ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
En jij in de winter een klaproos, en een tijdje geleden zat je nog in de herfst met een zonnebril. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Niet zo kattig doen Mario.......anders ga ik niet bij je zitten bij de Italiaan....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: Calvijn

DAVID923 schreef:
bestewillemijn mijn tekst doelde op het neit blind de eigen wil en ''vrijheid'' volgen. Paulus zei ook tegen zijn gemeente, ga niet op eigen inzicht af.

jouw tekst slaat gezien de context en discussie als een tang op een varken.

maar zal proberen meer met eigen woorden NAAST de teksten te reageren. (en wat aardiger, want kreeg gister via een PM , de Heilige Geest en 2 tim 2 :24 op mijn donder)

Ik begreep heel goed waar je op doelde David.......en dit is mijn reactie daarop die jij waarschijnlijk niet begrijpt anders reageerde je niet zo....... Knipoog smiley
Maar ja, jij denkt ook dat mijn hart vol is van Gooise hoeren......ik citeer je nu even......... Verraste, verbaasde smiley terwijl ik gewoon een avondje gezellig naar de film was.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 20:02
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 19:51
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIAN519 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=hA9cN6CVl5w

Dit zijn de mijne, hele noten en bij mijn tante in Hoedekenskerke zongen ze nog Datheen... Smiley die vol vragen zit kon ik niks mee vanzelf, maar ik vond het wel heel bijzonder..

Het hijgend hert......ook zo'n klassieker.....
Toen mijn zoon net kon lezen was hij zo trots dat hij dit al mee kon zingen in de kerk van zijn opa en oma......ook op hele noten...kan je nagaan hoe traag dat ging als je net drie maanden kan lezen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 19:35

http://www.youtube.com/watch?v=I2OfmHfgEMU

Dit is echt zo'n oudje, uit de bundel van Johannes de Heer......
jeugdsentiment.....mijn ouders zongen dit en hadden hier een single van.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 19:15

MARIO216 schreef:
Nog één keer voor Willemijn, W-tje nog:

http://www.youtube.com/watch?v=nepuqFJVNgc

Toch jammer dat we verloren hebben he????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 18:19
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley Mariskaaaaa, het zomeruur gaat vannacht pas in. Morgen zal je teevee en radio en laptop wel het zomeruur tonen...wel wel wel... Knipoog smiley

Ze heeft vast de lente in haar bol denk je niet? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 17:53

DAVID923 schreef:
Spr 3,5
Vertrouw op de HERE met uw ganse hart en steun op uw eigen inzicht niet.

.

Ik zal maar eens met een bijbeltekst reageren: spreuken 30 vers 12.......
Er zijn mensen die denken zuiver te leven maar vol vuiligheid zijn......NBV
Is wel een uitzondering want ik hou er niet van om met Bijbelteksten te strooien....... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 17:44
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?

MARIAN519 schreef:
Ik zou een grote bocht maken en elkaar heel veel ruimte geven, maar niet in het anders geloven ...voor mij wel een breekpunt.. Knipoog smiley

maar geloof blijft- hoe dan ook- een persoonlijk iets wat je zelf doet en beleeft......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 17:32

MARIAN519 schreef:
Het is vaak een niet anders weten of geloven dat een andere manier niet tot het Heil lijdt.
En in de refo kerken zitten veel jongeren, omdat er vaak grote gezinnen zijn en een rijk verenigingsleven en dat bindt en ook omdat er goede preken worden gehouden, inhoudelijk rijker dan in de zgn.lichter kerken en dat vond/vind ik ook wel.
Alleen om de tijd van 1,5 uur vol te maken komen er veel herhalingen en dat vond en vind ik minder..

Ik ken de refo wereld beter dan me lief is Marian en er zijn gewoon ook veel jongeren die zo geloven en daar achter staan...je kan daar van alles over denken en menen maar dat is eigenlijk niet zo boeiend....en daar kunnen we van alles van vinden maar als zij daar voor kiezen vind ik het prima.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 17:06

DAVID923 schreef:
Spr 3,5
Vertrouw op de HERE met uw ganse hart en steun op uw eigen inzicht niet.

.

Wat bedoel je nu precies met deze tekst uit de Bijbel te zeggen? Wat is jouw eigen verhaal Smiley die vol vragen zit
Ik denk dat het belangrijk is dat je teksten uit de bijbel niet uit zijn context haalt David......zo kan je overal wel een zin ergens uit halen die eigenlijk een bredere betekenis heeft.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 17:21
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 17:03
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?

LEONARD480 schreef:
Kan me daarin verplaatsen Marian.... niet gelovige of twee geloven op één kussen hé slaapt de ....???tussen Smiley die vol vragen zit

Is dat niet een beetje kort door de bocht? Het is natuurlijk prettiger maar een relatie met een ongelovige hoeft toch niet per definitie in te houden dat je een slecht huwelijk hebt als je elkaar daar de ruimte in geeft?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 16:47

MARIAN519 schreef:
Het moeilijke is juist dat onze generatie wél een omslag in het denken kan maken, maar die generatie van onze ouders geloof ik toch veel minder....mijn moeder helemaal... haar "pa" was predikant en ontving veel "indrukken" waarvan zij altijd heeft gedacht dat je die pas kreeg als je "op je knieën" tot geloof kwam.
Allicht respecteer ik een ander zijn gedachte hierover, maar de moeite en de zwaarte van de druk die deze geloofsbeleving je geeft wordt denk ik wel vaak onderschat.
Het is niet vaak een keuze..het is vaak een niet anders weten of geloven dat een andere manier niet tot het Heil lijdt.

Het probleem is dat men ook niet anders wil weten......en het is niet alleen iets van vroeger...kijk maar eens naar de refo dromes ........zitten vol met jonge mensen..... ik werk in een Bible Belt gebied en ook met veel refo jongeren en die denken nog net zo als onze ouders vroeger en vinden dat ook de juiste leer.....dus je komt bij mij niet weg met"' éen niet anders weten"" En het is toch ook prima als dat hun keuze is?????Want het blijft hoe dan ook een keuze......Je moet ook oppassen dat je het niet in gaat vullen naar je eigen normen en waarden......
In mijn ogen is dat jammer en triest maar omgekeerd vinden ze mij waarschijnlijk veel te frivool......... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 17:05
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 16:42
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?

FRANKT627 schreef:
Ik durf niet meegaan...er zijn teveel vrouwen...en W-tje is er dan ook nog...en ik kan niet met stokjes eten...het is ook wel erg ver vanuit Brabant...

ik zal op 9 april wel een boterham eten of vasten want het is nog volop in de 40dagentijd Engeltje smiley

Sinds wanneer eet je bij de Italiaan met stokjes?????? Maar je hebt wel een punt, het is de veertig dagentijd.......je praat wel weer even in op mijn schuldgevoel Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 13:04

MARIAN519 schreef:
Pas nog "Het lichaam van Clara"gelezen...Hij heeft altijd wel wat trieste boeken vind ik...
MIjn moeder was ook een zeeuwse Lachende smiley een thoolse om precies te zijn..en ja, mijn moeder had ook erge twijfel aan haar behoud..
Zó erg..dat streng orthodoxe..

Wij vinden het erg denk ik weleens, ik ken het zelf ook heel goed maar aan de andere kant weet ik ook dat die mensen ook een omslag in hun denken kunnen maken maar dat toch om de een of andere reden niet doen......Dus het is ook weer een vrije keuze die je-hoe moeilijk dat ook in jouw/mijn beleving is, moet respecteren. Het is hun geloof waar ze zelf voor kiezen......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 12:41
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Eindelijk. Lachende smiley

En hoe lang duurt nu je weekend Visser? Tot maandagavond???
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 12:27

CROSSROAD317 schreef:
Ik denk dat de test zelf behoorlijk zwart -- wit is, eens -- oneens, verder heb je geen mogelijkheden. Er is geen ruimte voor nuance, vraag me dan ook af hoeveel ruimte er is voor mens en christen zijn in deze test.
Marijan, gefeliciteerd met het behaalde resultaat van 100% in de rubriek geloof ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je moet hem ook niet zo heeeel serieus nemen Crossroad.......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 12:18
BerichtOnderwerp: daten Bijbels?

FRANKT627 schreef:
Ja ja W-tje maar veronderstel dat het klikt en er een date of meer uit komt is het dan nog wel Bijbels en gezegend? Kan of mag het dan nog wel?

Is een vraag met een knipoog hoor...

F

Wat een levensvragen op de vroege zaterdagochtend.....pfff Daar moet ik eens even over nadenken Frank of dat allemaal wel kan......
Dus als je bv op de picknick een ontmoeting hebt die uitmondt in een date, zoiets bedoel je????
Is ook een vraag met een knipoog omdat het voor sommige mensen nogal actueel is op CM.... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 maart 2011, 12:22
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 12:13

FRANKT627 schreef:
DAVID923 schreef:
ik date niet via internet. hooguit eens ontmoeten na mail contact.

Of wat is de gedachten (de hoop) achter die onmoetingen???
Veronderstel nu eens dat er 'iets' meer van komt.
Heb je dan iemand gevonden door de datesite of kwam het door die ontmoeting?
Als er een eventuele relatie volgt na die ontmoeting was de datesite dan geen aanzet?
We kunnen oeverloos vragen blijven stellen en alles kapot redeneren en op het einde van de rit hebben we dan meer stappen achterwaarts dan voorwaarts gemaakt.

Frank

Ik denk dat het ook goed is om niet alles maar steeds te beredeneren maar soms ook gewoon dingen te doen.......en of het nu een ontmoeting of een date is wat maakt dat nu toch uit? Als het klikt dan klikt het en anders maar niet........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 11:48

FRANKT627 schreef:
Ik had dus een score van 64%.

Ik heb ook de verklaring gekregen vooral het laatste onderwerp of het laatste punt is voor mij wel veelzeggend en geruststellend.

Categorie Score Commentaar

Arbeid 100% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.

Geloof 80% Zwaarmoedig hoef je zeker niet te zijn, maar het geloofsgoed van Calvijn zit tot in je genen.

Rechtlijnigheid 20% Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!

Relaties 33% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.

Soberheid 50% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.

Toch als je de uitleg leest over de rechtlijnigheid en die over de soberheid merk ik toch een tegenspraak in die 2 stellingen of in de hele test.

Frank Lachende smiley

Tijd voor een stukje zelfreflectie Frank.......Het is ook 40 dagen tijd dus dat komt goed uit........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 11:46

MARIJAN072 schreef:
Je bent calvinistischer, dan ik. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley Clown smiley

In die tijd is er ook een glossy uitgekomen over Calvijn, daar stond een test in die wat uitgebreider was.......
Wat die score was heb ik blijkbaar verdrongen want dat weet ik niet meer...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 22:55

MIEKE364 schreef:
"God is alles in allen"; daarmee eindigde de roomskatholieke priester de oecumenische (oikumene:alles wat leeft) dienst vaak in de gemeente waar ik 23 jaar lang kerkte. Vanuit het gegeven dat alles met elkaar samenhangt, alles met elkaar verbonden is en elkaar beïnvloedt en je je realiseert dat alles door Gods Liefdevolle Handen is gemaakt, kan je niet anders meer dan alle leven met respect behandelen en je realiseren dat ieder levend wezen gelukkig wil zijn. Daar af en toe bij stilstaan 'reset' je denkrichting weer zodat je geen afgescheidenheid meer voelt maar betrokkenheid.

Mieke, wat een mooie woorden en ik ben het er ook helemaal mee eens.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 20:45
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.

David, je zet hier nu wel een hele reeks Bijbelteksten neer en je zal ook best veel Bijbelkennis hebben.......
Maar weet je.....Kennis zonder enige mate van inzicht is een beetje nutteloos want je kan het een niet van het ander los zien.........

En ik zie hier een hele reeks Bijbelteksten staan maar waar blijft je inzicht in hoe je dingen kan zien en beleven.......en daar bedoel ik niet mee dat je letterlijk citeert......
Die teksten kan een ieder heel verschillend lezen en invullen en dat kan een hele boeiende discussie geven........[b]
Jij probeert je gelijk te halen door met Bijbelteksten te strooien maar probeer eens wat meer naar de samenhang te kijken zou ik je willen adviseren........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 25 maart 2011, 21:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 20:03

DAVID923 schreef:
ontopic.

Dat is wel erg makkelijk David......als je het niet zint zeg je maar ontopic........ Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:57

DAVID923 schreef:
Maak je nu een grapje? wil je het hebben over de Bijbel en theologie of gooise hoeren? (waar het hart van vol is...)

bemoei je dan AUB niet met een gesprek, en post die onzin elders.
Genoeg onzin topics elders op dit forum.

Deze sectie en de van Bijbelstudie is niet de plek voor jou reacties, naar mijn mening. Zo gaat een serieus gesprek oftopic.

Gelukkig bepaal ik dat nog altijd zelf en jij niet..... Engeltje smiley
En weet je? Ik ben gelukkig heel goed in staat een serieus gesprek te voeren, zelfs over theologie......Dus oordeel niet zo gauw David.......is niet erg christelijk.......En de film ging over Gooise vrouwen niet over Gooise hoeren of is dat jou manier van grappig zijn?????
En nee, mijn hart loopt daar niet van over, dat je dat al suggereert zegt al wat over jou....... Verraste, verbaasde smiley
Maar de film was na een ontzettend zware week een heerlijk ontspanning..........als het geen vrouwenfilm was zou ik hem je aanraden......... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:39

DAVID923 schreef:
willemijn en de rest die er zo overdenken , en ik zeg het met liefde, reageer dan AUB NIET in de Bijbelstudie sectie. super irritant... Gefrustreerde smiley

genoeg ruimte bij andere forum sectie`s. Coole smiley met zonnebril

Ik zette het neer met een kwinkslag David, ik weet wel wat die termen betekenen maar ik denk niet dat dit forum geschikt is om met dit soort termen te gooien.......Hou het bij een uitleg die voor iedereen begrijpbaar is en niet alleen voor mensen die een theologiestudie hebben gevolgd..............Dat vind ik nu super irritant......
Maakt het een stuk prettiger voor iedereen om te lezen én te reageren denk ik......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 25 maart 2011, 19:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:35

FRANKT627 schreef:
Het internet en de sites zijn nu eenmaal de middelen van deze tijd. Het wordt voor alles of toch voor veel gebruikt. Talrijke predikanten en geestelijke of gelovige instanties maken er ook gebruik van om mensen te bereiken en te beinvloeden. Daten via een datesites is zeker geen schennis van het geloof. Voila, ik heb gezegd. Knipoog smiley

Ben het helemaal met je eens Frank, kijk maar eens hoeveel kerkdiensten je op internet kan naluisteren en bekijken uit welke plaats dan ook.......Het is gewoon een medium waar niemand meer omheen kan.....
Ik sprak pas een buurvrouw van begin tachtig, zij vertelde mij dat ze zo druk was geweest die middag want ze had drie emails verzonden! Geweldig toch?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:28

DAVID923 schreef:
sorry mensen ik zal het proberen te verklaren (al kunnen jullie met internet het zelf ook opzoeken, leer je nog eens wat Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ):

hyper calvinisme = een variant van het calvinisme die eenzijdig nadruk legt op de soevereine raad van God.speciaal op de dubbele predestinatie, het miskennen van de menselijke verantwoordelijkheidd.

Noodlot (leer)/fatalisme : Het fatalisme is de leer die aanneemt dat de mens geen enkele invloed heeft op zijn lot. De naam is afgeleid van het Latijnse woord fatum, wat lot betekent.

Vaak wordt fatalisme gezien als een van de kenmerken van belangrijke stromingen in de islam, maar ook binnen het calvinisme zijn bepaalde denkrichtingen aan te wijzen die de predestinatieleer vervormen tot religieus fatalisme. Fatalisme kan in de klassieke oudheid onderscheiden worden bij een aantal stoïcijnen.

determinisme= a. theologisch: Leer dat alles wat ooit gebeurd van eeuwigheid door God bepaald is; b: natuurwetenschappelijk: leer dat alle kosmische processen, specifiek; het menselijk gedrag, geheel natuurwetmatig bepaald zijn.

ridiculiseren= bespotten.

Open Theïsme= ook bekend als "openheid theologie" en de "openheid van God", is een poging om een verklaring te vinden voor de voorkennis van God in relatie tot de vrije wil van de mens. De redenering van het open theïsme is in essentie de volgende: (1) mensen zijn daadwerkelijk vrij, (2) als God de toekomst absoluut zou kennen, dan zouden mensen niet werkelijk vrij zijn, (3) daarom weet God niet absoluut alles over de toekomst. Het Open Theïsme stelt dat de toekomst niet bekend kan zijn. Daarom weet God alles wat er ook maar geweten kan worden – maar Hij weet niet hoe de toekomst er uit ziet.

infralapsarisme en supralapsarisme= De kwestie betreft: “de orde in het besluit aangaande den eeuwigen staat des mensen’’ (infra/supra)

(Besloot God een aantal mensen uit te verkiezen na de val of al voor de val en was de val dus ook gepland/vooruitgezien en toegelaten en/of voorbestemd door God?)

Het is een kwestie waarop de Schrift geen enkel rechtstreeks licht werpt, zodat wij hier op theologische speculatie zijn aan gewezen.
in het kort: infra= de opvatting dat de goddelijke predestinatie de zondeval veronderstelt, en supra ontkent dit.

Ik ben gisteren naar de film Gooise Vrouwen geweest en als je die gezien hebt kan je dit niveau echt niet meer aan........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:26

MARIJAN072 schreef:
Kan ik die test ook maken? Ben eigenlijk wel heel benieuwd. Knipoog smiley

Dat was geloof ik twee jaar geleden een test in de Trouw om het gedenkjaar van Calvijn.......het onderwerp als je Trouwlezers tegenkwam......omdat de uitslag vaak anders was dan je dacht...... Verraste, verbaasde smiley
Volgens mij is die test er nu niet meer.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 25 maart 2011, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 maart 2011, 19:22

MARIJAN072 schreef:
Of ik een normaal niveau heb, zou ik niet zo durven zeggen. Knipoog smiley Ik ben in ieder geval allang afgehaakt.

'k Ben waarschijnlijk niet calvinistisch genoeg. Lachende smiley

i
Ik sluit me bij je aan Marijan......, ik wil het niet eens allemaal weten......
hoewel ik uit de test van Trouw als vrij calvinistisch betiteld werd......... Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 maart 2011, 22:25
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Toestaan dat iedere mooie dag wordt aangevreten door een overdaad aan schuldgevoel, daarover zou je je schuldig moeten voelen.......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 ... 180 Volgende
Pagina 126 van 180