Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 15:34
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zo neem ik mee aantal blaarpleisters en een vacium pomp als je gestoken word door horsel of een wesp neemt dat je prik weg, Afterbyt om erop te smeren tegen die prikken van al die insecten. Mocht men hartaanval krijgen ben je onder goede handen bij mij kan jou reanimeren mocht dat nodig zijn. Volg elk jaar E.H.B.O. voor herhaling heb het nooit hoeven toe te passen maar mocht het onverwachts iets gebeuren is het reuze handig he. Verder neem ik mee een hangmat en een kleedje en grote tas met pofferts. Vooral niet te vergeten mijzelf met een lach op mijn snoet om te genieten van het stralende weer en zie ik er naar uit om mijn mede broeders en zusters te leren kennen als 1 groot familie.
Shalom, |
o, ja, mn prikweg. die doe ik ook nog even in mn tas. was ik bijna vergeten, anita!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 15:32
|
|
|
we hopen bij de schaapskooi te zitten, hermiena, dus we zullen waarschijnlijk de hele dag een schaapachtig gezelschap hebben!! lammeren gaan nog geen hele dagen de heide op, he?
overigens; misschien is het leuk, dat wanneer je foto's maakt, deze bijplaatst op je profiel, zodat anderen ze ook kunnen bewonderen..... en dan even op dit forum melden, dat je je foto's opgeladen hebt, zodat we weten op welke profielen we moeten zijn!!
ik heb zelf het aantal mega-pixels vast op cm aangepast, dat is wel zo gemakkelijk!
(sorry, chris, dit gaat je bakken vrije tijd kosten, misschien, om alle picknick plaatjes te keuren, )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 10:22
|
|
|
en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 08:57
|
|
|
is er al iemand gevonden om pearl en haar dochter mee te nemen vanuit rotterdam??? dan kan ze ook lekker mee.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 08:11
|
|
|
tessy, ik denk niet dat dat is wat dikkie bedoeld. ik moet zeggen dat ik zijn denkwijze heel goed kan volgen, omdat ik ook via een bepaalde godsdienstige lijn ben opgevoed.....
je kunt je misschien voorstellen, dat wanneer je vanuit kerkelijk oogpunt niet op vacantie mag, omdat je je rust in God zou moeten zoeken, en om die reden bijvoorbeeld al niet mee mag met schoolreisjes, maar bij de hoofdmeester sommetjes zit te maken; je die manier van denken in je leven meeneemt? en vanuit díé manier van denken, kun je de reactie van dikkie wellicht wél begrijpen.
overigens, nisha, ik wens je een mooie zonnige dag morgen, en nu wil ik alleen nog lezen wat iedereen voor lekkers mee denkt te nemen. geen reacties meer op de mensen die niet mee gaan picknicken in ede op de hei, want die reacties zijn off-topic.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:46
|
|
|
[quote=DIKKIE717]picknicken op de hei;. het hield mij ook een beetje bezig, en ik had ook zo mijn gedachte er over gescheiden vaders en moeders met kinderen ook singles er tussen, trek men d.v. zaterdag richting de hei, een ieder met zijn ziel onder de arm en zijn iegen verhaal. het volk van israel, die gingen op de hoogten rooken,
ach dikkie, dom van me ja!! hoog roken is niks, inderdaad; dat doe ik zelf in de huiskamer.... en goed dat je t zegt; inderdaad is het zorgeloos om je ziel onder je arm mee te nemen, een boodschappentas om mijn iegen vrolijk klappende ziel in te vervoeren is nooit weg!! (hihi, toch nog gelachen vandaag!) mocht je je toch bedenken, en liever "het goede van al onze arbeid genieten" dan een doodsteek ontvangen; je bent van harte welkom, dikkie!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 00:37
|
|
|
GRACE585 schreef: | heb haar al eens eerder ontmoet carien, dusweetwat voor vlees we in de kuip hebben |
geen tuigje, please, grace................assieblieft nie! ik ga lekker klimmen en klauteren, al gaan jullie met zn allen op zn kop staan! (ehm, grace.......toen ik bij je was, heb ik me nog wel zo keurig gedragen !! ik was toch keurig en tammetjes??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 19:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ha christiaan, hieronder vind je de info die je zoekt.....
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen shanita130
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude een vriend van dtje 40 jr? arjan007 en zijn echtgenote christian892 met kinderen??
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me..... ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 mei 2010, 08:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 16:33
|
|
|
oeps, ja.... ik heb je verwart met leanne denk ik....qua lengte dan he? hoe lang ben jij? ik 176......dus grote kans dat je net een klein smurfen-beetje groter bent dan ik!!
jammer dat je er niet bij bent zaterdag.....misschien een volgende keer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 15:08
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hay Regelsmurfje ...heb je dr nog zin in zaterdag? |
smurfje?? k ben groter dan jij, madammeke!!! haha, je komt niet overmorgen maar anders......!! (nam ik een krentebol extra mee....hihi)
en ja, ik heb er zin in; met veertig en dertig parkeerplaatsen bij juffrouw tok, en ertegenover bij info centrum de veluwe, zijn we denk ik een eind op weg...... ik heb nl voor een aantal mensen meegedacht voor het meerijden met elkaar, (dus niet iedere persoon heeft een eigen parkeerplaatsje nodig) en met degenen die niet op de lijst staan, komen we zo met de parkeerplaatsen aardig rond, denk ik. en anders sturen we de andere auto's maar weg, toch?
nog wat practische dingen; - zijn er mensen die een EHBO diploma hebben en dat hier willen melden, zodat we weten wie we kunnen vragen als er iemand uit een boom keldert? - denken jullie aan een teken-tangetje, toilletpapier en evt pleisters/verbanddoosje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 14:27
|
|
|
waar is in de buurt nog een wat royale parkeerplaats, waar we verder zouden kunnen stapelen met auto's, johanneke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 12:53
Onderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik denk dat je het gewoon mag zien als een advies om te weten wanneer je de dingen beter kunt laten zoals ze zijn?! Vind het wel een heel mooi vers, ben zelf iemand die heel slecht tegen onrecht kan en kan dus ook behoorlijk gaan stuiteren wanneer ik het gevoel heb dat iemand me onrecht doet. Net zolang tot ik men recht behaald heb...of het zo moe ben dat ik maar opgeef. Denk dus zeker dat je te ver kunt gaan in rechtvaardigheid en er dan zelf de dupe van word... Vind overigens wel dat er een verschil is tussen rechtvaardig zijn en eerlijk zijn, omdat rechtvaardigheid in mijn ogen toch net ff een stapje verder gaat. Ik ben in mijn profiel helemaal eerlijk geweest, maar het heeft weinig van doen met rechtvaardig zijn |
just what I mean tessy!! soms kom je op cm verhalen tegen, waarbij de verteller helderwetend is; hij of zij weet meer dan werkelijkheid is, wanneer je het navraagt bij de persoon waar het over gaat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 12:42
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey Hannah,
Kan je je auto ook kwijt bij de schaapskooi? Of is het de bedoeling dat we met zn allen gaan lopen er heen..... Ik ben nl niet zomaar auto in auto uit gewapend met spullen en brede kinderwagen!
Hopelijk kan je me hier een antwoord op geven...
GR Peacedove |
volgens mij kun je je auto niet bij de schaapskooi parkeren hoor peace; (mariska, weet jij dat?) maar t is wel zo dat er tientallen galante heren meegaan, die je vast graag een handje helpen.... t is in principe de bedoeling dat je bij juffrouw tok parkeert, en dan met zn allen richting heide.......naar de schaapskooi.
@shanita; wat leuk, dat je ook meegaat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 09:53
|
|
|
via de mail wordt er al een aantal keren gevraagd, tot hoelaat het picknicken duurt. ik heb echter geen tijd in gedachten. kom je later dan 12 uur aan bij juffrouw tok, dan zoek je ons op bij de schaapskooi; ben je ons zat, of vind je t weer leuk geweest, dan pak je je auto en je bent weer weg...... vind je de groep wat druk, dan ga je 500 meter verder op zitten,of aan de overkant van de hei.... en vind je het even niet gezellig, of heb je behoefte aan alleen zijn, dan ga je een rondje lopen, (en vraagt bijv. iemand anders even op je slapende kleine te letten.......) ik begreep trouwens al dat er meisjes zijn, die zich verheugen op de aanwezigheid van kleintjes, dus ook de single-mams onder ons kunnen rekenen op hulp....
doe allemaal gewoon lekker waar je zin in hebt; niet te ingewikkeld denken dus; just be yourself, and enjoy!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 mei 2010, 07:24
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey luitjes,
Ik ben op zoek naar 2 kinderfietsjes voor mijn kinderen! Kleine fietsjes met zijwieltjes voor een jongetje van bijna 2 e een jongetje van 3 en half.
Liefs gratis en anders tegen een betaalbaar prijsje .....
Zoeken jullie met me mee?
Gr, Peacedove |
voorzien peace voor beiden staat hier een fietsje denk ik, maar voor de jongste zeker! een driewielertje van t merkje lego. staat al tijden in de weg; want ja, weggooien is ook zowat, he? heb je voldoende ruimte in je auto zaterdag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:41
|
|
|
: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen shanita130
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude een vriend van dtje 40 jr? arjan007 en zijn echtgenote
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin.
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........ het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me..... ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 20 mei 2010, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:43
|
|
|
MAG je niet, als volwassen man van 42, of weet je dat je er iemand op deze aardbol een plezier mee doet om niet mee te gaan.....???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 mei 2010, 07:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind syla en haar vriend harry en drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad? vriend van dtje 40 jr?
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!! |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 19 mei 2010, 12:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:47
|
|
|
ANITA324 schreef: | Joepie !!!! Ik heb der zin en neem mijn hangmat ook mee. Tot Zaterdag !!! Mochten jullie willen proeven van de overheerlijke poffert schuif dan aan er is genoeg voor iedereen.
Shalom, |
bewaar een stukje voor me als je wilt, anita??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 16:23
Onderwerp: Platte praat in de chatbox
|
|
|
muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch? de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro.... en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik..... gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 11:41
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | +/- 56 volwassenen en 35 kinderen zoals ik ze nu tel |
nou, t wordt nog steeds een grotere koppel; mn nichtje gaat mee, en die neemt haar vriendin nog weer mee, hahahah hellup; t wordt nog een volledige familie-reuni!!
op hoeveel kom je dan uit mariek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 10:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDEVanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen hannah's nichtje 38 jr? met twee kinderen, vriendin van hannah's nichtje 38 jr? met kind introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen tessybear, als zij vervoer kan vinden.....met kind
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad?
ook lielie zou nog graag vervoer hebben vanuit moerkapelle en omstreken....
en tessybear zoekt nog een taxi vanuit spijkenisse en omstreken
verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 18 mei 2010, 11:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:10
|
|
|
er komen misschien nog twee single dames zonder kinders mee.... en misschien nog één met twee kinderen.....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 18 mei 2010, 09:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 09:03
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
voor zover ik weet gaan uiteindelijk mee;Hannah810 met twee kinderen hanna's zus marianne 39 jr met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen vriendin van roos met haar pleegkindje anita324 walenka 689 duifje176 lielie johanneke817 met drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662 zwaait wanneer hij langsfietst..... henk546 herman040 dirkjan078 leo571 met drie kinderen jan853 met vijf kinderen jan443 duhdude crossroad?
ook lielie zou nog graag vervoer hebben vanuit moerkapelle en omstreken....
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........
het wordt hoe langer hoe leuker...............
mochten er nog vragen zijn.........gooi ze in de groep, zou ik zeggen, voorlopig ziet de weerverwachting er stralend uit..... mocht je je niet opgegeven hebben; van harte welkom, maar probeer dan misschien tien minuutjes eerder te zijn, zodat je ons niet mist. heeft iemand soms een printer die het wél doet? misschien kun je dan een printje met de namenlijst maken? verder zou ik jullie willen vragen, degenen (die inmiddels geen lid meer zijn, maar) zich wel hebben opgegeven, nog even te vragen in hoeverre zij de picknick nog in hun agenda hebben staan...... niet iedereen is nl nog bereikbaar voor me.....
ik heb er zin in en hoop jullie komende zaterdag te ontmoeten!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 07:42
|
|
|
GRACE585 schreef: | beste mede picknikkers er moet me even wat van het hart Ik hoor steeds geluiden over het meebrengen van alcoholische dranken graag zou ik u eraan willen herinneren dat de picknik in 1e instantie gepland was voor alleenstaande met kinderen en dat daarnaast ook alle anderen zeer van harte welkom zijn, toch zou ik graag het verzoek willen doen om geen alcoholische dranken mee te brengen met het oog op de kinderen .ik hoop dat men hierin respect heeft voor kinderen en de ouders onder ons. hoop niemand bij deze voor het hoofd gestoten te hebben maar dit is dus mijn mening en verzoek,dank u. |
natuurlijk is het een alcoholvrije picknick nogal wiedes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 mei 2010, 13:12
Onderwerp: ff weg...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dat zo of hopen jullie dat gewoon? |
ik ken haar van net iets dichterbij, willemijn........
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|