Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 19:38
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij dat nietroken zo fantastisch vind, waarom ga je dan niet naar dat concert van IL DIVO, das wel rookvrij.. |
Tja die was te verwachten he Je had het ook al een paar dagen niet gezegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:16
Onderwerp: Het weer
|
|
|
En krabben konden ze vanmorgen en de hele dag daar waar de zon niet kwam Lekker fris weertje van mij mag de winter zo blijven zon en fris kenne de bacterien doodvriezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat zal wel dan. Ik zal er es op letten |
En zelfs dat doet ze dubbel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:15
Onderwerp: Lente
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kalvers die kranten rond brengen..... t mot nie gekker worre...... |
Katwijk he altijd al vreemd volk geweest Zouden ze daarom zo veel connecties hebben met Veenendaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:13
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heeft dat te maken met mijn dubbele posting? Tsja, hoe ik dat toch voor elkaar krijg?? |
Ben jij te ongeduldig soms?? Want idd jij plaatst veel dubbele postings
Maar ik eet vandaag lekker boerenkool
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:10
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika (o.v) Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512
Er is door afzeggen Romy dus weer een plaats vrij gekomen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:06
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
TINK100 schreef: | helemaal niets....rustig verplaatsen van bed naar bank en omgekeerd....de voordelen van nachtdienst..... |
Ehhhhhhhh hier ook ongeveer zoiets. Alleen dan zonder nachtdienst Maar heb nog wel boodschappen gedaan en een paar stoelkussen gewassen wat daarna een eenzijdig kussengevecht opleverde om de voering er weer goed in te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:03
Onderwerp: slotje
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wordt er al zo lang met slotjes gegooid |
Ja Gerrit slotje is een bekend fenomeen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:02
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Je hebt gelijk......... Nou ja, elk voordeel heb z'n nadeel, toch? |
Juist dus toch weer een mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:01
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Alles wat je hier zegt kan en mag voor en tegen je gebruikt worden?Mensen vertellen het in vertrouwen(ja ik weet dat het hier openbaar is)en dat vertrouwen beschadig je door te beweren/er over te liegen dat je geen namen gebruikt mits ze via de mail gemeldt zijn.Door dat toch te doen denk ik dat het imago van de gebedsroom flink gezakt is. Je kunt het noemen zoals je wilt maar ook de gebedsroom is niets meer dan een chatbox,het praten over mensen die niet aanwezig zijn kan ervaren worden als geroddel. Ik weet dat de intentie van de "leiders" goed is maar het zou fijn zijn als ze(net als in de kerk gebruikelijk is!)te vragen of het goed is dat ze voorbede doen voor die mensen.
Keep up the good work.........gewoon doorgaan dus |
Juist Leanne!!! Enne als ze het dan echt goed willen doen en ik neem aan dat ze die intentie hebben dan doe je eens navraag bij die persoon hoe het gaat ondertussen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:56
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja, heerlijk is dat, dat buitengevriesdroogde beddengoed Lekker, joh! Ik zou er spontaan es vroeg door naar bed gaan. (das best wel uitzonderlijk, sinds mijn CM-abo loopt ) |
Welkom bij de cm verslaafden ehhhhhh is dat een mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:47
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Spelbreker |
Neu ben niet de enige dat scheelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heerlijk weertje vandaag weer!! Fris, maar vanochtend al een lekker zonnetje Beddengoed naar buiten, ramen buitenom gelapt, wandeling gemaakt, wat wil een mens nog meer, in januari?? |
Hihi ik hing gisteren nat beddegoed buiten Binnen 15 min zo stijf als een plank na een uur binnen gehaald en gedroogd en het sliep me toch lekker vannacht Maar geef mij maar zo'n winter heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat er op het forum gezet wordt mag voor gebeden worden vind ik. En er zijn nog meer mensen die alleen het forum lezen en nooit in de chatbox komen. Dus je mag dat als algemeen bekend beschouwen. Zet je wel tot nadenken wat je op het forum zet, nietwaar. Ik zou het irritanter vinden als men voor iemand gaat bidden, en die persoon heeft zijn nood niet bekend gemaakt aan anderen. Dan krijg je snel het gevoel van roddel. Ik word er ook altijd ongemakkelijk van als je opeens namen ziet verschijnen op het forum van mensen die je niet eens kent. En bovendien, kennen we de mensen die de bidstond leiden? Volgens mij komen ze alleen in de chatbox om snel naar de gebedsroom te gaan. Ik betwijfel of er wel echt sprake is van een pastorale zorg, ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. Terwijl bidden voor en pastoraat toch eigenlijk hand in hand gaan? |
Nogmaals Chat! Het ging mij niet om het bidden maar om het feit dat men zegt er wordt aan de persoon om wie het gaat toestemming gevraagt en als men dat zegt moet men dat ook doen daar gaat het mij met name om!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:55
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
Vandaag is het de trouwdag van Crossroad en Marian. Via deze weg wil ik ze van Harte Feliciteren met hun huwelijk en wens ze vele mooie en gezegende jaren samen toe.
liefde, een woord waar het in jullie huwelijk om draait luister naar de woorden als de liefde oplaait: ik heb je lief, liever, liefste liefde, een woord waar het in de bijbel om draait geniet van Gods woorden als Hij de volmaakte liefde zaait: Ik heb je lief, liever, liefste Zijn liefde is vreugde en vrijheid Zijn liefde vergeeft en is waarheid Zijn liefde het kruis, brengt gerechtigheid Zijn liefde, een huis tot in eeuwigheid Zijn liefde, de diepste: Hij heeft jullie lief, liever, liefsten!
Veel Geluk Liefs Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:48
|
|
|
MARY052 schreef: | Ik begrijp je aan de ene kant wel Erika, maar toch. je had het of het forum gezet, dan kun je het toch ook positief bekijken? Dat mensen voor je neefje gingen bidden? Ik ben niet aan het modder gooien naar mijn idee, maar goed. |
Wat dat modder gooien betreft had ik het over mezelf dat ik daarom niet verder uitwijdt omdat ik dan met modder ga gooien, had het dus niet over jou he! En klopt ik had het op forum gezet maar nogmaals het ging mij om de manier waarop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:46
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Allemaal rokers?
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ikke niet blijf liever gezond Ga alleen mee om in jullie stank te zitten Ik doe wel gewoon gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:42
Onderwerp: Verzoek Ambulancedienst
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | L.S., Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen. Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren. Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,... 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan. Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden. |
Mooie regeling ga het direct in mn mobiel zetten en doorsturen! Goeie Chat!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 17 januari 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 21:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
hannah702 wil ook graag mee,mag ik even voor hannah doen,dus bij deze..
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert 8. Willie 9. Jolan 10. Grace 11 hannah702 12. Trijnie
Volllllllllllllllllllllllll
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:43
|
|
|
COOTJE711 schreef: | en ik een garage.... |
Tja je hebt altijd baas bovenbaas he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 18:19
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh....dat is met kromgetrokken ijskouwe vingertjes proberen een kijkgaatje in je voorruit te creeren....mensie wat was tat koud zeg! |
Geen last van ik heb een carpoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:54
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Als je 's morgens met de kippen opstaat, overdag werkt als een paard en 's avonds zo moe bent als een hond, dan is de kans groot dat je een ezel bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hey Marry, dat is grappig. Hier tussen de middag ook
En vanavond staat er stamppot boerenkool op het menu
Het leven is zo gek nog niet |
Slecht mens die niet goed voor zichzelf zorgt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...je bent zeker niet dom... Integendeel dit was een wijs en verstandig woord...ben het ook helemaal met je eens...
En inderdaad soms wordt er prive heel veel verteld..(doe ik soms ook)
Kijk ze hoeven voor mijn dode poes niet meer te bidden..maar net wat je zegt zolang het geen roddels zijn.. Voor elkaar bidden??? Ik ken dingen die slechter zijn. Maar geloof dat dit in het allerminst niet kwaad bedoeld was!! |
Ik zeg niet dat er niet voor mij gebeden mag worden! Ik ging alleen in op het feit dat er gezegt wordt dat men vraagt aan de desbetreffende persoon of er in de gebedsroom gebeden mag worden voor je! Iets wat bij mij dus niet gebeurt is en ik vernam dat er voor mij was gebeden, daarbij komt dat er mensen in de gebedsroom zitten die nooit op het forum komen en van mij niks afweten! Als men thuis voor mij in stilte bid prima maar het hoeft van mij niet in de gebedsroom en dat is mijn mening!' Er zit nog meer achter mijn gevoel maar dat houd ik maar voor mezelf ga niet met modder lopen gooien!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In plaats van binnen te staan 'waggelen' zou je nu een rondje moeten gaan joggen. Je longen vullen en zoals Annette het al aangaf alle ziek-maak-beestje verwijderen door de lekkere vrieslucht. |
Helaas had ikke geen tijd voor vanmorgen moest naar mn werk Maar gisteren heb ik er wel heerlijk in gewandeld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:42
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Voor jou en mij wel Gerrit........ |
Nee maar zijn jullie het eens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:42
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Gaat dit nog steeds over het stapavondje???? Wat een geneuzel weer als ik het mag zeggen(schrijven). |
Dit noemen ze digitaal bekvechten Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 10:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Het is koud!! Echt koud, eindelijk een beetje vorst om alle verkoudheids-en griepbacillen een beetje uit te roeien. |
Lekker gezond weer Alles witte rijp en een lekker zonnetje erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 10:38
Onderwerp: inzegening tweede huwelijk
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Bij sommige reacties heb ik de indruk dat men zichzelf veel meer wil straffen dan de bedoeling is. Denken jullie echt dat God je je hele leven wil straffen omdat je een misstap begaan hebt? |
Niet straffen maar denk wel dat je er terdege bij stil mag staan wat je hebt gedaan en of het goed is om bv weer te trouwen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 10:29
|
|