Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:01
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: | das dan wel een heel typisch voorbeeld...
bijna had ik t met mn modem, pas geleden in t weekeinde, mn telefoon en internet vielen regelmatig weg. de zondag deed ie helemaal niks.... ook al stekkers gecontroleerd enz. moeten wachten tot maandag, met mn mobiel UPC moeten bellen: UPC ingelogd op mn modem: vaak herstart laatste tijd, controleer coax ( = opnieuw !!!!!!) enz... toch afspraak voor monteur op donderdag gemaakt. nogmaals geprobeerd, coaxstekker naar modem: in-uit-in-uit..., verbinding hersteld! de binnenader corrodeert langzaam, echter is de contactveer in de modem mogelijk zwakker dan van mn splitter.... (dus: storingsgevoeliger!!!) binnen een uur monteur via UPC moeten afbellen (nu wel via mn vaste lijn... :) |
Jij zou volgens mijn moeder de ideale schoonzoon zijn Bart!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik ook... En hoewel ik een schat van een moeder heb...geef ik dan WEL commentaar!!! Dus inderdaad is het ...of...GELUKKIG...(ik ben namelijk net zo gezellig als dat zij is...) Maar het helaas...ik herken de vervelende dingetjes....dus temeer reden om daar aan te werken... |
Geniet er maar van..... Mijn moeder en vader zijn al lange tijd geleden overleden maar ik kan ze soms nog zo gruwelijk missen...en dan is het zoooo heerlijk om met mijn kinderen herinneringen op te halen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
We wenden ons tot God wanneer ons leven op zijn grondvesten staat te schudden, om dan te ontdekken dat het God is die schudt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 20:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Net een moeder als ik dus...(had kunnen zijn) Autoproblemen....wegenwacht erbij...het vroor die nacht best heftig... Mevrouwtje...hij staat nog op de zomerstand...(WAT er nu op de zomerstand stond weet ik al niet meer) Even iets omzetten...en klaar wastie... |
Helaas (of soms gelukkig) herken ik steeds meer dingen van mijn moeder in mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 11:08
|
|
|
BART347 schreef: | vrouwen hoeven ook niet alles te weten
enkele andere leuke ervaringen waren:
- TV buurvrouw om herhaaldelijke kortsluiting vertrouwen onvoorwaardelijk verloren: TV van haar gekregen, externe schakelaar eraan, ding is na jaren super gebruik bij onbruik (nog in tact) bij t vuilnis geeindigd. (de buurvrouw was tevens allang verhuisd, de a.b. heb ik nog, verder heeft een voorbijganger toen alleen t snoer nog meegenomen..hmmm)
- stofzuiger van mn moeder zoog slecht: bleek een aansteker vast te zitten bij de zuigkophals: stofzuiger goed, en de aansteker ... ook goed ... |
Het had wel handig geweest als jij vroeger naast ons gewoond had. Mijn moeder liet de monteur komen omdat de tv het begeven had...... bij het stofzuigen achter de tv was de stekker uit het contact geraakt... Dus de momteur had een makkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 11:11
Onderwerp: Humor
|
|
|
Sam en Moos komen elkaar tegen in de kalverstraat. Zo, zegt Moos, jij ziet er goed uit. Ja zegt Sam, ik ben op vakantie geweest in scandinavie. Prachtland maar vooral prachtvrouwen. Ik heb nu verkering met een lange, blonde meid met blauwe ogen geweldig.....
Moos vraagt: Zweedse?????Waarop Sam zegt, ja onder haar oksels....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 10:57
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
TINK100 schreef: | das de juiste instelling frank! |
En verwacht niet dat je mister world krijgt......op mijn leeftijd zit dat er zeker niet meer in . Maar let er op dat de dingen die voor jou belangrijk zijn overeen komen. Doe niet teveel water bij de wijn want als dit hem niet is komt er wel een ander of kan je beter alleen blijven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik dat zo hoor wordt er precies veel af-ge-dated...wat me opvalt is dat er ook nogal veel achterdocht is alsof elke man, want het zijn vooral vrouwen die redeneren van neutraal terrein, die spreken over rare dingen die kunnen gebeuren, een misdadiger is. |
Het is geen achterdocht maar gezond verstand Als je ervan uitgaat dat je date met een misdadiger zou ik geen date hebben. Helaas hoor je OOK van vrouwen gekke verhalen. Zoals een man die terugkomt van zijn werk en zijn date heeft zijn hele huis leeggehaald (en niet om de grote schoonmaak te doen). Het zijn algemeen bekende tips en helaas blijken ze nog steeds nodig te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:18
|
|
|
Ik heb altijd dates gehad op neutraal terrein, gewoon om een stukje bescherming in te bouwen. Eerst eens bellen met elkaar kan ook erg goed werken, je hoort zijn stem, taalgebruik en dat kan al een afknapper geven voor je hem ook maar gezien hebt... Het is zeker handig als een vriendin weet waar je zit, er gebeuren nog steeds teveel rare dingen. En....neem de tijd om elkaar te leren kennen en luister naar je gevoel/intuitie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:00
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
Als we dan toch naar de Bijbel willen leven moeten we ook alle voorbehoedsmiddelen maar op de vuilnisbelt gooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan je ons ook vertellen hoe je die schotel maakte... |
Men jage eerst op een konijn, hert, kat of egeltje.....Dan neme men een kookboek....en dan koke of brade men het gejaagde dier dant niet aan de jacht is ontkomen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 19:57
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan zou ik uitkijken naar een andere...en de oude als een souvenir bewaren...
Om middelen aan die hoed te besteden terwijl hij aow heeft zou ik niet doen... |
Als je 20 bent al in de aow?????? Dat zit er niet meer in Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zo ist Erika Niets nieuws onder de zon. toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:04
|
|
|
wie van orde en netheid houdt is te lui om te zoeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb een nieuwe kettingzaag gehaald...nu werkt ze...maar ze maakt zoveel lawaai...ik zal de heg wel inkorten met een handzaag... |
Een kettingzaag zaagt toch kettingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:03
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oeps |
jaja OEPS!!!!!!
gewonnen met wel 3 punten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leanne en Inge... |
Dat jij nou alle mooie letters hebt!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | dit zijn jouw woorden he, deze woorden heb ik nooit geschreven. om het goed te maken, de mooie eigenschappen:
ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land, goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend) waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk |
Mannen zijn lucht voor mij...... Maar zonder lucht kan ik niet leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...
En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar.
Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden...
Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt... |
Wat denk je war zo een massage verwenweekend normaal kost?????? En dan ook nog een VIP behandeling krijgen........ Ik ben jaloers dar de vrouwen dat alleen bij de mannen mogen doen van Judith.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jij mag onlief zijn want jij hebt James... |
Misschien hebben de mannen meer aan Mary??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:41
|
|
|
Een grote stoel maakt nog geen koning...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:37
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mwah,er is een zeker jong(er) iemand die van mij gaat winnen met Wordfeud Weer een deuk in mijn ego......... |
Wat dacht je van mijn ego?????? Voel me nu echt een ouwe taart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Klinkt echt perfect Hoe regel ik een date met hem |
Overleg met Roelande misschien heeft ze nog een James in de aanbieding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:27
Onderwerp: Niet trouwen met gescheiden vrouw
|
|
|
CHRISTA178 schreef: | nou mensen, als er nu eens wordt gekeken naar hoe onze Heer dat zegt in de Bijbel. De opdracht aan de man over het huwelijk, zoals Jezus zich overgaf voor ons zondige mensen. Daar moet de man een voorbeeld aan nemen. Maar helaas gaat er veel mis in het huwelijk, en is het nemen en nemen. Als een vrouw zoveel liefde van haar man krijgt zoals Jezus het wil, zal zij dan niet haar man lief hebben en respecteren! Christa |
In de bijbel staat dat de man met zijn vrouw om moet gaan äls met brozer vaatwerk". De meeste mannen gaan met hun vrouw om als met tupperware
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:58
|
|
|
Een vriendin is een oase van rust in een wereld die gek is geworden.
|
|
Naar boven |
|
|