Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 18:00
Onderwerp: liegen of een leugentje
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Je hebt inderdaad gelijk. De kreet 'Christelijk gedrag' wordt ook door iedereen anders ingevuld.
Mijn opmerking was niet voor jou bedoeld. Ik leef ook in deze wereld en zal daar ook mee geconfronteerd worden.
Christelijk gedrag - ik denk dat bestaat uit het naar eer en geweten leven. En daarin zullen we zeker fouten maken. Dat is ook wat Paulus zegt. Hij wil het goede doen, maar dat lukt hem niet altijd.
Sommige vinden dat je dan op zondag geen tv mag kijken, anderen verbieden vrouwen het dragen van een broek en het spreken in de gemeente/kerk. Weer anderen nemen het niet zou nauw en mogen schijnbaar alles. Het is allemaal heel erg afhankelijk in welke kringen iemand verkeerd en in welke regio iemand woont. |
Het is afhankelijk van in welke regio iemand woont???? Hier snap ik niks van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 17:17
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Bedoel je daarmee te zeggen Visser dat het nooit wat tussen ons wordt? |
Oh nee, absoluut niet.Als jij de benzine betaalt.......dan rij ik desnoods via den Haag naar de Veluwe. Maar tussendoor even een bakkie doen, zoals Chat aangeeft.....heel af en toe dan hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 17:13
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | het lijkt me logisch ja dat je graag een zo kort mogelijke reistijd wilt. Stel je reist 3 uur over die 350 km en 100 km met bus en trein doe je ook 3 uur over. Dan maakt het toch geen bal uit. |
Dan zou ik die 100 km. lekker met de auto doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 17:06
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Lekker oftopic. Of je wel of niet even tussendoor bij elkaar langs kunt gaan is niet afhankelijk van het al dan niet hebben van een auto, maar van de reistijd. En of een relatie kan slagen is niet alleen van reistijd afhankelijk, maar bijvoorbeeld ook of bindingsangst een rol speelt en je er echt voor wilt gaan. |
Nou, als ik moest kiezen dan rij ik toch liever 150 km. i.p.v. 350 km. Of toch eerst een weekje met de zeilboot? Maarja, helaas, die heeft visser niet. En ook geen aanlegsteiger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 16:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de zon was hier vannochtend volop aanwezig . |
Woon je ook in die regio?
Volgens mij woont er in die regio meer CM-leden dan in héél Zeeland bij elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 14:40
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Probeer k ´es een natuurverschijnsel wetenschappelijk te benaderen, zoals door sommigen op deze site nadrukkelijk geadviseerd wordt.....noppes.... |
Stom,stom,stom .........natuuuuuuuuuuuuurlijk. Zelfde regio als erika en daar heb ik gisteren om 18.55 uur een paar zonnestralen naar toe gestuurd. Dat visser daar niet eerder op kon komen zeg . Maar als ik het goed begrijp doet ie het nog steeds?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 13:13
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | nee, dát kan het niet zijn.....het vreemde licht geeft nog warmte af ook.... |
Ik moest even op je profiel spieken waar je ongeveer woont. Midden van het land....op de grens van regen en droog weer. Ik dacht eersst , misschien dat je de open haard aan hebt? Maar dat klopt dan weer niet met dat vreemde licht. Ik zou het niet weten.
Visser wordt écht benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 13:01
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hey, Visser, er schijnt hier buiten een vreemd, fel, maar toch vrolijk licht...weet jij wat dat zou kunnen zijn..... .....lol |
Is het kermis in de wijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juli 2011, 12:54
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | ja, ze durven niet bij jou in de buurt te komen, want je kijkt door de webcam van strandboulevard. Zijn de Zeeuwen zo nieuwsgierig? Ze zijn op dat moment gelukkig in Schevingen dankzij door tip van hun papa |
Nee hoor , ik kijk niet door de webcam . Ik kijk naar de beelden van de webcam. En dat is geen kwestie van nieuwsgierigheid maar pure interesse. Dat strand daar in Vlissingen is een geliefd plekje van me, mag daar heel graag vissen. Heb daar al diverse bijzondere vissoorten gevangen waaronder zelfs een haaitje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 22:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Het is droog!!!!!!!!!!!!! Thanks visser dat je dat deelt |
Nu pas?????????
Maar even wat anders: Wie kan mij uitleggen hoe het komt dat het aan het water altijd langer licht is ? Nu , 22.25uur is het hier thuis zo goed als donker en als ik op de webcam -boulevard kijk,(zie link hier eerder geplaatst) daar is het nog volop licht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 18:58
Onderwerp: Ik ga op rei.s (2)
|
|
|
Mario, pas op joh, laat je niet verleiden. Straks gaat W-tje zich er ook mee bemoeien. Ik ben er van de week ook ingetrapt. Nieuwsgieruuuuuugh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 17:19
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Wat erg voor jullie, Zeelanders, niets fijner als kletsnat regenen als je even buiten loopt...jullie weten niet wat je mist!!!!!!!....Maar de regen komt vást nog wel een keer jullie kant op.... |
Genoeg andere mogelijkheden om nat te worden, desnoods spring ik in de schelde. Andersom zijn de mogelijkheden stúkken minder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lolbroek Het regent al vanaf vannacht en het is niet meer droog geweest Maar ja Zeeland is dan ook een ander land he Ik wil de zon |
Nog steeds geen spat regen, wel zon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:58
|
|
|
Is het in Nederland nog droog? Hier in Zeeland wel hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:56
|
|
|
LISA610 schreef: | Precies... t is maar wat je er voor over hebt ha ha ha.. Maar eeeeh. Ik heb gewoon een auto hoor. |
Lijkt me ook niet écht makkelijk om met de zeilboot over de A15 , A16 en weet ik welke nog meer naar je bestemming te reizen. Je zal maar ergens in Groningen of in Brabant moeten zijn. Kan je wel een week ervoor uittrekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 00:00
|
|
|
LISA610 schreef: | En: 5 - Nee maar ik zeil wel 6 - Ja en ik zeil ook.... |
Haha, ik zie het al voor me....Daar komt Lisa in de zeilboot
Ja sorry lisa, maar ik heb geen aanlegsteiger, hoe nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 23:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Had ik je geholpen dan vandaag? |
Ja , van de wal in de sloot
Ging het heel de dag zo goed, totdat jij bij die laatste baan je er mee ging bemoeien. Toen ging het dus echt niet meer. Dus toen maar een nieuwe , maar dar moest dus écht de laatste zijn want voor die had ik dus nog net genoeg lijm. Maar het is voor elkaar gekomen he, W-tje?
En.......nog bedankt voor het opruimen en schoonmaken van de spullen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 21:36
|
|
|
Hadden je naar Zeeland moeten komen. T....weet er alles van, die heeft vandaag met zon Zeeland verlaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 21:30
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Daarna wel, je hebt gelijk mijn dochters hebben verbrande benen en schouders , op strand gewandeld bij Scheveningen |
Geluksvogels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 21:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Op schiphol aangekomen vannavond leek het wel herfst. Ik had geen jas bij me, ook niet nodig in Italië Maar goed het is niet lekker geweest in Nederland. |
Ook vandaag weer volop zon. Niet mopperen Mario!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 21:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik ben weer terug en verlang naar de zon. |
Hé Mario, welkom terug. Precies op tijd terug gekomen dan want vandaag was het zonnetje heerlijk aanwezig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 21:29
Onderwerp: Ramp
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begrijp je reactie Mariska, alleen is dit kort door de bocht. Allebei verdienen ze de aandacht en we weten als Griekenland en misschien meerdere landen binnen de eurozone failliet gaan is dat heel ernstig voor de totale Unie, de Euro, enz. |
Of dit kort door de bocht is durf ik niet te zeggen. Als ik in de krant dus lees dat de europese unie maar liefst 109 miljard gaat pompen, alleen in Griekenland, nou...... Banken en andere finansiële instellingen zoals pensioenfondsen en verzekeraars gaan daaraan 37 miljard meebetalen.
En waar komen die miljarden vandaan????????? Denk dat iedereen het antwoord wel weet.
En wat is dan die 5 miljoen die nu binnen is voor Afrika. Toch niks zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:16
|
|
|
ALOUS961 schreef: | was in januari in Egypte (Hurghada) met mn jongste dochter. AAnrader voor een ieder die van zon, cultuur , moslims en kopten houdt.....en....van afdingen
Ben er in alle seizoenen geweest.......verrukkelijk.....lieve mensen en zeer behulpzaam....
Advies: ga niet in zo'n groot resort....gewoon in een 3 sterren hotel en in het oude centrum.....
Helaas nu weer paar jaar thuis blijven en sparen....... |
Dat wilde ik nu nét vragen: Hoelang moet je daar voor sparen? Eerst een paar jaar dus naar hotel tuus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vanzelfsprekend het belangrijkste...
Misschien kan het toegevoegd worden in de profiellijst ? |
Zoiets: 1 - Ja, een ouwe rotbak 2 - Ja, m'n tweede huis 3 - Nee, het openbaar vervoer is zo gek nog niet 4 - Nee, ik ben super gezond bezig...ik fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|