Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 15:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=MARIJAN072]
that's just me...... vroeg je me nu om een kus marijan, nou bij deze.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 15:02
|
|
|
[quote=MARIJAN072]
that's just me...... vroeg je me nu om een kus marijan, nou bij deze.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:34
|
|
|
[quote=CARIEN982]
dus ik mag lekker doorgaan met plagen???? zonder concequenties??? oke............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:33
|
|
|
[quote=CARIEN982]
dus ik mag lekker doorgaan met plagen???? zonder concequenties??? oke............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 13:16
|
|
|
[quote=CARIEN982]ehm eh...... dat wil zeggen eh..... ik bedoel te zeggen..... kijk, zie je, carien..ehm
tja, zo zou je t natuurlijk wel kunnen stellen..... maar eh.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 17 maart 2010, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:52
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik weet niet of ik mee kan komen 2 dingen: A me auto in de garage en B weet niet wat me portemenee zegt.... |
het woord zegt het al ben ik bang rel; portemoNEE.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 11:52
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik weet niet of ik mee kan komen 2 dingen: A me auto in de garage en B weet niet wat me portemenee zegt.... |
het woord zegt het al ben ik bang rel; portemoNEE.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 10:25
|
|
|
[quote=CARIEN982]Hannah, ge kunt het niet laten om te plagen, doen we niet meer heh meid.
Je weet het spreekwoord,
Jongens plagen is..... kusjes vragen. [/quote
gelukkig valt thomas niet meer onder de jongens, carien.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 08:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik wil niet naar bed
Thomas, avondmens. |
dus jij zat nog te zwijmelen bij kaarslicht? hannah, plaaggeest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 08:10
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
INKA401 schreef: | valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus |
heb ik ook gedaan, inderdaad, met mijn gangkast; alleen dan met wat minder grof schuurpapier; de kast zoals die in jouw huiskamer staat, jill, is een dag of vier werk, dan is het wel klaar........... ik zou hem gewoon zo laten, ik vind het mooi staan bij de rest van je huiskamer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 08:09
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
INKA401 schreef: | valt mee hoor ... gewoon grof schuren ... daarna met wat fijner schuurpapier om de krassen te verwijderen en grondverf erop ... daarna 2x aflakken, en klaar is de klus |
heb ik ook gedaan, inderdaad, met mijn gangkast; alleen dan met wat minder grof schuurpapier; de kast zoals die in jouw huiskamer staat, jill, is een dag of vier werk, dan is het wel klaar........... ik zou hem gewoon zo laten, ik vind het mooi staan bij de rest van je huiskamer!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 22:02
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ja dus zo schattig ben je anders niet |
Ik geniet hoor,ik zie steeds witte kippekontjes door de tuin wiebelen (dat is wat leanne zei, renske........... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 16 maart 2010, 22:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 22:14
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heerlijk, om zonder gezeur off-topic te mogen gaan. Ik heb net, na lang wikken en wegen, m'n abonnement verlengd. Ik vind jullie gewoon té leuk. En nu maar hopen dat het wederzijds is. |
ja hoor; marijan; t is wederzijds....... klinkt niet zeker??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 18:47
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat ik dit nog mag meemaken op m'n oude dag... Een heuse zoendag!
*zucht verheerlijkt en voldaan* |
uh uh, afblijven imre; ze waren voor mij, vraag jij aan sola maar of ze er nog een paar voor jou in de aanbieding heeft; ze is gul genoeg!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 18:46
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Nou ....vooruit dan maar... zo genoeg...of wil je nog meer ? |
zoendagen zijn toch altijd te snel om sola? maar t probleem is wel een beetje, dat vrouwen naar mannen kijken.... anders vroeg ik er meer, ja!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 15:22
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wat ik hier meermalen tot mijn hilariteit gezien heb, is dat hier veel kan, behalve off-topic gaan. Volgens mij heeft ChristianMatch zelfs ooit een topic op slot gegooid, omdat men voortdurend off-topic ging. Dat vond ik zo absurd. Dus, lekker een beetje tegendraads: hier kan men off-topic gaan!
Een nieuw off-topic onderwerp: wie houdt er van de maandag? |
t is vandaag zoendag hoor imre.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:14
Onderwerp: Hoe word ik behouden?
|
|
|
je kunt het vinden in handelingen 16 vers 30 en 31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 13:08
Onderwerp: Hoe word ik behouden?
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Stel: Je zit thuis en wordt opeens gebeld. Aan de telefoon is iemand die je niet kent, maar jou de volgende vraag stelt: "Hoe word ik behouden?" Diegene verteld dat hij gehoord heeft dat jij christen bent, en hoopt dat jij hem verder kunt helpen. Maar diegene is ook kritisch, alles moet vanuit de bijbel precies uit te leggen zijn. Diegene heeft namelijk ook slechte ervaringen gehad met andere religies.
Wat zouden jullie antwoorden?
groetjes, Dennis |
de bijbel geeft een letterlijk antwoord op deze vraag, denniss; de stokbewaarder vraagt; lieve mannen, wat moet ik doen om zalig te worden, en dan geeft paulus een heel eenvoudig antwoord; geloof in de Heere Jezus Christus, en gij zult zalig worden!! dus dat antwoord zou ik hem of haar geven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 12:46
Onderwerp: Voor jou!
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Vreemd is dat toch, ben voor jou blij Jonathan dat jij er wat aan had, maar toen ik dit gedicht las ... pffff ... ik kan hier echt niet tegen hoor... Mar, je beseft denk ik niet wat je bijdragen (of dat nu in dichtvorm is of niet) met mij doen, ze sturen me precies de andere richting op .... grrrrr ... en ik mag het weer zelf uitvogelen .... help !! |
vogeltjes vliegen naar Boven, suus!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 20:44
Onderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst
|
|
|
IMRE695 schreef: | Tuurlijk, graag zelfs. De oudste parfums komen ook uit de Arabische wereld en Egypte. Alleen: waar breng je dat op met een burka aan? |
tja, ik ben toch bang dat ik dat onder de burka zou gebruiken, imre........ en een burka is gelijk een hoofddeksel dus ja.... dat zou weer minder kosten aan nieuwe hoedjes. wel jammer; want ik heb hele mooie liggen.
dus als jullie t niet erg vinden houd ik het toch maar liever op een rokje, met een hoedje. (maar de parfum zal ik niet vergeten........ )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 22:19
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | ja......maar sommige mannen, zien mannen en sommige vrouwen...zien vrouwen. |
haha das waar; maar daar heb ik gelukkig geen last van.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 15:27
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Wat bedoel je hiermee Hannah....daar gaat het m.i. n.l. niet over hier.... |
precies wat je in je reactie naar thomas aangeeft; mannen zien vrouwen en vrouwen zien mannen. of je nu een aantrekkelijk gekleed persoontje bent of niet...toch? that simple.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 12:48
|
|
|
WILMA729 schreef: | Je hebt gelijk, Sola.
Mij zal je niet met mini-rokje zien en de kerk. Al die mannen die dan afgeleid worden. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen, ze dat aan te doen. Misschien is een burka toch niet zo'n gek idee. |
tjoh, wilma; ik had nu toch echt verwacht dat je al heupwiegend, op naald-hakjes, al tikke-takkend de kerk door zou gaan, beetje knipperend met je oogjes naar links en naar rechts, een vriendelijke smile naar iedereen die je tegenkomt, en nee, natuurlijk verwachtte ik geen ienie minie rokje van je..... zonder lukt je dat ook wel..........
weet je; ik denk dat God echt wel weet hoe Hij de mens geschapen heeft; inclusief hormonen. en als een man t verschil niet meer zou zien tussen aantrekkelijk en minder aantrekkelijk, zou er dan niet iets gigantisch mis met hem zijn??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 21:31
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
6.1 Timotheüs 5 [1 v.] „Bestraf een ouden man niet hardelijk, maar vermaan hem als een vader; de jonge als broeders;” 7.1 Timotheüs 6 [1 v.] „En die gelovige heren hebben, zullen hen niet verachten, omdat zij broeders zijn; maar zullen hen te meer dienen, omdat zij gelovig en geliefd zijn, als die deze weldaad mede deelachtig zijn. Leer en vermaan deze dingen.” 8.2 Timotheüs 4 [1 v.] „Predik het woord; houd aan tijdelijk, ontijdelijk; wederleg, bestraf, vermaan in alle lankmoedigheid en leer.” 9.Titus 2 [3 v.] „Vermaan den jongen mannen insgelijks, dat zij matig zijn.” 10.Titus 3 [1 v.] „Vermaan hen, dat zij aan de overheden en machten onderdanig zijn, dat zij hun gehoorzaam zijn, dat zij tot alle goed werk bereid zijn;” 11.1 Petrus 2 [1 v.] „Geliefden, ik vermaan u als inwoners en vreemdelingen, dat gij u onthoudt van de vleselijke begeerlijkheden, welke krijg voeren tegen de ziel;” 12.1 Petrus 5 [1 v.] „De ouderlingen, die onder u zijn, vermaan ik, die een medeouderling, en getuige des lijdens van Christus ben, en deelachtig der heerlijkheid, die geopenbaard zal worden:”
even gegoogled....... staat hiertussen wat je bedoeld margreet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 18:28
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Diplomatie is de kunst om de ander jouw zin te geven... |
hahaha, die kunst zou ik ook wel willen beheersen, leuk lies!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 maart 2010, 18:22
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
solofide, ik weet dat je erg je best doet om Gods woorden te verdedigen; al denk ik niet dat God verdediging nodig heeft; je vraagt ons om de bijbel eens na te lezen;
Jezus zei: Wee u, wanneer IEDEREEN wel van u spreekt. Helaas kun je niet met iedereen goede maatjes blijven. Lees de bijbel maar eens goed hierover na.........
en sola; nu loop ik al sinds de tijd dat ik een slaapliedje voor je zong, met de gedachte te spelen om een bijbeltekst in te voegen, die misschien je stijl van spreken zou kunnen veranderen....waar je een stukje inzicht uit zou kunnen halen, misschien......
lees hem eens na, t gaat over iemand die zich met andermans doen bemoeit.....en je vind het in 1 petrus 4 vers 14 en 15
daar gaat het namelijk over wat je zegt; je bent zalig als je gesmaad wordt om Christus wil; met vers 15 als uitzondering
ik hoop dat je er iets aan zult hebben, en dat meen ik oprecht. t zou je misschien meer vreugde in je leven op kunnen leveren.. en al doe ik wel eens pittig tegen je, dat zou ik je wel gunnen!!
(en nu maar hopen dat het goed valt bij je...... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 maart 2010, 13:47
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
tja, ik dacht dat je het misschien duidelijker zou kunnen onderbouwen dan ik, maar k hoop dat je je tong weer snel van je hielen krijgt, sola; hahaha lijkt me onhandig tijdens t uitlaten van je honden, of niet?
|
|
Naar boven |
|
|