Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:35
Onderwerp: Frusty
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?
Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Dat is het leuke van CM he?
zucht........... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:32
Onderwerp: Verpleegkundige
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...heb ik iets gemist??? |
Ja, ik ga geloof ik maar de assistent van Mario worden, die gaat naar Toscane binnenkort..... Need I say more?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...
Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".
Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL
Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren ....
.. |
Welnee, dat maak jij er nu van.......Het gaat er gewoon om om mensen in hun waarde te laten en iedereen hier houdt wel van een geintje en een lolletje........ Je kan nu natuurlijk gaan muggeziften over iedere zin maar ik denk dat de meeste mensen best wel weten waar het omgaat.........dus eigenlijk is het bovenstaande stukje een beetje overtrokken...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 21:58
Onderwerp: bizar filmpje... al gezien??
|
|
|
SANDRA206 schreef: | ...dat ik dit nog mag meemaken..... |
Ik vind het zelfs bijna een wonder.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | hey oma, nog steeds op cm?? t wil maar niet lukken he |
Je wist het misschien niet maar mensen die een relatie hebben mogen ook lid van CM zijn....... Ik zou best oma willlen zijn hoor, lijkt me leuk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wonderen bestaan
Maar zoals uit bovenstaande discussie al blijkt... iedereen ervaart een gebeurtenis op zn eigen manier. En misschien is DAT nou wel het mooiste "wonder"... dat jij iets mag ervaren op een speciale manier wat voor een ander niet bijzonder is
Pieter die best trots is dat hij op deze wijze in een topic over gebedsgenezing kan reageren zonder cynisch, sarcastisch of zelfs blasfemisch te worden...
WONDEREN BESTAAN !! |
Met de jaren wordt je wat milder he......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:05
|
|
|
YELNIN491 schreef: | lijkt ze erop dan, omdat je je dat afvraagt |
Nou ja Yelnin....... Ben je altijd zo complimenteus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je bent mn moeder toch niet.... |
Beroepsdeformatie noemen ze dat geloof ik Maar ik bedoelde het wel goed Visser........ En ik ben er wel op aanspreekbaar want nu zeg ik toch niet meer dat je niet mag tillen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:42
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Wordt het nu niet allemaal een beetje heel negatief afgeschilderd. Net of degenen die in dit topic wat neerschrijven een hekel hebben aan Chat of hem proberen onderuit te halen. Ik heb hier ook bijdragen in dit topic staan en die zijn niet bedoelt tegen Chat of tegen wie dan ook. De term Frusty van het topic, werkt nog steeds op mijn vrolijkheid en daar komt nog bij dat het met zo'n term lekker stoeien is. Ik snap nog steeds niet op het forum waarom mensen elkaar moeten aanvallen, onderuithalen of commentaar op de ander hebben. Laten we elkaar gewoon respecteren en niet altijd alles op de spits drijven. |
Het kan op jouw vrolijkheid werken maar voor een ander was het een serieus onderwerp.......en dan is het gelijk weer minder serieus als het als vrolijk wordt afgedaan toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. |
Jij luistert niet zo heel goed Visser is mijn ervaring toen ik zei dat je niet mocht tillen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 17:36
|
|
|
Jammer, dat Chatuliem hier helemaal niet serieus wordt genomen, erger nog, ik heb het idee dat hij gewoon in de maling wordt genomen....... Ik heb er eigenlijk maar één woord voor: triest......dat je zo met je mede cm leden omgaat....... Je kan van iemand vinden wat je vindt en vinden dat hij dingen niet altijd even gelukkig brengt maar moet je dan maar kwaad met kwaad vergelden? En dat is wat ik hier zie gebeuren...... Je kan dus niet meer serieus iets hier neer schrijven wat je dwars zit.......daar komt het dus op neer...... Ik ben het ook lang niet altijd (meestal eigenlijk niet) met zijn stukjes eens maar het is wel een goed mens die in mijn ogen nu beschadigd wordt.........En hij is wel een van de weinigen hier die in de ander geinteresseerd is en ook meeleeft met de zorgen van de ander.....is mijn eigen persoonlijke ervaring......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 17:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | @ Willemijn: Ik kan ook stellen: waarom accepteer je niet dat er ook andere meningen zijn?
Jouw ervaringen zullen anders zijn, en ook je mening zal anders zijn, maar tussen een "lekke band hebben, midden in de polder" en het "verdwijnen van een gezwel, waarbij de artsen voor een raadsel staan", zit volgens mij toch een groot verschil.
Als de artsen niet kunnen verklaren hoe het kan, de foto's en de punctie duidelijk aangeven dat er een gezwel is, wat heeft jouw ervaring dan te zeggen ?? Ik geloof dat jouw ervaring je, en dit zal misschien hard aankomen, blind maakt voor de wonderen die God nog steeds doet ... En vraag me niet waarom God mensen wel of niet geneest, maar ik weet dat God geneest op Zijn manier en op Zijn tijd!! En je mag door al je ervaring in de zorg er een andere kijk op hebben gekregen, God staat boven wetenschap en menselijk inzicht.
Willemijn ik respecteer je mening en je ervaring in de zorg zal ik echt niet wegvlakken, maar ik heb wonderen zien gebeuren die God met en aan mensen deed, waar ik niet omheen kan.
Ik zal je nog iets anders vertellen, niet om je te overtuigen dat je mij moet geloven, maar iets wat mij persoonlijk is overkomen. Zoals je weet stotter ik. Nu heb ik ongeveer 2 jaar geleden, voor me laten bidden, dat ik van mijn stotteren af mocht komen. Ik stotter nog steeds, wel minder dan voorheen maar toch .... Hmm, geneest God dan niet ?? ... JAWEL !! ... In onze dienst is er soms ruimte voor "vrij" gebed, iedereen krijgt dan de ruimte om een kort (dank)gebed uit te spreken. Als ik dan een kort dankgebed (hard op) uitspreek, dan stotter ik niet ... Als ik met mensen, bekende of onbekende mensen, praat over het geloof, waarbij ik ze mag vertellen van de Liefde van Jezus Christus, dan stotter ik niet ... Dat noem ik een wonder van gebedsgenezing. Een ander voorbeeld, wat ik zelf ervaar als het grootste wonder, ik heb mensen kunnen vergeven die mij pijn hebben aangedaan ... |
Ik kan prima accepteren dat er andere meningen zijn,jij kan dat wat minder........Ik heb steeds gezegd, en als je goed leest zie je dat ook, dat als mensen dat geloven ik daar geen moeite mee heb maar dat ik er zelf wat kritischer insta ook omdat ik in de gezondheidszorg werk. Als jij dan begint over afgevlakt zijn, dan denk ik waar heb je het over, wil je nu gewoon gelijk? Het zijn ook jouw woorden en jouw invulling en hebben zeker geen meerwaarde voor deze discussie..... Natuurlijk zijn er raadselen in de gezondheidszorg, en een groep christenen denkt dat het door gebed komt en dat is prima en niets mis mee......Maar er zijn ook mensen die er wat anders tegen aan kijken en dat mag blijkbaar niet van jou.......Ik denk altijd dat je erg op moet passen om over wonderen te praten. In Lourdes zit iedere dag de wachtkamer van de dokter vol met mensen die denken en geloven genezen te zijn, de realiteit is echter dat er zeer zelden een wonder gebeurt........En wat voor jou een wonder is hoeft het voor een ander niet te zijn realiseer je je dat ook goed........Jij ervaart het zo maar een ander kan het heel anders beleven....... Raadselen zijn er in het hele leven, bij niet christenen en bij christenen. Ik ben wel blij dat ik in een liefdevolle God geloof die zorgt dat zaken altijd weer in orde komen, niet altijd op de manier zoals we ons dat voor ogen hebben maar toch.......... En wat jij ervaart als het grootste wonder: is het niet het grootste wonder als mensen jou kunnen vergeven voor wat jij hebt gedaan? Ik draai het eens om........Wij mensen denken altijd vanuit ons zelf maar misschien is het ook wel zinvol om eens vanuit een ander te denken? Dat er ook mensen zijn die jou kunnen vergeven?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 juni 2011, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven |
Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:04
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben benieuwd naar de reactie van W'tje. |
Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 07:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik wil je niet eens overtuigen, ik geef gewoon het verhaal van die vrouw als voorbeeld. En daar mag je gerust wat kritischer naar kijken. Maar je trekt gewoon mijn woorden in twijfel, en dat vind ik vreemd, alsof door 38 jaar ervaring in de gezondheidszorg, God geen ruimte meer heeft voor gebedsgenezing. Trouwens waar zie je een verwijtend vingertje anders dan aan jouw hand, want voor zover ik zie of lees, ga ik toch heel respectvol om met jouw mening. |
Zelfs met respectvolomgaan hebben we een duidelijk andere mening....... Ik trek jouw woorden niet in twijfel mijn ervaringen zijn wat anders, dat is het verschil..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 22:27
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn. Ik heb ooit gelezen dat een mevrouw te goed had geluisterd naar haar tom en ze moest linksaf en dat gebeurde alleen was dat een voetgangers tunneltje met trappen dat ze kon niet meer terug helaas moest ze er uitgetakelt worden. Sjalom. Martin |
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik met een tom tom ook nooit zo goed de meters kan schatten, zegt de tom tom nog 200 meter en denk ik bij 100 dat ik er al ben.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 20:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk een vreemde vraag vind ik. Mag God nu ook wonderen doen? En ik geloof dat Hij dat Zelf het beste kan beantwoorden. Ik vraag me dan ook af waarom mensen zelf Gods kracht beperken of wegredeneren. Als Cross nu een heel duidelijk voorbeeld heeft van een wonder, waarom wordt dat dan in twijfel getrokken???? |
Omdat ik het niet zo als een wonder beschouw en dat kan toch ook? Ik weet ook wel dat dat in evangelie kringen wel zo beschouwd wordt en dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik reed jaren geleden eens mee met evangelische mensen en toen kregen wij een lekke band, in de polder....Oh, vertelden ze mij, wij moeten even bidden dat er iemand langs komt om ons te helpen.....Er kwam inderdaad iemand langs maar ik denk wat nuchter, die zal anders ook wel langs gekomen zijn toch? Het is gewoon een duidelijk verschil in beleving...... Ik kan ook stellen: waarom accepteer je niet dat er ook andere meningen zijn?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 23 juni 2011, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 19:16
|
|
|
Ik voer in het echte leven ook zinnige discussies maar jij weet net zo goed als ik dat het echte leven zeker niet altijd rozegeur en maneschijn is en dat je daar ook tegenwerking en tegengas krijgt en daar doelde ik op.......niet op alleen maar discussies die je voert in real life........ En als je bang bent om een ban te krijgen moet je toch misschien eens kritisch kijken naar wat je zegt of schrijft? Anders hoef je daar toch niet bang voor te zijn? Ik neem toch aan dat de redactie van CM toch wel kritisch krijgt als ze een klacht krijgt...... En nogmaals, het is geen verplichte site, het is vrijblijvend.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 18:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik weet dat je met dit antwoord op Sus reageerde, maar ik wil toch een opmerking maken over mijn voorbeeld.
Als zelfs de artsen voor een raadsel staan, dat iets wat er was er niet meer is, hoe wil je dat dan noemen .. ??
Als je weet dat heel veel christenen voor haar hebben gebeden, nadat bekend was geworden wat er aan de hand was, en dat op de dag van opname in het ziekenhuis, het gezwel weg is dan kun je toch niet anders concluderen dat het een wonder is van God ... ??
Maar goed, wat Visser ook al schreef, willen we nog wel toegeven of inzien dat God geneest en wonderen doet gebeuren .... ?? |
Je hoeft mij niet te overtuigen Crossroad....Prima, als jij dat allemaal zo beleefd......Ik denk er wat anders over met mijn 38 jaar (pff) ervaring in de gezondheidszorg........en dat is ook mijn goed recht........en ook daar kan je respectvol mee omgaan toch? En daar hoef je geen verwijtend vingertje richting mij naar uit te steken omdat ik er wat kritischer naar kijk........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 23 juni 2011, 18:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 juni 2011, 00:35
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Leuke bijdrage! Ik stoei wel eens wat met GPS en groepjes en het richtingsgevoel van de vrouw, tsja...
Thomas, niet volgens het boekje. |
Is er wat mis dan met het richtingsgevoel van de vrouw Vooral sinds het bestaan van de tom tom is daar toch niets mis mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 20:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vind het heel erg als zo'n wonder gebeurt en mensen het afdoen met een andere verklaring die er dus niet is...
(Uiteraard is het wel belangrijk te onderscheiden of iets van God komt of niet... er zullen ook mensen op eigen houtje handelen)
We zouden een voorbeeld moeten nemen aan andere culturen die hier veel meer voor open staan; want zeg nou zelf... als je niet meer openstaat voor wonderen sluit je eigenlijk je ogen voor de wonderen die God nog steeds deze dagen verricht... Ik vind dat wel zorgwekkend... |
Wat jij als een wonder beschouwd hoeft een ander nog niet zo te zien........., fijn dat jij dat zo ziet maar dat hoef je een ander niet op te leggen natuurlijk en je hoeft er je zeker geen zorgen over te maken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 juni 2011, 18:46
|
|
|
Het gaat hier maar over een forum wat je vrijwillig kan en mag lezen........ En als er iets staat wat je niet zint kan je of reageren of het laten.........Als ik dit zo allemaal lees vraag ik me serieus af hoe mensen dan reageren op tegengas in het echte leven? Als je je al op een forum verketterd voelt hoe voelt dat dan in het echte niet elektronische leven? Daar kom je dit soort dingen heftiger tegen dan wat tegengas of wat ''onbehoorlijke'reacties hier. Welkom in het echte leven denk ik als ik al deze reacties zo lees...... Ik maak me nu werkelijk niet druk over 'klagers' of wat dan ook, als mensen willen klagen doen ze dat maar......vind ik helemaal niet zo boeiend......... Laten we even realistisch zijn: het is maar een forum en geen verplichte kost voor niemand niet..... En wat 'men'vindt is nog nooit interessant geweest , ga voor wat je zelf vindt en ervaart.......en bekijk het eens met een positieve bril........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 22 juni 2011, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 juni 2011, 20:47
|
|
|
Ik lees net even alle reacties en vind toch wel een beetje dat Chatuliem als zondebok wordt beschouwd....... En dat vind ik persoonlijk niet terecht. Je kan een heleboel kritiek op het forum hebben of op de persoon, maar het forum is vrij voor iedereen, ook om te schrijven wat je kwijt wilt...... De toon of het niveau kan je niet aanstaan maar om daar nu één iemand de schuld van te geven? De één vindt dat de ander hem/haar beledigt of niet serieus neemt......maar dat geeft de ander wel het recht om zo naar over een ander te doen? Ik denk dat niemand de ander wil kwetsen maar in het vuur van het verhaal zal dat zeker onbewust gebeuren. Lieve mensen kom op, wees verantwoordelijk voor je eigen schrijfsels en als iets je niet zint spreek daar iemand persoonlijk op aan en niet via het forum....... Ik heb al eens eerder gezegd, op CM zitten mensen van allerlei pluimage dus ook met allerhande meningen en visies.......Daar moet je mee dealen maar laten we alsjeblieft ook proberen om in ieder geval fatsoenlijk met elkaar om te gaan......... Ik word er gewoon naar van als ik bovenstaande stukken lees.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 21 juni 2011, 22:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 22:23
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , vertel maar....'k zal je wel helpen. Is W-tje weer bezig |
Zorg jij nu maar dat je niet teveel tilt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 21:54
Onderwerp: wie heeft er tips?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Pas op hé, mannen kunnen bijten |
Ik bedoelde het helemaal niet lelijk hoor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 21:22
Onderwerp: wie heeft er tips?
|
|
|
MARIA576 schreef: | Morgenmiddag heb ik al een gesprek met wijkbeheer...! Ze vinden mijn ideeën goed. De wijkagent die ik heb gebeld zei 'dat 't niet zijn probleem was...' (nee, da's duidelijk...da's óns probleem.. ) Er valt nog veel te bepraten en te overwinnen maar ik wil er wel voor gaan! |
Even heel erg off topic: voor iemand die schreef dat je niet meer aan het forum meeschreef heb je vandaag toch aardig wat waardevolle bijdrages geschreven...... Dus blijf maar lekker meeschrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 21:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik kan een voorbeeld geven uit directe omgeving ... (ong. een maand geleden)
Een vrouw, bijna 70 jaar oud heeft last van haar buik. Gaat met deze klachten naar de huisarts en die verwijst haar door naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis zijn foto's genomen nadat op de echo een gezwel te zien was die daar niet behoorde te zijn. Ook op de foto was dit duidelijk te zien, dus het bewijs staat op de foto ... Na de punktie afspraak gemaakt om gezwel operatief te verwijderen.
Op de dag dat ze werd opgenomen blijkt het gezwel weg te zijn ... de artsen staan voor een raadsel ... Ik hoef niet te zeggen dat er veel voor deze vrouw is gebeden ...
Behandeling is dus niet geweest, die zou nog komen ... |
Het punt is dat ik probeer te zeggen dat het net je eigen beleving is in deze.......de een vind het een gebedsgenezing en de ander zegt oh, zal wel een abces zijn geweest......en dat is tegelijkertijd altijd het lastige aan gebedsgenezingen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 20:21
|
|
|
ANNEMARIE285 schreef: | Ik plaats eigenlijk nooit een reactie op het forum, maar m'n handen jeuken nu... Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken maar volgens mij een opgave om anderen niet te kwetsen. En daar moet je dan misschien wel heel erg je best voor doen... het feit dat ik bijna nooit een reactie plaats heeft ook te maken met de soms zeer felle en kwetsende reacties. Ik denk dat het net zoals in het gewone leven is dat je soms per ongeluk iemand kunt kwetsen waarvoor je vervolgens je verontschuldiging aanbied. Daar leer je van en de volgende keer gebruik je het geleerde en bent wat voorzichtiger. En waarom willen sommigen altijd hun gelijk halen... er is niet één waarheid... God heeft ons zeer divers geschapen en ook ons intellect/ inzicht/ geweten/ sociale vaardigheden zijn divers. En Hij verwacht van ons dat we op een liefdevolle manier daarmee omgaan. |
Het is dat het zo vervelend voelt anders zou ik zeggen: hopelijk jeuken je handen wat vaker......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:47
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Je moet goed lezen Willemijn, ik schreef: "Echt onzin Frank wat je nu schrijft"... Ik heb het hier helemaal niet over dat hij op andere keren zinnige dingen schrijft, ik doel hier op hetgeen hij hier schrijft, namelijk dat ik niet zou durven en dat ik een zetje nodig zou hebben... voor mij komt dat over of Frank me hier neerzet als een bange hond met een staart tussen de benen, dat vind ik jammer want zo geeft dat een verkeerd beeld van mij en het heeft er bovendien helemaal niets mee te maken, ik deel gewoon mijn mooiste moment hier. |
Het was helemaal niet serieus Susannah, natuurlijk wist ik dat wel..... Ik zat je een beetje te plagen en Frank zat je ook te plagen......... Niet te serieus opvatten hoor........ Ze plagen mij ook zo vaak......pfff
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 juni 2011, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 19:40
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gebedsgenezingsdiensten worden overal ter wereld gehouden. De aanpak zal daardoor ook heel verschillend zijn, van extreem tot sober, vol vreugde maar ook verdriet ... In Jezus naam mogen wij om genezing bidden, maar Gods wegen zijn nog steeds ondoorgrondelijk. Dat genezing plaats vind, door de kracht van gebed, dat staat voor mij vast, maar het staat voor mij ook vast dat het gebeurt op Zijn tijd. Zelf hou ik niet zo van die "uitbundige" diensten, maar ik heb ook daar echte wonderen zien gebeuren .... net als de wonderen die ik heb zien gebeuren in een huiskring ....
http://www.youtube.com/watch?v=2AmOxp3E-qA |
Mensen praten vaak over wonderen en gebedsgenezing, ik vraag me dan altijd even praktisch af of dat gewoon een behandeling aanslaat of dat het echt een gebedsgenezing is? Of alletwee? Men beleeft het dan als een wonder en een niet gelovige zegt dan gewoon: nou, gelukkig de behandeling heeft me goed gedaan........ Ik weet dat het hier wel een beetje gevoelig ligt maar lijkt me toch wel een boeiende discussie.....
|
|
Naar boven |
|
|