ChristianMatch

Forum

Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:27
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

PETRA373 schreef:
ha ah zoiets als ontbijt op bed voor iemand maken..... volgens mij gaat het heel goed met visser Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Wil ik ook!! Ontbijtje op bed!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:23
BerichtOnderwerp: Hier kun je je lievelingsnummer delen

Hij pakt hem niet, even nog proberen dit te veranderen..
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:17
BerichtOnderwerp: Hier kun je je lievelingsnummer delen

Heb je een lievelingslied, deel het dan hier zodat wij mee kunnen genieten.

Ik heb er zoveel maar hier komt dan een nummer wat speciaal voor mij is;

http://www.youtube.com/watch?v=RIZdjT1472Y&sns=em

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op zaterdag 9 februari 2013, 09:20
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:03

PETRA373 schreef:
zoooo vertel ga je vissen ofzo Smiley die vol vragen zit

Volgens mij gaat hij vissen schilderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 08:44
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats

FRANKT627 schreef:
Ik heb veel bewondering voor mensen die vrijwillig uit het leven stappen. Daar is enorm veel moed voor nodig en misschien ook wel een heel sterk verlangen om bij Hem te zijn. Sommige kunnen niet wachten om daar te zijn waar ze graag willen vertoeven.

Ik heb veel bewondering voor mensen die uit het leven Hadden willen stappen, maar toch sterk genoeg zij geweest er tegen te vechten, en het uiteindelijk niet gedaan hebben, daar heb ik bewondering voor!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:24

FRANKT627 schreef:
...ik ben weeral wakker geworden...terwijl ik hoop dat het niet meer zo hoeft voor mij...

Wat bedoel je Frank?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:51
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

SHANITA130 schreef:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man DONGERADEEL - De Friese plaatsen Dongeradeel en Dantumadiel hebben een bijzondere manier gevonden om te bezuinigen op uitkeringen. De sociale dienst gaat bijstandsvrouwen 'updaten' om ze vervolgens aan een rijke kerel te koppelen, die de dames kunnen onderhouden.

Woordvoerder Martijn Adema van Dantumadiel bevestigt de aanpak tegenover de Leeuwarder Courant.

Er wordt per vrouw 1400 euro geïnvesteerd in de 'opknapbeurt', zo meldt de dienst. Hiermee kan echter vier ton per jaar worden bespaard, ervan uitgaande dat eenderde van de bijstandsmoeders aan de rijke man wordt geholpen en dus geen uitkering meer nodig heeft.

Voor die 1400 euro mag de bijstandmoeder naar een kapper in Dokkum en krijgt ze een 'imagoadvies'. Ook wordt de kledingkast doorgenomen, wordt er geshopt indien de garderobe niet hip genoeg is, en krijgt de vrouw tips op het gebied van sociale vaardigheden, lichaamshouding en presentatie.

Wanneer de vrouw 'geupdate' is, mag ze op de foto bij een fotograaf waarna ze wordt ingeschreven bij relatiebureau Mens en Relatie uit Oentsjerk.

Bron Telegraaf
Knipoog smiley

Lees dit maar even, heb ik ff van internet afgeplukt van iemand die ervaring heeft met deze datingsite

Ook ik heb een zeer zeer slechte ervaring met Mens @ Relatie.....pure geldklopperij.2000,-Euro kostte het mij,om heren te ontmoeten die totaal ,maar dan ook totaal niet mijn aan mijn zoekprofiel voldeden...verre van dat zelfs.

Sneu en pijnlijk voor deze heren,er was zelfs een man die halfzijdig verlamd was,daar had men mij helemaal niet over ingelicht,schandalig..........!!Ook voor deze man erg pijnlijk,zo wordt er daar met mensen omgegaan.....Ik heb bedankt na 3 afspraken ,dan maar mijn geld kwijt.....wat een zielige organisatie.In mijn kennissenkring heten ze nu dan ook Mens @ Frustratie..die naam past beter.

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 8 februari 2013, 18:52
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 18:43

JANS221 schreef:
Vandaag de rouwkaart ontvangen van iemand van de huiskring waar ik tot voor kort naar toe ging. Ze kon het leven niet meer aan. Ik heb haar maar één keer ontmoet, maar het raakt me diep, dat er mensen in je omgeving zijn, die niet meer verder kunnen/durven leven, omdat het leven hen te zwaar valt. Als je er van uitgaat dat God alles voorbeschikt, had hij dan ook hier de hand in?

Sterkte Jans, heftig hoor zoiets......
Ik ben ook van mening dat alles wel bij God bekend is, maar we hebben in dit leven ook onze eigen verantwoording gekregen, je kan niet zeggen dat God hier de hand in heeft, dan zouden we Hem de schuld geven, terwijl Hij niet uit is op ons verderf......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:01
BerichtOnderwerp: Ik match niet

FRANKT627 schreef:
Ik match ook met niemand...misschien is dat een troost...of ook niet...

Ff serieus, Waarom zou jij met niemand matchen Frank?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 09:11

[quote=FRANKT627]Bahhh anna, moet dat nu op het forum staan??? Heel de wereld en omstreken kan dat lezen... :-

Onze geliefde tante Trix sch... ook gewoon op de pot volgens mij hoor Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 8 februari 2013, 09:12
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 00:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

STEENTJE178 schreef:
Oh, doe je daarom zo KATtig? Verraste, verbaasde smiley
Coole smiley met zonnebril

En wij doen nogal liefst altijd poezelig tegen je is het weer niet goed
Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 23:37

ANNA415 schreef:
Ik zal maar niet zeggen wat ik gedaan heb Engeltje smiley

Vertel vertel vertel
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:09

ROOS575 schreef:
neej zeg het omdat Frank zenuwachtig is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Oow zooo, ben niet meer zo wakker Twijfelende smiley .....

Neej, Frank heeft mij niet uitgenodigt, ik weet niet wie de (on) gelukkige Smiley met dichtgeplakte mond is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:04

ROOS575 schreef:
Moest jij vanavond niet gaan wokken???? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Huh, ik?
Neeheej dat ging niet meer door...
Was trouwens voor zaterdag

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op donderdag 7 februari 2013, 20:05
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:57

FRANKT627 schreef:
Ik heb zenuwen...je weet wel waarom Knipoog smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Hedde gij een date Frank dadde ge last van oe zenuwen het?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:35

PETRA373 schreef:
doe je er ook wel effe eerder bij, dan heb je frank, petra,berend, zijn er al drie die voorje bidden. berend doet ook vast mee.
waar 2 of 3 in mijn naam.......

Ahh je bent lief, voel me door het idee alleen al n stuk beter weer
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:33

FRANKT627 schreef:
Ik zal wel voor jou bidden, meisje. Dan ben je zeker dat het goed gedaan is. Petra heeft nu andere dingen aan haar verliefd hoofdje... Knipoog smiley

Ik voel me n beetje remi achtig momenteel Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:10

PETRA373 schreef:
heb allang es voor je gebeden,maar dan ben jij het speciale gebedsonderwerp . en frank heeft natuurlijk heel veel gebeds ondersteuning nodig,waar vind je een vrouw die ook altijd zo van Boze smiley kijkt, die bij hem matcht Smiley die vol vragen zit dus is effe veel bidden Knipoog smiley

Maar ik heb momenteel ook veel gebedsondersteuning nodig Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:09

BERENDJAN590 schreef:
zal ik kijken of ik wacht tijd kan verkortenSmiley die vol vragen zit Lachende smiley

Ja doe dat want ze kan toch makkelijk voor twee personen tegelijk bidden, daar hoef ik niet een week voor in de wacht te blijven mijns inziens Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:58

PETRA373 schreef:
ha ha neeee, dat kan frank niet aan al dat kleffe gedoe, het word tijd voor een topic over jullie dates en he,je weet ben nu voor frank aan het bidden en volgende week ga jij er effe ook bij in gebed, dus wacht op de verhalen, en wel rustig elkaar beter leren kennen, wie weet vind hij me over maand wel niet meer leuk ofzo, dat ik toch niet bij hem pas Smiley die vol vragen zit

wanneer ik sombere gedichten midden in de lente ga schrijven, dan eh bleken we niet bij elkaar te horen,kan het toch al bijna niet geloven, ha ha ben ik aan het dromen,ineens zweef ik rond

maar 1 ding wil ik wel kwijt, dit is me eerste cristelijke vriend en het is heel mooi om samen te bidden , dat vond ik echt prachtig Lachende smiley

Lief van je dat je voor ons bid, maar uhh, jij hebt nu berendjan, waarom moet ik met jou bidden nog steeds een week in de wacht blijven bij jou
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:56

ROOS575 schreef:
Wordt er nu een speciaal topic geopend? kunnen we het met z'n alle een beetje in de gaten houden Lachende smiley Verliefde smiley

Goed idee,
Het BerendJan en Petra Topic Verliefde smiley
Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:37

PETRA373 schreef:
maaaarr,,,, zuchtttttt,,,,,, het moet me van het hart:

DE BUSDRIVER IS ECHT HEEEEEEEEEEL LEUK

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Verlegen lachende smiley

Jippie! Verliefde smiley Verliefde smiley

Love is in the air

Tralalalala Verliefde smiley

Zie je wel, afstand is te overbruggen, wat is nou afstand in ons kikkerlandje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 12:45

FRANKT627 schreef:
Ze zijn aan het vechten wie op de laptop mag tokkelen... Knipoog smiley

Ons in de gaten aan t houden Knipoog smiley

Of moeten we hun in de gaten houden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 11:27

ERIKA129 schreef:
Sttttttttt maak nu geen slapende honden wakker Clown smiley

Hee ja nu je het zegt, ze zijn beiden niet online Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 10:56

LIES146 schreef:
Ik vraag me vandaag af of er niet twee mensen zijn die iets te delen hebben over hun gisteravond-tijdsbesteding Clown smiley Engeltje smiley

Tis stil aan de over kant tis stil aan de overkant

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 06:36
BerichtOnderwerp: Wokken

Ja ik vind het ook ontzettend jammer, maar Joop haakte af en er zouden met hem twee of drie vrouwen meerijden die hierdoor ook weer zonder vervoer zaten, en er staan er drie op de lijst onder voorbehoud dan blijven er drie over die met zekerheid zouden komen dus ik kon niet anders dan het uitje annuleren.
Ik hoop idd in de lente op wat meer aanmeldingen.
Sorry.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:44
BerichtOnderwerp: Wokken

Lieve mensen,

Ik vind het erg spijtig maar ik moet het wok uitje afzeggen wegens teveel afmeldingen.
Joop heeft afgehaakt maar er zouden een aantal vrouwen met hem meerijden, wat nu niet door kan gaan want zij hebben geen vervoer nu.

Volgende punt is dat er teveel onder voorbehoud mee willen en alles bij elkaar is dit veel te veel onzeker en blijven we uiteindelijk met maar een paar mensen over.

Het spijt me heel erg!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:17

ZOEKER064 schreef:
Ik denk dat het afhankelijk is van hoe je tegen eigen verantwoordelijkheid aankijkt in hoeverre dit off-topic is of niet.

Zelf geloof ik dat het mechanisme wat hier werkt (dat je altijd in het nu aangerijkt krijgt wat voor jou nu nodig is) altijd werkt. Voor ieder mens, los van welk geloof ook maar.

Voor mij valt dit onder het thema Law of Attraction, hebben we het al eens eerder over gehad. Werkt net zo zeker als de zwaartekracht ;)
Dat is zo door God geschapen, het is een soort van natuurwet.

Daarmee is alles wat naar je toekomt een antwoord op jouw (heel vaak onbewuste) vraag. In die zin ben je dus altijd verantwoordelijk voor wat zich als antwoord voor doet.

Daar zou ik zeker een ander topic voor openen. Mijn abbo verloopt morgen dus ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Even vanuit eigen verantwoordelijkheid geschreven: ik laat mijn abbo morgen verlopen, dus ik zal dat niet meer starten.

Dat is iets heel anders dan: was het Gods wil dat iemand veel te vroeg sterft ... ik denk dat je ook een topic zou kunnen openen over Uw wil geschiede. Het thema is dan of je gelooft dat God keuzes maakt voor jou ... En is het alleen God of zijn daar nog veel meer partijen in aan het werk ... En is het Gods beslissing en Zijn wil wanneer iemand sterft. In hoeverre zijn we met een dergelijke blik slachtoffer van een wrede God?
Dat ligt iets meer in de lijn van dit topic.

Om af te sluiten met een persoonlijk voorbeeld.

Vorig jaar januari is een zoon van twee lieve kringleden in een depressieve bui van een flat gesprongen. Hij kon de kwelling van het leven niet meer dragen ... Het was voor hem genoeg geweest. 21 jaar. Pure wanhoop. Ik heb daarover een gesprek met God moeten hebben en ook gehad.

Toen dat verhaal een plaats had gevonden en het weer rustig was, ontmoete ik in maart via een andere contactsite een vrouw in Rijnsburg. Net tot geloof gekomen. Ik mocht haar helpen de vele vragen die ze had over het geloof te beantwoorden. Dit duurde twee weken toen plots bleek dat haar oudste dochter uitval had van een been. Het bleek ruggemerg kanker te zijn en in october hebben we haar op 17 jarige leeftijd naar het graf gebracht.

Ik heb ervaren dat dit contact niet toevallig op mijn pad is gekomen, dat het alles te maken had met mijn eigen proces. Ik was bezig met de dood van kinderen van de leeftijd van die van mij. Eerst mijn oudste zoon, daarna mijn dochter. Het was voor mij de volgende levensles. En levenslessen zijn meestal niet ervaringen waar we zelf bewust voor kiezen. Maar onbewust was ik wel met dat thema bezig.

Voor die vrouw was ik de juiste persoon op de juiste tijd, ik heb heel veel Liefde van God uit mogen delen. Voor mijzelf was het weer een harde les, waarin ik veel heb geleerd over gebedsgenezing en healing. Maar ik ervaar daarin wel door God te zijn gezegend, ik mocht weer bruikbaarder worden voor Hem.

de achterkant van de medaille....

(oops, weer veel te lang voopr velen ....)

Zeker, de keerzijde van de medaille,
Ik heb even geen woorden voor je, ben diep geraakt door wat je schreef........
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 20:13

LYDIA448 schreef:
Mijn ouders hebben mij laten dopen toen ik een baby was.
Naar ik aanneem hebben ze absoluut het plan gehad om ons kinderen op te voeden zoals ze hebben beloofd bij de doop van hun kroost.
Ware het niet dat er toch iets niet is goed gelopen, want voor mij heeft het nooit geleefd.
Het was een gegeven waar ik mee opgroeide, meer niet.

Ik ben gescheiden van mijn eerste man, op het pad van de scheiding heeft God zich flink met mij 'bemoeid', hij heeft me zeg maar mijn scheiding 'goedgekeurd'.
Hierover zullen de meningen ook weer verdeeld zijn maar is absoluut niet aan de orde.

Later ben ik hertrouwd.

Binnen deze relatie zijn (ja, zoals overal) verschillende zaken voorgevallen.
Maar in 1 jaar tijd zijn er een aantal voor MIJ zeer destructieve aanvaringen geweest waar ik zó de weg bij kwijt raakte dat ik op internet op zoek ging naar....
Tja, naar wat?
Naar geestelijke bijstand, laat ik het maar zo noemen.

En om een lang verhaal kort te maken, kwam ik in contact met iemand en die schreef mij heel simpel een mailtje met 1 zinnetje wat mijn hart diep raakte.

'ik heb een christelijke levensovertuiging'...

En dat zinnetje sloeg binnen, dat maakte dat ik zoiets had van: DAT WIL IK OOK.
Daarmee begon het mosterdzaadje bij mij te ontkiemen, en met een noodgang!

Al met al, God heeft mij hierin behoed voor ernstige misstappen die er gegarandeerd waren gekomen als God niet had ingegrepen, dat is mijn overtuiging.

Dus op de vraag: ' Zet God de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats?' JA!

Mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 18:21

ZOEKER064 schreef:
hmm, ik ben de laatste tijd erg veel met dit onderwerp bezig.

Ik heb tegen Keith eerder vandaag aangegeven dat ik erg twijfel aan het delen van mijn ervaringen in deze.

Als het gaat om wie de tijd in zijn hand heeft, dan is het een geruststellende gedachte dat ultiem God alles zo heeft geschapen dat alles zijn tijd heeft en alles uiteindelijk zal blijken te passen in Zijn grote plan.

Maar op het punt van verantwoordelijkheid denk ik dat christenen vaak hun eigen verantwoordelijkheid onderschatten. Daarop doorgaan zou erg off-topic zijn.

Wat ik wil aangeven is dat in mijn ervaring erg veel buiten mij om geregeld wordt om mij te helpen. Hoe dat precies geregeld is, is een groot raadsel, waar ik alleen maar blij om kan worden als ik daarbij stil sta. 10.000 redenen om te danken ...

De juiste persoon op de juiste plaats is maar een facet daarvan.

Nee, wat ik graag wil meegeven is dat iedere ontmoeting, ieder gesprek iets is wat als antwoord komt op een vraag, een gebed, een wens en vaak een combinatie daarvan.
Ik zou iedereen aan willen moedigen om met de ogen van God naar ieder ander te kijken. Waarom zit jij naast mij in de kerk? of in de trein? Waarom ontmoet ik jou nu op dit congres?
Ik ontdek dat geen enkele ontmoeting toevallig is.

Soms is het zo duidelijk dat het ons opvalt, misschien pas naar 100 pogingen van buitenaf om ons gebed te verhoren of om onze vraag te beantwoorden. Als we eindelijk onze automaat uitzetten.

Leef bewust en je zult zien dat ieder moment een schat in zich meedraagt!!!

Is zo, je ontmoet soms mensen die op dat moment in je leventje niet veel betekenen,maar later blijkt een grote betekenis voor je zullen worden.

Mijn broer had laatst ook zoiets bizonders, hij is afgekeurd en hebben het niet breed, klein inkomen, groot gezin en ze zaten voor het weekend enorm krap, maar zij klagen nooit naar andere mensen toe, maar gaan voor God op de knieeen als ze geen uitweg zien.
Zaterdagochtend word hij wakker en gaat naar beneden kopje koffie maken en oakt de krant van de mat en ziet onder de krant een envelopje liggen, hij maakt die envelop open en er zit 150 euro in, juist op het moment dat hij het zo zo hard nodig had voor zijn gezinnetje komt er hulp. Wat waren ze blij, ze huilden van geluk.
Of laatst toen ze een kinderstoel nodig hadden maar niet het geld ervoor, belde een vrouwtje uit het dorp of ze nog belangstelling hadden in een kinderstoel, dat noem ik geen toeval, maar God ziet de nood die een mens dan heeft en het gebed van een kind van God vermag veel, Hij kan uitkomst geven maar wil er wel om gevraagd worden.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 ... 28 Volgende
Pagina 13 van 28