Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 15:39
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig ) |
je mag mijn duimstok wel ff lenen? staan 100 strepies op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 15:29
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
JILL658 schreef: | mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres bij een auto sloperij ... had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ... kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ...
Inka om 17.15 uur tot 5.00uur, moest ie s`nachts werken? Leuk om je zoontje zo trots te zien |
uuuuuh dat zie ik nu pas, inka is beetje dom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 01:19
|
|
|
mijn dag begon met het stucadoren van mijn 2e toilet ... ik zit momenteel thuis vanwege de vorst, en ben dus thuis aan het werk ... mág ook wel na 10 jaar hé, uuuuh 10 jaar? ... jip ... als je mijn profiel leest dan snappen jullie het misschien ... daarna heb ik bij een klant {ook in een toilet} het bedienings paneel weer funktioneel gemaakt. mijn zoontje melvin van 13 jaar had vandaag zijn éérste stage adres bij een auto sloperij ... had er erg veel zin in, al moest hij wel al om 17.15 zijn bed uit ... kwam vandaag om 5 uur thuis ... en pappa was natuurlijk wel érg benieuwd hoe zijn dag eruit zag ... hihi, hij vertelde honderd uit ... had het zó naar zijn zin gehad en vertelde dat hij banden eraf had gehaald, olie en koelvloeistof had afgetapt, en ook nog op de heftruc had gereden. mmmm ik genoot ... en toen ik hem vroeg of dat hij ook nog tijd had om zijn boterhammen op te eten zei hij van , jááá en heb óók nog koffie gedronken ... en ik lag helemaal dubbel... hahaha ja hoor ff ... mijn zoontje melli {sorry maar dat is zijn 2e naam ] schreef vanavond zijn verslag van deze mooie dag ... en wat denkje dat hij óók opschreef? sorry moet écht lachen nu ... hij schreef dat hij om 10 uur ... om half één, en om 3 uur koffie had gedronken en daarna een biertje had gekregen hahaha uuuh 13 jaar hé ... natuurlijk niet gebeurd, maar hij vond het wel interresant om dat te vermelden ... en pa lag in een deuk ...
Laatst aangepast door
|
INKA401
|
op vrijdag 15 januari 2010, 01:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 00:38
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | leuke topic! maar ik twijfel of ik zal schrijven...mijn dagen zijn veelal hetzelfde... Na de hectiek van élke morgen: 4 kinderen op tijd de deur uit zien te krijgen -en dat is niet zo simpel want ochtendmensen zijn ze geen van allen...- begon mijn rustmomentje: stille tijd houden. Daarna wat huishoudelijke klussen, waaronder die ééuwige was! (mag je gerust zeggen hoor Inka: ik vind er ook niks an, 't houdt nóóit eens op, die wasmanden vol vuile...schone...vuile... was!grrrr!) Gelukkig was (het is inmiddels over twaalven als ik dit schrijf) het woensdag, dus een vrije middag voor Christel, de andere drie zitten allemaal nog (braaf?) op school. Samen met haar ben ik naar het park geweest om de eendjes te voeren. Normaal gesproken zitten, liggen of zwemmen deze beestjes verspreid over het hele park maar nu zit alles op een kluitje bijeen en dat wáren er toch veel! Leuk gezicht wel, al die beestjes die over elkaar heen duikelen om een stukje brood te bemachtigen! Gelukkig rijd ik op een scootmobiel zodat ik, met Christel op schoot, me al toeterend, een weg kon banen door al die hongerige eenden en ganzen! Daarna heb ik met Rinze, één van mijn zoons, de kranten van zijn wijk opgehaald, t is alleen aan de andere kant van ons dorp, dus kwamen we verkleumd aan. Ik had het zó koud gekregen dat ik meer zin had in erwtensoep dan in krantenlopen...(nou ja? lópen? ik neem de luie variant: ik ríjd de kranten naar de deuren...tsss...verschil moet er zijn toch? Rinze lóópt....en ik rijdt! 't is tenslotte zíjn wijk...!)dus de mensen hebben niet vandaag hun weekkrantje gekregen, zoals eigenlijk had gemoeten, maar krijgen die morgen...als we weer helemaal warm zijn en vol nwe. energie zitten... Tot slot vanavond nog het haar geknipt van mijn oudste zoon: Harm, hij blij, ik ook...want 't scheelt weer centjes! Nu maar eens slapen...die .....piep..... kranten liggen er nog, mórgen kom ik er écht niet onderuit! Welterusten allemaal! |
in je eerste zin schrijfje je over twijfels of je wel zou schrijven ... nou ariennez, tis je aardig gelukt hihi ... leuk toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 21:33
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
RELLOK036 schreef: | waarom zoooo verweg? |
oke, een andere mogenlijkheid is om eens op klussen.nl te kijken als je een paar werken binnen hebt, als een speer voor jezelf gaan beginnen ... suxes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 januari 2010, 01:20
|
|
|
hoi rell ... ik weet dat je naar werk zoekt ... geef mij even de tijd en misschien zit er wel een werk voor je aan te komen ... het is in amsterdam ... interesse? ... hoor het graag van je ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 02:10
|
|
|
jammer dat er op dit topic niet gereageerd word ... het leek mij wel intersant wat ieder zo al dagenlijks bezig hield, en zo hier mijn dag op 12 januari.
mijn woonplaats bestaat dit jaar 750 jaar, in dit kader besteed de organisatie ook aandacht aan de roparun ... een estafetteloop van parijs naar rotterdam tbv de kankerbestrijding ... op 2 januari was er een veiling van verschillende produkten en diensten, waaronder ook een daagje mee lopen met kamerlid jan de vries van het cda, die hier in goudriaan woonachtig is, en ik persoonlijk goed kent . ik was erg geintereseerd in deze dienst ... en toen deze ook geveild werd en ik mijn laatste bod uit bracht, kreeg ik deze aanbieding. vandaag was dus voor mij en vriendin anneke deze bijzondere dag het was een hektische dag ... voor ons natuulijk super ... eerst een fraktievergadering van het cda bij gewoond ... daarna de lunch ... pers niet toegestaan ... alléén kamerleden, en pffff daar zaten wij dus tussen ... vandaag werd van de commissie davids, het rapport irak gepresenteerd, en mochten op de tribune van de 2e kamer als vipgasten dit debat mee maken ... óók is op dinsdag het vragen uurtje ... pfffff ... wat een belevenis ... héél anders dat je dat op tv ziet ... daarna hebben we nog verschillende interne vergaderingen van het cda bijgewoond, en om 6 uur sávonds verlieten wij voldaan het binnenhof. ik heb na deze dag zóveel indrukken opgedaan hé ... en kijk nu wel met wat ándere ogen naar onze ministers ... toen anneke en ik onze lunch nuttigde dachten wij van uuuh ... wat súper lux ... het was of er een lakkei naast ons stond die al ons wensen wilde vervullen, en dacht echt van jeetje ... wat een overdreven toestand ...maar na zóveel indrukken begrijpen wij nu wel dat dit niets te overdreven is ... als je als kamerlid zóveel aan je hoofd heb, vind ik het al een kunst als je dit allemaal al in een hokje kan plaatsen, zonder dat je het werk mee naar huis neemt, petje af hoor ... toen we nog een rondje rond het binnenhof wandelde zagen we dat femke halsema nog druk was in haar kantoor ... we zijn daarna heerlijk uit eten geweest , en eenmaal thuis ... afscheid van anneke had genomen, het was toen rond half twaalf, zag ik femke nog te gast bij paul en witteman .... pfffff ... wat een dag ... mmmm ... voor ons een dag om nooit te vergeten ...
en uuuh nu jullie hé ... het hoeft niet zón bijzondere dag te zijn als wij nu beleefd te hebben hoor ... hou op zeg ... morgen sta ik een toilet te stucadoren hoor ... en begint het gewone leven weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 01:04
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
k'heb wel weer zin in een avondje stappen, maar groningen? ... waar ligt dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 januari 2010, 00:56
|
|
|
namens anneke en mij ook gefeliciteerd annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 januari 2010, 00:54
|
|
|
RELLOK036 schreef: | mot ik weer een nieuwe lokauto kopen? hmmmm heb ut geld nioe helaas...dan maar nieuwe bumper |
oké ... daar heb ik wat aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:52
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nah gelukkig is het allen me bumper bij de sloop een nieuwe halen en zelf er op jassen he |
is dat het antwoord?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:50
|
|
|
oké ... zal zelf beginnen ...
om bij het begin te beginnen ... als ik s'morgens wakker word, en dat duurt wel ff hoor ... bid en dank God elke morgen voor de nieuwe dag die hij mij geeft ... sorry, ben echt geen heilig boontje, maar begin de dag daar wel mee ... uuuh ik heb net als jullie ook wel eens héél erge haast hoor ... en doe dat dan pas om een uur of negen ...
mijn dag vandaag bestond uit veel administratie ... in huis de nieuwe toilet betegeld ... en vanavond veel was opgevouwen ... dat laatste ben ik strontzat hoor ... niks voor een vent toch? ... of mag ik dat niet zeggen dames ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:40
|
|
|
een nieuw topic ... wat was op deze dag nou wat jou het meest bezig hield was dit nu een fijne ervaring ... een iets mindere ... een vééel mindere een bijzondere geloofs ervaring ... of gewoon de dingen die we allemaal elke dag doen ... de kids bijzónder lastig ... geen zin in school ... je konijn aan de diarée, of had je een dag dat je grote plannen had maar er niets uit je handen kwam ... schaam je niet ... tís óver bekend ...jullie snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
vanavond pizza, maar heb nog wel een vraag ...
wij eten hier al jááren hutspot vanuit de vriezer ... je weet wel... die zakjes wortels met uién ... en wat denk je wat ik gisteren van mijn vriendin hoor? ... nóóóóóit meer doen ... van uién uit de vriezer kun je érg ziek worden ... nou ja zeg, wij eten dit al 7 jaar en er nog nooit ziek van geweest ... wat is jullie reaktie hierop?
en dan nog wat ... brokkeli uit de vriezer ... mijn oudste zoon kookt hier uuuh gemiddeld 3 keer in de week gezónd, brokkeli uit de vriezer gaat dan bevroren in de pan ... nooit geen problemen, en het smaakt prima ...
maar hoor ff ... ik heb een aanstaand schoonzoon, helpt in alles goed mee, en wilde zijn kookkunsten óók wel eens een keertje tonen ... brokkeli dus ... haalde dat van te voren uit de vriezer om in de koelkast te laten ondooien ... nou mensen ... of dat ik een dooie kat in m'n koelkast had, jéétje wat een stank ... ik pakte het beet en oeps ... tleek wel een emmer snot ... willen jullie nog meer weten?
vraag is dus ... waarom kun je nu wél brokkeli bevroren in de pan bereiden en niét als je het eerst ondooit ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 22:06
|
|
|
hey rell,
is de aanschaf van winterbanden een goede investering? bij aanschaf bent je zo rond de 400 euro kwijt incl uitbalanceren, en merk je nu écht zoveel van méér grip op de weg? ik heb wel eens gehoord dat winterbanden al effekt hebben bij 6 graden bóven nul ... dus ik schat een periode tussen oktober tot en met maart. en wat te doen bij de verkoop van je auto? ... incl. de winterbanden zeker of je moet weer zón zelfde kar aanschaffen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 21:54
Onderwerp: lenen
|
|
|
HENK710 schreef: | Geen Goudriaanse feessies meer dus |
denk denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 januari 2010, 00:46
Onderwerp: lenen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Zou jij aan een kennis/ vriend geld lenen als die daarom vroeg, of uit jezelf aanbieden als je zag dat het nodig was?
Ik ben er zelf nooit erg moeilijk mee geweest, maar heb wel ervaren dat het soms dubbelle pech is... geld pleite, vrienden weg
Hoe zien jullie dat? Ervaring mee? |
nou pieter, als je er iémand mee raakt dan ben ik dat wel ... ik ben iemand die véél en véél te goed bent voor deze wereld, dat durf ik nu onderhand wel te zeggen ... en heb anno 2009 daar pas mee geleerd, maar heb nog zéér veel geld uitstaan ... en ik ben daar best kieskeurig in , maar het lijkt dat het bij inka allemaal zo gemakkelijk kán ... had dat zelf nooit door, nee ik deed dat toen ik een vette bankrekening had en dacht van, ach, kan mij het schelen ... als ik iemand in úitzonderlijke hoge nood daar mee kan helpen dan voel ik dat óók nog als een soort van plicht ... het gevoel van, heb je naasten lief ik heb daar ook geen spijt van ... maar we zijn nu een jaar verder ... de crissis raakt de bouw enorm, en daar moet ik het met mijn eigen zaak wél van hebben ... is op dit moment een drama ... betalingen blijven uit en al met al, met al die lieve bedoelingen heb ik het nu wel even gehad om sinterklaas te spelen ...op al het geleende moet ik wel érrrg lang wachten , en kost mij nu zélf gewoon geld ... jij snap? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:27
Onderwerp: koffieshop
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Heeeeej tis wel een koffieshop he |
zucht dat dacht ik ook ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:23
|
|
|
RELLOK036 schreef: | jaaaaaaaja ik hoorde wa anders |
je moet na al die jaren lid,niet alles serieus nemen hé ... moet jij toch wel weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 januari 2010, 00:20
Onderwerp: overige verbeterpunten van deze site
|
|
|
HENK710 schreef: | Wanneer? Als je knipoog krijgt! |
tip ... een knipoog kan ook waardvol zijn hoor, heb er een super relatie aan over gehouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 20:24
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik vrees dan hetzelfde als in de garage van mn buurman....ingemetselde bierflesjes |
als jij dat wil dan kan ik dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 20:21
|
|
|
RELLOK036 schreef: | denk een kapot cherm als je je cd er in wel duwen....nogal logisch maar abo vergeten te betalen? |
tuurlijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 15:03
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee , eerst eten.....het huis moet nog gebouwd worden he |
als je het casco laat bouwen, komt de binenkant teminste recht en strak door AWT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 14:48
Onderwerp: koffieshop
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm ff kijken of ik die heb.... momentje |
plantjies nodig jochie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 14:42
|
|
|
na een hééérlijke aviko schotel, sávonds de bouwlamp op het ijs gezet en heerlijk geschaatst ... toen mijn dochter met warme chocolade melk en gluewijn aan kwam kon de avond niet meer stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 14:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Goed hoor Sas, maarre.......hoe goed ben jij in het opbouwen van een antieke schouw? |
ó nu snap ik het ... eerst werken en daarna eten nou wees gerust, ik ben goed in slopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 januari 2010, 14:29
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Toch niet weer te veel gedronken heh? Dan vergeet je echt alles. haha |
ben bang van wel uuuh rolo ... wat zie jij op het scherm als je er een cd in stopt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 22:39
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kom dan gewoon eens langs met Anneke, dan zal ik jou eens een bord ECHT duits voer voorzetten, kijken of je daarna nog honger hebt |
bbqtje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | klinkt pittig sas,maar dr gaat niets boven een stevige deutsche bratwurst |
hou toch eens op over dat duitse voer ... kheb na de kerst nog steeds honger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 januari 2010, 16:01
|
|
|
hey rolo ... jij weet nogal veel, zit met een vraagje ... kun je de christmas party nog herinneren? op het tv scherm liet ik toen een korte dvd zien van een rockband ... ja twas super gaaf, maar dat ding heb ik te goéd opgeborgen geloof ik wilma vroeg mij de titel ... weet jij het nog?
|
|
Naar boven |
|
|