ChristianMatch

Forum

Berichten van JOSINA022
Ga naar pagina Vorige 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOSINA022
Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:30
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

TESSYBEAR731 schreef:
Tis in elk geval heeeeeel gezellig! Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Wanneer is de volgende, ik wil het nu wel eens meemaken (na al die discussie) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:13
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

TESSYBEAR731 schreef:
Wanneer je dus weer uit elkaar gegaan bent wel Loes, want in God's ogen ben je wel getrouwd ook al ben je niet langs het stadhuis geweest...
Maar de zonde is dan vooral het "scheiden"...

Als je het zo bekijkt dus zou je geen sex voor het huwelijk kunnen hebben...want je bent dan dus getrouwd (leeft als man en vrouw) wanneer je seks gehad hebt...
en nu vraag ik me ineens iets (serieus) af...staat er in de bijbel dat we geen seks voor het huwelijk dienen te hebben, in die zin dat we dat pas mogen doen als het huwelijk gesloten is door iemand anders?

Wie o wie weet het antwoord?

Volgens mij heeft Paulus geschreven dat wanneer de begeerte tussen man en vrouw (te) groot is, zij beter kunnen trouwen. Ik meen (maar niet 100% zeker) dat het in Colossenzen staat.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: U bent níet 'WEDERGEBOREN'

TESSYBEAR731 schreef:
Aangezien ik er zelf al een poosje mee bezig ben vermoed ik dat Haico doelt op het dopen, er staat namelijk wel degelijk in de bijbel dat dit essentieel is om het koninkrijk God's te beërven.
Maar toch geloof ik dat ook mensen die niet gedoopt zijn de heilige geest ontvangen hebben. Dit hebben ze gedaan op het moment dat ze Jezus aannamen en hun zonden beleden hebben.

Dat geloof ik ook, anders zou iemand die als kind gedoopt is, dan nooit wedergeboren kunnen worden?
Voor mij staat en valt het wedergeboren worden met het aannemen van Jezus Christus als je verlosser.

Persoonlijk zou ik het makkelijker vinden als Haico hier op het forum verwoord wat hij dan verstaat onder wedergeboren worden, i.p.v. iedere keer met linken te strooien...zou ook makkelijker dicussiëren zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 15:04

PEACEDOVE820 schreef:
Kortom einde discussie!
Nu weer on topic goed??!!

Postitief zijn en elkaar opbouwen Lachende smiley

Hè jammer, begon net zo leuk te worden Knipoog smiley

Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Kzal m'n mond houden Smiley met dichtgeplakte mond

Zijn de picknicks alleen in de zomer? Of zou het ook ergens binnen kunnen met ook veel ruimte buiten?

De "Wiitenberg" in Zeist b.v.?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 14:24
BerichtOnderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!

ANGELIQUE327 schreef:

Het is misschien wat vroeg om er nu al over te beginnen, maar kerst komt er weer aan, en ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben, die als een berg tegen een eenzame kerst opzie. Daarom is bij enkelen onder ons het plan gerezen om rond - of op - één van de kerstdagen bij elkaar te komen en samen kerstfeest te vieren. Hoe we dat gaan invullen? Al jullie ideeen zijn welkom, en misschien zou er deze keer wel eh...muzikale begeleiding bij mogen zijn? (muzikanten hebben we op CM op voorraad heb ik begrepen?). Graag jullie reaktie!

Met de feestdagen zelf kan ik niet, maar daaromheen wel. Gezellig!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:32
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

SUSANNAH475 schreef:
tnx Josina !

Met liefde! Ze gaan nog ontdekken wat ze missen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:23

CHATULIEM619 schreef:
Wat ik zo jammer vind aan deze bijdrage, is dat de bezwaren niet weggenomen worden. En dat er ook geen enkele poging gedaan wordt, tegemoet te komen. Jammer.....vooral omdat het een hypotheek legt op elke te organiseren activiteit van CM.

Ik heb idd geen poging gedaan om je bezwaren weg te nemen, simpelweg omdat ik denk dat ik die niet weg kan nemen. Ik heb alleen geprobeerd uit te leggen hoe ik er in sta. En dan is het aan jou om er mee te doen wat jij wilt.
Op die manier heb ik geprobeerd om jou tegemoet te komen.

Iedereen kan er uit halen wat hij/zij zelf wil, da's niet aan mij.

Ik heb er echt geen hypotheek op willen leggen, dat is dus wat jij er uit haalt.

Jammer, je zou ook hebben kunnen zeggen: ok, da's hoe José er over denkt, zit er iets van waarheid in en zit er iets in waar ik wel wat positiefs mee kan?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 13:06

SUSANNAH475 schreef:
Het slechtste moment van vandaag... :
Ik ben verdrietig, ontroostbaar, diep bedroefd en teleurgesteld... na een morgen weer gewerkt te hebben op de peuterspeelzaal en een evaluatiegesprek ben ik ontslagen... volgende week zit ik weer eens thuis... Huilende smiley, smiley in tranen dag lieve kinderen, helaas mocht ik geen afscheid van jullie nemen, ik ga jullie allemaal hartstikke missen !!!!!!!

Hè wat naar...kzal ook voor jou bidden hoor! Sterkte !
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 12:35

CHATULIEM619 schreef:
Laten we eens praten over gastvrijheid..CM is opgericht om in een veilige omgeving mensen te ontmoeten. Nu komen opeens overal vreemde mensen, die niks met CM te maken hebben, die we helemaal niet kennen, en dat gaat tegen de veiligheid die CM biedt in. Wat hebben ze daar te zoeken trouwens, als ze geïnteresseerd zijn, zouden ze ook lid kunnen worden van CM. nu stellen moeders hun kinderen bloot aan mensen die ze nog nooit gezien hebben. En sommige moeders haken daar ook op af.

Hoewel het ten stelligste ontkend wordt door betrokkenen, gaat het de kant op van dating. Het is niet zo vrijblijvend als wel beweerd wordt.

Het derde is, dat je nu bij elke activiteit de discussie terug krijgt of er nu wel of geen kinderen mee mogen. Het argument, dat mensen geen oppas kunnen krijgen, vind ik gewoon onzin. Als je je aanmeldt voor een dating site, ga je er automatisch van uit dat je mensen gaat ontmoeten. Dan heb je al nagedacht over een oppas. En ik ben ervan overtuigd, dat iedereen die komen wil, ook oppas kan krijgen. En als ze dat niet kunnen, hadden ze zich dat van tevoren moeten bedenken voordat ze op een dating site gingen.
Hetzelfde geldt ook voor geld vind ik. Als je je aanmeldt voor een dating site moet je ervan uitgaan dat het geld kost. En ik vind het te gemakkelijk geredeneerd, dat mensen geen geld hebben. Nu worden anderen verplicht om bij te springen...

Ik zou het zeer waarderen wanneer je namens jezelf zou praten en niet in de "wij-vorm", want dat zou betekenen dat je ook namens mij zou praten en dat is zeker niet het geval.

Kinderen worden overal aan vreemde mensen bloot gesteld, that's life. Wanneer je dat, als moeder, niet wilt, kun je ze beter maar binnenhouden.
CM is een prima omgeving om je kinderen aan bloot te stellen. Een activiteit samen met andere Christenen, hoe veilig wil je het hebben?

Ok, voor er een andere discussie losbarst, Christenen zijn geen doetjes. Daar hebben we in het nieuws genoeg over gehoord. Maar in dit geval is er tenminste 1 ouder bij.

Ik zit hier o.a. om een lieve man te kunnen ontmoeten en wanneer dat is tijdens een activiteit is mij dat helemaal goed. Zelfs wanneer het een man zou zijn die niet lid is, maar meekomt als kennis. Maar ik ben hier ook om andere mensen te onmoeten en dingen te kunnen delen en misschien hou ik er wel een goede vriend(in) aan over. Heerlijk toch?
Dit is ook een datingsite, of dat nou voor een relatie is of anderzijds, of wrs beter gezegd: het is een contactsite! En het is, voor mij, geheel vrijblijvend. Ik voel mij nergens toe verplicht!

Enne...oppas: ik ga er van uit dat ouders daar idd over nagedacht hebben, maar dat wil niet zeggen dat oppas ook altijd voor handen is op het moment dat iemand dat wil. Ik mag hopen dat degene die moet oppassen ook een stem in het kapittel heeft?
Ik pas regelmatig op, maar ik kom niet altijd meteen opdraven wanneer de ouders dat willen, ik heb meer dan alleen oppassen, heb ook nog ander werk!

En wat betreft het geld: daten is duur, zeker. Ook ik heb niet altijd het geld daarvoor en ik besluit per activiteit of dat ik het kan betalen. Niettemin ben ik bereid om, wanneer ik daarmee iemand kan helpen, een duit in het zakje te doen.
Het zou n.l. kunnen zijn dat iemand het geld besteedt heeft om lid te worden, maar meer niet heeft (iemand met een uitkering b.v.) en dan help ik graag. Ik heb het niet breed (de zorg betaald gewoon slecht) maar heb nog altijd meer dan iemand met een uitkering en ik meen dat het dan mijn Christelijke plicht is om iemand een keer te helpen.
Iemand met een uitkering kan in een sociaal isolement terechtkomen en wanneer ik dan kan helpen....

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 11:21

Heel veel sterkte! Ik hoop en bid dat je God maar heel dichtbij mag ervaren!

José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 01:18

LOES550 schreef:
mn jongste dochter (20) heeft elke avond een angstaanval.
Weer terug naar af?
mn truckendoos is allang leeg. Ik kan haar niet helpen
en ze is nog steeds niet aan de beurt voor therapie.
De wachtlijst is lang. Therapeuten kunnen haar niet meer
helpen.
Zo erg om die angst in haar ogen te zien
Hoeveel kan een mens bidden tot God tot het overbidden wordt?

Hoe lang nog Heer, psalm 13

Hoe lang nog, HEER, zult u mij vergeten,
hoe lang nog HEER, verbergt u zich voor mij ?
Hoe lang nog HEER, word ik gekweld door zorgen,
verdriet en vragen overspoelen mij.

Zie naar mij om en geef mij toch een antwoord,
verlicht mijn hart, dat ik U zie, mijn God.
Red mij o HEER, dat ik niet wordt verslagen,
en niet bezwijk of omkom door het lot.

Ik vertrouw op uw liefde en genade
mijn hart zal juichen omdat u mij helpt,
ik zal zingen voor U mijn HEER en Redder
die met troost en kracht mij overstelpt.

Het kan nooit overbidden worden, hoor Loes! Alleen...God antwoord op Zijn tijd en niet de onze. Maar God wil dat we aan het bidden blijven, altijd!

Laatst aangepast door
JOSINA022
op dinsdag 28 september 2010, 01:19
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:31
BerichtOnderwerp: bowlen in Utrecht

VOETBAL308 schreef:
JAMMER DAT IK TE LAAT GEKOMEN BEN, IK HAD GRAAG WILLEN BOWLEN

't Is nog niet te laat hoor! Even alle postings doorlezen dan kom je er wel achter Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 23:19
BerichtOnderwerp: De angst alleen te blijven

SUSANNAH475 schreef:
ik dacht idd. dat dit topic daar over ging... of je je in een relatie gaat storten omdat je de angst zou hebben om alleen te blijven.
Mij lijkt dat ongezond....

Je hebt gelijk Knipoog smiley Ok, weer ff ontopic, maar toch ook weer ff terug Clown smiley

Ik zal mij zeker niet in een relatie storten, omdat ik af en toe bang ben...zie mijn vorige postings (om een lang verhaal kort te maken Verlegen lachende smiley )

Het zou wel meer rust geven, dat wel. Dus ergens heeft het wel met dit topic te maken.
Echter ga ik mij er niet aan overgeven, omdat geen relatie, die ik dan zal krijgen, een goede basis heeft.

Datzelfde geldt ook voor iedere relatie die aangegaan wordt ter voorkoming van het alleen-zijn an sich. Ook dan is de basis niet de basis die er zou moeten zijn, n.l. liefde.

Ik ben van mening dat beide relaties dan niet lang zullen standhouden.

Dus ongezond? Ja, zeker.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:43
BerichtOnderwerp: pijnbestrijding

MIEKE364 schreef:
Het valt voor de aanstaande vader ook niet mee, hoor, laten we dat niet vergeten! Het lijkt me geen fijn idee te weten dat je geliefde een pijnlijke gang moet gaan om jullie nazaat ter wereld te brengen.
Ik ben ervan overtuigd dat ook hierin God het probleem heeft geschapen met de ene hand en de oplossing met de andere. Vrij vertaald, vergeef me, uit de bijbel. De wetenschap en ja, pijnbestrijding zullen het mogelijk maken jullie kind middels de keizersnede het levenslicht te laten aanschouwen. Wat een fantastische uitvinding. En zal het kind toch komen via de natuurlijke weg en wil Annette pijnbestrijding dan is er mijns inziens geen enkele reden in de bijbel te vinden (ik zou er niet naar zoeken, ook!) die daar tegen pleit.
Christus deed vele genezingen, zelfs op de Sabbat. Zou Hij willen dat we onnodig lijden? Daar geloof ik niks van.
Sterkte voor jou en je vrouw, Pieter en van harte een voorspoedige bevalling toegewenst!

When God closes the door, He opens een window!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: maandag 27 september 2010, 11:31

Laat ik even voorop stellen dat deze angst mijn leven niet beheerst! Gelukkig niet!
Het "vliegt" mij alleen, zo af en toe, aan.

Ik had het niet zozeer over inbraken e.d., maar over het feit dat er met mij iets kan gebeuren waardoor ik geen hulp kan halen, niet meer om hulp kan schreeuwen etc.

Ik heb het in mijn posting ook over mensen die dood in huis gevonden worden na een bepaalde tijd.

Die angst is begonnen nadat ik een aantal TIA's heb gehad. Wanneer ik nu een volledig herseninfarct zou krijgen, zou het (in theorie) mogelijk kunnen zijn dat het een paar dagen duurt voordat men mij vind.

Maar ik schreef ook dat mijn sociale netwerk erg groot is, waaronder mijn werk. Ik werk full-time en ben eigenlijk nooit langer vrij dan 2 dagen. En in die 2 dagen vrij (en vaker ook hoor) zijn er weer vaker andere contacten met de kerk en goede vrienden.

Een hond, da's een idee, maar mijn hondje is in maart overleden en zolang ik nog alleen ben en veel, onregelmatig werk komt er geen andere. Mijn hond was gewend aan veel alleen te zijn, maar wie zegt dat een ander hond dat ook kan? Bovendien: je hebt geen hond om 'm vervolgens veel alleen te laten. Dat is, meen ik, niet de bedoeling van een hond in huis.

En bovenal: ik heb heel vaak Gods leiding in mijn leven mogen ervaren, ook veel wonderen mogen zien, dus ik geloof dat God ook hierin mij tot hulp zal zijn en mijn leven zal leiden!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 23:18

EVA685 schreef:
Begrijp jou heel goed Josina, ik ben ook allèèn door de week en heb ook angst, als me iets overkomt, vooral s.nachts, in paniek weet ik 112 niet te vinden hoor.
Weet je, ik bid of GOD me s.nachts liederen wil geven, dat gebeurt
ook echt soms, daar word je rustig van.
Klinkt misschien raar, met dat lied val je weer lekker in slaap.

Heel herkenbaar! Ik heb 's nachts altijd Grootnieuwsradio aan staan. Zij zenden, op dat tijdstip, nonstop muziek uit. Wanneer ik een keer wakker wordt en dan die muziek hoor...ik ben een stuk rustiger gaan slapen, minder draaien etc.

Een echte aanrader!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 02:08
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!

ANITA324 schreef:
Chatlium heeft mij geblokt al voor tijdig ik hier al uitje had geplaats heeft niks met deze uitje te maken. Bepaalde vrees misschien ik weet het niet.
Toen hij eens in de put zat begin dit jaar wilde ik hem als broeder bemoedigen.

Verder open de dingen bespreken dat word hier toch genoeg gedaan op het forum of moet er nu alles opeens stil zwijgend de doofpot in zo werkt dat bij mij niet. Voor niemand kies ik geen partij ik wil gewoon eerlijkheid en zuiverheid.
Waarom kan dit niet omdat er een bepaalde stukje trots , hoogmoed tussen zit of dat de men de kop in het zand houdt enz. Ik vind dit gewoon te triest voor woorden en jullie mogen wel weten dat dit mij ontzettend pijn doet het geeft mij zoveel verdriet Huilende smiley, smiley in tranen dat er zoveel ruzie`s is op CM ik hou van vrede met elkaar als broeders en zusters in Christus. Hoe wil je het later doen als je in de hemel komt blijf je elkaar dan ook ontzien?

Zo blijf ik bidden voor heel CM dat we naar elkaar toe mogen gaan en de dingen weerleggen en door 1 deur kunnen gaan. Hoe zou Jezus dit hebben gedaan vraag ik mij soms af?

Shalom,

Ik snap dat het lastig is iets uit te praten met iemand wanneer je geblokkeerd bent, maar toch lijkt mij dit niet de plaats om zoiets neer te schrijven.
En dan bedoel ik niet dat het de doofpot in moet. Integendeel...je hoeft elkaar zeker niet te ontzien.

Wat ik wel bedoel is dat je, zonder naam en toenaam, hier had kunnen schrijven wat je dwarszit.

Het is ook triest dat dit soort dingen hier gebeuren, dat ben ik met je eens, maar op deze manier maak je mensen zwart. En dat wat anderen doen, hoef jij niet ook te doen.
En ik geloof dat Jezus het zeker niet op deze manier gedaan zou hebben.

Daarnaast geloof ik ook dat we, wanneer we bij God mogen zijn, je elkaar niet als dusdanig herkent, want anders zou daar dezelfde ellende zijn als hier.

Juist een ongedwongen uitje kan mensen weer dichter bij elkaar brengen. En zeker...blijf bidden, zonder ophouden en geef het over aan God. Laat Hem dan het werk doen!

http://www.youtube.com/watch?v=HFMIMng82Kk

Voor jou, Anita

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zondag 26 september 2010, 02:15
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 00:35
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!

ANITA324 schreef:
Hallo Chatlieum en Billy,

Zodra de dingen niet is weerlegt en de dingen niet zijn besproken met elkaar in alle zuiverheid als broeders in Christus dan heb ik liever dat jullie beide niet op het uitje komen. Want zo ga je niet met elkaar om!
Moet ik ook nog rechter spelen tussen jullie in als het verkeerd uit loopt heb ik geen behoefte aan ik wil een leuk gezellig uitje ervan maken bah. Boze smiley
Ga jullie beide schamen en maakt mij niet uit wie of wat niet/wel verkeerd heeft gedaan. Het is gewoon te gek voor woorden jullie mannen zouden beter moeten weten als een stel haantjes tegenover elkaar. Hier kan ik slecht tegen!
Ik wil hier verder geen woorden over vuil maken en ik hoop echter dat deze dingen tot aan de bodem is uitgeproken en dat je samen door 1 deur kunt gaan elkaar recht in de ogen kunt blijven kijken.

Shalom,

Anita

Kun je dit niet beter per mail bespreken ipv open op het forum?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 23:36

HANNAH810 schreef:
allemaal bedankt voor de gezelligheid;
we gaan eens nadenken over een andersoortig uitje........
als iemand tips heeft, in t midden van t land, en met een laag kostenplaatje, dan houd ik me aanbevolen voor tips......... Knipoog smiley

overigens; naast alle (kinder-)kledingstukken die aan flarden zijn gescheurd, zijn er ook wat gevonden voorwerpen;
- plastic bakje
- aardappelmesje
- plaid

en nog iets; heeft iemand in zn tas misschien het knuffeltje van luky luke gevonden??
het zou erg fijn zijn, als hij deze weer terug heeft!!

dus mocht je iets missen, dan weet je waar je je eigendommen terug kan vinden....
mocht je een knuffel overhebben, dan kun je dit misschien even aan johanneke, leo of mij doorgeven?

we hebben qua weer veel geluk gehad, en er kwamen zelfs meer mensen dan op de lijst vermeld stonden; maar het grootste aplaus is wel voor leo571 en johanneke817, die met hun 7-tallige kinderschare even bij kwamen kletsen; ik heb echt enorm genoten van alle gezelligheid......
ennehhh......misschien tot later!!!

hannah

Fijn dat het een leuke middag is geweest!

Een volgende keer hoop ik ook van de partij te kunnen zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 23 september/20.00 uur - 21.00 uur

EVA685 schreef:
Geeft niet Josine, je moet er ook voor je moeder zijn, dat is nu even veel belangrijker, wij bidden voor jullie.

Veel sterkte en liefs. Knipoog smiley

Dank je wel, Eva, da's fijn om te horen.

Gisteren leek het al weer iets beter te gaan, maar vandaag helaas toch een terugslag. Ze is erg moe en heeft forse hoodfpijn. Dinsdag is er weer contact met de neuroloog, dan weten we, hoop en bid ik, weer wat meer.

Liefs, José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:49
BerichtOnderwerp: pijnbestrijding

Ik ben van mening dat God ook werkt dmv artsen en medicijnen, zo ook bij het gebruik van pijnbestrijding. Of dat nu voor een bevalling is of voor andere doeleinden.

Ik geloof dan ook dat er niets mis mee is om, wanneer het niet meer te houden is, gebruik te maken van pijnmedicatie.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 23:39

Ik herken wel een stukje van die angst.

Alleen ligt het bij mij niet zozeer bij het alleenzijn zelf als wel de angst dat er met mij iets gebeurt en dat niemand het in de gaten heeft.

Zoals je wel leest in de krant..dat er iemand een tijdje ziek of dood ligt in huis voordat iemand gevonden wordt.

Ik ben dan ook erg blij met de grote sociale kring waarin ik mij mag bevinden, er zal, bid en hoop ik, altijd wel iemand zijn die mij mist.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 22:16

Ik kan er helaas niet bij zijn, zit de hele dag op school.

Niettemin iedereen die er naar toe gaat, een zeer gezellige middag toegewenst!

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 00:13
BerichtOnderwerp: bowlen in Utrecht

JOSINA022 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

weer ff onder de aandacht Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 21:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

VISSER278 schreef:
En , hoe was de vangst?? Knipoog smiley

een 5-tal spugende vakantiegangers Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:27
BerichtOnderwerp: Gebedsroom donderdag 23 september/20.00 uur - 21.00 uur

EVA685 schreef:
10 minuten:

Geef me nog vijf minuten,
voor de brief die ik niet schreef,
waardoor er in een mensenhart
een koude leegte bleef.
Geef me nog vijf minuten Heer,
voor het woord dat ik niet sprak,
waardoor er in een mensenhart
misschien iets kostbaars brak.
Geef me nog vijf minuten
voor de traan die ik niet liet,
zo bleef een ander eenzaam
en alleen in zijn verdriet.
Geef me nog vijf minuten Heer,
voor de fouten die ik niet vergaf,
zo bleef een ander treuren
om de schuld die ik hem gaf.
Geef me nog vijf minuten,
voor wat ik niet heb gedaan
ofschoon U vele kansen gaf,
die ik voorbij liet gaan.
Geef me nog tien minuten Heer,
misschien dat het wat wordt.
Ach, geef me een heel leven Heer,
minuten zijn zo kort.

Hallo allemaal!

Mooi hè, dit gedicht, die ene brief die zoveel kan zeggen, wij maken allemaal fouten, het leven is zo kort, het kan de stem van GOD zijn, die nu eens zegt, kom, pak pen en papier, weg met dat zelfmedelijden,
toon wie je bent, laat je ware gezicht zien, alles heb je jaren opgekropt,
je stikt van binnen, IK wil je Vrede geven.

Die Vrede beleven wij ook met elkaar in de Gebedsroom, het is zo.n heerlijk uurtje, waarin er een fijne saamhorigheid en begrip en respect voor elkaar is.

We danken GOD voor al ZIJN mooie werken, het prachtige nazomerweer,
voor de mooie herfsttinten, die je tussendoor ziet, zo mooi allemaal.

We bidden in het bijzonder voor vermistte kinderen, voor ouders die alles allèèn moeten doen, waar geen begrip voor is, voor financièën die uit de hand lopen.
Mensen die met occulte dingen bezig zijn en anderen erin meetrekken.

Voor hartaandoeningen, kanker, allerlei verslavingen, zo is er nog veel meer om voor te bidden.

Wil je meedoen.....gewoon naar de chat....rechtsonderin klikken.....
Knipoog smiley WELKOM!!

Tot ziens en warme groetjes van Martha en Eva Knipoog smiley

Gaat vanavond niet lukken om erbij te zijn. Ben bij mijn ouders op dit moment. Mijn moeder heeft vanmiddag weer een epileptisch insult gehad. Dit ondanks de recente medicatie verhoging.

Iij een heel gezegende gebedsroom toegewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 16:51

Mijn slechtste moment: mijn moeder, die ondanks verhoging van de medicatie, vanmiddag wéér een epileptisch insult gehad heeft Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 23 september 2010, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:39

CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!

Fijn om te horen. Maar da's je geheim dus Clown smiley Weer wat geleerd Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:23
BerichtOnderwerp: Er is altijd een weg

LOES550 schreef:
Voor iedereen die het even niet ziet zitten.

CMers helpen elkaar er doorheen,
een luisterend oor, gebed, raad, helpende handen enz.

http://www.youtube.com/watch?v=_NugX24yv88&feature=fvst

Loes

Idd Loes, zo is het maar net!

Thnx!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022 (54)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:40
BerichtOnderwerp: Wanneer ben je verslaafd aan je PC ?

JONATHAN890 schreef:
- De helpdesk belt jou voor hulp.

- Iemand verteld je op je werk een grap, en jij reageert met: "LOL"

- Als iemand je vraagt wat je zei, antwoordt je met: "Scroll ff trug."

- Je typt niet langer nauwkeurig met de bijbehorende hoofdletters en complete zinnen.

- Je lacht niet meer, maar zegt voortaan: "heheheh..."

- Je weet meer van de dagelijkse routine van je online vrienden, dan van je eigen familie.

- Je liegt over de tijd dat je online bent, als je daarop wordt aangesproken.

- Je smeekt je kennissen ook een chatprogramma te installeren, zodat je kunt "mailen".

- Je ontmoet mensen van het internet in het cafe, zonder hun eigen naam te kennen en gebruikt hun nickname.

- Je krijgt een identiteitscrisis als iemand een nickname gebruikt, die teveel op die van jou lijkt.

- Je verteld dat je bloeddoorlopen ogen van een feest komen, ipv heel de nacht online zijn.

- Je trouwt met je cybervriend(in), neemt beide een eigen PC, om met elkaar te kunnen chatten.

- Je typt boodschappen naar je vrienden, terwijl je ze spreekt over de telefoon.

- Je weigert ergens te gaan werken, waar je niet de beschikking over internet hebt.

- Je logt in en meteen verschijnen er 10 boodschappen van vrienden, bij wie je in hun lijst staat.

- Je krijgt afkickverschijnselen, als je een paar uur niet achter je PC kunt.

- Het eerste wat je doet als je opstaat, is je PC opstarten.

- Je speelt online games elke dag van je dagelijkse leven.( Als je dat nog hebt! heheheh.)

- Je wacht gerust uren, tot een bepaald persoon online komt.

- Je online relaties gaan verder dan welke andere relatie dan ook in het dagelijkse leven.

- Als je 's nachts wakker wordt om naar het toilet te gaan, ga je naar je pc.

- Het valt je niet meer op, als iemand een typefout maakt.

- Je komt een chatbox binnen, en 23 personen reageren met {{huggs}} of ***kisses***

- Je gebruikt 30 minuten, alleen om van iedereen in een chatbox afscheid te nemen.

Au, de waarheid is hard Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOSINA022
Ga naar pagina Vorige 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 Volgende
Pagina 116 van 120