Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 22:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Vanmiddag...geweldig! Samen musiceren, samen zingen, opwekking bijna uit gezongen....(ben er nog schor van), samen God loven en danken voor deze heerlijke dag! Glorie aan Hem! Angy |
Oepsie Angy, dat zijn er wel heel veel hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 22:31
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | iedereen bedankt voor de afscheidsknuffels.
maar helaas... er is een tijd van komen en een tijd van gaan... de tijd van gaan is nu gekomen. ik schat echter in dat we nog wel n keertje langskomen... ooit
doei |
Pieter en Annette, 'k wens jullie ook alle goeds toe. 'k Zal jullie nuchtere kijk op dingen (af en toe een verademing ), best een beetje missen.
Groetjes, Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 22:29
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Voor de liefhebbers die het chatten ook nog willen bellen met Christian Match of voor een bakkie ff langs willen gaan. Veel succes
Postadres: Postbus 2555 3800 GC Amersfoort
Bezoekadres: Printerweg 10 3821 AD Amersfoort
U vindt ons op de 2e verdieping van kantoorgebouw "de Hoefse Poort".
* Routebeschrijving * Locatie in Google Maps
T 033 - 4567607 F 033 - 4565843 E info@provident.nl |
Als ze nog lang wachten met ingrijpen, zullen ze het druk krijgen. 'k Heb nu alle vertrouwen in de personen, die inmiddels contact hebben gehad met CM. Dus ik wacht rustig af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 20:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik heb cm net aan de telefoon gehad, mariska, en ze gaan eens forum lezen........... |
Dat wordt hoog tijd, maar fijn zeg! Wat goed trouwens, dat je een telefoonnummer hebt kunnen vinden! 'k Zou niet weten, hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen. 'k Ben benieuwd naar hun reactie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:37
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Allereerst zou ik je vriendelijk willen vragen niet voortdurend als redactie te denken. Ten tweede beschouw ik dit topic als zijnde een statement. Does is gewoon zat van al dat gesneer, en wil dat hiermee aangeven. Daarin geef ik haar volledig gelijk... |
En ik ook. Prima idee, Does!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:31
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
INKA401 schreef: | volgens mij snap jij nog niet dat een bezoek aan sauna of wellness niéts met erotiek te maken heeft. |
Volgens mij zegt hij dit ook niet hoor, Inka. Hij stelt, in mijn ogen, een doodgewone vraag.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 27 januari 2011, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:30
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik ga een paar keer per jaar naar De Veluwse bron in Emst.
Dat is echt een aanrader, knap je echt van op.
Misschien een leuk uitje voor cm? |
Zeker weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:29
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een dikke knuffel voor een ieder die er een kan gebruiken Waaronder ikzelf haha.
En een dikke knuffel voor de redaktie hoop dat deze site weer een zeer fijne site en tijd mag worden |
Met zo ontzettend veel leuke en positief ingestelde mensen hier op de site (dat meen ik!, ik ontdek er steeds meer ), gaat dat vast en zeker lukken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 23:13
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
PIETER649 schreef: | is het al hoor... lees maar de intro van het topic LEVENSBOEK.
zelf ben ik een man van weinig woorden, dat gecombineerd met een saai leven, dus mijn leven past eerder in een notendop
laten we gewoon Angy dr boek gaan lezen |
Dan wordt het vast een psychologische thriller.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:10
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | tnx Marijan !! Maar bij een mooi lied mag je 'm dubbel plaatsen zei je toch...
Mooi lied, al vond ik die psalm 91 van Sons of Korah persoonlijk wel erg indrukwekkend... |
Deze bedoel je toch, Suus. Die vind ik ook geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=YvhWTWpNWL0
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 26 januari 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:39
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
Ik knap af op mannen/vrouwen die oneerlijk zijn en liegen, om er zelf beter van te worden. Ook knap ik af op mensen die veel (negatieve) aandacht nodig hebben. Kortom; als het bij iemand puur om zichzelf draait (de schuld ligt vaak bij de ander), kan ik er niet mee uit de voeten. Het vervelendste is, dat deze personen dat vaak niet eens doorhebben.
'k Denk overigens dat ze zelf uiteindelijk bedrogen uit zullen komen. Ik benijd ze niet en vind ze eigenlijk heel zielig.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 26 januari 2011, 20:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik lees ff niks nu... ik wacht op :
"Opkomst en ondergang van een cm-malloot"
binnenkort bij uw sigarenboer in de lectuurbak, of bij De Slegte... dat ken neturelijk ook |
Ga je je memoires schrijven, Pieter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:48
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mag ik een misverstand wegnemen, die vaak gebruikt word om bepaalde liederen af te keuren. Muziek is emotie....God heeft ons muziek gegeven om onze emoties in kwijt te kunnen. Om te zeggen dat je alleen maar liederen mag zingen die emotieloos zijn, is volgens mij een contradictio in terminis...(zoek maar op in het woordenboek wat het betekent). |
Dat ben ik wel met je eens, Chat. Het is een manier van uiten en beleven, wat wel belangrijk en essentieel is. Dat zie je trouwens ook terug in de Psalmen. David schreef en zong ze, om zijn emoties (en heftige, soms zo herkenbaar) te uiten. Een melodie kan dan wel wat doen. Er zijn psalmen met de 'gewone' melodie (in kerken gezongen), die me kunnen 'raken'. Het komt ook voor dat een Psalm dichterbij komt, als ik de versie van de Sons of Korah hoor. Het gaat er om, dat je een lied zingt met je hart en dat je achter de tekst staat. Als een tekst getoetst is aan de Bijbel, dan is het toch goed. Met kritisch zijn en blijven, is natuurlijk niks mis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:40
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Het boek vond ik super, film heb ik nog niet gezien maar vind een film vaak tegenvallen als je het boek al gelezen hebt. |
Dat vind ik ook, Annette. Dat had ik met 'De Vliegeraar' ook, dat is zo mooi geschreven. Er is voor beiden wat te zeggen, of eerst de film zien of eerst het boek lezen. Ik hoorde na afloop van de film ook allemaal mensen het boek vergelijken met de film, dan mis je waarschijnlijk stukken. Ik vond het, zonder dat ik het boek kende, een indrukwekkende film. Daardoor wil ik zeker het boek lezen, dat vast nog dieper gaat. Maar de afloop is nu natuurlijk al wel bekend. 'k Weet niet wat prettiger is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:36
|
|
|
Afgelopen weekend heb ik de film 'Haar naam was Sarah' gezien. Wat een heftige en ingrijpende film. Het is verfilmd n.a.v. het gelijknamige boek van Tatiana de Rosnay.
'k Heb het boek nu liggen en kan niet wachten om er in te beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:23
Onderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Iemand schreef hier een heel topic vol mee, maar ik weet het nu helemaal zeker IK BEN OK !!!! |
Als ik het goed lees, twijfelde je daar (stiekem) dus toch nog aan.
Dan moet dit een grote opluchting voor je zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:22
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Die meiden gaan hem het vuur aan de schenen leggen, reken maar!! Hij geeft er twee het idee dat ze het wordt en dat kan-ie beter niet doen, hè, vragen om problemen. Hij is er niet uit en ze glimlachen wel lief naar hem maar meer ook niet; ze zijn op hun hoede. Hij maakt een wat warrige en flirterige indruk naar alledrie, arme man. Zelfs in de wereld draait door zat de tafel vol met Yvonne, exboer op zoek met ega en deskundigen die de laatste aflevering ontrafelden, lachen! Dus Willemijn, neem die aflevering ook even mee met uitzending gemist, dat mag je niet missen....... |
Bedankt voor deze kijktip, had ik nog niet gezien. Inmiddels dus wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:01
|
|
|
Heel eerlijk gezegd, vind ik zulke sites doodeng. Satan geniet er met volle teugen van, als een christen zo zwart wordt gemaakt. Ik heb hier geen goed gevoel bij.
´k Moet eerlijkheidshalve toegeven, dat ik niet het hele artikel gelezen heb.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 25 januari 2011, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:50
|
|
|
MAR907 schreef: | Intrepetatie van jou...
Wel opvallend dat jij hoofdzakelijk reageerd... zet mij tot nadenken.... |
Mar, ik ben het voor een groot deel met Henk eens. Ik vind het ook veel te ver gaan, om een link te leggen tussen MW Smith en het satanisme. Ik geniet erg van zijn muziek, word daar ook door bemoedigd. Dat wil ik graag zo houden. 'k Zie een discussie hierover met jou niet zitten, want ik begrijp je argumenten gewoon niet.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 25 januari 2011, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:11
Onderwerp: zat 5 februari wokken boven de A4 t/m 35 jaar
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mensennnnnnnnnnnnn alllllllllllllllllllllemaaaal aanmelden |
Ach Mario, ze moeten de leeftijd gewoon oprekken tot 38. Dan hebben ze in ieder geval al een clubje van 4.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:42
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Is het niet altijd zo dat wanneer je een hond wilt slaan je altijd wel een stok kunt vinden???
Ik blijf gewoon luisteren en genieten |
Gelijk heb je, Robbedoes. Doe ik ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zo zijn er zoveel "anti" sites Chat, of het nu gaat om "opwekkings liedjes", "nieuwe berijming op de psalmen", een spreker als bijv. "Willem Ouweneel" of een "anti" site over "sabbatisten kerk, pinkstergemeente of refo-kerken" tis allemaal wel te vinden. En het is maar net waar je je door wilt laten beinvloeden ...... |
En weet je wie hier het meest van geniet? Juist, de duivel oftewel Satan. Het is maar waar je je door wilt laten beïnvloeden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:44
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zou ook wel kunnen, het is tenslotte in mijn vakantie die ik in Tuinesië mag genieten.
nu het strand nog effe zien te vinden |
en de parkeerplaats......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:36
|
|
|
Mijn mooiste moment - noem het een lichtpuntje - was vanmorgen, toen ik ontdekte dat het iets vroeger licht begint te worden. Ik zie uit naar de dag, dat ik met licht naar mijn werk kan rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Net de bouwleider van ons bouwproject op de koffie gehad, nog deze week word begonnen met de bouw van ons nieuwe huis . Dus nu ff hopen op goed weer en weinig vorst |
Wat leuk, Annette!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:33
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Die Richard zeg! Hij is gewoon niet fair.....en dan nog tegen Yvon zeggen dat hij gewoon het spel door wil spelen........ Terecht dat Yvon opmerkt: dat gaan we niet doen En jij gaat het ze vertellen........ Klare taal! |
Prima aanpak van Yvonne! En die andere vrouwen zijn ook niet mis, hopelijk laten ze het hem goed voelen. 'k Moet overigens nog zien of het echt iets wordt tussen Richard en Annemieke hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik mis Chris.............blijkbaar is er sinds zijn vertrek geen redactie meer op cm |
Nou inderdaad Leanne, wat een gezwam op dit topic zeg. Kom je uit je werk, denk je even - als ontspanning - het forum te gaan lezen. Dat lukt dus niet echt.
|
|
Naar boven |
|
|