ChristianMatch

Forum

Berichten van KLUS667
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van KLUS667
Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: Ooievaar

PIETER649 schreef:
ik heb t hele dak met boter ingesmeerd en n vogelverschrikker op de nok gezet!
genoeg is genoeg Boze smiley

Nou nou, het komt zoals het komt
En het gaat zoals het gaat Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:15
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

PETRA373 schreef:
nee je moet zeggen geef een punt van 1 tot 10 wat dat met je doet
nog steeds ben ik in d e war, moet je dan een 1 of een tien geven als je heel blij bent?

en vervolgens moet je zeggen ohh interessant, onderhand wat aantekeningen met een blocnoot maken, de patiënt met problemen vol dauwen met medicijnen en een rekening van 90 euro geven.
Oh en niet vergeten te vermelden dat je volgende week weer, drie weken op vakantie gaat na hawai of zo

oh en ergens moet je een hokje aankruizen, met diagnose....
oke als je erg klagerig bent, gooien we het op een depressie

ha ha, met respect voor spygiaters enzo hoor, is maar beetje humor

Knipoog smiley me dochter leert er voor.... ze observeert me en geeft dagelijks haar diagnose ha ha ha Ik zit in d e puber fase op het moment met mannen..... Twijfelende smiley Boze smiley

Hé!!

Niet onder m'n duiven schieten hè? Ik begin altijd met een kleine intake en vraag er bijna niets voor.

Jij spreekt voor je beurt, dit vind ik echt beklagenswaardig. Van schaal 1 tot 10: 10 punten.

Enne dat blocnote is voor m'n boodschappenlijstje. Als jij zegt, ik voel me vandaag niet zo fruitig, schrijf ik op: bakje peren, trosje bananen, reep chocola.

LOL

Laatst aangepast door
KLUS667
op vrijdag 14 juni 2013, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:09
BerichtOnderwerp: PC-problemen

SHANITA130 schreef:
Ik verbrak de verbinding, toen ik met rechts op de naam van de router ging staan en alle opties probeerde...zonder echt te snappen dat' dit netwerk niet onthouden' betekend dat de verbinding verbreekt... Smiley die vol vragen zit

Ik dacht van nou, als ie 'm niet onthoud, dan heeft ie geen naam, en kan ik hem een naam geven...

Nee, dat is netwerk vergeten op je computer.
Maar als je al een lange naam en wachtwoord hebt, zit je wel goed.

If it works, don't fix it
Oftewel: Als het werkt, repareer het dan niet
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:00
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

SHANITA130 schreef:
Haha, dan wéét ik het al.

Maar ik zeg niets Smiley met dichtgeplakte mond

My lips are sealed.

Ja, ik dácht het al... Knipoog smiley

YES!! Weer minder concurrentie Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:56

IJSJE204 schreef:
Jij verkoopt je klusjes best duur!

Had je vooraf maar een offerte moeten aanvragen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar serieus, is niet leuk, hopelijk kan je de schade nog wat beperken en de afspraken verzet krijgen. Kop op, achter de wolken schijnt de zon!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:52

PETRA373 schreef:
tja en dan wij zeker daarna hele lappen tekst moeten lezen over de problemen van klus met penopauze of zo....
overtolligge haargroei,
kennen wij weer een man uitleggen, hoe je je haar moet verwijderen uit oor en neus enzo....
of date tips geven, terwijl hij onderhand met een andere vrouw gaat date....
nee la ma hangen, dat problemen bespreken met jou klus.

aangezien als ik het zo lees, mannen die dat vragen zelf nou net heel veel problemen met jou daarna gaan bespreken....

Twijfelende smiley

Ja maar, ja maar........ hoe wordt ik dan wijs? Was ik maar grijs.
Aaah toe Petra, ook niet voor een avondje vloertje leggen?
Als je mij geen tips wilt geven, hoe kan ik dan goed voor de dag komen, zonder vlechtjes uit m'n oren?
Mannen zijn net kinderen Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley ik lijk nu wel een vrouw Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:39

IJSJE204 schreef:
Ja hoor, ik wil mijn grote probleem best met jou bespreken.
Ik hoop dat je zelfs een oplossing hebt.
Het probleem is dat ik de komende week vakantie zou hebben, maar dat ik per ongeluk de verkeerde week aangevraagd heb.
Nu moet ik gewoon werken en heb dus geen vakantie.
Help! Ik had al drie heel leuke afspraken staan die allemaal afgezegd gaan worden.

Hmmm hmmm...dus je hebt een verkeerde week aangevraagd.
O Ijsje, wat vervelend voor je, net nu je er zo op verheugd had. Wat doet dat nou met je?

Dokter Klus

Dat is dan €30, oftewel 20 ijsjes Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:27
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

PETRA373 schreef:
zeg ik niet...wil hem niet delen Smiley met dichtgeplakte mond

Euh....Petra, dat kan niet!!! Want dat zou betekenen dat ik de een-nalaatste leuke man ben. Nou ja.....ik wil mijzelf ook niet op een voetstuk plaatsen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik weet wel wie op dit moment de leukste vrouw is: oei.... off-topic Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:51

SHANITA130 schreef:
En waar zit de set up van me router????

Waar?

Net me verbinding verbroken tijdens het zoeken was een uur bezig Woedende smiley

Relax...... Laat je ook niet opnaaien.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:49

SHANITA130 schreef:
Ik weet ondertussen wel hoe het moet, je moet je ip in de adresbalk typen. toch?

Ja, nog niet gedaan.

Neen......je default IP-adres.

Druk op je Windowstoets + "R", en typ in: cmd en druk op enter
In het "DOS-achtige" venster typ je het volgende in: ipconfig
En ergens staat een default gateway (standaard huppelepup, sorry werk altijd met engelstalige windows).
Máár dat adres typ je in.......moet je vervolgens wel het wachtwoord weten van je router, meestal is dat blanco of admin

Maar als je een recente router hebt (jonger dan 5 jaar) is de kans zeer groot dat deze een uniek SSID en wachtwoord heeft. Tenzij je SSID "linksys" ofzoiets is.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:42
BerichtOnderwerp: Het weer

JOL252 schreef:
Ja best wel, als het nou morgen ook zo is, kan ik m'n tentje es testen op een droog veldje.

... of tent test mij, ik denk dat dat het eerder zal zijn. Verraste, verbaasde smiley

Toch kan je een tent het beste testen in de stromende regen
De meeste problemen vallen dan op Knipoog smiley

En een tent staat dan meestal ook sneller Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:21
BerichtOnderwerp: Het weer

Het valt vandaag weer mee hè?
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:20

ROELANDE345 schreef:
Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos.
Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft

Verraste, verbaasde smiley Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:00
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?

Zo zie je maar dat een "onschuldig" iets kan verworden tot het in macht zijn van de duivel.

Klink allemaal erg heftig Petra!! Dingen die gaan gloeien, open gaan, ....... En Mamaloe, de duivel kan zich goed vermommen, hij wordt ook wel eens de aap van God genoemd. Fijn dat jullie gespaard zijn en bedankt voor jullie getuigenis!!

Ik geloof er echt in en juist daarom houdt ik me er verre van. Niet dat het ooit op m'n pad gekomen is, maar op tv komen er ook wel eens van die programma's met helderzienden e.d. langs. Ook dan moeten we (moet ook ik) sterk zijn en niet uit sensatie of nieuwgierigheid blijven kijken, maar dit programma ook "weg te gooien".

Petra en Mamaloe: geweldig dat jullie ervan bevrijd mogen zijn, als je Hem (weer) mag leren kennen, zal Hij je verlossing geven. Gelukkig hebben jullie ook daarna staande gehouden.

Maar......in dit geval kan ik de nuchterheid waar Roelande over spreekt wel begrijpen: weg die zooi!! Liever verbrand, want dan weet je zeker dat het weg is. Maar er zijn toch ook grensgevallen? In zo'n geval is het aan de verantwoordelijkheid van de persoon.

Groetjes, prins Klus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 20:12
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

JANS221 schreef:
Het hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn om te discussiëren op een forum. Hoewel het voor sommige mensen toch wel erg moeilijk is. Zodra een standpunt van de ander niet overeenkomt met dat van hen, menen ze de vrijheid te mogen hebben om van anderen te zeggen dat ze er lekker op los zondigen. Want alleen zij schijnen precies te weten wat de wil van God is en daarom mogen ze anderen veroordelen.

Wat is volgens jouw inzicht goed, hoe hoort het en hoe vraagt God het van jou?

Onze dominee zei het zondag als volgt:
"De Heilige Geest zal je de weg wijzen naar de volle waarheid. En bij Jezus kan je de waarheid ontdekken. De Geest vertelt wat hij gehoord heeft over de Vader en de Zoon. De Bijbel is en blijft de norm, de Geest gebruikt de Bijbel."

Je kan het ook zo zien: De Geeft geeft ons de kaart plattegrond (kaart) en we mogen zelf onze weg ontdekken, want we zijn niet geschapen als robots.
Wat wil God in mijn situatie? Dat kan een lange zoektocht zijn, dat vergt gebed en studie in Zijn Woord.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 19:55
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

ZEELAND736 schreef:
Mee eens Anna...dat was wat ik in het verhaal wilde vertellen...
Die coole...in mijn ogen ""harde"" broer....
Hij moest (???) het aan kunnen...was er immers voor opgeleid...
Althans...dat denkt men...zegt men...
Een goede politieman...maar zo ECHT een mens....

Ook mee eens. Op het moment draai je je dienst, doe je je "trucje", ben je er voor die ander, maar zodra je in de stilte komt, kom je weer tot jezelf. Goede nazorg daarin is belangrijk, ook voor de hulpverleners!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 12 juni 2013, 00:04
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

PETRA373 schreef:
Jep, nog niet helemaal dicht, maar voel me vandaag heel wat beter Lachende smiley
Weer ook heel veel dingen gedaan Lachende smiley
En ha ha, god geeft altijd meer, heb een enorme blijdschap vanaf bidden tot hem, Lachende smiley

Vertrouw op Hem! Dat geeft kracht!!
Fijn dat je je weer wat beter voelt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 11 juni 2013, 23:37
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Hoi PETRA! Van harte gefeliciteerd, nog een fijne dag verder...ahum. Máár, je mag morgen verder feesten!!

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 22:18
BerichtOnderwerp: Kamer wil Godslastering schrappen.

IFAN841 schreef:
Dat is een aanname die heel logisch klinkt. Maar ik kom het nergens in de Bijbel tegen...

Zucht.....

Markus 8: 12
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 22:10
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

PETRA373 schreef:
Nou volgens mij, schrijf je hier iets heel wijs, en al die vriendschappen, die vaag zijn met toch af en toe de indruk dat hij meer als vriendschap wil, ha ha wat moet je er eigenlijk mee?
Ma ja, echt verliefd kun je pas worden als je iemand in echt ziet.
ingewikkeld gedoe zo,n datingsite....

Dat denk ik ook. Maar liefde op het eerste gezicht? Daar geloof ik niet zo heel veel in. Tuurlijk je kan wel eens iemand zien en denken, wauw, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar liefde is niet alleen uiterlijk.

Sterkte Petra!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 22:02

ANNA415 schreef:
Vraagje: heb jij wel eens hulp verleend in een ernstige situatie? (pleister plakken kan iedereen nl)

Indirect antwoord:
Ik ben BHV-er: BedrijfsHulpVerlener en vanmorgen in de kerk ging precies voor me een man onderuit. Je reageert meteen, doet je best. Toen we hem op de brancar weggedragen hadden kwam hij gelukkig weer iets bij en later weer helemaal. Nou in zo'n situatie wordt ik niet getraind. Ja....met een stugge collega, die nog een beetje met z'n ogen knippert. Of een pop, waar je zelf maar van moet uitmaken wat hij wel of niet kan. Maar een slappe zware man die met z'n ogen draait en echt niet reageert....

Ik ben blij dat het goed afgelopen is en eenmaal thuis, toen begonnen m'n benen wel te trillen hoor.....
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:06

PETRA373 schreef:
daar ben ik het ook mee eens, begrijp de denkwijze van lanfy, maar de praktijk is effe wat anders.
Zo snap je het misschien wel lanfy:
als morgen je zaak door omstandigheden buiten je om, faillliet gaat, je moet je bezittingen verkopen, eindigt nog met schuld, geen vakanties meer, eh sommigge vrienden ga je misschien wel minder zien ineens...
eh dan mag je het niet moeilijk hebben, omdat je dat van te voren weet, risico van zakenman????? Dus moet je dat maar mee om kunnen gaan, is je beroep. zakenman.

PETRA373 schreef:
Ben eigenlijk ook benieuwd wat jouw reactie hierop is lanfy

Smiley die vol vragen zit

Hmm, Petra, die quote op een quote van dezelfde Petra, dat moet wel belangrijk zijn, ff kijken.....Ja, ik ben ook wel benieuwd Lanfy, want die treinmachinist zit nu ook steeds thuis... Of in jouw geval, een autoverkoper(?)

Vorige week las ik in de ANWB Kampioen een verhaal van een wegenwachter, die een man had gered uit een auto die op de kop in de sloot lag. Uiteindelijk heeft deze hulpverlener hierdoor ook een tijd thuis gezeten.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:53
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Ook nu heb ik een alibi Clown smiley YES!!

Laatst aangepast door
KLUS667
op zaterdag 8 juni 2013, 23:54
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:32

Ik heb een alibi Clown smiley

En vechten om een man, mij niet gezien Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:45
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

SHANITA130 schreef:
Dat weten we pas, als we bij ex-lief zijn, en kijken wat de ex van mijn ex, die hier ook achter woont, heeft klaargemaakt Knipoog smiley

Altijd wel erg lekker, ja alles wat ze klaarmaakt is erg lekker Kwijlende smiley

Ik weet meestal de namen niet, ja, soort mie, maar dan dunner en dan met lekker groenten, stukjes malse vlees, en lekkere saus, dat was gisteren. Knipoog smiley

Ja, zo doen wij dat hier Knipoog smiley

Hmm, een soort van gaarkeuken dus ;)

Hier een mals varkensfiletlapje, aardappelschijfjes, witte bonen in tomatensaus en vla. Lekker makkelijk op deze hééééérlijke warme dag.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 18:41
BerichtOnderwerp: Humor

SHANITA130 schreef:
Ja, deze is van de Familie Flodder Clown smiley

En dit fragment:

Clown smiley

Heel flauw, weet ik, en daarom misschien juist zo leuk, om nu en dan eens te kijken Knipoog smiley

LOL!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:34

PETRA373 schreef:
misschien maken sommigge mensen wel keuze,s door met iedereen te date????
ma ja, geen zin om nr zoveel te zijn... ik ben anders ha ha

O ja, en dan op gegeven moment "wie van de 3", maar dan zonder gordijn ertussen. Nee, ik vind het niet kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:32
BerichtOnderwerp: Humor

ANNA415 schreef:
Hebben ze ze bij jullie ook in verschillende 'hippe' kleuren?

Wel in kunststof variant, het voordeel daarvan is dat ze niet roesten. Er zal ook wel een nadeel aan zitten.......
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:30

PETRA373 schreef:
wel gewoon met mensen mailen kan toch???
petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha
maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha
en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen......
sukkel die ik ben......
en ben ook niet boos, alleen, tja Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
hij weet vast niet zo goed wat hij wil.....
in ieder geval wil ik niet meer met hem date. Twijfelende smiley

en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha
petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht

Kop op, je bent een leuke meid en ik heb wel eens gehoord dat op ieder potje een deksel past Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Jouw tijd komt dan nog wel, het is soms frustrerend, maar neem de tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
KLUS667 (50)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 juni 2013, 17:26

PETRA373 schreef:
wel gewoon met mensen mailen kan toch???
petra die antwoord van hem zit aftewachten, want heb hem natuurlijk effe wat geschreven... ha ha
maar weet dat hij na een ander schreef: wat ben je mooi, voral die foto etc... aaaghhhh ha ha
en vorige date kwam hij niet opdagen, familie omstandigheden tussen gekomen......
sukkel die ik ben......
en ben ook niet boos, alleen, tja Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
hij weet vast niet zo goed wat hij wil.....
in ieder geval wil ik niet meer met hem date. Twijfelende smiley

en zo doe ik het geweldig op een datingsite..... met vorige kreeg ik zelfs ruzie over hem via iemand op forum.. ha ha
petra die effe voor de andere dingen blijft, niet meer voor mannenjacht

Iemand bemoedigen of gewoon een lolletje trappen (nav een 'domme' opmerking op het forum ofzo), dat moet kunnen. Maar als je aan het "snuffelen" Geschokte, onthutste smiley Coole smiley met zonnebril Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Smiley die vol vragen zit Twijfelende smiley Twijfelende smiley nou ja....je snapt hopelijk wat ik bedoel.... bent, dan moet je wel keuzes maken.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van KLUS667
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Pagina 12 van 15