Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 23:01
Onderwerp: we lopen tegen het einde....
|
|
|
GRACE585 schreef: | na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft. en ja we bellen meerdere keren per dag, de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten. En het fijnste is dat God onze Leidsman is. we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje |
Mensen, wat geweldig, van harte gefeliciteerd! Geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 20:52
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIO216 schreef: | OPROEP:
Iedereen levert bij mij per mail zijn TOP 20 in en ik maak het op orde.
INLVEREN voor 22 DECEMBER, Bekendmaking 26 December. |
sorry, niet goed gelezen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 14 december 2010, 20:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 18:30
Onderwerp: De 'hemel' saai ?
|
|
|
MAR907 schreef: | tevens als iedereen hetzelfde heeft als ik dan hoef ik ook niet te stelen.... |
Doe je dat nu wel dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 19:11
Onderwerp: we lopen tegen het einde....
|
|
|
Tsja, wat 5 maanden CM mij gebracht heeft dit jaar? Heel veel!
Nieuwe vrienden gekregen Deelname aan het forum: af en toe meelezen, af en toe mijn inbreng, iig veel geleerd!
En last bot not least....heb ik hier een hele lieve man mogen ontmoeten met wie ik hoop (en bid!) de rest van mijn leven te mogen doorbrengen!!!!
Ik ga dit jaar héél goed uit en zo ook het nieuwe in
Lieve mede-cm'rs,
Vanuit hier willen wij, Wim en José, iedereen hele goede en gezegende feestdagen toewensen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 11:39
Onderwerp: Verwerken van het verleden
|
|
|
LORETTA033 schreef: | volg je hart en gebruik je verstand |
Idd, goed gezegd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 09:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | weet ik niet zinga; ik denk dat je ook een emotie-mens kunt zijn, en toch vanuit een verstandelijke kant in het leven staan. maar niet iedereen is hetzelfde; en gelukkig hoeft dat ook niet; |
Dat denk ik ook, Hannah.
Ik ben een echt emotie-mens, maar kan hierin ook wel de knop omzetten wanneer het nodig is en dan ff heel nuchter naar de dingen kijken. Ik heb wel geleerd te relativeren, juist door alle negatieve dingen die ik heb meegemaakt.
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 21:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | mn ex die sms stuurt dat Emma, onze st.bernard overleden is. Emma ging tot de scheiding iedere dag met mij mee naar de fabriek, samen met Evita en Knorretje. Evita is 3 jaar geleden overleden, dus van ons trio leeft er nog maar 1 Emma was met voorsprong de liefste hond die ik ooit gehad heb. |
Da's geen fijne boodschap, gecondoleerd Pieter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 19:24
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nog precies één week en dan verloopt mijn abo, ook ik zal voor nu even niet verlengen...
Ik heb ervaren dat het tijd is voor een periode van gebed en bezinning. Er gebeuren momenteel een heleboel (mooie) dingen in mijn leven en ik wil me daar echt heel graag even op gaan focussen. Even tijd nemen voor de Heer en mijzelf, om nog meer aan die relatie te werken en puzzelstukjes op de plaats te zien vallen Dingen als CM slokken in mijn ervaring tijd en energie op die ik beter in andere dingen zou kunnen steken, en aangezien het enorm verslavend werkt zo'n forum vind ik het maar moeilijk om het te laten voor wat het is! Natuurlijk kom ik wel weer terug! Tenslotte kunnen jullie helemaal niet zonder me ...maar wanneer dat precies word weet ik nog niet...
Zal de komende week vast nog wel online zijn, maar heb bewust al een time-out genomen en zal ws. dus niet zo heel veel meer reageren... Om het niet te kunnen vergeten wens ik iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een mooi, gelukkig en bovenal gezegend 2011!
Tot ziens! |
Jammer Tess! Maar wel begrijpelijk! Het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 19:19
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En dat risico willen we natuurlijk niet lopen.
Een cursus kan nooit kwaad natuurlijk en is ook erg gezellig. Dan kunnen we de mannen advies geven (in woorden).
'k Zal vast een lijstje beginnen, vullen jullie 'm verder aan? 2 Mannen per provincie, heeft wel onze voorkeur.
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
Uuuuuh...en Utrecht dan
Ook ik kan in theorie een band verwisselen, daar heeft mijn vader toendertijd wel voor gezorgd, maar om het in de praktijk te moeten doen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 12 december 2010, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 20:11
Onderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
|
|
|
VISSER278 schreef: | de pessimist krijgt misschien gelijk, maar de optimist heeft onderweg meer plezier. |
Idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 20:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoe kom je er bij dat die beslissing bij jou alleen ligt. Heb je soms het alleenrecht op de kinderen. Ik vind je zeer egoïstisch. Denk je echt dat ie zich wat gaat aandoen als de kids erbij zijn? Heeft hij nog een beetje troost in zijn leven en wil je dat ook nog van hem afnemen..dat noem ik zeer egoistisch... |
Ik denk dat je op moet passen met deze bewering. Er zijn genoeg verhalen bekend die het tegendeel bewijzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:44
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik krijg vanavond wel een knuffel, laat angel maar digi knuffels blijven uitdelen ....
Tis al veel te lang geleden dat ik haar (mijn dochter) zag..... |
Fijne avond dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:35
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Voorzichtig met je hoofd tegen die muur Crossy, anders wordt het een flinke koppijn! |
Als je toch in de knuffelmood bent, met die koppijn kan Cross er ook wel een gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 08:40
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Peacedove,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een fijne dag en bovenal Gods zegen toe!
Groetjes, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 12:48
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ga jij ook al opscheppen over jezelf Cross? |
CROSSROAD317 schreef: | Nee Leanne, dat hoef ik niet te doen, dat doen anderen wel voor me .... |
Het begint hier aardig te stinken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 01:12
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]hahaha Leanne... ik kreeg gister nog een privechat met een jongen (eh... man) van 22 jaar... pfff... wat moet ik daar nou mee ?
Huh, jij ook al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 01:09
Onderwerp: emoticons
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hier is de muis weer. laat ik verder maar zwijgen
|
Wb, Muis Mariska!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 00:50
|
|
|
[quote=BART817]de prijs van pruimenmoes gaat omhoog....
of... nee wordt t erger van...[/quote
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 00:49
|
|
|
BART817 schreef: | he he iemand die wel met me 'mee' denkt! |
Zeg, broekies......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 12:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hij is nog maar een broekie Josina, tis hem al op voorhand vergeven ....
wijze woorden van een ouwe ... van 48 |
Hè jakkes, Cross, wat voel ik mij ineens oud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 12:39
|
|
|
Nieuw topic....slaapliedjes voor de jonkies onder ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 01:43
|
|
|
BART817 schreef: | wat zeg jij nou? jij slaapt mss op dit moment al bijna...
Josina wil mss zelf niet voor de schone snurkster doorgaan...
(ik beken eerlijk nu nog mn stille tijd te moeten houden, oei. nou das iig dan nog een verhaaltje voor het slapen gaan... Josina niet te hard afgepoeierd, gelukkig ) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 01:18
Onderwerp: Humanisme
|
|
|
AREND003 schreef: | Boeddha, Allah en meer goden zijn ook niet zichtbaar! Wat is het verschil? En Jezus is ook niet zichtbaar! En zeg niet dat ik niet gezocht heb! Ik heb nooit een antwoord teruggehad, dus daar ben ik klaar mee na al die jaren! Snap je? |
In mijn ervaring is Jezus heel erg zichtbaar. Zichtbaar in de dingen die Hij voor mij gedaan heeft en nog doet. God werkt vaak door andere mensen heen, door wat iemand zegt of doet, door een preek of een lied etc, etc.
Het is wel zo dat je Jezus moet willen zien, er dus open voor staan en aan Hem vragen of Hij zich zichtbaar wil maken.
Maar uiteraard is dit mijn ervaring en bescheiden mening.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 00:59
|
|
|
BART817 schreef: | t wordt er wel moeilijk van, raak nu al bijna in de war van thermen die geherdefinieerd drijgen te worden. vrouwen zijn dan ook complexe levensvormen... straks leidt mijn nederlands ook nog een eigen leven. wat een uitwijding he? (waar begin ik nu toch weer aan?)
. |
Ach Bart, moe zeker? Tsja, kindertjesbedtijd hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 december 2010, 00:43
Onderwerp: Pakjezavond
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zinga, Hierbij nog een kado'tje voor jou omdat je dit bedacht en uitgewerkt hebt. Het is geweldig. Bedankt , en ik denk dat ik dit wel namens alle deelnemers mag uitspreken,dat je dit heb willen doen.
http://www.youtube.com/watch?v=XfWRk32AzPs |
Absoluut!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:59
Onderwerp: Pakjezavond
|
|
|
Lekker Mario, thnx, dat gaat er wel in! En belofte maakt schuld....ik hou je er aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|