Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:53
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: | wat dacht je dan YES? dat ze t stiekem wel leuk vinden dat wij er ook zijn??
(dit is alleen ff mannen onder elkaar hoor... ) |
Mannen onder elkaar??????????? Op een vrouwentopic?????????????? Het moet niet gekker worden zeg, waar gaat het naartoe in deze wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan zou je de eerste zijn en voor hoelang is maar de vraag Mannen en luisteren waarom heb ik zo'n gevoel dat die twee dingen niet samen gaan |
De mannen luisteren niet omdat ze klusjes aan het doen zijn......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 23:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zijn hier mensen die ook aan Wordfeud doen? |
Jaaaaaaaaaaaa wat leuk he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:36
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
De allerbeste tip, zorg dat je om het weekend in jouw huis bent......dan heeft hij niks te doen en smeekt hij bijna om een klusje te mogen doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:30
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
INGE721 schreef: | Heel herkenbaar hoor Petra. Maar geef de moed niet op, ik heb na jareaaren een vreselijk lieve man gevonden, had ik ook niet meer gedacht.
Maar het gekke is nu wel dat ik soms moeite heb om mijn vrijheid weer op te beven |
Beven is geven uiteraard....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:28
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze worden geweigerd Josina Ze gebruiken hun mond teveel |
Leuk......ik wil ook lopen in een. Ha. Bijt. Me maartje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 20:21
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
PETRA944 schreef: | heb meestal wel me rust ook, vind het meestal prima alleen, maar soms heb ik van die momenten,die gelukkig weer overwaaien en ja ik bid ook of hij me de juiste weg wil wijzen. |
Heel herkenbaar hoor Petra. Maar geef de moed niet op, ik heb na jareaaren een vreselijk lieve man gevonden, had ik ook niet meer gedacht.
Maar het gekke is nu wel dat ik soms moeite heb om mijn vrijheid weer op te beven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 17:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen dat is Josina en Frank...pfffff is dat Frank ik het meervoud |
Oh..............dat zijn dus vrouwmensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 15:01
Onderwerp: Het glas is halfvol...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet ik wel zeker Willem, daarom komen de schrijfsels overeen he?Je zit op dezelfde lijn....en ik vind het inderdaad boeiend om van alles wat te lezen, klopt ook.....en niet om het er niet mee eens te zijn maar uit interesse...... Maar ja, de ideeën over vrouwen he? En vrouwen in het ambt???? Ik heb het er maar niet over...... |
Ach Willem is nog jong. Wijsheid komt toch met de jaren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...blazen??? het gat in de ozon is al groot genoeg door al die vervuilingen. Laat het daar in Friesland maar eens flink stormen...
Hier hebben we de zon... |
Heerlijk windje en fiks koeler, dit meissie leeft weer helemaal op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je die poster goed bekijkt van de brede en smalle weg zie je ook bruggetjes he?Dus je kan zo oversteken...... En die brede weg hoort toch ook bij het leven???? |
En wat is het heerlijk om meimerend op een bruggetje te staan....water kabbelend onder je door stromend.....en dan kijken welke kant je op wilt.... Misschien is er in de verte nog een bruggetje en kan je nog effe over het brede pad lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Sommige dingen vergeet je ook nooit he???? |
Ach mannen........ze vergeten wat ze moeten onthouden en ze onthouden wat ze moeten vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | We hebben Visser ook nog hoor, die houdt er ook wel van om geplaagd te worden |
Houdt Visser ervan of ondergaat hij het als een boer met kiespijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:40
Onderwerp: Het glas is halfvol...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik eet het....het is nu even WOESTIJNVOER!!!!!(de woorden van W) |
Is dat lekker in een omeletje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 14:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...Josina ga eens een beetje rusten in je bedje en kom pas er uit op 22 juli, dan is mijn abo afgelopen... |
Mannen zo ontslim zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 10:36
|
|
|
XABIA794 schreef: | Daarom begrijpen we ze ook niet... Het blijft hen waarschijnlijk prikkelen waar wij het allemaal over hebben zekers en dan beweren dat wij onze mond niet kunnen houden
Toch hebben we ze ergens nodig hé... Ben al enkele dagen aan het rennen naar ikea voor enkele spullen bij elkaar te brengen. (renovatie van keuken) Ga ik naar eindhoven een maatje ophalen om mijne lavabo in de auto te krijgen, rijd ik naar het werk van mijn zoon om die daar over te laden, want dan is mijn koffer terug vrij om naar Antwerpen mijn fornuis te halen met ander maatje... en 's avonds brengt zoonlief mijn lavabo (incl naar boven slepen) Dank u Jan, Rob, Willem Sian, Han, Leo, Ger en ................. Ik dacht Leanne gaf ook al zoiets aan... een doos vol mannen openen om je te helpen
Ach Xabia, een mooie droom.......Helaas moet je het wel treffen als je een man vindt...niet elke man is handig en zeker niet elke man is bereidwillig om klusjes voor je te doen. Meestal doet hij alleen die klusjes die hij nodig vindt......en de ellende is dat je daar vaak pas achter komt als het huwelijk al "geconsumeerd"is..
Hoezo een gefrustreerde vrouw?????? Alleen maar een realistisch mens wie gaat nu de boel in elkaar flansen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 juli 2012, 10:31
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nog liever Floshke meebrengen dan met Willemien, Flower en jij op pad te gaan...jullie lijken net wel de 3 rebelotiers... |
Je kunt beter Prikkie meenemen......dan gaan de vrouwen je zeker niet aaien en omhelzen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:51
|
|
|
BART347 schreef: | oei, als YES nu toch wegblijft?
troost ERIKA: ik had ook last van vrouwenkwalen...
Vertel over je kwalen...misschien kunnen wij er nog wat van opsteken
de laatste keer is nu al ruim drie maanden terug.... (ik had een bestwel zware periode...) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, je weet me niet eens wonen en ik zeg lekker niet dat ik in de Hapselstraat 20 woon in Hoeven... |
Nee, nu verhaspel je de naam.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:34
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
Mijn plan met jullie staat vast...spreekt de Heer. Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk. Ik zal je een hoopvolle toekomst geven. Jeremia 29:11.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | In de haedsted van Friesland stevige onweersbuien. De treinen lagen stil in vier richtingen wegens blikseminslag. Veel water ook.
Thomas |
Zeg maar gewoon Leeuwarden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:30
Onderwerp: Humor
|
|
|
Er was een atheist die wandelde langs op een bergpad, langs een kabbelend riviertje...Hij dacht bij zichzelf, oh wat is dat toch prachtig uit zichzelf ontstaan......Plotseling hoorde hij geritsel in de struiken. Hij keek naar waar het geluid vandaan kwam en zag daar een enorme beer.....
OH GOD....
riep hij uit. Plotseling was de zon weg, de struiken ritselden niet mee, het riviertje stroomde niet meer.....en plotseling daverde de stem van God door de lucht. Altijd heb je mijn bestaan ontkend en nu roep je Mij om hulp?????
Ja dacht de atheist, dat kan eigenlijk niet. Dus hij zei tegen God, oke, U heeft gelijk, ik zal niet vragen of ik een christen kan worden maar misschien kan die beer er een worden???
De zon ging weer schijnen, de struiken ritselden weer, het beekje stroomde vrolijk en de beer viel voorover, op zijn poten. Nou dacht de atheist, dat is goed gegaan.
Totdat hij de beer hoorde zeggen: Here zegen deze spijze....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:18
|
|
|
Het is hier de hele dag al vies benauwd, warm Gelukkig gaat het afkoelen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:17
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
XABIA794 schreef: | leven onder invloed van Jan Pool
éénendertig dagen dagboek over discipelschap
volgende maand ben ik een discipel? ik breng jullie op de hoogte |
Is dat Jan Pool uit Velserbroek??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:43
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ga mijn abo opzeggen...pfffff... |
Wanneer kom je terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:58
|
|
|
JOL252 schreef: | het is nu weer even wachten op een snedig antwoord |
Heeft Frank vuilnis dan??? Heeft hij niet alleen restafval en compost
|
|
Naar boven |
|
|