppeld zijn aan een belissing zijn altijd leerrijk.
Ik merkte wel dat het (denk ik) dat het ergens fout liep. Maar waar dan?
|
Neem maar van mij aan dat het nergens fout gelopen is, en dit een weloverwogen beslissing is van Frank zelf...al word hij zeker gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 13:19
Onderwerp: geboren baby haasje
|
|
|
Heyyyy van harte!
Heel veel liefde, geluk en zegen met zen drietjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 november 2010, 07:54
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ik vind je toch aardig sterk want je weet nog steeds de knoppen te vinden . Sjalom Martin |
Inmiddels is Frank grijs geworden...hijs dus geen lid meer..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 20:24
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Wat is cm zonder muischje mis jou erg hoor |
Muischje
Mis ik iets ofzo?
Edit; Ze is weg! Toch iets gemist?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 22 november 2010, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:28
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Tess; houdt je ons wel op de hoogte van je vorderingen met je kikk-- euh prins? |
Kikkerprins groeit gestaag, maar volgens mij heeft ie teveel gedronken...hij kan niet eens rechtop staan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:05
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je kunt het toch ook even aanvinken? Dan kijk je naar het profiel van de persoon, die je getrokken hebt. Vervolgens haal je het vinkje weer weg. Dan mis je niet veel mensen die bij jou gekeken hebben, zeker als je een rustig moment van de dag uitkiest. |
Even aanvinken helpt niet...dan is het daarna toch weer zichtbaar...daarbij duurt het altijd even voor de wijzigingen zijn doorgevoerd
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 22 november 2010, 18:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:05
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nog even een tip.... Je kunt bij 'instellingen wijzigen' Toon niet welke profielen ik bezoek aanvinken. Dan kunnen ze niet zien dat je gekeken hebt. Slim hè? |
Had ik een heule poos geleden al gedaan haha...enige nadeel in dit geval...je kunt ook niet zien wie er bij jou langs geweest is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 15:03
Onderwerp: emoticons
|
|
|
Gelukkig hebben we de foto's nog..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 07:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | En het wordt op eens stil op het forum...................................... |
Hmm...dat kan te maken hebben met het feit dat ik om die tijd al sliep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:10
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik??? |
Wij vieren iedere laatste zondag van de maand het avondmaal en reken maar dat het waarde heeft, voor iedereen aanwezig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vrijdag gevraagd aan Chris om mijn profiel te verwijderen en dat is nog niet gebeurd en daar voel ik me eerlijk gezegde niet goed bij want zoals ik iemand schreef in een mail ben ik nu bezig met gezichtsverlies te lijden...en dat zint me niet want ik moet al teveel opboksen tegen vooroordelen... |
Chris is tegenwoordig niet echt snel meer met reageren, laat staan handelen..maar, als je het echt vervelend vind kun je er natuurlijk voor kiezen om gewoon niet meer in te loggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 18:22
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
Met spoed gezocht:
Aquarium van 80 - 120 cm. breedte... (Tegen kleine vergoeding)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:42
|
|
|
MAATJES468 schreef: | OEPS had eerst ff verder moeten lezen voor ik reageerde zie ik nu |
Geeft niet hoor, verder ben je vast een lieve meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is net alsof je terug liever thuis bent dan op dat etentje...dat zegt misschien iets over... |
Nee hoor, het was heeel gezellig! Alleen het goede gesprek hebben we moeten uitstellen tot de volgende keer... Marokkaanse muziek is best eh...luidruchtig namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 17:11
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is met "t".
Maarre...dit is toch niet de bedoeling van de Zint? |
Sja, dat was inmiddels duidelijk... Zing heeft gelijk, Tess schaamt zich diep Wellicht krijg ik van de Zint dan toch nog een nieuw woordenboek der Nederlandsche taal
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 21 november 2010, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|