Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:52
Onderwerp: Buddha beeld
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ieder mens interpreteert....het is gewoon een vaststelling en geen veroordeling, zoals veel mensen dingen nu eenmaal als een veroordeling LEZEN, terwijl dat niet als zodanig bedoeld wordt.
Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.... of.....
Datgene wat je in een tekst leest...dat ben je zelf....
en dit is weer geen veroordeling maar een feit....een gegeven....waar ieder mens wel last van heeft..... |
je komt anders aardig veroordelend over sola
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:39
|
|
|
[modedit: je bent onvriendelijk en je gaat niet in op argumenten]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:33
|
|
|
RENSKE067 schreef: | interpretatie alsof jij dat niet steeds doet |
idd renske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:22
|
|
|
[mod edit: niet inhoudelijk, alleen onvriendelijk]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 22:12
|
|
|
typisch weer een reactie voor jou sola. sorry dat ik het zeg.
jij hebt in het verleden iets demonisch meegemaakt. en nu denk jij dat alles wat niet met Jezus te maken heeft demonisch is. dat is heel gevaarlijk denken. mensen die gevoelig zijn zullen zich dingen gaan aantrekken. en die gaan dan ook overal demonen inzien. die mensen worden angstig.
je kan beter de de mensen bemoedigen in de dingen waar mee ze bezig zijn ipv ze naar beneden te halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 21:54
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
IMRE695 schreef: | Hoe is het met de splinter? |
die heb ik eruit gekregen. maar hoe moet het met de splinter en de balken in mijn ogen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:59
|
|
|
ik heb een splinter in mijn vinger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:50
|
|
|
IMRE695 schreef: | Peuk in de koffie? |
nee, dat doe ik nooit, zelfs mijn koekie doop ik nooit in de koffie. dat vind ik zo smerig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:32
|
|
|
volgens mij hebben veel mensen wel iets in huis die elders weer als religieus bestempeld wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wat gij niet wilt wat u geschiedt, doet dat ook aan een kater niet!!!!
Thomas, die dit wel erg wreed vindt. |
solly thomas.. ik kan ze helaas niet meer terugplaatsen. ik weet dat vele mannen het moeilijk hebben met zoiets. maar ja de hormonen moesten getemperd worden. en dat kan maar op 1 manier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:01
|
|
|
ik wil koffie met een koekie en een peuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 20:00
|
|
|
IMRE695 schreef: | En, hadden ze een goede aanbieding? Twee halen, 1 betalen? |
bij hun is het toch 1 halen en 2 betalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 16:30
Onderwerp: Liefdesverdriet
|
|
|
een knuffel voor degene die liefdesverdriet heeft.
(een knuffel hoort eigenlijk gegeven te worden in het knuffelhoekje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 16:28
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ik knuffel iedereen die mij dierbaar is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 16:26
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | IK heb ze ook gezien appart he waar zouden die toch nu weer voor zijn....
|
verstoppertje spelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 15:40
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
in sommige winkels kom je ook hokjes tegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 15:37
Onderwerp: overheidsbijdragen
|
|
|
[quote=PEACEDOVE820]
dat van de pindakaas is een geintje.
ze willen mijn hele financiele situatie weten. huur ,huursubsidie,zieketenkostenverzekering,eigenbijdrage, bankafschrifren van 1-10 tot en met 31-12. ze willen weten of ik schulden heb. zo hebben ze een overzicht van mijn inkomsten en uitgaven. ze vragen dus niet wat ik buiten mijn vaste lasten om uitgeef. maar ze kunnen zien op de bankafschriften waar ik inkopen heb gedaan, waar ik heb gepind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 13:24
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Katten hebben zeven levens. Deze dieren geloven in reincarnatie, dus dat het vorige leven invloed heeft op wat er volgt. Besef je wel dat die je-weet-wel-kater van jou dus in zijn volgende leven ook geen groot minnaar zal zijn? Weet je wel wat je dat arme beestje aandoet?
Thomas, niet altijd serieus en met dank aan Jan Jans. |
Hij houd wel van knuffelen. Hij is dagelijks iedereen aan het poetsen. Hij kan niet zonder mevrouw poes. En hij zal in zijn volgende leven ook zindelijk blijven. Dus geen kater meer die het hele huis gaat besproeien. Allemaal positieve dingen die hij meeneemt naar zijn volgende leventje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 13:04
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ach, jullie zijn een sterk span samen! |
Zonder haar had ik nu blaren op mijn vingersen handen. Ze ligt nu heerlijk op de bank met haar kluif. En voor de katten die niks meer slopen in huis heb ik balletjes gekocht een roze en een gele. Mevrouw poes houd niet van balletjes, ondankbaar grietje is het. Meneer kater negeerd het gele balletje. en speelt met de roze bal. Zou hij nu , na dat hij een-je-weet -wel-kater is geworden, homo zijn geworden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 12:13
|
|
|
ach does.. je kan ook een fantje in je tuinzetten met de kerstverlichting versierd
o nee, de hindoes hebben ook iets met fantjes.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 24 april 2010, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 12:12
Onderwerp: Wat als...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Grappig dat we nu vanuit deze vraag toch ook weer terecht komen op het buddha beeldje... Mijn vraag was hoe zouden we op Jezus reageren als hij hier iets zou posten zonder dat we zouden weten dat Hij het was... We dwalen in mijn ogen dus een beetje af... Buddha verhalen mogen wat mij betreft onder het buddha topic...
Maar vond het wel leuk gevonden... Wat als Jezus bij mij thuis zou komen... Zou ik men huis extra poetsen of opruimen of wat dan ook maar?
Daar kan ik een volmondig NEE opzeggen, Want ik weet dat Hij me kent, Me ten allen tijde ziet...Dus ook mijn huis. Dus waarom zou ik het dan moeten opruimen als hij komt???? Om me beter voor te doen dan ik ben?? Hij weet hoe het er hier altijd uitziet en Hij weet ook wat voor beelden ik wel of niet in huis heb, Hij weet wat mij bezig houdt en waar ik mee worstel... Daarvoor is hij mijn vriend mijn raadsman en Ja ik zou Hem alles durven te laten zien...Omdat ik weet dat Hij al wetend is.Dus ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben... Al vinden anderen me een niet goed christen al vinden anderen dat ik afglij of wat dan ook maar. Ik weet dat ik er voor Hem wel toe doe, Ik weet dat Hij er wel voor me wil zijn, HIJ kent mijn zorgen en mijn pijn...En dus JA Hij is ten alle tijde welkom in mijn huis. |
Heel mooi gezegd does.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 11:42
|
|
|
gftkliko zit vol. heb 3 hortensia's die vorig jar in bloei stonden moeten snoeien. vele takken hadden de winter niet overleefd. maar ik zag weer groen te voorschijn komen. de hond heeft meegeholpen door de takken te verpulveren. handig zo'n tuinhond. hier en daar had ze ook wat onkruid weggeschoffeld. die heeft wel een kluif verdiend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 09:35
|
|
|
Het weer: heel veel zon.
De tuin: veel onkruid.
dat word dus vandaag in de tuin spelen voor mij. beetje snoeien, schoffelen, afval in de kliko doen. tuinset buitenzetten en ontdoen van het vuil. en daarna mag ik in de tuin gaan relaxen, met een glas cola.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 23:42
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Waarom zou dat een probleem zijn? Alle alleenstaande mannen doen het en verreweg de meeste vrouwen ook. Er is geen bijbelse grond te vinden die het verbiedt, de daad van Onan was geen zelfbevrediging. Gewoon voor het zingen de kerk uit, populair gezegd, terwijl hij een opdracht had. Deze bijbeltekst is vaak misbruikt om zelfbevrediging als zonde te betitelen maar had daar niets mee te maken. Over vrouwelijke sexualiteit spreekt de Bijbel haast niet. Er is ook niks mis mee. Verdringing is vooral bepaald slecht voor je geestelijke gezondheid. Sexueel verlangen is niet fout, het fantaseren erover ook niet en als er geen partner is dan is masturbatie volstrekt normaal. Dat de meesten liever de liefde bedrijven met een partner is evident, maar je moet je er geen schuldgevoel over laten aanpraten als die er even niet is. Onbevredigde verlangens zijn in ieder geval niet goed voor een mens. En je schaadt met masturbatie echt niemand, ook jezelf niet. Mensen die je schuldgevoelens willen aanpraten op dit punt zijn pas een gevaar voor de geestelijke volksgezondheid.
Thomas, die nu maar hoopt dat mensen volwassen reageren. |
Amen.
Mag ik het op deze manier formuleren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 23:26
Onderwerp: Vrijdag 23 april/Dagelijkse bemoediging
|
|
|
EVA685 schreef: | IK ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. | Wie kan mij helpen om deze regel uit te leggen? Vind dit zo vreemd.[/quote]
Het zwaard om het onrecht een halt toe te roepen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 23:04
Onderwerp: Wat mensen zeggen.....
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Vaak heb ik het gevoel dat de Heilige Geest mijn hart en gedachten aanstuurt, dus weet God heel goed het waarom van wat ik doe en laat. Hij kent me beter dan ik. Ik geloof dat dat voor iedereen geldt. |
Helemaal waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 23:02
|
|
|
ik heb daar ook weleens aan zitten denken, om een boedah beeldje in huis neer te zetten maar ik heb het niet gedaan. het beeldje word door velen aanbeden en is in mijn ogen een afgod. waarom een afgod in huis halen? boedah past niet in mijn huis waar de bijbel gelezen word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:53
Onderwerp: Wat mensen zeggen.....
|
|
|
Ik verwacht ook geen antwoord op mijn waarom vraag. Ik denk dat het antwoord bij mezelf ligt.
God heeft mijn zonden vergeven. Dus ik leef niet meer in die zonde. Dat ik dus nu nog in de ogen van God getrouwd zou zijn is niet waar.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 23 april 2010, 22:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 21:43
|
|
|
ik heb weer knipperlichtjes gezien in de lucht. zouden dat knipoogjes zijn geweest van de marsmannetjes?
|
|
Naar boven |
|
|