Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:06
Onderwerp: De Zondag.
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | geen idee, dat je kunt zien als iemand geen lid meer is....ik ben hier nog maar een week...
shit... krijg ik nu geen antwoord op mijn vraag... |
Leek me wel grappig, iedereen is grijs, de mijne zondag ook en een zon dag is er al lang niet meer geweest. Het is al dagen grauw, en een beetje zon kunnen we wel gebruiken, daar worden mensen blij van Misschien maandag weer wie zal het zeggen, ergens weer een zon dag in maart...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 22:30
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Au!!!! Die doet zeer...maar dank voor deze vrouwenhulde!!! Het doet me goed!!! |
ach hadden mannen sluw en sterk. doch niet zo veel te lijden trouw aan huis en aan hun werk te moe om dan nog,te moeten strijden thuis mogen komen, en niet te hoeven vechten de vrouw scheldend voor het aanrecht staan om hun lot door de huisvrouw te laten beslechten waar moeten mannen dan voor gaan
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 2 maart 2013, 06:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 22:19
Onderwerp: Flat of Chalet?
|
|
|
WILL930 schreef: | Ben je hier geboren Gerrit Arme jij |
Ja precies dat vond ik nu ook behelpen dan maar he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Leuke aanvulling op de Klaagmuur, Shanita!! Nu begrijpen we nog beter waar die mus en zwaluw uit Psalm 84 vandaan komen
En Gerrit, de Klaagmuur stamt uit de tijd dat er nog geen sprake was van emancipatie..... Maar fijn dat je erkent dat vrouwen doorgaans gezelligheid kunnen creëren, als aanvulling op mannelijke ehm......onhandigheid daarin. Weten we weer eens hoe onmisbaar wij, vrouwen, zijn |
precies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als het moet ga ik je gewoon smeken
Eigenlijk liep mijn abo morgen af maar door een foutje ben ik hier nog 2 maanden........ |
Het is in overweging en trouwens, door een klein foutje ben ik hier al 54 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 19:17
|
|
|
Ik heb gehoord dat die begroeide muur is voort gekomen, door de emancipatie van de vrouw Wat je vroeger nooit zag, tafeltjes stoeltjes, plantjes aan de muur.......... (klagen is standaard, en gewoonte getrouw ) Hadden ze eigenlijk niet eens een muur voor nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 19:09
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geweldig ...ik heb er 3(zonen) maar voor mij koken...mmm...zou meer mogen... Maar oke...ze nemen me WEL...weer vaak mee uit eten...en das natuurlijk ook lief... |
Ja natuurlijk kan ook gewoon uitgekookt zijn als moeder kookt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:13
|
|
|
CORNE927 schreef: | Ja Gerrit, hier hebben we het in verschillende topics ook al over gehad. Snel afspreken is het credo dus, na mail of chat.
Enne, nog 2 dagen volhouden Gerrit, dan ben je overal van verlost hier |
Ja aai noo maar ik hou van herhalingen, misschien herhaal ik me abo ook wel, weet nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:42
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat klopt, je mist de blik als je iemands iets verteld of andersom, en juist zo'n blik, 55% van de communicatie, kan vertellen hoe iets is bedoeld.. En daardoor mist iemand mi vaak de humor ook...ja, tis niet anders 7% van de communicatie is woorden, 37% toon van de stem.... |
Dus als men hier reageert op iemand anders is het wel een goede zaak eens na te denken (geld dus ook voor mij) of iets wel zo bedoeld kan zijn zoals het gelezen wordt. En dat is vaak een probleem, ook op forum en in de chat, soms zet je een reactie die door anderen weer negatief vertalen naar zich zelf toe. I.p eerst nog eens te lezen, of het niet anders wordt bedoeld, als je meteen een te felle reactie zet, is de vlam (de verkeerde) zo gezet. Je mist in deze de lichaam chemie en de toon waarop zoiets gezet is, en bonje is het resultaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:24
Onderwerp: Volgens het boekje, of is de Bijbel anders?
|
|
|
JOSSE955 schreef: | Ik kan erg goed begrijpen waarom een arm mens steelt van een rijk mens (vooral levensmiddelen) om zelf te kunnen overleven. Persoonlijk zou ik de neiging hebben om in een dergelijke situatie de rijke persoon aan te sporen om het brood gewoonweg te geven zodat stelen niet nodig is. Helaas is het verschil tussen rijk en arm niet uit de lucht komen vallen, zij die geld hebben zijn daar doorgaans door een zekere portie geluk en een karaktereigenschap die gierig of zuinig genoemd kan worden aan gekomen, niet doordat ze alles wat ze over hadden aan de armen hebben gegeven. Zodra alle rijken iets dergelijks zouden doen zou er waarschijnlijk een hoop ellende uit de wereld geholpen zijn. Ik schrijf dit nu wel lekker makkelijk maar ik moet bekennen mij hier in zekere mate ook schuldig aan te maken al heb ik nog nooit iemand ontmoet waarvan ik op z'n minst de indruk had dat die mijn brood echt nodig had om te overleven en zo rijk ben ik dan ook weer niet... Deze zomer krijg ik wellicht de kans om in Gambia mezelf te testen op dit gebied...
Groetjes Josse |
Volgens mij maakt het niet zo veel uit, arm of rijk, het is maar net wat arm is en wat onder rijk wordt verstaan . Iemand die arm is, kan rijk zijn van geest, en wie rijk is, juist weer arm, van geest, en je hoeft niet rijk in je broekzak te zijn. Als je rijk bent van geest, geef je ook van je armoe aan wie van node is en je mag ook iemand vanuit je rijke geest laten delen.
Geldelijke rijkdom alleen, is niets zeggend maar je bent pas echt rijk als je het van geest bent, dat laat je niet los, dat verlies je niet. Ik heb ze helaas gekend, die waren steenrijk, huizen in heel Europa, alles groot en veel en mooi, eerlijk?! ja das de hamvraag. Eerlijk en liefde, dat waren/zijn de ontbrekende factoren in zijn leven, hij heeft niets meer, maar dan ook helemaal niets. En of hij het er nu van geleerd heeft, ben bang van niet, hij denkt het weer te kunnen gaan doen, oneerlijk, en zo zijn oude imperium weer op te bouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:56
Onderwerp: Angst om lief te hebben
|
|
|
ROADY558 schreef: | Vanmorgen tijdens m'n stille tijd viel er een prachtig "kwartje" en moest ik aan dit topic denken. Ik wil het graag hier delen.
Als het gaat om liefhebben, maar de angst het lijkt te blokkeren... Zijn we niet allemaal ergens bang voor mensen? Bang voor wat ze van je denken? Bang voor hun .... afwijzing?
Als ik nu naga voor welk "type" mensen ik geneigd ben weg te lopen... Kijk, lieve, vriendelijke, zachtaardige mensen, daar ga ik prettig mee om. Dat nodigt uit om jezelf te zijn, jezelf te laten zien.... Daar word je blij van. Bij zulke mensen voel je je misschien snel op je gemak. Zulke mensen vertrouw ik ook sneller en laat ik sneller toe.
Maar als er andere "vruchten" zichtbaar zijn, trots, hardheid, arrogantie, hoogmoed, grote mond hebben, gejaagdheid.... Zo'n persoon ervaar ik toch al heel anders. Bij zo'n persoon geef ik me minder makkelijk. Eerder ervaar ik strijd... Zulke personen heb ik minder makkelijk lief lijkt het....
Maar... als ik heel goed kijk, met de ogen van mijn hart, met Gods ogen, dan zit er onder al die "eigenschappen" toch niks anders dan angst en onzekerheid?
Ben ik dan geneigd bang te zijn voor de angst van de ander? Dat is toch raar....
Daarom zegt spreuken ook: wie bang is voor mensen, spant zichzelf een val... (spr 29:25)
Dit wetende... betekent dat de eerstvolgende keer dat ik mezelf betrap op angst voor een mens, ik in de valstrik trap, dat ik bang ben voor de angst in die ander.... Aan mij de keuze wat ik zal doen...
Zegt Rom 12:21 niet: Overwin het kwade door het goede, maar laat je niet overwinnen door het kwade.
Even vrij vertaald kan dit ook zijn: Overwin de angst door lief te hebben, maar laat je geen angst aanjagen... |
Het kunnen allebei valkuilen zijn, terug getrokken en vrijpostig, onzekerheid, en zeker op een dating site, je kan alles zetten. Maar de ware aard, van het beestje, daar kom je pas achter als je met iemand omgang hebt. En niet alleen op een dating site, ook gewoon op straat, vaak als je met iemand omgang hebt komen er dingen aan het licht van personen.
Je kan het ook vaak het beste bij jezelf zien, bij een reactie ergens op, ik wel, dat wat je gezet hebt, of wat jezelf denkt dat je in een bepaalde situatie zou doen. Vaak anders uit de verf komt, als dat wat je zelf dacht, te zeggen of te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:12
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet te lang op de weegschaal staan, gerrit; dat is niet opbouwend, joh, gewoon meegaan, das veel leukurdur.......... |
agh/pfff weet je, ik leef niet zo ver in de toekomst D.V ga ik mee, of lijkt mij dan wel leuk zou een optie kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 08:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gerrit er zijn meer etalages als alleen op CM.... (besef ik zeker na vandaag) |
Oh maar daar heb je zeker een punt ( ) maar het voordeel van dit shoppen ten opzichte van bv de plaatselijke markt, is dat er geen verwerpelijke blikken zijn. Het jammerlijke van deze shop is, dat wat je ook zet of eigenlijk zou willen zeggen, anders wordt opgevat, omdat je de lichaamstaal mist. Je mist maar al te vaak, bv de humor die je op de straat wel ziet en hier niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 23:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gerrit:
Ik heb één keertje gehad, ja, toen had ik LSD gebruikt, 1ste keer, samen met een vriend, die gaf het me ook. Zo'n sterretje die je onder je tong moest laten smelten.
Toen gingen we de stad in 's avonds, Moooooooi, al die lichtjes, langs het paleis op de Dam, dat Paleis was mooi, en mooi verlicht, ja, dat viel me nooit eerder op.
En toen gingen we ergens op visite, en daar hadden ze bloemetjes behang, en ja die bloemetjes begonnen te draaien op dat behang ;)
Maar, en nu komt het, als je naar buiten keek, naar de overkant, dan was daar een kledingzaak met paspoppen in de etalage, en ja, die begonnen te bewegen en uit de winkel lopen. Dát is écht een rare gewaarwording.....!
Maar, maak je niet ongerust ofzo, heb ik totaal slechts drie keer LSD genomen in me hele leven...duszzz....... |
Ben allang blij dat ik als voorbeeld, paspoppen heb genomen, en geen plaspoppen, dan had je pas echt de poppetjes aan het z....n gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 22:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, helaas voor jou is het geen ongelukkige woordkeuze, gerrit....
de jongste heer die ik mee hoop te nemen is 9 jaar oud, tus taar ken uwes met voetballuh nie meer an tippe, denk ik?
leuk dat je misschien ook komt!!
achter de schermen zijn nog meer mensen die overwegen te komen; dus mocht je zin hebben mee te gaan; vul lekker je naam in; je bent niet verplicht te komen en je kunt altijd nog afmelden als andere dingen de prioriteit vragen!!
t wordt een gezellig kluppie, mensen! SUPER!!
(en vergeet geen prikbordbericht te plaatsen op je profiel; dan komen er nl nog meer mensen!!)
hannah.......hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! |
Maar goed, ik ben nog steeds in overweging.............. bij ons, zijn de aanduidingen wat betreft een jonge heer.......... Iets wat jongens hebben, en meisjes niet (zou niet weten waar) en als ze oud genoeg zijn, hopen te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 20:40
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Stukske vlees, gebakken aardappeltjes en overgebleven roerbakgroente met appelcompote. |
Steentjegrillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:27
|
|
|
JANS221 schreef: | Ben het met je eens dat je niet steeds achterom moet kijken en de één zal daar meer tijd voor nodig hebben dan de ander. Vergelijkingen maken zal je ongetwijfeld en misschien ook wel onbewust doen, probeer je daar zelf bewust van te worden en eerlijk naar jezelf en de ander te kijken. En wellicht zal er in een nieuwe relatie juist iets naar boven komen waarvan je dacht het allang verwerkt te hebben. Behaalde of juist niet behaalde resultaten uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst. Ook zal je in een nieuwe relatie vroeg of laat toch iets tegenkomen waar je niet op had gerekend. En de werkelijkheid kan soms heel anders zijn dan het plaatje en de handleiding, zoals jij het noemt. En toch denk ik……..Niet geschoten, is altijd mis. Geef je dromen niet op, vroeg of laat kan het toch gebeuren dat je zomaar iemand tegenkomt waarmee het klikt en waarmee je het toch durft te wagen om een mooie toekomst tegemoet te gaan. |
Precies, ik zette natuurlijk wel dat ik het anders heb mee gemaakt, en ben er ook wel van overtuigd dat het niet makkelijk is. En wat het verleden ook is, je kan het volgens mij alleen verwerken als die ander er ook voor open staat, en je er mee helpt. Als daar geen basis voor is, en die ander is alleen op zich zelf gericht kan je het ook wel schudden, maar dat weet je snel genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:09
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Niet iedereen kan dit ook om door te kunnen gaan. Je weet nooit wat er allemaal afspeelt en geweest is! Het is al mooi als je durft toe te geven! En er zijn genoeg die kiezen eerst jezelf op orde komen en dan pas de rest! Ik zelf ook, ik kiest eerst voor mezelf en de rest zie ik later wel! zelf ben ik niet toe aan een nieuwe relatie, al heb ik best veel weer op de rit! En gewoon genieten!
Corne, ik vindt het knap van jou, mijn respect voor jou! |
Ja maar dat zette ik ook mogen, en niet moeten, je kan er rekening mee houden, maar je kan het een ander ook niet verplichten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:06
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, ik vind die 'strenge' kerken waar ze op zondag naar de kerk lopen, die kinderen met hoedjes oa, schattig, geen sekte hoor. Dat is hun manier van God eren. En ik vind het erg vriendelijke mensen. |
Ja ja, zolang ze nog schattig zijn: Ons dorp (75000 inwoners) heeft tal van kerken en belevingen, van de PKN staan er zo,n 22 ,23 kerken, tal van zaaltjes buitenschoolse activiteiten. Rond de 33 bij elkaar opgetelde gelovigen. En geen moskee, maar ze wonen er wel (mokejaantjes), en één tempel van Soefi , ( in onze ogen een sekte) .
Maar zondags om 11 uur als de kerken uit gaan, dan moet je in ons vrede lievende dorp niet zijn, nee echt niet. Ofschoon er wereldwijd de regels van verkeer op zondag gelden, zowaar in ons dorp zijn ze soms aardig zoek. Zomers dan is er gelukkig de wijzende vinger der predikanten, dat de toeristen weer actief zijn in ons dorp.
Of het terroristen zijn, maar nee gewoon vrede lievende (tegenwoordig) burgers uit een ander land. Ik heb één zwager (atheist) die in het begin nog wel eens zei, het is op zondag net een sekte, eigen regels, die voor een ander gelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 18:34
|
|
|
CORNE927 schreef: | Gerrit, volgens mij gaat het om openheid, eerlijkheid en geestelijke veerkracht, het verleden achter je laten en de toekomst met vertrouwen tegemoet zien.
Mijn idee is dat veel mensen hier dat moeilijk vinden, niet kunnen of achterom blijven kijken.
Veel mensen zeggen wel es tegen mij, dat jij nog durft een relatie aan te gaan joh? Ik heb mijn 1e vrouw op dr 31e namelijk moeten begraven en vervolgens een echtscheiding achter de rug.
Toch sta ik op, recht mn rug en leef, hoe vaak zei Jezus dat trouwens in de trant van sta op of ga heen, uw geloof heeft u behouden!
De Bijbel is er toch duidelijk in lijkt me. |
Precies, dat wat jij zette, daar wilde ik eigenlijk heen.......... Het verleden achter je te laten, en ik zet ook niet dat het makkelijk is, maar niet geprobeerd, is altijd mis. Ik heb het dan 1x mee mogen maken, dat dit totaal nog niet was gebeurd en vergeleken werd met al de kwalijke zaken.
Er werden halmen gezocht uit het verleden, juist die, of dat wat pijn deed, een vergelijk maken over dingen die niet zijn, en misschien ook nooit komen. Behaalde resultaten uit het verleden, brengen en zijn geen garantie voor een, of de toekomst.
En wat ik eigenlijk wilde bereiken met die etalage, dat wij niet moeten vast roesten, aan een verleden van angst pijn en verdriet. Dat al die mensen (paspoppen ) uit die etalage eigenlijk vaak vast geroeste zielen zijn, die zich zelf mogen vrij maken van die ellende. Niets en niemand is het zelfde, iedereen is anders, behalve als je jezelf verschuild achter iets anders, of iemand anders. (profiel)
Maar we mogen ook wel rekening houden met elkaar, ook op cm en op het forum, gewoon eerlijk, hoewel dat laatste soms erg moeilijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:50
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
JOL252 schreef: | Grote vraag is wat anders denken als gelovige dan precies inhoudt. Hoe anders is dat en ten opzichte van wat, wat is dan de norm en wie stelt dat? (Jaja ik hoor het al: de bijbel... maar grote truc: ieder heeft zijn/haar eigen leven en relatie met God en meent de Heilige Geest ook te hebben...). |
(precies)
En dat zie/ hoor je dagelijks om je heen, althans ik wel, op een multi christelijke beweging, (alle christelijke geloven onder één dak) Die, gebroederlijk met elkaar eten, bidden en danken, om elkaar even na het zo belangrijke, amen, weer met woorden te bestrijden. Onder het mom wij hebben het waarlijk geloof, zie er dan maar een speld tussen te krijgen.
(de Kain en abels van de lage landen in spee)
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 28 februari 2013, 13:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De mijne ook... Ben echt geen showmodel en voel me niet in een etalage staan, dan kan je ook wel zeggen dat we op de markt zitten Nah nee zo voelt het niet en zo wil ik het niet voelen, cm is voor mij een bron van contacten, vrienden maken en ja misschien komt die ene nog en misschien niet Ik reageer momenteel meer op de luchterige topics puur omdat ik dat andere momenteel even niet aan kan... voor mij geen probleem voor een ander mischien wel maar staan blijft dat ik geen showmodel ben geen flat of chalet! Woon in een appartement mag dat ook |
Precies, markt zou ook wel kunnen, appartement etage of etalage, het maakt niets uit, maar het gaat er meer om wat je zoal in de folder zet. Markt (forum) de plaats waar je de koopwaar (profiel) pas echt test, daar kan je n.m zien, of bepaalde overeenkomsten, kloppen die in een profiel (folder) staan
Maar één ding zijn ze wel in de folder (profiel) soms vergeten te vermelden Wij staan niet gerant voor afwijkend gedrag dat niet in de folder stond vermeld, ik bied daarom, geen garantie voor een e.v.t toekomst. Of, behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst dat zou een hoop misstanden in de toekomst kunnen voorkomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 13:11
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | tja............het is net hoe jij tegenaan kijkt! ik ben geen showmodel, gelukkig niet!
Zelf vindt ik hier leuk, ff babbelen in avond, dat breekt de avond voor mij! op de forum staan ook leuke en gezellge praatjes, die soms leuk zijn om op te reageren!
En op de chat is best gezellig! En de bbq die eraan komt, kom gezellig mee, gewoon gezellig toch! en wokken met elkaar gewoon doen en genieten! Dat gaat toch om samen genieten met elkaar ..................... Goed dat is mijn idee! |
Precies, er tegen aan kijken (showroom) profielen soms met foto (aanbieden vragen) hoogte lengte en breedte, en soortelijk gewicht. Kop en schoteltjes, potjes en dekseltjes, spreekwoorden zat, maar als je over een showroom begint, zijn er die er moeite mee hebben.
Er is/was ooit een folder hoe eerlijk is je profiel (reclame folder), wat heden ten dagen een neuzelaars folder is geworden. Tot zondag mag ik nog even neuzen in de folder, en alle aanbiedingen nog even bekijken, en of ik de folder nog een termijn verleng. Maar ik ben toch echt wel bang, dat de NEE NEE stikker er weer op gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kan ik er van uit gaan dat je die BBQ de 20e april meeneemt, anna?
dan zorg ik dat er een aantal JONGE heren meegaat, deal? |
jonge heren das wel heel brutaal zal wel ongelukkige woordkeus zijn
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 28 februari 2013, 10:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 10:25
|
|
|
In mijn ogen, staat iedereen die op cm zit, in de etalage van cm, en we betalen er ook grif voor, om er in te mogen staan. Iedereen die in de etalage staat van cm, bied zich aan, of vraagt, om met een ander show model uit die etalage, iets te gaan doen. Soms komt het voor dat al, in ieder geval, een aantal van die showroom modellen iets met elkaar gaan doen. En zo heb je tal van mogelijkheden, om met elkaar in contact te komen, nes picknicken wokken en wandelen. Zo heeft die etalage tal van mogelijkheden, ook om te kijken en te ontdekken wat sommige modellen gaan doen. Zoals eeuwig lid blijven, vertrekken, of samen verder te gaan, daar heb je dan weer tal van onderdelen van, lees en ontdek En soms twijfelen leden wel eens
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|