Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:57
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik denk doordat cm zelf al paar dagen hun site niet in de gaten houden. ondertussen kan iedere idioot hun eigen site afbreken, afbreken gaat snel,opbouwen moeilijk. overheerst negativiteit het forum worden lieve mensen beinvloed door een idioot, eh verbaasde me over de woorden van shanita, die naar hem schreef , je kan wel de voorganger van de voorgangers worden. chatelum, een voorganger zelf aanbid hem bijna omdat hij bijbelse teksten citeerd, maar let niet goed op de vruchten, ongelooflijk hoe mensen soms zijn en ongelooflijk cmzo slecht in mijn ogen hun site bewaakt, eh wat is zomoeilijk effe iedere dag de misbruikknop dingen na te lezen? dan zieje dat iemand iemand bedreigt en gooi je die er af. klaar rust terug. tot dat hij terug keert, want ik geloofniet in hun controle over ip adressen, dan zou je niet gewoon weer effe gratis proeflid kunnen worden via een andere mail. zo denk ikerover. of ze willen eerst alzijn berichten lezen.... ha ha dan wens ik ze succes en sterkte toe |
Gelijk heb je Petra. Ik verbaas me echt dat er niet ingegrepen is tot nu toe en hoe mensen hem niet door kunnen hebben. Deze man moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen, normaliter stel je zo iemand onder behandeling en medicatie. Hier mag hij zijn manie botvieren door het hele forum te bevuilen en over te nemen. Het is obsessief compulsief wat er hier gebeurd en ik snap het werkelijk niet dat diverse stoornissen worden aangezien door sommige mensen als christelijk en geweldig... maar goed... ik ga vandaag lekker genieten en hoop vanavond iemand eindelijk op grijs te zien staan..
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 26 juli 2012, 08:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:27
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
.... waarom wordt getolereerd dat iemand het hele forum overneemt en zijn naam op deuren en glazen inkerft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 02:20
Onderwerp: Als je zegt God lief te hebben..
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Houd je sarcasme voor je... ik had al eerder geschreven en dat las je niet en moest het je herhalen... en wellicht dat ik ook nog tientallen malen moet schrijven on-topic te blijven.
Geef antwoord op de vraag, of zwijg! (als je het antwoord niet weet). |
hoge toren hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:18
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Ja so what? Wat wou je ermee zeggen? |
lezen is niet je sterkste kant hé...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:08
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.
Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.
Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.
Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen. |
Je hebt helemaal gelijk Wilma, hierbij de eerste tekst gequote...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:59
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Gijlieden zijt van beneden, Ik ben van boven; gij zijt uit deze wereld, Ik ben niet uit deze wereld.
Back to topic:
Als je zegt God lief te hebben.. waar blijkt dat dan uit? |
vertel maar... jij hebt de credits...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:50
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | neem dan eens de moeite te leren wat of ik van liefde vindt.
Dan kun je me daarmee respectievelijk bestrijden of zoiets.. als je meent dat wat gesproken wordt niet juist is, en als je ze getoetst hebt zoals de mensen van Berea dat deden. |
gewist--
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 26 juli 2012, 00:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:46
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Ik geef antwoord of het goed of fout is, als iemand het goede antwoord geeft , dan kun je van die persoon tenminste iets leren. mits je dat natuurlijk wilt aannemen, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid. |
weet je... ik hoop morgen te ontdekken hoe grijs grijs kan zijn.... ter bescherming voor CM en voor jou. Welterusten tall guy.. het allerbeste gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:39
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | FOUT ANTWOORD |
denk jij zo zwart wit (ofwel: wettisch)? Gods kleurenpalet van liefde is zoveel groter dan die van jou ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:33
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Wat hanteer jij voor een vertaling?
Isa 54:14 Gij zult door gerechtigheid bevestigd worden; wees verre van verdrukking, want gij zult niet vrezen; en verre van verschrikking, want zij zal tot u niet naken. Isa 54:15 Ziet, zij zullen zich zekerlijk vergaderen, doch niet uit Mij; wie zich tegen u vergaderen zal, die zal om uwentwil vallen. Isa 54:15 Ziet, zij zullen zich zekerlijk vergaderen, doch niet uit Mij; wie zich tegen u vergaderen zal, die zal om uwentwil vallen. |
het is de NBV...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:26
|
|
|
HEIDE115 schreef: | idd..Jol |
thanks... het kwam van uit m'n tenen
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 26 juli 2012, 00:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:11
|
|
|
het blijkt uit gezouten spreken. het blijkt uit liefde en bemoediging in woord en daad het blijkt uit een altijd ernaar jagen God te kennen. het blijkt uit een compassie met alles wie en wat God liefheeft. het blijkt uit niet opgevende liefde voor wat gebroken is en een schoonheid zien in de scherven het blijkt uit een steeds meer groeien naar het beeld van Jezus. het blijkt uit een nooit opgeven en steeds opnieuw opgepakt vertrouwen als alle hoop ontbreekt omdat je weet dat Jezus 100 procent voor altijd van je houdt en genadig is, je vrij spreekt en je vasthoudt.
Het blijkt uit vrij en schoon geweten....
verder blijf je af van wat God gemaakt heeft tot Zijn eer en zijn je woorden in overeenstemming van wat er binnen in je leeft oftewel: een heel mens, een onverdeeld hart.[i]
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 26 juli 2012, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 23:37
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Goed zo... word je toch nog verstandig.. althans in die zin dat je toch lauw of koud bent en dat Christus van je KOTST! |
Josina, ik gooi niet snel met bijbelteksten maar :
jesaja 54 : 15 Valt men heftig aan, dan gaat dat van Mij niet uit; wie u aanvalt, zal over u vallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 21:07
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Daar is maar 1 manier om dat te weten te komen, en dat is rechtstreeks tot Christus te bidden en te vragen of Hij de Waarheid omtrent mijn persoontje vrijgeeft.
Hij zal horen, dat weet ik zeker. Maar als je niet bid dan weet je ook niks en dan kun je alleen maar murmureren jegens hen die het Woord wél kennen en onderzoeken.
Als het Woord "AUW" doet, dan geeft het Woord te kennen wat of je moet doen. Wat is het Woord? Joh 1:1 In den beginne was het Woord, en het Woord was bij God, en het Woord was God. |
zie mijn vorige reactie. Jij bent God niet en het Woord niet. Kijk maar uit ... voor hoe je dat gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 21:06
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Waarom doe jij dat dan niet?
Omdat je de Schrift niet kent?
Of omdat je weet dat het Woord|:
Heb 4:12 Want het Woord Gods is levend en krachtig, en scherpsnijdender dan enig tweesnijdend zwaard, en gaat door tot de verdeling der ziel, en des geestes, en der samenvoegselen, en des mergs, en is een oordeler der gedachten en der overleggingen des harten.
tweesnijdend is en omdat je jezelf er ook fiks aan kunt snijden! |
Ik heb geen behoefte om voortdurend met teksten te strooien. Ik ken mijn bijbel maar mensen zitten niet te wachten op ellenlange lijsten met teksten, dat is de afgelopen tijd uit en te treure al gedaan. Verder interpreteer je mijn manier van reageren maar zoals jij dat denkt te moeten doen in jouw eigen waan- en wijsheid..... zolang mensen zich niet interesseren voor de ander en hoe hun eigen houding en woorden over kunnen komen bij hun omgeving is er geen sprake van echte communicatie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:59
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Van het Woord ja.. wat ik uit jouw straatje nog niet heb gehoord dan enkel de wet. |
zo... volgens mij kom jij met een en al argumenten door teksten te citeren vanuit de bijbel om jezelf vrij te pleiten van alles wat jij denkt te mogen zeggen tegen anderen. Oftewel jij stelt je eigen wet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:57
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Toets de Bijbel zou ik zeggen..
je zou kunnen beginnen met 1 Kor. 3.. hetgeen ik hier al meermalen heb geciteerd, maar bijvoorbeeld ook Galaten 5 vers 19 tot en met 21.
Of:
Hebreeën 11 |
waarom heb jij behoefte mij teksten door te geven uit de bijbel? waarom wijs jij voortdurend buiten je zelf naar anderen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:54
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Waar doet me dit ook alweer aan denken?
Mat 26:59 En de overpriesters, en de ouderlingen, en de gehele grote raad zochten valse getuigenis tegen Jezus, opdat zij Hem doden mochten; en vonden niet. |
tjonge... dat jou dit hier aan doet denken. Ben jij verheven boven kritiek en aanmerkingen? Waar doet me dit ook al weer aan denken...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 25 juli 2012, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:51
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jullie zullen wellicht niet omkijken.. dus hier dan maar even een kopietje:
Toch voor het goeie de Bijbel erbij gepakt, en het woord vrouw is schuingedrukt, wat wil zeggen dat het NIET in de grondtekst staat. Maar omdat boven het pericoopje staat: Waarschuwing der hoererij, vertaald men dat gelijk als de vleselijke vorm van hoererij.. maar als vrouw niet in de grondtekst voorkomt, dan heeft hoererij een andere betekenis, en dat is die van andere goden najagen. |
zo... en welke andere god jaag ik dus na? of moet ik dit ook zien als een vorm van humor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch heb ik het idee dat jij daar niet alleen mee wordt bedoeld... Het klinkt als een haat tegen ALLE vrouwen... |
ja triest hé? .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:41
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Ik lees wat er staat, niet wat de ander er van maakt. |
smoesjes... jij weet heel goed wat er staat en er mee wordt bedoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | JUIST...je bent me net even voor....goede opmerking.... Wie een beetje thuis is in de bijbel....weet dat ja... |
tja... en ik ben benieuwd naar zijn antwoord of hij bewust en met opzet deze tekst naar mij toe heeft geplaatst. Zo ja, dan is volgens Chatuliem een excuus op zijn plek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 20:27
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Pro 5:3 Want de lippen der vreemde vrouw druppen honigzeem, en haar gehemelte is gladder dan olie. Pro 5:4 Maar het laatste van haar is bitter als alsem, scherp als een tweesnijdend zwaard. Pro 5:5 Haar voeten dalen naar den dood, haar treden houden de hel vast. |
Jij weet wat de uitdrukking "vreemde vrouw" inhoudt in bijbels verband?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 25 juli 2012, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 17:51
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | REFLECTIE!! |
Wat bedoel je precies hiermee? Je vraagt van anderen om reflectie. Toch vind ik bitter weinig zelfreflectie bij jou in je berichten en reacties. Zelfreflectie is allereerst nodig bij jezelf wanneer je anderen hiertoe uit wilt dagen.....
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 25 juli 2012, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:32
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jij bent respectloos naar mij toe! ik heb dolgraag kinderen gewild maar ben steriel waar ik NIKS aan kan doen... en dan loop jij te emmeren dat ik respectloos ben? Heb je het voor je eigen ogen ooit zien gebeuren? Ik heb een vrouw voor ogen gezien hoe of zij uiteen gereten werd voor de trein, en haar lange haar met een deel van het schedeldak lag in mijn nabijheid, door haar dikke jas die ze aanhad is haar torso deels intact gebleven, maar haar onderlichaam, benen en het gezicht waren niet meer als zodanig te herkennen. Zal ik nog even doorgaan? Wil je de trauma's beleven die daarmee gepaard gaan. Wil je de continue stroom van nachtmerries beleven waar ik in het heden soms nog last van heb?
Ik heb ooit een waarzegster getoetst die mijn hand las, en met recht kan ik zeggen dat ze "waarzegster" was, want ze zei dat ik heel veel met de dood te maken zou krijgen. En mijn God, het leek wel alsof ik er een abonnement op had. Dat zijn mensen in verpleegtehuizen ook, maar die weten dat wanneer ze daar gaan werken dat het 't eindstation is van die mensen, maar toen ik vrachtwagenchauffeur werd heb ik nooit geweten dat ik zoveel over mijn netvlies zou krijgen, want dan had ik kok geworden, dan zie je ook uiteen gereten vlees... oeps, nu beledig ik alle uitbeners van Nederland en daarbuiten, maar dat is voor consumptie, maar als je op het uitvaagsel van een kind staat wat je een paar minuten daarvoor hebt zien veranderen in een levend wezen tot in wat het straatbeeld van hem weergaf...dan kan ik concluderen dat je alleen gefocust bent om de ander hoe dan ook een wet op te leggen, waar ik nou juist van ben verlost, en wat je maakt tot een religieus mensch waar ik zo een enorme afkeer van heb dat ik die mensen hun bloed wel kan drinken. Vandaar dat de Here Jezus Christus tegen dat soort mensen zegt:"Rev_3:16 Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit KOTSEN!!" |
je hebt de dood in al zijn gruwelijkheden gezien... en je bent al je grenzen voorbij, hebt je gevoelens moeten blocken en voelt daardoor ook niet meer de ander in en aan... .. hier en daar voel ik jouw vlammende protest tegen al wat je hebt gezien, dwars door alles heen. Ik wens jou heel veel heling toe en kalmering van binnen en hoop ondertussen dat de redactie zal kiezen voor rust op CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:52
|
|
|
PETRA944 schreef: | fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik. |
dat doet ie al.
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftvkk.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | eh accepteren anderen forum lezers deze woorden na een ander op het forum? wie het niet accepteert druk effe op de misbruikknop, zodat cm even wakker word. petra zeer tevreden over me laatste reactie hier |
Nee hoor Petra, dit accepteerde ik niet vannacht. Hier staat ook iets over in de wetboeken van Nederland dus de NOK knop is ook door mij gebruikt.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 25 juli 2012, 09:42
|
|
Naar boven |
|
|