ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 18 april 2011, 22:08
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARIO216 schreef:
We want Marijan072 back, please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal haar de groeten doen Mario als ik haar spreek....speciaal van jou ok? Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

INEZ910 schreef:
Gouwe ouwe Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=_K4yxzew-rE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=I7CtI6LKgaY&feature=related

http://youtu.be/L75Efpke7Uo

Toen mijn kinderen klein waren vonden ze dit zo'n leuk liedje....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 18:35

http://youtu.be/2ZKP7UBG0EE

Op weg naar Palmzondag.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 19:11
BerichtOnderwerp: Bezoek aan kerkdiensten

CHATULIEM619 schreef:
De alphadienst is verplaatst naar september..dus 1 mei vervalt

En wat is nu precies een Alpha dienst? Ik ken wel de Alpha cursus??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 22:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIO216 schreef:
Daar heb ik soms ook wel eens last van......................

Ben ik blij dat ik zelden niets te doen heb......... Knipoog smiley

Maar jullie zijn aan het slow chatten (term die ik van Judith heb geleerd) en dat is op het forum niet wenselijk...........
Dus heren............ Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 22:09

VISSER278 schreef:
Nee, zaterdag had ik eens een keer géén mail van jou Wilemijn. Knipoog smiley
Te druk met andere zaken ofzo? Smiley met dichtgeplakte mond

Dat weet je heel goed Visser Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 21:25

MARIO216 schreef:
Heb je zie zelf verzonnen Smiley met dichtgeplakte mond

Volgens mij had ik hem van jou Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 17:12
BerichtOnderwerp: Satan: bestaat hij als persoon of niet.

DAVID923 schreef:
niet mijn woorden verdraaien a u b, zei geen macht maar heeft je tuk.
dus als je niet gelooft dat hij bestaat, dan heeft hij je waar hij je wilt hebben.

en ja lees het maar rustig, hoor graag welke Schriftvisie je kiest. dit is de link:

http://www.elim.nl/nl/theologiegezag.html

Maar misschien kan je ook eens vertellen hoe je het zelf ziet? Ik zie allemaal Bijbelteksten voorbijkomen maar geef eens je eigen visie?
Wat vind je er nu eigenlijk zelf van? Hoe zie jij satan? en hoe ga jij er mee om? Hoe vul jij je geloof in in je dagelijks leven? Allemaal levensvragen vanuit je hart....
Je hebt natuurlijk allemaal Bijbelteksten die een leidraad kunnen zijn maar daar heb ik het niet over........
Waaraan kan je zien dat jij werkelijk een christen bent?
Al die linken is een beetje trend aan het worden?

Je kiest wel een beetje selectief je link David....... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 april 2011, 17:19
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 15:56
BerichtOnderwerp: Drachten

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Cross,
Het gesprek vond eerder plaats dan de vraag naar begeleiding. Dat laatste kwam later.
Ik wilde graag een gesprek met de voorganger (van de baptistengemeente) omdat ik zoekende was qua kerk en ik me afvroeg hoe ver of dichtbij deze bij mij stond. Dan heb ik het over de leer.
De inhoud van dit persoonlijke gesprek ging dus over wat ik geloofde, en ik merkte in dat gesprek dat hoe ik en hij geloofde dicht bij elkaar stonden.
Omdat ik geen geloofsdoop heb ondergaan zou ik gastlid kunnen worden. (Volledig lid, als je alsnog de geloofsdoop zou doen).

Enige tijd later wilde ik bijbelstudie volgen, ook van deze zelfde gemeente.
Ik dacht als ik bijbelstudie ga volgen, begrijp ik de dingen meer, waardoor kerkgang voor mij laagdrempeliger zou worden, zeker in die tijd (eind 2008) werd ik van het minste of geringste overstuur. Dit houdt dan weer verband met mijn verleden, want ik wist immers inmiddels dat ik goed met de voorganger over het geloof kon praten.
Maar al op de 1ste maandag dat ik de bijbelstudie er volgde, merkte ik dat ik hier hulp bij nodig had. Dat heb ik de voorganger persoonlijk gevraagd, die was namelijk daar ook aanwezig. En toen kwam hij dus met dat hij daarvoor helaas geen tijd had.

Ik ben toen gestopt en heb een tijdje de alpha cursus gevolgd, helaas ook niet met het gewenste resultaat. Ook daar hadden ze niet de tijd voor me, omdat ik teveel vragen had.

Inmiddels sta ik er gelukkig een stuk beter in. Ik weet inmiddels waar mijn valkuilen liggen en wat ik moet leren.
Het is niet om de voorganger zwart te maken Cross, ik wil alleen maar aangeven dat er bij mij het verlangen is om herkenning te vinden in mensen die God ook op de 1ste plaats hebben staan, en dat ik het moeilijk vind om te zoeken als er ergens geen of te weinig begeleiding is.

Is het misschien niet zo dat jij wat meer begeleiding en uitleg nodig hebt?
En dat bedoel ik niet negatief, begrijp me goed.....Wie weet sneeuw je wel onder bij bijbelstudiegroepen en alpha cursussen en heb je meer profijt bij een persoonlijke begeleiding waar je al je vragen kwijt kan?
Is er geen internet cursus of zo? Ik denk maar even mee? Dan kan je je vragen online zetten op je gemak?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 15:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LISA610 schreef:
Brr.. ik heb ook helemaal niets met tatoos of piercings. Mijn dochter wil graag een navelpiercing, maar zolang ik er nog wat over te zeggen heb gebeurd dat lekker niet Knipoog smiley

Ik ook niet Lisa, mijn dochter heeft op haar achttiende verjaardag een tattoo laten zetten, een lief klein vlindertje bij haar been.......
Ik vond het eigenlijk helemaal niet misstaan. Maar ja, ik had het jaren tegengehouden en zonder toestemming lukt het dan niet he? Knipoog smiley
Praktijk is wel dat ik regelmatig hoor dat ze hem af moet plakken als ze ergens is voor haar studie of baantje.....maar het staat wel charmant, dat moet ik toegeven........ Boze smiley
Ooit heb ik mij in een erg edelmoedige bui over laten halen tot een tongpiercing(verstandsverbijstering geloof ik), toen ze die had ging ze voor haar studie een jaar naar Amerika en kwam daar de klas niet in met tongpiercing.....dus piercing weer uit en dan kan hij ook nooit meer in , ik blij......heb haar nooit meer over piercings gehoord..... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 april 2011, 16:37
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 13:41
BerichtOnderwerp: Zwangerschap plannen: sinds gisteren makkelijker geworden

LISA610 schreef:
Ergens iets van vinden, een mening over hebben is niet hetzelfde als met een veroordelend vingertje omhoog staan. Als deze vrouw op de natuurlijke manier nog een kind had gekregen, waren er ongetwijfeld ook mensen geweest die daar een mening over hadden gehad (hoewel ik me afvraag of dat dan christenen waren geweest, want ik kan me niet voorstellen dat er christenen zijn die vinden dat ze dan had moeten kiezen voor abortus).

Feit is echter wel dat dit kind niet is geboren doordat zij op een natuurlijke manier zwanger is geworden. En nee, je zult mij nooit horen zeggen dat ik een tegenstander ben van behandelingen die ertoe leiden dat mensen die moeilijk of niet zwanger kunnen raken alsnog een kind kunnen krijgen. Daarvoor heb ik veel te dicht bij het vuur gezeten dankzij mensen in mijn nabije omgeving. En toch is er voor mij wel een verschil tussen deze echtparen, die allemaal nog op de leeftijd waren waarop anderen op de natuurlijke manier kinderen krijgen en die vrouw van 63. Overigens waren die echtparen ook prima in staat geweest om kinderen financieel te onderhouden, maar sinds wanneer geldt dat als maatstaf?

Als je mijn stukje goed leest heb ik het niet alleen over financieel onderhouden maar over de liefde....En wie zegt dat ik niet dicht bij dat zelfde vuur heb gezeten???????
En je hoeft ook niet op ieder stukje van mij te reageren hoor.......het lijkt wel of je boven op ieder stukje van mij zit om het eens te bekritiseren........Gun een ieder de ruimte om zijn /mening hier eens..op te schrijven zou ik zo zeggen......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 13:28

LISA610 schreef:
Nou even voor de goede orde Willemijn, de meeste mensen die naar de Bethel gaan, komen gewoon uit de regio. Want inderdaad er zijn veel meer baptistengemeenstes in Nederland. Orlando Bottenbley is een uitstekende voorganger, maar ook hij is van mening dat mensen zich het beste kunnen aansluiten bij een plaatstelijke gemeente. Dat er nu een groep van CM naar de Bethel is gekomen, is puur omdat deze mensen de geïnterseerd waren in de themadienst. En bovendien vinden een aantal mensen het gewoon leuk om ook eens in een andere kerk te kijken...

Het was geen verwijt, ik vroeg het me gewoon af......
En je hoeft me niet uit te leggen hoe het zo kwam dat CM er was, ook dat snap ik........daar ging mijn gedachte ook helemaal niet over....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 13:25

LISA610 schreef:
Is in die Bijbel het boek Job niet opgenomen dan?

Er wordt niet over gesproken in de hoedanigheid zoals jij satan ziet........en zoals jij en veel meer mensen de Bijbel lezen......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 13:11

LISA610 schreef:
Willemijn ik het OT wordt wel degelijk gesproken over Satan:
1 kronieken 21: 1
Satan keerde zich tegen Israël en zette David ertoe aan in Israël een volkstelling te houden.

Zacharia 3: 1-2
Vervolgens liet hij me de hogepriester Jozua zien. Deze stond voor de engel van de HEER, met aan zijn rechterhand Satan, die tegen hem pleitte. De engel van de HEER zei tegen Satan: ‘De HEER zal je het zwijgen opleggen. De HEER, die Jeruzalem heeft uitverkozen, zal jou het zwijgen opleggen. Is deze Jozua niet een stuk zwartgeblakerd hout dat uit het vuur is weggerukt?

En lees ook het boek Job nog eens door Knipoog smiley

Ach Lisa, ik heb het op mijn Hebreeuwse les geleerd, wij lezen daar een wat andere Bijbel he? Gelukkig maar geloof ik......
Het lastig op CM is dat mensen alles zo naar de letter lezen........en de geschiedenis erachter niet altijd meenemen.........De toorn Gods is wat anders dan satan.......
Of mijn Hebreeuwse leraar heeft er geen verstand van natuurlijk.......

Willemijn, sinds verleden week donderdag tweedejaars Hebreeuws..... Knipoog smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 april 2011, 13:14
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 12:57

Als ik deze reacties hoor, dan komt toch een uitspraak van mijn vader van vroeger naar boven drijven....
loop nooit de dominee achterna maar volg het geloof..........
Het is natuurlijk prachtig dat er zoveel mensen komen, maar komt dat door de predikant? Er zijn toch veel meer baptisten gemeentes in Nederland.......
En waarom zou ik naar Drachten gaan als er in mijn gemeente ook een baptistengemeente is??????
Geen oordeel, het is fijn als zoveel mensen een mooie dienst ervaren, maar het kwam toch even bij me op.....al mijmerend op mijn bankje in de zon........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 12:52

Heb je het nu over de hele Bijbel David? Wat ik me herinner is dat er over satan vooral in het NT wordt gesproken....
Binnen het Oude Testament praktisch niet. Er is niet eens een Hebreeuws woord voor satan.....je kan het vertalen met de woorden vijand, tegenstander of de toorn van God maar het begrip satan bestaat er niet zoals jij het bedoeld......
Dus als je nu allemaal teksten uit het NT aanhaalt is het misschien ook zinnig omdat het er even bij te zetten.......
En het gaat mij nu even om het begrip satan he? Dit voor alle duidelijkheid......
Ik heb geleerd dat het binnen de Joodse traditie niet eens bestaat dat begrip........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 11:03
BerichtOnderwerp: alternatieve geneeskunde en christen zijn

MARYLIEN613 schreef:
niet akkoord Frank,
ik heb in het verleden yoga gevolgd;
op een gegeven moment spreekt men ook in yoga-oefeningen over je derde oog waarop je je moet concentreren, dat is volgens mij niet meer zo onschuldig!
op den duur had ik wel angst iets te zullen gaan zien door dat derde oog.
Ook worden bepaalde oefeningen gedaan met als doel je intuitië, je empathisch kunnen aan te scherpen enz.
God liet mij ook wel zien dat yoga niet goed was (voor mij toch) want hoe ontspannend men je de oefeningen ook voorstelt, ik ben eigenlijk moeten stoppen omdat ik telkens teveel pijnen had na de yoga!

Een zuster uit de katholieke kerk en ook mijn vader zei mij ooit ook dat yoga niet onschuldig was.

Je hebt verschillende soorten yoga he? vergeet dat ook niet.....net zo als dat je veel verschillende stomingen in het christendom hebt. het één ligt je beter dan het andere.....Ik moet met mijn yoga me ook erg op een punt concentreren maar volgens mij is dat meer omdat je dan beter op één been kan staan terwijl je je andere been gestrekt voor je hebt.......
Maar ik weet Marylien dat er inderdaad stromingen in de yoga zijn die ook erg over de psyche gaan. Als dat je angstig maakt moet je dat ook zeker niet gaan doen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 10:55

LISA610 schreef:
De discussie over een zwangerschap op je 63-ste wordt in een ander topic gevoerd. Maar om hier toch even op in te haken: ik ben van mening dat het niet voor niets is dat vrouwen normaal gesproken op latere leeftijd geen kinderen meer kunnen krijgen. Per slot van rekening is het de vrouw die de zwangerschap moet volbrengen en moet bevallen en daardoor is het krijgen van kinderen voor het lichaam van de vrouw een stuk belastender dan voor het lichaam van de man. En daarmee zeg ik niet dat iedere bevalling per definitie ontzettend zwaar is, want om heel eerlijk te zijn heb ik drie bijzonder snelle en makkelijke bevallingen meegemaakt (de laatste was er binnen een half uur ha ha ha).
Maar goed, je hoort natuurlijk ook heel veel andere verhalen en het blijft een feit dat het krijgen van kinderen voor een vrouw fysiek zwaarder is dan voor een man. Daarin ligt voor mij ook de verklaring waarom een man langer door kan gaan met het krijgen van kinderen. Zo heeft God ons gemaakt en daar heeft Hij ongetwijfeld de beste bedoelingen mee gehad. Juist daarom ben ik ook van mening dat vrouwen op latere leeftijd geen kinderen moeten proberen te krijgen met een hoop kunst en vliegwerk. Als het op natuurlijke wijze gebeurd, dan is dat natuurlijk een groot en mooi wonder waar wij niet aan mogen tornen.

Ik denk dat het een het ander niet uitsluit, het is gewoon een biologisch gegeven dat een man op latere leeftijd nog kinderen kan verwekken.....
En ik moet eerlijk zeggen dat ik een interview met de 63 jarige moeder heb gelezen en daar toch wel van onder de indruk was......Wij vullen het in en zwaaien met het veroordelende vingertje en vinden er vooral allemaal wat van,maar ik geloof wel dat dat meisje in liefde opgroeid en dat zij voor een behoorlijk vangnet heeft gezorgd. En dat meisje ook zeker financieel kan onderhouden.Dat mag je tegenwoordig ook al als een voorrecht beschouwen geloof ik.......
En is dit dan moreel onverantwoord gedrag?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 april 2011, 11:13
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 09:42

FRANKT627 schreef:
Ja, die vorige discussie over yoga herinner ik me nog goed. En zoals ik toen al zei zie ik in yoga niets verkeerd. Het is gewoon met je lichaam bezig zijn waardoor je er ook geestelijk wat aan hebt. Op de duur zouden ze turnen of aerobic ook kunnen bezien als occult.

Ik ben het met je eens, en kijk maar eens in kloosters, daar word Zen toch ook beoefend?
En wat Yoga betreft, daar is hier genoeg over gezegd. Maar het blijft-voor mij dan- een heerlijke ontspanning en de enige gedachte die ik er bij heb is dat het zo heerlijk is dat je even geen gedachtes hoeft te hebben......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 09:29

FRANKT627 schreef:
Zou het ook niet kunnen zijn dat de geneeskunde en de medicijnen die we nu kennen afstammen van wat we nu als occulte zaken beschouwen?

Occult bezie ik vandaag als iets voodoo-achtig. Dieren die worden doodgedaan waarvan het bloed gedronken moet worden. Of botjes van dier die in een bepaalde houding moeten vallen om iets te 'analyseren'. Dat is volgens mij occult.

Een orthopedische arts die een bepaalde handeling doet om een schouder of een arm terug in de kom te krijgen gebruikt ook alleen maar zijn handen. Spreken we dan ook van occultisme? Of zou die handeling niet kunnen voor een christenen?

Is het niet zo dat bepaalde stromingen in de christelijke kerk van occult spreken als de geest erbij om de hoek komt kijken?
Ik noem maar even spiritualiteit, yoga edg? Kijk maar even de vorige discussies na op het forum Frank.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 09:21

FRANKT627 schreef:
Het is niet zozeer het feit dat de cellen worden ingevroren maar wel wat ze er nadien mee gaan doen. Ik vind het niet goed dat een vrouw nog kinderen kan krijgen op latere leeftijd, doelende op die vrouw van 63 jaar dan. Trouwens, ik begrijp dat nog steeds niet hoe een vrouw van 63 jaar een baby in haar buik kan laten groeien. ik dacht steeds dat wanneer de menstruatie ophoud ook alle mogelijkheden om kinderen te krijgen vervlogen waren. Ik vind op het internet niets dat me met deze vraag kan helpen.

Frank

Er zijn nog genoeg mannen die op die leeftijd ook nog ouder worden toch?
Nu weet ik wel dat dat biologisch ook nog kan, dus dat het wat simpeler ligt maar toch?
Maar als een vrouw dat wil ligt het anders omdat het met kunst en vliegwerk gebeurd? begrijp me goed, ik ben er ook geen voorstander van, moet er zelfs niet aan denken, maar realiseer me ook wel dat ik makkelijk praten heb omdat ik gezegend ben met kinderen.......
En dan kom je toch weer bij de kern :het blijft een persoonlijke beslissing, hoe dan ook......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 april 2011, 09:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 09:17

FRANKT627 schreef:
...ja dat kwam omdat er eens geen schrijffouten in stonden... Knipoog smiley
Of stonden er grappige fouten in ...

Antwoord de zot niet in zijn dwaasheid........Mooie uitdrukking toch he? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 07:58

VISSER278 schreef:
Dat ene mailtje van................zeg ik niet Lachende smiley

Hadden wij zaterdag niet gemaild Visser? Verraste, verbaasde smiley , nooit bedacht dat dat jouw mooiste moment was...... Engeltje smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:54

MARYLIEN613 schreef:
Hoe sta jij tegenover osteopathie Willemijn?

Ik vind het een prima behandelwijze , en heb er absoluut geen idee bij dat het occult is, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dat wel bij meer dingen niet heb die anderen hier wel als occult beschouwen.......
Ik ga meer uit van het goede van behandelmethoden dan dat ik er gelijk iets achter zoek........En het blijft tenslotte ook nog eens een persoonlijke keuze van een ieder hoe je je laat behandelen..........
En gelukkig hoef ik ook niet van al die behandelmethoden iets te vinden..........
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:22

We hebben hier natuurlijk onze meningen over maar een gegeven is wel dat bv antroposofische ziekenhuizen toch vrij veel refo mensen behandelen die er eigenlijk niet in geloven maar als de nood aan de man komt toch maar zo'n behandeling ondergaan........
Meningen zijn prima, alleen de praktijk kan wel eens anders werken.......
En dat mag je je wel bewust zijn voordat je van alles vind over iets.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 14:00

Een goede boekentip over dit soort zaken:

Heil, Heling en Gezondheid van dr.Heitink en dr. Veenhof......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 11:09
BerichtOnderwerp: Taize liederen

Volgens mij is het kloosterleven wat wij in Nederland kennen nu niet echt vergelijkbaar met de Taize gemeenschap in Frankrijk........
Is mijn ervaring in ieder geval, en heb beide wel meegemaakt.......
Taize is een giga ontmoetingsplaats voor pelgrims........., met nadruk op jonge pelgrims........
En een weekend in een klooster geeft je vooral bezinning en rust.......en als het goed is meer wijsheid...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 10:57
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?

FRANKT627 schreef:
Ja zeg, ik wil de Zeeuws culinaire geneugten niet aan mij laten voorbij gaan. Misschien kan mijn oordeelkundige analyse nog wel tot een vele betere bolus leiden. Lachende smiley

Enige arrogantie komt nu wel voorbij zeilen Frank....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 10:45
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?

FRANKT627 schreef:
Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg Smiley die vol vragen zit

En dan zeggen ze nog dat vrouwen nieuwsgierig zijn????? Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 10:00

http://youtu.be/d9EN27Zh_vg

Op weg naar Pasen.........
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 ... 180 Volgende