Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:21
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bedoel je nu iets, Visser??? |
Neeeeeeeuh.........ik vraag me alleen wat af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn abbo loopt ook over 2 maanden af............. |
De mijne ook als ik 2 x een maand verleng.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Sluit ik me volledig bij aan Marylien .... nou Lisa met zoveel steunbetuigingen ..kun gewoon niet weggaan. Ehh mijn abonnement verloopt 5 juni ...misschien wel/niet verlengen |
Tegen iemand anders zeggen dat ze niet weg mogen gaan he. En zelf lekker geheimzinnig doen over wel/ niet verlengen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 21:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien vinden dat we in het archief van die ene kwaliteitskrant...de fabeltjeskrant... |
broer Konijn en zus Konijn....het klinkt ieder geval veel beter dan dat er had gestaan fluischke en muischke. Want kat en muis .....dat zal geen lange tijd goed gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:58
|
|
|
LISA610 schreef: | Ondertussen toch gebruik gemaakt van de verjaardagsaanbieding van CM zeker, want je bent er nog. Mijn abonnement loopt nog een dikke week, maar ik twijfel op dit moment heel erg over verlenging. Heb in de afgelopen weken min of meer besloten een time-out te nemen en nu komt die aanbieding. Moet daar uiterlijk morgen over beslissen en ben er nog steeds niet uit, dus ga er nog maar ff een nachtje over slapen.... |
Lisa , je kan natuurlijk ook een maand verlengen. Kost veel minder dan voor een heel jaar tegelijk . En.........dan kan je er 30 nachtjes over slapen. Lijkt mij dat je er dan wel over heb kunnen beslissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | och, ik ben toch te zwak om iets vol te houden. ik zal het nooit leren... |
ik hoor het al: het belgse bloed kruipt waar het niet gaan zal.
frank: Welcome back op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:49
Onderwerp: Heb je wel eens spijt ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoewel ik me had voorgenomen om niets meer op het forum te schrijven kan ik het toch niet laten.
Je stelt een vraag, Jos, waarop je wel degelijke reacties krijgt dan zeg je tegen Thirza dat ze wat meer openheid aan de dag mag leggen en op Lisa haar vraag of bedenking antwoord je weer met zo'n provocerende reactie.
Wat is jouw doel eigenlijk? Is het maar gewoon wat schrijven om iets te schrijven? Wil je zo in de picture komen? Bestaat jouw bijdrage aan het forum dan om onrust en wrevel te zaaien? Kan je dan niet beter twee bakstenen nemen die tegenover elkaar zetten en ze proberen te laten vechten?
Sorry hoor, maar misschien kom je wel eens tot inzicht dat je niet volwassen bezig bent en dat je eigenlijk mensen in het harnas jaagt door nietszeggende of onruststokende teksten te lanceren. Als dat inzicht er ooit komt en het schuldbesef is er zullen we met veel begrip jouw spijtbetuiging lezen. Of men zou moeten besluiten om deze topic op slot te doen. Wat ik zelf geen gek idee vind vooraleer het alweer de zoveelste kibbel-topic wordt.
Frank (erg moe door al dat gefoeter op elkaar) |
Ah, Frank was een beetje moe. Iedereen dacht dat ie op vakantie was omdat ie haast niet meer op het forum schreef. Nou Frank, ik hoop ( en velen met mij) , dat je weer aardig uitgerust bent. We begonnen je bijdrages echt te missen, man.
En nu maar hopen dat Frank spijt krijgt dat ie zolang z'n mond heeft gehouden hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 20:42
Onderwerp: opzegging
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | nee, het is een waarschuwende uitspraak... dat het oordelen is maak je er zelf van
ik zal nog een uitspraak doen van Ds wijlen van der poel.
met de krant gaan ze de hemel in, het lichaam gaat het graf in, en de ziel gaat de hel in. |
Gelukkig maar dat deze dominees de Bijbel niet hebben geschreven.
Komt herwaarts tot Mij , allen die vermoeid en belast zijn en Ik zal u rust geven. Allen.......niet één uitgezonderd wordt genodigd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:44
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
GRACE585 schreef: | Op de laatste picknick is er een nieuw cm setje ontstaan. Ene zus Konijn ontmoette daar Broer Konijn. Ze werden smoorverliefd op elkaar. En wonen nu al samen. |
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 16:06
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
MADED321 schreef: | personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) |
visser278, 43 regio 0113 bbq
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 29 mei 2011, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:52
Onderwerp: Heb je wel eens spijt ?
|
|
|
Jos, jij bent wel dit topic gestart maar van jezelf heb ik nog niks gelezen En dan ook nog de vrouwen verwijten maken?????????
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 28 mei 2011, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog 4 dagen...en ik twijfel....het is wel erg leerzaam en gezellig hier...TOCH??? |
Niet twijfelen....blijven!
Er zijn hier al zo weinig zeeuwen, dus Zeeland, alstublieft....Blijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:40
Onderwerp: Wat vind jij leuk ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat ik leuk vindt? As. vrijdag met alle jeugdleden van de visclub een avondje gaan vissen met een boot op de Grevelingen. |
En het was zeer geslaagd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 mei 2011, 15:38
|
|
|
MARIO216 schreef: | Daar hou ik je aan............................ |
En het blijft stil.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 13:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je moet trappist gebruiken wanneer je de duif gaat braden. Het geeft veel kracht wat je ook nodig hebt met al die schilderwerken |
heb nooit geen duif gegeten en ben het nog niet van plan om te gaan doen ook. Het beestje ligt nu in de vuilnisbak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 13:22
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Hey Visser...
als je toch bezig bent... mag je meteen wel hier langskomen om verder te gaan |
Met alle plezier hoor.........tenminste als het lekker weer is. Maar vanmiddag heb ik niet zo veel tijd over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 12:51
|
|
|
Moordpartij achter mn huis.
Zet ik ff lekker wat denk je.........bam tegen het raam en niet zo zachtjes ook. Kijk ik naar buiten wat of dat was , zie ik een dode duif onder het raam liggen . kijk ik nog verder, zie ik op de droogmolen een roofvogel zitten . Grijnzend van oor tot oor. maar het duifje waar die achter aan zat.....nee hoor , hij liet hem lekker liggen zodat visser hem op kon ruimen. En nu ....visser kan ramen gaan zemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 23:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Tot hoe oud mag je jeugdlid zijn bij de visclub?????? Jij hebt toch al de leeftijd der jeugdigen gepasseerd??????? |
16. ja, nog maar net. Maar aangezien er ook mensen moeten zijn die zoiets organiseren , mag ik dus mee als organisator/ begeleider/ chauffeur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 23:43
|
|
|
Wat ik leuk vindt? As. vrijdag met alle jeugdleden van de visclub een avondje gaan vissen met een boot op de Grevelingen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 25 mei 2011, 23:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 22:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alleen nog maar mannen toegelaten??? Neen, dank je wel... Ik ga wel wat anders doen. |
Dat houdt wel in dat er al heeeel veel W-tjes zijn, Frank.Meer dan 50%
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 mei 2011, 22:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | aha,jij gaat dus mee. En gaat W-tje en Visser ook? |
Visser ieder geval niet. W-tje weet ik niet. Maar ik las net dat ze dr eigen niet meer kan opgeven. Alleen mannen hebben ze weer nodig. maar misschien kan ze met jou mee als introducé ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 23:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh, die foto was niet voor mij hoor, Visser. W-tje en Hannah vroegen dat aan me...Moet je met hen maar de zakelijke details afhandelen. |
Nou .... ik geloof je niet zo hoor. W-tje en Hannah zijn allebei oud en wijs genoeg om dat zelf te vragen. Ik krijg het idee dat je na het eisenpakket(je) je zelf er van onderuit probeert te praten. De nuchterheid van de Hollanders moet je toch een beetje onder de knie nog zien te krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | WILMA729 schreef: Het forum vind ik leuk........zooo grappig en leerzaam soms
Visser en Wilma, welk forum bedoelen jullie? Heb je ook een website waar ik dat grappige leerzame en vermoeiende forum kan vinden?
Alvast bedankt. |
Welk forum? Nou, dat forum waar jij 1590 berichten aan anderen hebt toevertrouwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 22:52
Onderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)
|
|
|
En jullie denken dat Dennis hier nog een keer op mijn account terechtkomt? Deeeeenk het niet. Maar ik zal het er met hem over hebben. 2 juli moeten we in Veenendaal zijn , vlakbij Ede , misschien kunnen we wat combineren. Maar beloven doe ik nog niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 23:51
|
|
|
WILMA729 schreef: | Het forum vind ik leuk........zooo grappig en leerzaam soms |
Ja dat vind ik nou ook. Maar soms ook best vermoeiend hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 23:41
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nu je zoon op weg is naar het BN-schap zou ik wel graag een gesigneerde foto van hem willen... |
Daar staat tegenover: - iedere week een bossche bol - bekostiging van de rest van zn studie - ieder jaar een vakantie naar bangladesh ( ook voor zn vader en broer) - een jaar lang lidmaatschap van CM zodat ie niet meer op mijn account terecht komt. - de rest kunnen we over onderhandelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 22:48
Onderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet niet zoveel van Nederland maar Den Bosch is hier nog een heel eind vandaan hoor
En Nederland zou moeten blij zijn dat ik hier woon. Het zorgt voor veel aanzien... |
nou......toen ik zaterdag naar ede ging , ben ik langs dat gat gekomen waar jij woont en even later zag ik een afslag naar den Bosch ( waar mn tomtom me zelfs nog naar toe stuurde, maar daar ben ik niet in getrapt) . Ik dacht toen ....nou Frankie, jij zit goed, iedere zaterdag even om een bossche bol .
maar denk jij dat Nederland niet blij is met jou overkomst ? Nouuuu......W-tje in ieder geval wel hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 22:05
|
|
|
Leuk he , dat vanavond bij wegmisbruikers de afslag tegenover juffrouw Tok in beeld kwam. Bekend terrein zowat. Alleen de dame in beeld kende ik niet. Zal gisteren dan wel niet gefilmd zijn.
|
|
Naar boven |
|
|