Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 23:09
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Visser zit vol vragen maar of het (on)zinnig is om ze hier te plaatsen ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 16:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
En ik doe mee. M'n zoon kreeg gisteren sliptongetjes mee van z'n werk, en die gaan straks dus lekker in de pan. 't is iets anders dan hondshaai , maar ik denk wel net zo lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 22:27
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Visser voor jou een vraag en voor mij een weet
|
Leo, vanaf deze plaats m'n welgemeende excuses. Wat betreft die weddenschap..... ik heb mezelf een beetje te ver laten gaan. Ik zal voortaan beetje beter op mn woorden letten . Nogmaals .... sorry Leo .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 23:06
Onderwerp: Moeder worden op 63-jarige leeftijd: Bijbels uit te leggen?
|
|
|
Hoezo verward?
DE MOEDER VAN 63
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 62 - jarige vrouw zwanger te raken en een gezonde baby te baren. Toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek. Mag ik de baby zien? vroeg één van hen. Nog niet, antwoorde de kersverse moeder, straks. Na een half uur vroeg de andere vriendin :"Mogen we nu de baby zien?" Nog niet , zei de moeder. Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer "mogen we nu de baby zien"? Nee antwoorde de moeder. De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden : "Zeg, we zijn moe van het wachten , wanneer kunnen we nu eindelijk eens de baby bewonderen"? ZODRA HIJ HUILT was het antwoord. Zodra hij huilt????vroegen de vriendinnen, waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen? Zegt de moeder: OMDAT IK VERGETEN BEN WAAR IK HEM GELEGD HEB.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:56
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en 2 februari |
Vervolg:
Gisteren heeft ie de inentingen gehad. Was er vandaag behoorlijk ziek van. Verder is nu alles rond. Visum etc. Het benodigde geld heeft ie door sponsoring ook helemaal binnen. 29 april is de datum van vertrek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:48
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | HiHiHi of last van teveel fans Lisa |
Leo ...ook namens mij, van harte gefeliciteerd met al je fans. Of hoort dit in het topic CM-setjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:41
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | eh... was dat niet 13 mei Hannah ?
zie ook pagina 7 van dit topic en het topic: Strandwandeling voorjaar 2011 |
Wouw Suus, jij hebt wel een geheugen zeg. Echt goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:39
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
HANNAH810 schreef: | google werkt beter dan zoeken op christianmatch, herr visser...... gepost op 2 maart........... |
Dankjewel Hannah, dankjewel , dankjewel . 'k heb me zelf suf lopen afvragen waar ik dat nou heb geschreven , en ja hoor , het wórdt voor je opgezocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Omdat ik niet teveel off-topic wil gaan op de picknick-topic kom ik misschien hier te weten wat de zoon van Visser in Bangladesh deed. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor maar ik vind het wel boeiend. Er zijn wel gevaarlijke slangen in Bangladesh. Cobra's... |
Waar heb ik dat nou geschreven Waar heb ik dat nou geschreven Ik heb het ergens op het forum gezet dacht ik , maar waar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hihi, waar ken ik dit gevoel toch van, lisa................ even geen abonnement hebben kan overigens wel heerlijk rustig zijn!! echt een aanrader!!
overigens ging Visser hem toch kielhalen? no problems seen here..............
waarom heb ik toch zoveel pret........ |
Ja hoor, komt helemaal goed , water genoeg. En lisa, als hij het toch verliest , maak je geen zorgen. Hij heeft het nu écht verdiend. Op het forum lopen schrijven dat ie met jou een weddenschap is aangegaan terwijl jij er niets van af weet .... tssssss.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:09
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach zou het komen door de midlifecrisis Visser |
Ach toch................. ik leef met je mee hoor. Wist alleen niet dat je daar al aan toe was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:00
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat dachten de ouders van dat meisje van twaalf misschien ook wel, die beviel op haar schoolreis Een tip Visser: het gaat er vaak om wat je niet ziet........ Maar de ene week lezen we van een moeder van 63 en nu weer een moeder van twaalf.......over uitersten gesproken...... |
Ja hallo, wat heeft dat er nou mee te maken. Ten eerste heb ik geen moeder van 63 ( en ook geen dochter) Ten tweede , ik heb ook geen dochter van 12 Ten derde......ik heb helemaaal geen dochters. maar al wel een as. schoondochter
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 30 maart 2011, 21:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach, inhalen of kielhalen, wat maakt het verschil, leonard? |
Voor leo niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja wat zal jij doen Visser met zo'n hoofdprijs |
bij 999 mn abo per direct opzeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo zo, de liefde tussen jullie is wel heel groot. |
Tsja, dat familiewapen he... "t is en blijft je gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begin nu wel een beetje een beeld te krijgen hannah ...zucht
Ja idd Visser is er niet ...hoe kon ik zo ..hé |
LEZEN...LEZEN...LEZEN...LEZEN ...LEONARD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Omdat ik niet wist wat een bolus is heb ik het maar opgezocht op het internet. De volgende verklaringen kwamen uit de bus. Hopelijk is het de tweeds verklaring...
- Bolus (medicijn), de toediening van een geneesmiddel, bijvoorbeeld middels een injectie of, vooral gebruikt bij dieren, een strooppil of -brok
- Zeeuwse bolus, een Zeeuws broodje met stroop en kaneel Boles, ook wel bolus genoemd, een joods soort gebak dat in Nederland wordt verkocht
- Bolus (grondsoort), een fijne, vettige kleiaarde
- Een drol wordt soms ook bolus genoemd, naar de gelijkenis in vorm |
He He , daar hebben we onze Belg door de bocht. Visser die zich al die tijd uit fatsoen heeft ingehouden..... en jawel hoor , onze Belg die niet eens wist wat een bolus was , zal het éven hier bekend maken.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 30 maart 2011, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zucht; nog een keer leonard; VISSER KOMT NIET, WANT ZIJN ZOON KOMT DIE DAG TERUG UIT BANGLADESH............
en er zijn al mensen die graag delen van hun overvloed; de poffert, tiramisú, bolussen en vlaaien zijn allemaal al langsgekomen; so wait and take a look; just don't speak tó much.....
(als je al eerder mee was geweest had je dat al geweten.) |
Je weet wel beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 22:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Heb nog niet gewonnen Visser...moet er nog 64 pff
ok nu weer on-topic |
Nou, normaal gesproken had je dat deze week voor mekaar kunnen krijgen. Maar volgens mij kruip je heeel ver terug in je schulp, leonardo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 21:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wacht maar tot jouw zoon in Bangla Desh zit Visser, dan gaan we het hebben over vaderlijke zorg en betutteling..... |
En groot voordeel: Kan hem elke dag in de gaten houden. Even de link van de weblog aanklikken ( of hoe noem je dat) en hoppa, weet precies wat ie die dag heeft uitgespookt. En via msn kan ik hem ook nog persoonlijk spreken ( en sinds kort ) zien als ik wil.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 29 maart 2011, 21:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 23:26
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
over moederlijke zorg gesproken. pas maar op , straks zitten ze jouw achterna.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:31
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij doet tie dat al .... de weddenschap is bijna gewonnen voor hem |
En zwemmen zal ie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik denk dat het veranderen van een naam niet genoeg zal zijn... Een complete verbouwing kan misschien nog helpen... |
Hoho Frankie........ CM duldt geen travestieten onder de leden. Wees gewaarschuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach sorry Visser even een off-topic bericht ...(heb een vergelijkend bolussenonderzoek gedaan en moet eerlijk bekennen de flakkeese variant toch lekkerder is dan de zeeuwse)
Nu weer on-topic |
Even offtopic dan maar.
Oh dierbare Leo , je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoor. Wat je schrijft moet je allemaal zelf weten toch? Al kalk je heeeeeel het forum vol .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 maart 2011, 11:16
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha, ik denk er nu pas aan... tja, dat heb je met op tijd je bed in... Mijn computer doet het trouwens automatisch, de tijd een uur te verzetten... |
Nou, ik was het helemaal niet vergeten hoor. Alleen ik had een foutje gemaakt. Had de klok een uur achteruit gezet ipv. vooruit. Wil ik net naar kerk gaan , kom ik anderen tegen die de kerk net uit kwamen. Ben ik ook maar naar huisterug gegaan.
Maar ik was wel heerlijk uitgeslapen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 27 maart 2011, 11:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 maart 2011, 23:54
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
HANNAH810 schreef: | owwwwwwwww nee he!! hihi, vertel eens, juffie van 19 lentes; wat vrat dat vissertje allemaal voor ondeugd uit? (ik zal het niet doorvertellen) |
|
|
Naar boven |
|
|