Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:53
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij hebben we hier al eens een topic over gehad, maar wil graag jullie visie en mening weten over deze vorm van therapie? |
Een meisje (cliente) van mijn werk krijgt 1x per maand deze therapie in het zwembad. Zij heeft een stofwisselingsstoornis, het San-Filipposyndroom en ik weet dat deze therapie bij haar, zoals je het hieronder beschreven hebt, niet werkt.
In feite krijgt zij gewoon hydrotherapie (fysiotherapie in warm water).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 07:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LOES550 schreef: | pff wat erg. Heb jij dus ook bedenktijd. Voel je je er thuis? Ben je het stiekem al in gedachte aan het inrichten.. Dat wordt dus uren en minuten aftellen. Bidden voor een goede afloop, liefs |
Ik heb al aangegeven via de website dat ik 'm wel wil hebben, want ja, ik was 'm idd al in gedachten aan het inrichten.
En ja, ik heb gebeden en blijf bidden dat ik 'm mag krijgen....
liefs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:10
Onderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
|
|
|
MARC212 schreef: | CM heeft een leuke avond in het vooruitzicht gepland. Zijn er al veel aanmeldingen? |
Ik ga niet, het is voor mij ietwat te prijzig, zeker met een mogelijke verhuizing op handen.
Groet, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 13:49
Onderwerp: Uit eten in Utrecht op een donderdagavond
|
|
|
MIRJAM056 schreef: | @Josiena goed idee van jou, tantes Bistro, Is dichtbij het station ook. Voor mensen die eventueel met de trein willen/gaan komen. Donderdagavond 2e week van november dus? En de mensen die eerst in Baarn en Soest gaan wandelen zijn ook welkom natuurlijk. |
Leuk idee, dat is en blijft het, maar helaas..die donderdagavond moet ik werken. Jammer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 13:46
|
|
|
IMKE917 schreef: | Oeiiii........spannend José |
Ja zeker, erg spannend en het wordt nog spannender Vanochtend de bezichtiging gehad, we waren met z'n 2-en. Het andere meisje staat op nr 1 en ik nu dus 2. Beide waren we enthousiast, maar zij had wel wat op- en aanmerkingen. Tot morgenmiddag 16.00 uur hebben we bedenktijd en dan gaat de uiteindelijke beslissing vallen.
Het is dus nog ff nagelbijten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:51
|
|
|
LOES550 schreef: | Spannend zeg! Zal voor je bidden. iig zit je nu lekker hoog op de wachtlijst. Dat geeft al veel hoop. liefs van mij |
Ben inmiddels opgeklommen naar de 3e plaats
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 22:10
Onderwerp: Geen gebedsroom donderdag 28 oktober
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Filippenzen 4 vers 6
Hoi allemaal,
Door omstandigheden is er morgen, donderdag geen gebedsroom, ik kan niet zeggen of deze ook volgende week door zal gaan.
Eva zit met verdriet, en neemt een tijd rust van CM,
Ik ben uitgeput door het geven van intensieve zorg aan enkele familieleden, en moet me in acht houden, graag gebed voor deze familieleden voor genezing, en kracht voor mij.
God laat geen bidder staan, Hij hoort en antwoord, je staat nooit alleen
Je kan eventueel morgen met elkaar bidden in de gebedsroom, samen bidden is ook erg zegenrijk.
Ook belangrijk is proberen je zegeningen te tellen, al kan je soms zo diep zitten, als je weet dat Hij bij je is, is dat al 1 zegening,
Lof en ere aan Hem,
Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,
Martha en Eva |
Beide, heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst! Ik zal voor jullie bidden.
Liefs, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 01:03
|
|
|
LOES550 schreef: | Spannend zeg! Zal voor je bidden. iig zit je nu lekker hoog op de wachtlijst. Dat geeft al veel hoop. liefs van mij |
Dank je wel, fijn dat je dit voor mij wilt doen, doet mij goed! Ik hou je op de hoogte. Mocht ik 'm krijgen, dan kom je wel een keer een bakkie doen hè?
Liefs, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 23:59
Onderwerp: Echte Vrienden
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Echte Vrienden
Mijn hart zit vol emoties, soms is het echt te klein. Ik heb ze goed verstopt, wil sterk en zeker zijn...
Maar als ik niet zo sterk ben, het leven even moe, mezelf helemaal kwijt raak, en domme dingen doe...
dan word ik heel erg bang om controle kwijt te raken. Maak mooie dingen stuk, die niet meer zijn te maken.
Maar als de nood het hoogst is en je bent echt heel klein dan kom je er pas achter... wat ECHTE VRIENDEN zijn!!! |
Mooi en herkenbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:59
Onderwerp: voorziening
|
|
|
MAR907 schreef: | Ons maatschappelijk systeem is op zich goed voor de vrouwen en kinderen, alleen wanneer de mannen niet hun verantwoordelijkheid op zich nemen, wordt het een probleem.... |
Ons maatschappelijk systeem is bij lange na niet goed. Hoeveel mensen (ja, ook mannen en zelfs hele gezinnen) moeten erg lang wachten voordat er eens een uitkering geregeld is? Idd, veel!
Dankzij de bureaucratie die in ons land de boventoon voert, moeten er veel mensen lang wachten voordat er iets geregeld is. En al die mensen die achter hun bureau denken te weten wat goed is, maar eigenlijk geen idee hebben wat er achter de voordeur zich afspeelt? Ook zij denken vaak de wijsheid in pacht te hebben.
Mijn moeder kreeg redelijk snel (3 maanden) een scootmobiel, maar een hoes voor over haar benen voor in de scoot kostte 6 weken, want ook daarvoor moesten allerlei formulieren voor ingevuld worden.
En armoede betreft idd veel meer mensen, ook mijn ouders hebben heel veel inkomen moeten inleveren nadat ze met pensioen gingen. Terwijl ze hun hele leven hard gewerkt hebben en altijd hun premie betaald hebben. Mijn moeder is ernstig ziek en wordt meer en meer afhankelijk van zorg van buiten. PGB (persoonsgebondenbudget) zou voor haar een uitkomst zijn, maar omdat zij beiden een aow'tje hebben haalt de belasting aan de andere kant weer geld terug waardoor ze er alleen maar meer op achteruit zouden gaan.
Hoezo ons maatschappelijk systeem goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:41
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hihi... sterke koffie is ook drank hé
Ik was nu juist van plan om datum, en tijd en coördinaten luidkeels van t forum te roepen. CM invasie om betreffende etablissement voor de crisis te behoeden.
Maar ik mail je
GrZing!
Sorry jongens, jullie mogen niet mee.... |
Haha, als je maar hard genoeg roept...zijn ze gelijk gewaarschuwd
Kzie je mail al komen Gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:09
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Die woning die komt er; op de juiste tijd.
Ennuh; gaan wij nog een x aan de sterke drank?
GrZing! |
Jazekers, roep maar wanneer je in Utrecht bent Enne..welke plek had je ook alweer in gedachten? Ben het ff kwijt
Maarre..mag een cola'tje ook? Drink nl geen alcohol
Uuuh, je mag ook gewoon mailen hoor, anders moet je zo hard roepen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 22:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij wil jij snel in die beruchte top 5 komen |
met 252 bijdragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 22:39
|
|
|
Dank voor alle lieve reacties!
Ik gooi het bijltje er zeker niet bij neer, maar ik probeer wel een beetje realistisch te blijven. Het is in Utrecht nu eenmaal zeer moeilijk om aan een woning te komen.
Maar het getal 7 is idd mooi. Ik sta 7e voor een woning en ik heb ook nog een totale wachttijd (inschrijftijd) van 7 jaar. Het getal van de volheid, was het toch?
Stiekum toch wel erg hoopvol
En ik kom er net achter dat het niet woensdag de 28e is, maar donderdag , dus nog 1 dag langer wachten
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 25 oktober 2010, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:28
|
|
|
Mijn mooiste moment: dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik woensdagochtend een flatje in Utrecht mag gaan bezichtigen.
Er mogen 10 mensen komen kijken en ik ben nummer 7, dus de kans is niet groot. Het lijkt mij stug dat er 6 mensen de flat weigeren. Aangezien ik nog niet zo ver gekomen ben, vind ik dit toch wel een mooi moment vandaag!
Maar goed, de uitslag vinden jullie of hier of bij het slechtste moment v/d dag....
Groetjes, José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 25 oktober 2010, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:04
Onderwerp: Uit eten in Utrecht op een donderdagavond
|
|
|
MIRJAM056 schreef: | Wie heeft er zin in om een keer in Utrecht op de Oude Gracht wat te gaan eten? In November bijvoorbeeld de 2e week. |
Tantes Bistro of had je wat anders in gedachten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 05:46
|
|
|
LOES550 schreef: | Feest in de ngk Oud loosdrecht!
175 jarig bestaan
Na een mooie dienst een hele gezellige ochtend. Compleet met feesthoedjes, taart,hapjes, drankjes en gezamenlijk spel met als prijs de eeuwige roem! Wat ben ik blij dat ik bij die familie hoor. Want zo voelt het wel voor mij. |
Gefeliciteerd dan, Loes. Fijn hè, zo'n familie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 23:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Heel veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst, Grace!
Liefs, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 01:16
Onderwerp: voorziening
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mee eens. Budgetbeheersing heeft te maken met verdeling, niet met vermenigvuldiging... Er zijn in Nederland schrijnende situaties die nauwelijks voor het voetlicht komen omdat mensen die het echt niet breed hebben zich generen.
Dat gebedsverzoek vind ik legitiem. Er staat niet voor niets in het Onze Vader "Geef ons heden ons dagelijks brood"... Er staat ook geschreven: "Bidt en u zal gegeven worden". Ik denk dat het een goede zaak is om onze noden in heldere bewoordingen aan God voor te leggen. Niet omdat Hij het anders niet zou begrijpen. Maar zodat wij de verhoring van de gebeden gaan zien.
Laten wij dus bidden!
GrZing! |
Amen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Om maar eens positief te zijn, krijg je toch ook weer extra voor betaald..... |
Haha, ja da's helemaal waar, beter..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment vanochtend wakker worden in een huis zonder de kids |
Stilletjes hè Grace? Hier een van mij (er zitten nog geen knuffelemoticons tussen)
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 11:25
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zeker weer te lang in de chatbox rondgehangen
|
haha, ja idd , ging wel wat te laat naar bed ja
En het houdt niet op: kom ik vanochtend daar, blijkt de avonddienst zich ziekgemeld te hebben. En alle belletjes naar allerlei inval mocht niet baten. Uiteindelijk besloten dat ik een gebroken dienst zal draaien, dus ben nu net thuis en mag vanavond weer Het was voor mij de beste mogelijkheid, mijn andere collega's zaten met de nodige dingen om dit nog op het laatste moment geregeld te krijgen. Het ging ook nog eens om een verantwoordelijke dienst, dus die is al helemaal niet makkelijk op te lossen.
Wat een gepuzzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 01:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tsja dat heb je he als je een vak hebt geleerd. |
En bedankt hè
Ik heb een fantastisch vak!
Echter wel met onregelmatige tijden en dat betekent soms errug vroeg mijn bed uit. Zoals morgenochtend.....en nu kan ik niet slapuh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 22:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, zo begint je weekend dus lekker. |
Ja, idd, maar inmiddels doet alles het weer gelukkig En gelukkig was ik niet de enige.
Enne..mijn weekend heb ik net gehad, morgen t/m woensdag moet er gewoon gewerkt worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|