Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wens je een goeie reis en euh...werk moet je daar niet zoeken of zal je niet vinden...de rest van Europa onderhoudt jullie wel... |
Oefffff Frankie op de kast...enneh...werk is me daar al aangeboden, ik heb een vriendin en haar man daar wonen, die beheren een dierenkliniek, ze zijn beiden dierenarts...ik mag daar zo komen werken, is me al meerdere keren gevraagd....maar om nou 6 poezen in 6 kooitjes mee het vliegtuig in te transporteren....misschien als ik helemaal wanhopig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:06
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zeg Mar...vraag je de hulp van de stoere man(nen) |
Ach Her, tis lief bedoeld hoor...maar dat ga jij ook niet redden met dat ene handje van je.....die poort weegt als lood zo zwaar....Maar wel lief van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:04
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hangt er vanaf wat je er allemaal indraait madam marry...en vandaag eens 'gezond' eten en de andere 5 dagen niet gezond zal je niet blij maken wanneer je op de weegschaal staat. Radijsje en komkommers dat is pas vermager-eten...behalve bij mij |
Komkommer vind ik heerlijk, maar radijsjes...brrr.die rooie bitterballen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ik had onverwacht een dagje vrij dusssss: kerstboom leeggehaald, sfeerlichies weer naar zolder gebracht en es flink gestofzuigd....ook kunstkerstbomen verliezen naalden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:31
|
|
|
Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 5 januari 2012, 16:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De dagen voordien was het een vette hap, vandaag rauwkost en de dagen erna weer een vette hap...ik ben er zeker van dat je weegschaal zal bewegen...of je met de cijfertjes op die schaal tevreden zal zijn betwijfel ik... |
Parrrrdon meneer Frankie: couscous is totaal niet vet en supervitaminerijk!!! Gij kletst uit uwes ervaren koksnek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:27
Onderwerp: Waarom een kruisje dragen?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tegenwoordig zie ik ook regelmatig een sticker achterop een auto met hierop een monster die 'het visje' opeet. De bedoeling hiervan is duidelijk... |
Oh Cootje, dan weet ik wie mijn vissie heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:24
|
|
|
Vandaag gaan ik voor rauwkost met pijnboompitjes en een lekkere yoghurtdressing dr over......hopen dat mijn weegschaal het ook goedkeurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:20
|
|
|
HARALD940 schreef: | Voorbereidingstijd?
Dat is toch onder andere bij de patatboer om de hoek op je bestelling wachten??? |
Hihi....onze patatboer (die trouwens 3 kilometer verder dan om de hoek zit) verkoopt geen couscous Harald....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Voorbereidingstijd??? Water koken en dan over die korrels gieten en wat groenten stoven of wat dan ook...neen, zoveel tijd kost het niet...tenzij je de groeitijd van de groenten erbij rekende...
Behalve die gratis hapjes kook ik ook wel eens...koken, en geen kant en klare zooi opwarmen bedoel ik dan... |
Eh...die groenten moet je eerst wel gaan kopen Frank...enneh....ik hoef niet die vijfdagen oude voorgesneden zakkies...ik snij zelf. En de rozijnen moeten eerst wellen, veul lekkerder....En wat dacht je van gehakt erdoor? Nee...zo makkelijk kom je niet van me af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:15
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
MOMO697 schreef: | Amen to that Sis |
Helaas geldt dat niet voor mij....mijn poortdeur is vannacht tijdens de storm gewoon uit de muur gewaaid. Hij hangt nu nog aan 1 scharnier en daardoor zo scheef, dat ik mijn tuintje niet meer uitkwam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 19:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nou ja, is ook goed...ik kom er aan...tot zo... |
Ow ow ow...dit is weer het voorbeeld van "een man" Heb jij enig idee wat de voorbereidingstijd is Frankje? Oh nee...jij haalt je eten gratis bij Appie Heyn he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 19:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat was het voor vis? |
zo'n zilverkleurige....ichtus noemden ze het in de kelders van Rome...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mmmm, ik lust graag Italiaanders eten... |
Pech Frank! dit is niet italiaans maar marokkaans....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 18:13
|
|
|
TINK100 schreef: | ik een keltisch kruis..... |
Ik heb een bordje boven mijn voordeur : Sjaloom... Een mesousa aan mijn deurstijl.... Mijn visje, wat achter op mijn auto geplakt zat...is gestolen/verwijderd... Ik hoop dat de eh...inbeslagnemer.....het kan gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 20:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | maak goede huwelijkse voorwaarden |
En wees ALTIJD eerlijk...en vooral TROUW!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 19:58
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
BERT168 schreef: | Dat etentje lijkt me wel wat,maar toevallig gaan we die dag ook weer wandelen met een aantal cm leden int ''Nije hemelriek''.(zie link)
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2493
dus wordt het of-of OF en-en....(als jullie het nog snappen...) allebeide doen kan dus ook, is ook een optie,dan moeten we misschien iets vroeger gaan wandelen? als tenminste het eten niet te vroeg is...
het wandelen is natuurlijk wel een stuk goedkoper he! is wel weer fijn voor de minder rijk bedeelden onder ons...
ik hoor het wel weer wat er gaat gebeuren... |
Bert, man, je bent zo druk als een boertje in Frankrijk...en dat op je "ouwe dag"....tja t is kiezen of delen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:28
Onderwerp: mop
|
|
|
COOTJE711 schreef: | maar wat is Berlusconi eigenlijk???? ehhmmm..... vermoedelijk..... |
Tja was die niet eh...betrapt met eh....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:23
|
|
|
TANARCHY897 schreef: | Ja ik draag er een, niet ter gedachtenis van een martelwerktuig waar aan Jezus is gestorven. Maar als een symbool van wie ik ben en wie ik wil zijn en in wiens leer ik stap en welk verbond ik volg. Niet onder het mom van aandachttrekkerij maar het een stuk is van wie ik ben.
Al is dit topic al bijna 2 jaar oud en de topicstarter is verdwenen vind ik 't wel een gepast topic. |
Wat een super-mooie getuigenis Tanarchy!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:22
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...winterse pot is... Runderlappen bakken....water erbij laten sudderen... Uurtje later groente erbij...(wortels...prei....) Laurier met kruidnagel en 2 grote bouillontabletten. Paar aardappels in blokjes erbij ....(kun je later prakken en zodoende binden) Later de vlees in stukjes snijden...en ZIEDAAR.....winterpot!!! Eigenlijk rommel ik met hoeveelheden...het is een grote pan vol en verdwijnt weer groot deel in de diepvries!!
Stond op de achterkant van een Aldifolder... |
Klinkt verrukkelijk Zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kippen in de nacht...met de Hawaiversie....(vanavond)
En voor morgen staat weer een winterse pot te sudderen.. Heerlijk die lucht van de kruidnagelen en de laurier!!! |
Laat me raden....rodekool?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 17:14
|
|
|
Vanmiddag samen met een hele goeie vriendin een Bijbelstudie voorbereid. Als ze ons in Iran betrapt hadden, haalden we nu geen adem meer. En wij...wij mogen dat in vrijheid doen! Heerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 11:53
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op zaterdag 17 maart gaan we een stapavondje houden in Amersfoort. Wmijn zoekt een aantal leuke locaties. Als we dat weten, spreken we af waar we elkaar ontmoeten.
Aan het begin van de avond geven we allemaal 20 euro aan Annette, die zal dan de rekening voor ons betalen.
Tenslotte nog dit. Zelf denk ik dat de groep te groot is als er meer dan 25 man zich opgeven. Aangezien het behoorlijk volloopt, zou ik mensen willen adviseren zich zo snel mogelijk op te geven.
Tenslotte nog even de lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov Romy721 saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb.
In totaal hebben nu 25 mensen zich opgegeven.... |
Een plekkie komt weer vrij, ik pas!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:30
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
Na de chatbox van vanavond voel ik me zo aangevallen...zo "niet welkom" dat ik mijn plaatse aan de volgende cm -er afsta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:27
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Nou...simpel...gewoon je eigen potje creéren, en dan past er altijd wel een dekseltje op |
ben niet zo goed in kleien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:26
Onderwerp: Nog even.....
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vaak is er geen match, christian of niet |
ik match ook nie meer zo pietje....maar het veroordelen doet zo zeer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:14
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wanneer wordt er gestart met CMZV? lijkt me interessant om naar te kijken.... Vanzelf komen ieders binnen èn buiten inventaris, en de bankrekeningen aan de orde.... Het allerbelangrijkste vanzelf.... |
whow...ik bezit geen koeien, geiten en varkens....wel katten...mag dat ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:10
Onderwerp: 7 januari nieuwjaarsborrel
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is het woordje borrel soms zo aantrekkelijk voor je dat je die honderden km ervoor wilt rijden? Je moet zelf je ouzo meenemen hoor... |
eens gestolen....altijd een dief he....
altijd wel een stok om de hond te slaan....
Chat....wat ben ik blij dat jij mijn "voorganger niet bent"
|
|
Naar boven |
|
|