Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:21
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
MARTIN695 schreef: | bitter? Een beetje wel. Ik val ook niet zozeer een evangelische of refogemeente aan. Ik heb bezwaar tegen die oudsten en ouderlingen die op het punt van het pastoraal begeleiden van gescheiden mensen de fout ingaan.
Hallo Thomas
Kijk de oudsten hebben niet het probleem maar wij denk ik meer omdat we niet naar het woord leven want het staat zo duidelijk in de bijbel dat je er gewoon niet omheen kan infeiten ligt de schuld gewoon bij ons in mijn optiek . Sjalom. Martin | Wat voor zin heeft het om je daar nog over te pijnigen. Ja je hebt in de ogen van de bijbel gezondigd, net als trouwens die oudste. Is de ene zonde erger dan de ander? Waarom zou jij dan levenslange straf moeten hebben en hij niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 20:34
Onderwerp: Exen
|
|
|
In de meeste bijdrages komen ze er slecht van af. Meestal krijgen ze de schuld van de scheiding, zijn ze de grootste vijanden en zijn ze niet vertrouwd met je kinderen. Komt dit wel overeen met de werkelijkheid. Als ik kijk naar mijn ex, is ze gewoon een vriendin gebleven. Niet zo hecht als mn echte vrienden, maar ik drink nog best wel eens een kopje koffie bij haar. Met de Kerst gaan we samen met de kinderen eten, zelfs samen roti koken. Een paar week geleden heeft ze me zelfs geholpen met de auto, omdat ik niet kon rijden ivm suiker. Het kan dus anders. Ik zou graag willen dat er ook eens positieve verhalen over exen verschijnen op het forum. Misschien hebben ze dingen fout gedaan, zijn ze nog steeds gek bezig. Maar er zijn ook wel positieve eigenschappen aan ze te vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 10:16
Onderwerp: Bindingsangst
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Prima, dat de man het hoofd van het gezin is, maar dan wel graag op een juiste manier. Een man die alleen zijn eigen ikje boven alles stelt kan beter geen hoofd zijn van het gezin. Eh, vat dit niet op alsof jij het niet op de goede manier doet, want weet ik natuurlijk niet. Ik heb ervaring dat een narcist zich op stelde als hoofd van het gezin, nou bedankt, dan maar een vrouw als hoofd. Als mijn kinderen mij om mijn mening vragen doen ze dat uit belangstelling en niet persé omdat ik alle wijsheid in pacht zou hebben, ook kinderen kunnen een hele goede nuchtere kijk hebben op dingen en om daar over in discussie te treden met hun is hartstikke leuk en gezond. Ik vind het een eng idee dat kinderen mij maar klakkeloos zouden moeten volgen, alleen omdat ik hoofd van het gezin ben. En ik hoef al helemaal niet ergens boven te staan.
gr majaro eh volgens mij dwaal ik af van het onderwerp |
Kinderen zijn de flexibelste mensen die er bestaan. Ze kunnen best wel tegen aanpassingen. Het geheim is goede communicatie en een goede relatie. Het punt is, dat je ze de gelegenheid moet geven om zich aan te passen en dat gaat ook gepaard met conflicten. Want zoals terecht opgemerkt is, is, zij vragen niet om die nieuwe partner. Moet je dan geen relatie hebben vanwege de kinderen? Nee, want je bent meer dan ouder, je bent ook een persoon, die iemand nodig heeft die gelijkwaardig aan je is. Bovendien kunnen de kinderen je schuldgevoel gebruiken om een relatie in de weg te staan. Kinderen zijn kinderen, zij hoeven niet je geluk in de weg te staan. En denk je dat ze aan jou denken als ze uit huis willen? Nee, dan kiezen ze ook hun eigen weg, en terecht. Dan heb je jezelf dingen onthouden voor ze en uiteindelijk blijf jezelf eenzaam achter. Het geheim is tijd. Geef ze de tijd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 09:14
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn 'geriefelijke leventje"zoals jij dat noemt is een vreselijk drukke baan die veel van me vraagt.......Het is dus veel makkelijker omdat op te geven en bij je nieuwe liefde te gaan wonen..........Maar inderdaad, ik hecht wel aan mijn zelfstandigheid en niet zonder reden.....en dat doet niets af van het feit dat een relatie een verrijking van je leven kan zijn, ook op een afstand...... Ik vind je wel erg idealistisch en zeker niet zo realistisch........zeker niet op onze leeftijden...... Als je jonger bent ligt dat natuurlijk allemaal wat anders....... | Dit topic gaat toch over scheiding. Zoals ik het las, zie ik de grote tegenstelling tussen het leven wat je wilt leiden en het leven zoals het op je afkomt. Je wilt het liefste je huwelijk in stand houden, maar in sommige gevallen lukt dat niet. Hoe ga je daarmee om? Mijn persoonlijke antwoord, is dat je er nooit helemaal uit komt. Het antwoord dat ik hier hoor, is, daar kan ik eigenlijk niks aan doen, vind ik toch niet helemaal bevredigend. Het antwoord dan had je maar bij de ander moeten blijven, voldoet ook niet. Op een gegeven moment moet je dingen accepteren, gedane zaken nemen immers geen keer....Maar het blijft een worsteling.
Graag zou ik willen dat de vraag, hoe om te gaan met een nieuwe relatie onder het andere topic verder gevoerd gaat worden, Bindingsangst, want daar hoort het meer thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 09:04
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
BART817 schreef: | tuurlijk gebeurd er veel positiefs. gebeurd dat ook op cm zelf? dat mag hier gedeeld worden. cm: wat komt daar uit? leuke reacties, nieuwe relaties, huwelijk mss? kleine belevenisjes mogen ook laat het weten! | Begin een therapiegroep ofzo. Of een kringgesprek....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 22:50
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik ben het niet met je eens dat als je in het stadhuis trouwt dat je dan voor God getrouwd bent. Want in sommige bijbelverhalen komt de poort niet eens voor. Zoals bij mozes of jakob. Als ik het goed zeg zo uit het blote hoofd. Ik denk dat je voor God getrouwd bent, als je elkaar helemaal bloot hebt gegeven. Zowel lichamelijk als geestelijk. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben, anders moet je het me maar laten weten. Groetjes Marianne | Het is opvallend dat er juist voorbeelden genoemd worden van relaties van voor de wet van Mozes. Deze wet is immers op de Sinai gegeven. Geef eens een voorbeeld, nadat deze wet bekend was bij het volk Israël.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 09:11
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik ben het met je eens Leanne. De enige vraag die je je stellen kunt is, worden we er met zn allen gelukkiger van als we gaan samenwonen/trouwen. Zo niet , en je houd toch van elkaar, dan kan latten een handige oplossing zijn. | En toch weer niet, Jolan. Je wilt per slot van rekening ook nog rekening houden met je christelijke principes.....en volgens mij is eeuwig Latten niet iets wat goed is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 08:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar het gaat niet alleen om bezittingen,ook om de mensen er omheen.......je buren,je vrienden,je collega's,waarschijnlijk heb je familie in de buurt wonen,ook dát geef je dan op.Niets in het leven is zeker....... Tuurlijk ziet het er anders uit als er kinderen in het spel zijn maar ook die willen uiteindelijk het enige waar het in het leven om gaat;dat er van ze gehouden wordt !
Iedere situatie is weer anders,ieder mens is anders.Ik klink altijd erg realistisch maar als puntje bij paaltje komt dan geef ik met liefde mijn bezittingen op voor de ander | Natuurlijk zijn er een heleboel overwegingen, die het moeilijk maken samen verder door het leven te gaan. Maar echte liefde vindt haar weg door die moeilijkheden heen. Bindingsangst zit echter een niveau dieper, daar gaat het om vertrouwen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 7 december 2010, 08:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:17
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Je stelt het wel erg zwart-wit. Als het echte liefde is, dan kun je samen het geduld en de tijd opbrengen! En als het echt is, dan is er veel meer dan zgn voortdurend bevestiging vragen. Dan zijn er ook hele andere en mooie momenten samen!
Als ik jouw reacties zo lees, dan denk ik dat jij vrouwen tegen gekomen bent die niet echt voor jullie relatie wilden gaan en waar dan niet sprake was van échte liefde. Mijn excuses als ik het verkeerd interpreteer. | in mijn bijdrage staat niet voor niets is mijn ervaring. En de machteloosheid die je dan voelt valt met geen pen te beschrijven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Misschien meteen respecteren dat de persoon niet aan een relatie toe is en haar op dat gebied met rust laten? Als iemand toch aangeeft geen relatie te willen of aan te kunnen is dat duidelijk lijkt me, als je dan toch wilt gaan pushen is het in mijn ogen je eigen schuld dat je je aan het lijntje gehouden voelt. Ik ben in mn tijd als vrijgezel hier altijd heel duidelijk tegen iedereen die me aansprak geweest dat ik geen relatie zocht, dat helemaal niet aan zou kunnen en er ook geen behoefte aan had. En dan toch vol blijven houden dat je even rust nodig had maar daarna waren ze echt helemaal de ware voor me. In zo'n geval hou je dus niet iemand aan het lijntje maar wil iemand graag aan het lijntje gehouden worden. | Volgens mij gaat het niet om vrouwen, die erkennen dat ze nog niet aan een relatie toe zijn, die zijn tenminste eerlijk. Het gaat om vrouwen die het toch fijn vinden de aandacht van een man te hebben maar door hun bindingsangst zich niet aan deze man kunnen toewijden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:10
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nu ga je er dus per definitie van uit dat het iets te maken heeft met de ex, terwijl er nog zo veel meer redenen kunnen zijn om bindingsangst te hebben | Nee, maar ik denk dat het hier het vaakste voorkomt. Vooral omdat je merkt in de bijdrages in de chat en op het forum dat veel vrouwen een hartgrondige hekel aan mannen hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:07
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dat is wel erg kort door de bocht. Soms zijn er in eerdere relaties zulke heftige dingen gebeurd, dat de persoon met zgn. bindingsangst veel bevestiging en tijd nodig heeft voordat hij/zij zich volledig kan geven. Je bent voorzichtig met je hart en door schade en schande wijzer geworden....!? | Het is wel erg kort door de bocht te verwachten dat de ander dat kan dragen en er niet onderdoor gaat. Het moet van twee kanten komen is mijn ervaring. Je kunt niet voortdurend blijven bevestigen en voortdurend het gevoel hebben dat je het niet goed doet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 21:00
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Hoe dan ook, bindingsangst komt altijd wel érgens vandaan...
Ben k toch benieuwd, mannen zonder bindingsangst, hoe zouden jullie willen dat vrouwen mét bindingsangst het wél aanpakken zonder dat jullie het gevoel krijgen dat je aan het lijntje gehouden word?
Tess, denkt dat het ook best andersom zo kan zijn... | Eerlijk gezegd weet ik het niet. Ik zou er niet aan beginnen in elk geval....Ze kan nog zo lief zijn, maar ik zou geen leven kunnen hebben door in de schaduw te staan van de ex...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 20:46
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als je van elkaar houdt, dan maakt de persoon die bindings- verlatingsangst heeft geen misbruik van jou. Dat het misschien zo aan kan voelen doordat ze geen definitieve keuze maakt ligt niet aan haar instelling, maar juist aan haar angst. | Van elkaar houden en bindingsangst is eigenlijk contradictio in terminis. Wat stelt dat houden van voor als je de ander toch niet vertrouwt? En vervormt dan die bindingsangst niet tot verlatingsangst als dit zo doorgaat??? Want eigenlijk wil je niet zonder de ander, maar wil je ook niet met de ander...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 20:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dan is zo iemand misschien nog niet aan een andere relatie toe? Iedereen neemt zijn verleden mee maar je leeft vooruit Chatuliem, niet achteruit........en dat moet je je wel bewust zijn...... | Wat ook belangrijk is, is dat je je identiteit niet zoekt in de relatie maar vanuit jezelf. Je bent ook een persoon zonder die ander, die zelfstandig denken kan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 20:30
|
|
|
MAR907 schreef: | Je hoeft je niet laten gebruiken chat. Maak dan zelf een keuze .... | Dan kom ik bij mn eerste conclusie terecht, begin er dan gewoon niet aan, mijd mensen met bindingsangst, laat die eerst eens aan zichzelf werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 20:20
|
|
|
Een ander punt waar ik ook nog aan moet denken. Iemand die bindingsangst heeft vanwege een onverwerkte relatie heeft altijd de neiging je te zien als de ex. Iedere keer moet je bewijzen dat je niet zo bent als haar vorige relatie om uiteindelijk tot de ontdekking te komen, dat ze je toch niet gelooft en vertrouwt. Dan kan ze zeggen dat ze je liefheeft en dat ze niet zonder je kan, maar uiteindelijk zal het je nooit lukken de wonden van het verleden te doen vergeten en zul je altijd afgerekend worden op de zonde van de vorige relatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 20:16
|
|
|
Goed, dan ff nieuwe input geven. Ik vind dat er te gemakkelijk geredeneerd wordt vanuit de persoon die bindingsangst heeft. Je moet begrip hebben voor de achtergrond, je moet geduld hebben met de situatie. Maar stel je nu eens voor dat deze persoon dit gebruikt om je maar aan het lijntje te houden. Aan de ene kant houdt ze wel van je, wil ze dat je komt, wil ze ooit eens in de toekomst wel verder. Maar ze zal nooit een definitieve keuze voor je maken...Wanneer is het breekpunt dan bereikt? Tot hoever moet je je dan laten gebruiken???
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 6 december 2010, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 18:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ben ik met je eens maar ik denk dat het merendeel van de mensen juist wél iemand zoekt om zijn/haar leven mee te delen en het niet als bijzaak ziet,een LATrelatie kan ook een overbrugging zijn naar iets definitiefs.
(Trouwens,een LATrelatie is een vrije relatie,met mogelijkheid tot het daten van andere mensen,ik vind dat hier eigenlijk niet passen.......) | Helaas Leanne, regelmatig duiden signalen de andere kant op. Veel vrouwen roepen: nooit meer een vent, nooit meer trouwen....Als zij nooit willen trouwen, dan wil ik er niet eens aan beginnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 17:59
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Liefde is geen optelsommetje.......zo van......als hij niet direkt wil trouwen houdt hij niet genoeg van me?
We zijn volwassenen met levenservaring,de meesten weten wat het inhoudt om een relatie te hebben,dat bouw je op,je kruipt niet in 1 huis puur omdat je bij elkaar wilt zijn,er komt zoveel meer bij kijken.Ik denk dat je goed bezig bent als je naar de toekomst toewerkt,op wat voor manier of in wat voor tijdspanne dan ook. Je kunt niet puur uit verliefdheid je andere verantwoordelijkheden aan de kant schuiven.
Ik mis in de discussie nog wel iets,ik hoorde wat vallen over ""na een half jaar nog niet weten waar je aan toe bent",wordt er dan wel eens serieus gesproken tussen de partners?Ik vraag het me af....... | Het gaat me om de kernhouding van mensen. Dat er tijd over heen gaat is logisch, maar het gaat me om de vraag of men het verlangen ertoe heeft en als je de ander slechts ziet als een leuke variatie op je eigen leven zonder enige verplichtingen, denk ik dat je jezelf tekort doet en de ander ook....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 17:44
|
|
|
JOLAN931 schreef: | of dat je , zei het tegen wil en dank, een ander de ruimte geeft om zichzelf te zijn | het verlangen bij elkaar te zijn overstijgt het andere......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 17:15
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik snap echt niet wat "onveilig voor kinderen" met jou heeft te maken Blijkbaar lees ik de zin verkeerd | Je leest idd de zin verkeerd. Ik ben niet onveilig voor kinderen, maar zolang iedereen maar op een picknick kan komen, vind ik het niet veilig voor ze....Als je er beperkingen aan gaat stellen, val ik buiten de groep die daar naar toegaat. In beide gevallen zie je mij er niet...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 6 december 2010, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 16:57
|
|
|
IRENE200 schreef: | Nou ik ben het hier allemaal niet mee eens Waarom heb je geen serieuze relatie al sje niet bij elkaar in een huis woon.? Vreemde gadachtes gaan hier rond wat mij betreft.. | omdat liefde impliceert dat je bij de ander wil zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 15:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar hoe kijk jij daar als man tegenaan? Je hebt wel een mening hoe vrouwen dat vinden en beleven maar er zijn misschien ook genoeg mannen die ook willen latten en niet meer trouwen? Je legt de bal aardig bij de vrouwen Chatuliem....
Willemijn | Mannen met bindingsangst zullen dat waarschijnlijk op een andere manier uiten. Ik denk dan bv. aan one night stands o.i.d.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 15:17
|
|
|
MAR907 schreef: | Ben ik niet helemaal mee eens. Vergeet niet dat het mogelijk is dat iemand zoveel pijn heeft gehad, dat deze door bindingsangst daar onbewust voor wordt beschermd. Door verbroken relatie waar geen bindingsangst is geweest. Angst doordat iemand in de jeugd gepest is of vaak gepest is in een relatie.
Het probleem in een nieuwe relatie ligt vaak dat er weinig personen zijn die de middenweg zoeken, partner niet te veel claimen en niet aan de toekomst denken. | Het is mij niet helemaal duidelijk waar je het niet mee eens bent. In feite constateer je hetzelfde, nl. dat er sprake is van bindingsangst bij vrouwen die alleen maar willen LATTEN en geen vaste relatie aan willen gaan. En ik ga ervan uit dat de starter van dit topic daarvan baalt en geen zin heeft om met zulke vrouwen een relatie aan te gaan. De oorzaak van die bindingsangst kan aan veel dingen liggen, maar daar heb ik geen enkel oordeel over geuit. Mijn advies was heel simpel: een vrouw die bindingsangst heeft wil alleen maar Latten en geen vaste relatie.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 6 december 2010, 15:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 13:00
Onderwerp: Christelijke feestdagen vieren?
|
|
|
AREND003 schreef: | Het hele kerstverhaal, en meteen daarbij het Sinterklaasverhaal is gewoon een gigantisch commercieel gebeuren, waar ik totaal geen feeling mee heb! Lees de geschiedenis, zoals die al door een eerdere poster geplaatst is maar na! Ik ben lekker met de kerst op Ibiza, weg van al die jaarlijkse stomme verplichtingen! Maar ja, dat is mijn mening! En iedereen die er wel in "gelooft", zet die kerstboom lekker op en vergeet vooral de kadootjes niet! DAT is toch belangrijk met kerst?? | Als je niet verder kijkt, dan alleen maar het verhaal of de commercie erom heen begrijp je denk ik niet goed wat de essentie van Kerstfeest is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 10:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien is er ook wel een praktische kant aan latten Chatuliem? Stel je voor dat ik een leuke man vind in het het zuiden van het land, noem maar even wat? Dan heb je sowieso een praktisch probleem als je alletwee een baan hebt? Dus ik zoek een stabiele relatie die misschien toch wel latten wordt......... | Je overweegt tenminste wel om bij elkaar te komen en waar een wil is is een weg. Maar als deze wil er niet is, dan kom je in je relatie ook niet ver. Dan wordt het meer een BOB relatie...(bed ontbijt buiten)
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 6 december 2010, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 10:07
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Maar hoeveel procent van deze vrouwen spreekt de waarheid?
Dat is juist wat ik ook zo vaak geroepen heb...ik trouw nooit meer, geen vent meer voor mij, alleen voor de lol, etc.
Wat ik wil benadrukken is dat die zogenaamde bindingsangst bij vrouwen vaak een teken is van angst om er (weer) onderuit te gaan in een relatie. Ik zeg niet dat dit voor alle vrouwen geld, maar zeker wel voor een groot deel. En daar zal je als man zijnde dus ff doorheen moeten prikken denk ik. | Of ze spreken niet de waarheid op dat moment, of het is voor hen op dat moment de waarheid. Maar in beide gevallen kun je spreken van bindingsangst als ze dit roepen.... Het is nl. tegennatuurlijk te roepen dat je nooit meer wilt samenwonen. Liefde bindt je nl. aan de ander, je wilt altijd bij de ander zijn. En voor vrouwen geldt dat nog sterker aangezien ze altijd een natuurlijke drang hebben een nestje te willen hebben. En daar speelt de man een cruciale rol in.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 6 december 2010, 10:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 09:57
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Geef Chat nou maar een welgemeende knuffel, en als hij dan volgend jaar naar de picknick komt dan geef je hem een echte knuffel ..... | Zolang het zo onveilig is voor kinderen, ben ik echt niet van plan te komen. Als het veiliger wordt voor ze, hoor ik niet meer bij de doelgroep, want ik ben geen alleenstaande ouder met thuiswonende kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 09:50
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Daar ben ik het niet helemaal mee eens chat., Er is niets mis mee om eerst een poosje te latten voordat je bij elkaar intrekt. En wat is bindings angst? Wat je veel ziet is dat men last heeft van 'bindingsangst' in het begin van een relatie, en dan zeg ik...neem de tijd, het trekt vanzelf bij naarmate het vetrouwen in en binnen de relatie groeit | Voorlopig willen LATTEN is iets anders dan alleen maar willen Latten. En die laatste categorie bedoel ik. Er zijn teveel vrouwen, die zeggen nooit meer met iemand te willen samenwonen. Trouwen schijnt helemaal uit de boze te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|