ChristianMatch

Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:36
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

ZWAAN995 schreef:
Mocht de taxi vervoer mogelijk zijn.
Moet ik zelf zeker zorgen voor vegaburgers of anders wat want ik mag geen varkens,rund en lamsvlees eten. Af en toe stukje kip maar met mate.

Weet sinds dit jaar dat ik Histamine beperkt ben en dus niet alles meer mag eten. Wat ik vooral vermijd is kleur, geur, smaakstoffen en conserveringsmiddelen is voor mij puur gif. Daarom eet en drink ik alleen biologisch is voor mijn lichaam beter te dragen.

<><

Zwaan

Smiley die vol vragen zit

"de taxi" moet een nachtdienst overnemen ivm een verwachtte geboorte, zwaan; dus vervoer is via deze taxi helaas niet mogelijk.

mocht je toch kans zien om te komen, dan is het de bedoeling dat iedereen voor zichzelf eten/drinken verzorgt. in jouw geval betekent dit dus dat je je eigen vega-burgers, broodje en wat te drinken in je tas hebt. een stoeltje of iets kan ook prettig zijn; er zijn meer mensen die een paar stoelen mee nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:02

Verlegen lachende smiley ik dacht dat je ergens geschreven had, dat je een tent mee zou nemen heide;
maar inderdaad...............ik kan het niet meer terugvinden.........sorry.

het lijkt gelukkig lekker weer te worden, dus het zal ook niet nodig zijn verwacht ik.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:55
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

HEIDE115 schreef:
vliegen vanger,
Je kent ze wel,zo'n stroperig ding die je dan boven je tafel ophangt
Ik vroeg me af..hoe jullie dat ervaren
Je zit lekker aan een pannenkoek met stroop
en soms dwalen je ogen onder het eten af zo rond de kamer in

dan zie je opeens dat dit met die half dooie vliegen hangen
en opeens denk je ,he'wat deed ik eigenlijk op mijn pannekoek

vies praatje misschien.
maar dat zo'n ding soms half in je bord hangt
heb ik nooit begrepen
Ik overdrijf wel wat,maar anders gelooft niemand me meer;)

heide;
als jij een keer komt eten, koop ik speciaal voor jou een vliegen-stroop-vang-ding Clown smiley

(anders eet je te veel110
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: Identiteit

ROLF230 schreef:
Als ik even verder mag filosoferen ondanks kol.2:8, betekend dit voor mij dat een sterke identiteit; dat je echt iemand bent zeg maar, en er durft te staan zonder twijfel, iets heel belangrijks is om in je leven te hebben. Je kunt wel je identiteit in Christus hebben, maar je moet jezelf niet verliezen in Christus.

is dat mogelijk dan, rolf; IN Christus zijn, en jezelf niet in/aan Hem verliezen? Geschokte, onthutste smiley
volgens mijn mening geef je jezelf totaal; je hart, ziel, lichaam, tijd, wensen, levensinvulling, whatever!!

Hij gaf zich voor jou over; en jij geeft jezelf aan Hem over.
jezelf weggeven/aan Hem overgeven houd volgens mij in niet meer van Jezelf, maar Zijn eigendom te zijn. dit klinkt misschien wat dramatisch, maar voelt super veilig en geborgen, omdat Hij weet wat goed is voor je.

ik ben dus juist van mening dat je je WEL totaal in/aan Hem verliest wanneer je je leven in Zijn handen legt (en toch jezelf blijft).

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 1 augustus 2012, 22:21
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 22:09

HARALD940 schreef:
Ja lekker!
Dan kan ik de spareribs wel thuis laten.
Ik neem wel een lekker spareribje van het lammetje

Ik zal hem wel kosher slachten, merktie niks van Engeltje smiley Knipoog smiley

dan weet ik het goed gemaakt, harald;
als jij em nou ongemerkt slacht, zal ik hem ongemerkt uitsnijden......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
om hem dan...........ongemerkt..........op te eten.(voor jij het in de gaten hebt)........deal?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 19:14
BerichtOnderwerp: Identiteit

CARMEN073 schreef:
Oke dan bedoelt men met 'identiteit' in Christus dus je nieuwe mens? Je wedergeboren ik.

Maar waarom moet je die dan vinden? Of zoeken? Dat begrijp ik dan niet helemaal. Als je bent wedergeboren dan heb je die nieuwe identiteit dan toch gewoon?

carmen;
Als je bent wedergeboren (tot het geloof gekomen dat de Heere Jezus ook voor jou is gestorven) dan ligt inderdaad je identiteit IN Christus.

zoals ik het zie, volgt daarná het proces jezelf te leren zien door de ogen van Christus, met de waarde-oordelen die bij een leven met Hem horen. In die zin ben ik het dus niet helemaal met willem eens die schrijft dat je dan exact als de Heere Jezus zou (willen) gaan leven.

ik zie het meer zo dat je dezelfde persoonlijkheid blijft qua karakter eigenschappen, maar.................je basis, je werkelijke persoonlijkheid, je diepere IK ligt verankerd en veilig in Hem. Dit versterkt je basis gevoel en het besef "er te mogen zijn, en jezelf te mogen zijn".
Mijn ervaring is dat je hierdoor een stabieler, sterker, evenwichtiger en doelgerichter persoon wordt. (of dit voor ieder mens op zou gaan durf ik overigens niet te stellen, ik geef alleen aan dat dit mijn persoonlijke ervaring is.)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 18:57

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030
joelle246, 54 jaar, regio 015
Lies774, 57 jaar, regio 0162
mamalou463, 39 jaar, regio 0522 met twee zoons

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
-
- heide115
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:31

doe mij dat zwarte schaap maar, harald; links vrijwel achteraan;
ehh.......graag met een pita broodje, shoarma kruiden en een hele bak knof-saus; kan dat? Engeltje smiley dank je........ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: Zelfverloochening

CARMEN073 schreef:
mijn grenzen onder de voet laten lopen en nu ben ik er klaar mee. Waar liggen die grenzen dan?

jouw persoonlijke grens ligt bij de eerste irritaties.
irritatie is namelijk de eerste graad van boosheid.
op het moment dat je geirriteerd begint te raken wordt het tijd te kijken hoe dat komt, en hoe dat opgelost kan worden.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

HEIDE115 schreef:
wie mag ik helemaal Clown smiley

hihi, die Orlando Bloom, heide...................................smile!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 16:52

ZWAAN995 schreef:
Als vervoer voor mij geregeld kan worden dan ben ik ook van partij. Coole smiley met zonnebril

ik heb van je taxi nog geen antwoord, zwaan;
zodra ik iets weet laat ik het je horen, oke?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:55
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

LEANNE226 schreef:
Slagerijmeisje Engeltje smiley

Klopt,goed vlees komt van een goeie slager,das een waarheid als een koe.........gewoon sudderen werkt niet,snelkookpan voldoet ook niet........

Ik vind eten geweldig leuk maar koken vind ik niks,ik ben te ongeduldig,te rommelig en heb er te weinig fantasie voor,ik vergeet te proeven,heb te weinig verse kruidendingetjes of van die strooigevallen waar je anderen mee ziet rommelen.......die mensen kijken er ook nog gelukzalig bij,ik word er alleen chagrijnig van Knipoog smiley

als slagersdochter denk ik dat het kan zijn dat de slager goedkoper in gaat kopen en dus minder jonge koeien inkoopt leanne;
het is algemeen bekend dat jonger vee malser is.................dus ja; t hoeft niet zozeer aan jouw kookkunsten te liggen, he?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 17:11

CHATULIEM619 schreef:
Als Jezus verwijst naar het houden van jezelf, gebruikt Hij dat niet als opdracht, maar als voorbeeld. Je moet van de ander houden zoals je van je eigen vlees en bloed houdt. En je naaste liefhebben kan echt wel hoor. Het kost heel veel moeite, maar dat lukt wel. Ik vind het heel erg, dat dit belangrijke gebod eigenlijk alleen maar gebruikt wordt om aan te geven van jezelf te houden. Ik hoor niemand meer over het doel van het gebod: je moet je naaste liefhebben. En dan altijd in de trant van: je moet wel van jezelf leren houden hoor....

nogmaals, chatuliem; je heb óf niet goed gelezen, óf niet goed begrepen wat er geschreven is.

overigens schrijf je dat het veel moeite kost om van je medemensen te houden, maar dat ben ik volstrekt niet eens met je.
ik denk dat wanneer je je kunt verplaatsen in de gevoels- en denk-wereld van anderen, het begrip voor hen, (en het liefhebben van die persoon) als vanzelf kunnen volgen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 14:51

CHATULIEM619 schreef:
Ik heb er moeite mee als je het gebod van je naaste lief te hebben, zo snel op jezelf betrekt. Dat maakt het weer zo egoistisch. In plaats van dat je de naaste leert lief te hebben, stel je dan als voorwaarde of excuus: ik moet eerst aan mezelf werken. Daarmee stel je dit belangrijke gebod buiten werking.

Zelfverloochening wordt ondragelijk als het niet door liefde mogelijk gemaakt wordt. Liefde tot God of tot de mens, in beide gevallen vormen ze de enig dragelijke basis voor zelfverloochening.

ik zie mezelf niet als egoist, en denk dat je mijn bijdrage niet goed gelezen of begrepen hebt, chatuliem.
bovendien; ik lees geen voorwaarden in mijn bijdrage.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 14:33

ik denk dat God mensen ziet als gelijkwaardig.
het Goddelijk gebod is; heb je naaste lief ALS jezelf; niet meer dan jezelf, niet minder dan jezelf.

uiteraard kun je ervoor kiezen je eigen belang minder na te streven dan dat van de ander; ik denk zelf echter dat dit een persoonlijke keuze is, en niet het volgen van het gebod van God.
als je bijvoorbeeld kijkt naar de Heere Jezus, die koos er uiteindelijk ook zélf voor om de Weg tot God de Vader te zijn, en daar in te investeren.
(zie psalm 40)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 30 juli 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Ik geloof er niks meer van dat je vissn leuk vind. Boze smiley

petra bedoelt gewoon dat ze visser leuk vind, snap tat tan, joh!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:19
BerichtOnderwerp: Mijn schooltijd..

VISSER278 schreef:
Mn jongste zoon zat vanmiddag even mee te lezen op dit topic en wilde zoooooooo bijzonder graag ook een stukje hier schrijven.
Maar pa heeft hem wijselijk de toegang ontzegd , want ik zag aan zijn grijnzende face al wat ie van plan was . Lachende smiley

geef hem nou toch wat ruimte, visser!!

hij wilde vast iets aan MIJ schrijven......... Engeltje smiley

(dennis? hij heeft vast zijn wachtwoord nog steeds niet veranderd; en anders vergeet je pa vast een keer uit te loggen.........so GO!!) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:15

ANNA415 schreef:
google maar ff: Orlando Bloom Verlegen lachende smiley Kwijlende smiley Verliefde smiley Kussende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

brrr je mag hem helemaal!! Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:02

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030
joelle246, 54 jaar, regio 015

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
- Johan OV.....
- heide115
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 29 juli 2012, 22:06
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:28

VISSER278 schreef:
Nou , ik zal je uitleggen waarom ik altijd het braafste van de school was.
m'n vader was nl. adjunct-directeur , dus dan weet je het wel zeker.
Als er wat was , ik was nog niet thuis of hij was al op de hoogte. Boze smiley

ahhhh, vandaar dat je zo'n "keurig jongetje" geworden bent, joh!! Engeltje smiley
het zal ook wel een beetje genetisch bepaald zijn, zeker, gezien de voorbeeldigheid uwes jongste telg??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:22
BerichtOnderwerp: Motormuizen gezocht

MOTORMUIS997 schreef:
Ik wilde eerste even weten óf er belangstelling voor een motorrit is.
Dus als we een lijstje maken van geïnteresseerden kunnen we daarna een poging doen om een datum te prikken. Goed idee???

ik denk dat het beter werkt als je een datum, verzamelpunt en route aangeeft, en dan de lijst bijhoud van wie er mee HOOPT te gaan bij houd, motormuis........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!

ERIKA129 schreef:
Euh wat is er mis met mannen en borsthaar??? Smiley die vol vragen zit
Als het nu een oerwoud is oke maar borsthaar hoort er wel bij hoor Knipoog smiley

met oerwoud is wat mij betreft ook niks mis, hoor.......
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:15
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

HARALD940 schreef:
Het herkauwen laat ik wel aan hun over........

Vandaag lekker zitten kauwen op een gepeperd kipfileetje met boontjes en appelmoes. Kwijlende smiley Kwijlende smiley

en wat kauw je zaterdag, harald; is dat al bekend? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:57

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
mannen en vrouwen topics hier bij elkaar door elkaar allemaal over haar Geschokte, onthutste smiley
chromosomen en weet ik wat Smiley die vol vragen zit
Zie door de haren en hormonen het bos nie meer Huilende smiley, smiley in tranen Boze smiley Knipoog smiley

ah joh, erika; dan nodig jij toch de "oerwouden" in je postvak uit? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:52

VISSER278 schreef:
N.a.v. een ander topic waar mannen niet mogen reageren.

Waarom hebben mannen borsthaar en vrouwen ( schijnbaar) niet?

iets met y-chromosoom in combi met testoste-nogwat toch, visser?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:45

VISSER278 schreef:
Ja hoor , cum laude geslaagd ... wat betreft gedrag dan. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mijn leraren en leraressen hebben mijn schooltijd ook "overleefd". Lachende smiley met blinkend witte tanden

hannah........houd altijd al van een lolletje......
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: Uit eten op 28 augustus in Ermelo + interactie!

ANNEMARIE231 schreef:
Zullen we maar wat anders bedenken...blijkbaar is er niet veel animo!

Wat dachten jullie van uit eten in Wageningen...een heel gezellig studentenstadje aan de rand van de Veluwe waar je ook heel betaalbaar kunt eten. In augustus zijn er de algemene introductiedagen voor de studenten met op 20 augustus 's avonds een straattheaterfestival en 21 augustus een openluchtfilm, je zou dan uit eten kunnen combineren met het straattheater of de openluchtfilm (beide zijn gratis!).

Is het een idee om hier een nieuw topic voor te openen of zal hier ook geen belangstelling voor zijn. Ik ben nl. nog niet zo lang (proef)lid en weet niet zo goed hoe het hier gaat.

ik heb verscheidene uitjes georganiseerd, annemarie; en ik denk dat je gewoon een datum moet prikken, en een bericht opstellen met;

-datum,
-tijd
-verzamelplaats
-het programma waar je die avond voor kiest
- het lijstje met namen van hen die meegaat bijhouden op het forum, (zodat mensen weten wie er mee gaan en het bericht bovenaan blijft in de lijst berichten)

daarnaast helpt het als je mensen die je persoonlijk kent benadert en aangeeft dat zij ook mensen kunnen nodigen die zij graag eens zouden ontmoeten.

geen wijzigingen in je eerste bericht, en al helemaal niet afblazen, dat wordt als onbetrouwbaar ervaren en kost je je deelnemers.

dus denk goed na wat je wilt, hoe laat etc..........
en blijf dan, wat er ook voor commentaar op komt, bij je programma.
mijn ervaring is dat er dan soms tot 70 mensen aanmelden, maar er altijd ongeveer 20% niet op komt dagen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:54

ik vind het prettig te lezen dat mijn boodschap duidelijk is overgekomen, tallguy, en zal je hint ter harte nemen.

het ga je goed,
hannah
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:26
BerichtOnderwerp: Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten..

TALLGUY817 schreef:
Buitenkant dus...

ik denk dat je even goed zou kunnen lezen, tallguy;
IN de schaduw van de Allerhoogste God, en IN de Schuilplaats van de Almachtige; dus BINNENKANT ipv BUITENKANT.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:09
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind

TALLGUY817 schreef:
En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.

daar ben ik het mee eens.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 135 Volgende
Pagina 14 van 135