ChristianMatch

Forum

Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 ... 136 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????

CHATULIEM619 schreef:
Ik wist niet dat je jood voelde. Er zijn nog voldoende joodse mensen die zich aan de wetten van Mozes houden. Maar volgens het nieuwe testament hoeft dat niet voor niet-joden. Ik lees die wetten als zijn voor het joodse volk, niet iets wat voor ons bestemd is. Het enige wat ik er nog van in stand houd, is om op sabbath dienst te hebben. En de sabbath begint op de vrijdagavond.

Wat betreft homofilie, het is duidelijk dat het nieuwe testament het net zo verwerpelijk vindt...

Tja dan zijn we verder uitgepraat.... en mochten behalve andersdenkenden over dit issue er nog mensen met oprechte vragen hierover zitten dan is er verder geen ruimte voor om die tegen het Licht te houden want het woord is "dus duidelijk Smiley die vol vragen zit" en "het woord moet je recht snijden"....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 13:16
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

FRANKT627 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Yeah ik kom OV (in Jol-taal Onder Voorbehoud)

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 16 juli 2012, 13:21
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 07:51

CHATULIEM619 schreef:
Geef me dan aan waarom een homofiel in jouw ogen een zwaardere strijd heeft dan iemand die vecht tegen depressies en zelfmoordgedachten? Je kunt niet zeggen, dat de ene strijd zwaarder is dan de andere, want dat wordt door de persoon in kwestie niet zo beleefd...

Bovendien zou hij die strijd ook hebben als hij geen christen was. Omdat het gewoon tegennatuurlijk is. In hoeverre vind je dan dat christenen zijn strijd verzwaren? Of denk je dat zijn strijd lichter zou zijn als er geen christenen in de buurt waren.

Veroordeling is ook beleving hoor. Het kan zijn dat hij zich veroordeeld voelt, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijn.

Naast alles wat er al is gezegd en gereageerd... vraag ik me af of je homofilie wel gelijk kunt stellen aan of vergelijken met psychische klachten en psychiatrie... het zou dus zo moeten zijn volgens jou dat je het evenals depressie etc. kunt behandelen met therapie en medicatie...??

In sommige gevallen kan er sprake zijn van gebeurtenissen in het verleden die invloed hebben op relaties... en ben ik het met je eens dat hier met goede en deskundige hulp men tot zijn eigen oorspronkelijke geaardheid komt...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: Humor

ANNA415 schreef:
Ook echt gebeurd:
"Ik kom u het Licht brengen"
'Oh, wat kost het per maand?"

Haha! Geweldig!!

... of het lezen van een evangelisatiefoldertje door een kind: mam, je zus komt spoedig!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:11
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Ik ga wel een cursus stroper doen .
Dan heb ik ze gratis.

zuunig dus...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 08:35
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

SHANITA130 schreef:
Het Nederlands dagblad, kerknieuws, CIP en GG gaan niet ff zomaar iets schrijven als dat niet eerst grondig onderzocht is.

Is mijn menig.

Waar 2 vechten heben 2 schuld. Maar waar gepest wordt heeft er een schuld, namelijk de pester.

Quote:
Waar 2 vechten heben 2 schuld. Maar waar gepest wordt heeft er een schuld, namelijk de pester

Even off topic... de zwijgende/negerende/wegkijkende/niet ingrijpende meerderheid ook...

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 13 juli 2012, 08:35
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:37
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

TESSYBEAR731 schreef:
Zou k niet tegen hen vertellen Erika, anders denken ze dalijk dat het een positieve eigenschap is! Geschokte, onthutste smiley

De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:17
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

andijviestamppot met spekkies en restantje babi ketjap, kan prima.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:03

TINK100 schreef:
is ook zo......maar aan de andere kant......
hoe zwart wit kun je alles stellen?? het feit is dat deze mensen er zijn ( ik praat nix goed hoor) en dat ze een geaardheid hebben die niet de onze is noch die van God, maar hoe moeten we er dan mee omgaan?? ik blijf bij compassie en steun....ze hebben het moeilijk, met het besef dat God dit niet wil, en toch zijn ze zo?
Naar de hel is er gezegd, ze kunnen genezen....
Wie zijn wij om dat te beoordelen of te zeggen?? Is God niet degene die alle beslissingen neemt in leven en dood?? ( HG !, vraag en antwoord 1).

Ik heb er grote moeite mee om de homo en lesbiennes zo af te schilderen als zondige mensen...wij zijn het ook ( balk en splinter) dus waar haalt iemand het lef vandaan om te oordelen?

Jezus'opdracht was duidelijk,heb uw naaste lief als u zelf.....en wie zonder zonde is, werpt de eerste steen......hoe makkelijk zijn deze teksten in de afgelopen gebruikt en misbruikt.
Met schaamte en verdriet heb ik gelezen hoe er een groep mensen veroordeelt zijn....en dat door mensen die zeggen christenen te zijn.....
Ik schaam mij het evangelie niet, maar op deze manier, ben ik niet trots op Jezus en Zijn woord.....

Met je eens Tink. Dit is nuance...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:50

CHATULIEM619 schreef:
De indruk die ik van deze discussie heb, is dat er mensen op een hele nare manier onder druk gezet zijn. Maar wat wil je, om zonden goed te praten moet je wel een chantage toepassen toch?

Chantage?? dat is nogal geen uitspraak... waar heb jij dat dan zien gebeuren?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: kreet van de week

"Never fear to trust an unknown future to a known God”

-- Corrie Ten Boom

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 12 juli 2012, 16:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:25
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

YES356 schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

Welkom op aarde!
Lachende smiley

Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)

Verraste, verbaasde smiley Als je dan toch de schrijfkriebels hebt, je huishouden wacht ....

Jo, gelooft niet in sprookjes en start haar bezemsteel.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 12 juli 2012, 11:27
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:10
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Je mw maar ondertussen regent het nu ook Huilende smiley, smiley in tranen
Vroeg het nog zo aardig daar te laten echt je hoeft nie alles te delen Gefrustreerde smiley
wel veel Knipoog smiley nie alles Clown smiley

Engeltje smiley sorry
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:07

ERIKA129 schreef:
Had je gevraagt het daar te houden Boze smiley
Begint hier te onweren Huilende smiley, smiley in tranen en ik wilde net naar bed Gefrustreerde smiley

Let op de vredesduif... eens wordt het zomer...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:42

Noodweer hier Verraste, verbaasde smiley. Ik zag net de Ark voorbij dobberen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:03

Effe tjekke ... het gaat wel lekker hier maarre ... zijn we nog ontopic???
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:56

[quote=FLOWERFUL304]

Flowerful,

We zijn met elkaar onderweg in een pelgrimstocht die diverse routes met één doel voor ogen kent. Ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt gevonden en de discussie was inderdaad af en toe pittig over en weer.

Ik wil je alle goeds en zegen wensen want ik weet dat je één grote hartenwens hebt: de Vader dienen in geest en in waarheid.

Daarin zijn we één.

Groetje,

Jo

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 11 juli 2012, 16:57
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:49
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

gedaan vandaag?
- tandarts bezig gehouden Gefrustreerde smiley
- aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 11 juli 2012, 17:08
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 13:31

Laat leegte niet je inhoud zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:28

HEIDE115 schreef:
precies Roelande,jij hebt maar 1 woord nodig')

Exact, en Heide ... dit geldt ook zo bij Frank die een gevoelig woord heeft gebruikt voor jou maar het absoluut niet zo bedoelt als jij het nu opvat....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:09
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

YES356 schreef:
ow!!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley bestaan die vrouwen!!!????

meestal kunnen de niet volgenden me de boom in!

Nou, sla je slag !!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 10 juli 2012, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 14:52

[quote=ERIKA129]

ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:42

JANS221 schreef:
heet jij Erika???? Gefrustreerde smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 12:34
BerichtOnderwerp: Heb jij nog een vraag...?

JOSINA022 schreef:
Een vervolgvraag:

Wat wanneer je het gevoel hebt van ff niet meer kunnen bidden, dat je het gevoel hebt dat je tegen een muur zit te praten?

... dan begrijpt Hij de diepere taal van je hart...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:34
BerichtOnderwerp: Heb jij nog een vraag...?

HEIDE115 schreef:
Heb jij nog een vraag?

Mocht jij of ik nog met 1 of meerdere vragen zitten.
Die voor jou gevoel nog niet is besproken binnen alle topic's

Dan hier misschien een mogelijkheid een totaal antwoordt te krijgen op
die ene voor mij en jou zo belangrijke vraag.
Ik geloof dat een vraag of antwoordt met de velen hier, voor het grootste deel kan opgelost of verhelderd kan worden.

We zijn als mensen geneigd,om vanuit ons eigen denkpatroon
te handelen en te spreken..en dat is ook menselijk gesproken wat wij ook alleen maar kunnen;)
Behalve wanneer wij geloven,en in vertrouwen daaruit proberen te leven,
Dat bij God alle antwoorden liggen..zullen we elkaar ook gaan wijzen,om met al onze vragen naar Hem te gaan.

Mijn vraag van mijzelf is;waarom is bidden vaak zo moeilijk?
als God mijn leven stuurt,waarom dan nog bidden?
Misschien is mijn.. deze vraag al binnen de topic's besproken.
maar ik leg toch ook mijn vraag hier neer.

Meerdere gedachten.... even de vrije loop laten... Als God mijn leven stuurt waarom dan nog bidden... Als Hij stuurt (en dat doet Hij ook) zou dan mijn hele leven al vast staan en besloten zijn? Wij zijn mensen en denken menselijk..
Ik geloof dat God een bestemming/plan voor me heeft. Heeft Hij dan ook een blauwdruk, een plattegrond voor hoe ik moet lopen? Of loop ik, verloopt mijn leven hoe dan ook en wandel ik in mijn bestemming. Hoe denkt God... Hij denkt zo anders. Hij heeft een plan voor me... die ik uit mag leven. Maar staat mijn leven op menselijke wijze gedacht dan ook vast of gebeuren de dingen die er zijn volgens Zijn wetmatigheden en droom voor mij? Is voor mij een mysterie...
Nog een gedachte: Mozes... hij bad tot God en God stelde Zijn besluit bij, Hij liet zich verbidden door Mozes die voor het volk pleitte... en toonde Zijn barmhartigheid en genade....
Bidden..ja.. om in contact te blijven, om Zijn stem te verstaan, om duidelijk te krijgen wat Hij in mijn leven wil uitwerken...
Soms is het zo ongedacht, denk je dat je voor het juiste hebt gekozen en nog in gebed overlegd ook... maar buigt de weg totaal anders af...

Jo ...... Zijn gedachten zijn altijd hoger...

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 10 juli 2012, 10:57
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:15
BerichtOnderwerp: Pesten...

PETRA944 schreef:
goed stuk shanita,zet me wel tot na denken met het woord plagen, bij pesten vermeld. zelf plaag ik ook nog wel es, meer voor de humor,maar met totaal geen bedoelingen die een pester doet. laat ook altijd wel merken dacht ik dat ik het niet echt meen. En denk dat de ander het ook als humor ziet, vraag me nu af, misschien in de beleving van de ander komt het wel als pesten over Smiley die vol vragen zit

Jij en pesten?? Je hebt gewoon een dijk van een humor en ik lig geregeld in een deuk. Moet nog steeds vragen bij huishoudtopic of er ook een ontdeukapparaat bestaat.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 9 juli 2012, 23:16
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:58
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

FRANKT627 schreef:
dat je een hekel aan me hebt is overduidelijk... Boze smiley
Waarom is er nu eens geen lieve vrouw die iets tegen me tikt Huilende smiley, smiley in tranen

iets
(bij deze)
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:38

JANS221 schreef:
over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? Smiley die vol vragen zit

Wel !!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:55

Laughter is timeless
Imagination has no age
Dreams are forever.

-Tinkerbel-
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:40
BerichtOnderwerp: Gebed altijd verhoord

HERMAN968 schreef:

Here,
dank voor wie U bent
U zegt “Ik ben heilig, wees heilig”
hierin schiet ik tekort
dikwijls
Here
dank voor Uw barmhartigheid
dat U mij reinigt
dag aan dag
en door Uw genade kom ik terug bij U
Geef Uw Zegen Here,
aan al Uw kinderen,
aan al Uw schepselen.
Amen

Mooi gebed, jawel! Geen woord onwaar... maar als antwoord op iets wat gecommuniceerd wordt vanuit mensen niet passend. Ik zou het namelijk bizar en een vorm van negeren vinden als ik iets onder woorden breng naar iemand in mijn omgeving en die zou gelijk een gebed uitspreken... of interpreteer ik de bijdrage verkeerd en is het geen reactie op?

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 9 juli 2012, 10:41
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOL252
Ga naar pagina Vorige 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 ... 136 Volgende
Pagina 120 van 136