Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juli 2015, 07:34
Onderwerp: eindtijd
|
|
|
Openbaringen 3:11 Ik kom spoedig; houd vast wat gij hebt, opdat niemand uw kroon neme.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juli 2015, 00:08
Onderwerp: Tot inkeer komen
|
|
|
Gerard..
Weet niet waar jij precies heen zou willen in dit Topic.
Dit is het,waarmee ik even wil reageren. Levenshouding,ondanks dat ik weet dat Jezus alles heeft volbracht.
Het eerste wonder,nadat Jezus Zijn hoofd liet zakken en de geest gaf, Stond de hoofman te getuigen,Waarlijk deze mens was Gods Zoon. Met misschien nog zijn harnas om,kwamen dus deze woorden recht uit zijn ziel door de mond naar buiten.
Als God Geest in een mens is gegeven!.. Terstond vraagt die mens naar de wil van God. Omdat eerlijk maken,een van de grote kenmerken van de Geest is.. Zal hij daarom die mens leeg maken van eigen verdiende zaken.
De nu leeg gemaakte mens.. word door die Geest geleid,tot een wil die Gode welbehagelijk is. Dit gaat niet zonder strijd!
Meer en meer neemt die lieve Geest de overhand. En zal deze mens,dingen doen en gaan laten uit liefde tot God zelf. Nee,mensen behagen kunnen zij met deze Geest in zich niet meer. Maar roepen alleen die Geest in,in de ogenblikken van strijd en aanvechtingen. Ook geeft die Zelfde Geest blijdschap.
Het inkeren is voor mij dus;Het inkeren in mijzelf,door daardoor door die Geest heen te keren tot God. Zo zie ik,wij.. dat de ontvangen Heilige Geest Begint en Thuis brengt.
Want Deze Drie Zijn Een; Vader ,Zoon en de Heilige Geest
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op woensdag 15 juli 2015, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juli 2015, 07:37
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
EDY877 schreef: | Die Augustinus heeft mooie dingen gezegd. Voor mij heeft woorden uit de bijbel meer waarde dan wat mensen er van maken
Zijn gedachte is vast geinspireerd door Hebr. 11:3 maar ben het niet eens dat wij altijd een beloning zouden krijgen voor ons geloof, laat staan dat die beloning is: het zien wat wij aannemen
mooie van deze tekst van Augustinus is het woord "aannemen". en dan verwijs ik naar Joh.1:12 waar het Griekse woord voor "aannemen" ook "ontvangen" kan betekenen. Tenslotte is ook het geloof niet (alleen) iets wat wij uit onszelf produceren, maar (ook) wat wij van God mogen ontvangen. |
Augustinus heeft deze dingen misschien geleerd te zeggen Doordat hij zich heeft gevoeld,als groot beest bij God?.. Weinigen,zo ook ik,kunnen of durven dit na te zeggen vandaag aan de dag. Ook in de laatste dagen zullen er zijn, die gezichten zien of dromen dromen. Gezichten en dromen die misschien niet letterlijk int Woord staan Maar zeker nuttig zijn in ons voordeel..anders zou het Woord hier over gezwegen hebben.
Maar ik zwijg Hier.verder over. Dit,doordat dit te ver gaat binnen dit TOPIC.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op dinsdag 14 juli 2015, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juli 2015, 00:26
Onderwerp: Slaap lekker
|
|
|
Ook hier dankjewel voor delen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juli 2015, 00:10
Onderwerp: Huishoudelijke vragen
|
|
|
Sunlight zeep,was/is ook in Scheveningen behoorlijk bekend. De wat vette zeep lucht ,had haast een wat verslavende werking, Dus,als het even kon, werd het overal,maar dan Echt overal voor gebruikt.
Weet niet of het in heel Nederland bekend was?.. Of zelfs daarbuiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 23:53
Onderwerp: Wist je dat?
|
|
|
Dat het heerlijk is om een boek te lezen, wat langzaam geschreven is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 19:11
Onderwerp: Waarom kijken mensen tig keer op je profiel en zeggen niks?
|
|
|
JOJO155 schreef: | De andere volgorde lijkt me idd een betere. |
In ieder geval,lijkt mij wel leuk wanneer de topic schrijfster al meer een antwoordt op haar onderwerp gaat krijgen. Ook ik kan zien dat er op mijn profiel is gekeken. Soms geef ik daar een reactie op.maar veelal niet.
Juist omdat kijken op mijn profiel meerdere redenen zou kunnen hebben, schenk ik daar niet intens veel aandacht aan.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 13 juli 2015, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 18:51
|
|
|
JOJO155 schreef: | Corrigeerden ze jou? Ik dacht dat ze mijn vraag beantwoorden. Anayway no problemo
Weet je wat ook grappig is om even on topic te gaan ; ) Gewoon stug heen en weer blijven klikken zonder wat te zeggen, dat heeft ook wel weer wat.
Wanneer je wel op iemand profiel komt en denkt goh ik stuur een leuk berichtje en je krijgt vervolgens totaal geen reactie is ook weer zo apart. |
Mag het ook in een andere volgorde?;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 08:45
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Habakuk 3:17-19 Al zal de vijgenboom niet bloeien, al zal de wijnstok niets voortbrengen, al zal de oogst van de olijfboom tegenvallen, al zal er geen koren op de akkers staan, al zal er geen schaap meer in de kooien zijn en geen rund meer binnen de omheining – toch zal ik juichen voor de HEER, jubelen voor de God die mij redt. God, de HEER, is mijn kracht, hij maakt mijn voeten snel als hinden, hij laat mij over mijn bergen gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:21
Onderwerp: Wel of geen foto?
|
|
|
JOJO155 schreef: | Okay wacht ik kan natuurlijk niet voor iedereen praten (generaliseren) Dus zal het even corrigeren
Ik ben van mening dat vanuit mijn oogpunt en gedachtegang uw poging om uw uitspraak nader te verklaren middels het door u geschreven stuk een in mijn ogen heldere beschrijving is geweest waarin u zich nader heeft verklaard.
Zo beter? |
Ik zal je cv boven op de stapel neerleggen:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:17
|
|
|
JOJO155 schreef: | Kan je serieus verborgen kijken? Ik wist niet dat die optie bestond |
Was logisch grap,dat ik op jou profiel keek zonder dat jij dit kon merken. Omdat jij op het forum dingen schrijft heb ik jou profiel even gelezen.
Allemaal heel makkelijk te vinden. Je kan ook een klokje naast foto plaatsen om de tijd in de gaten te houden.
Kwam ik te laat achter.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 13 juli 2015, 00:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 juli 2015, 00:10
|
|
|
JOJO155 schreef: |
Omdat ik in de lach schoot bij het lezen van je poging het recht te breien
Dus vandaar dat ik zeg missie geslaagd |
Hoe weet jij dat de missie geslaagd is?:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:38
|
|
|
Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien wat wij aannemen.
Augustinus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 23:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | alleen dode vissen drijven met de stroom mee |
''hele mooie!''...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 16:27
|
|
|
Dit is geen reactie op het bovenstaande.
Ik heb dus minimaal 1 recente foto met eerlijke datum op mijn profiel staan. De andere foto's zijn van Gister:)
Zou niet willen dat ik een ander (misschien ooit) zou telleurstellen. Op het gebied van ''ben jij het?".... Want,en daar behoef ik geen verstoppertje over te gaan spelen. Het oog wil ook zien,wat werkelijkheid is:)
Wanneer ik zelf daar niet eerlijk mee omgaat, Moet of kan ik dan wel op een zegen wachten?..... (Uitzonderringen zijn al uitgesproken in een eerdere reacties) Als ik een eerlijk antwoordt daar op moet geven, dan is dit Nee! Over mijn leven zou dit zelfs zeggen, Dat ik speel met de mogelijkheden die God hier geven wil.
Ik kan gaan rond bazuinen,datingssites..pff dit werkt toch nie? Maar hoe ga ik ermee om?... Ik zal ook zelf altijd eerst naar recente foto's vragen. De eerlijkheid en vertrouwen mag ik gaan verwachten,door eerst dit zelf te willen doen.
Nee,ik behoef geen 7 jaar extra te werken voor de vrouw die mij beloofd is. Maar die persoon die ik hier bedoel wist waarschijnlijk wel,hoe zijn toekomstige vrouw er uit zag.
Mijn gevoel zegt;Jij zit op een christen datingssite. En wil ook ondanks al mijn gebreken ook hier, toch een zekere eerlijkheid betrachten. Niemand vraag ik hiermee om te veranderen. Ik spreek slechts mijn ervaring op deze datingssite even uit.
(p.s.ik kon het ook op z'n Haags uitleggen, Maar zo maar niet)
GEWIJZIGD.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 12 juli 2015, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 15:25
Onderwerp: Forum bezoek!
|
|
|
Forum bezoeken is leuk wanneer iemand (zelf) ook een topic opent en dan reageert op de reacties. Of een mooi gedicht,lied,of andere ombouwende dingen plaatst.
Natuurlijk kan de dicussie weer worden..''iedereen mag zelf weten wat hij of zij met het forum doet.'..'maar is dit altijd terecht?..
Ik zelf zou het niet leuk vinden als ik bijna nooit het forum bezoekt,maar wel af en toe een klein dingetje ergens over los laat. Ik zou mij niet prettig voelen.ook naar anderen toe.
(Persoonlijk heb ik dan nog meer respect voor die niks zeggen of doen. Dan die zich op het Forum wel zo willen gedragen)
Ik zou mij ook niet achter mijn antwoordt kunnen gaan verdedigen met veel tijd of geen tijd. 100 euro geef je soms sneller uit dan een 10tje. Met andere woorden...het lucht schijnbaar wel op?
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 12 juli 2015, 16:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 15:18
Onderwerp: ''De stemming van een knipoog;)''
|
|
|
CARLA029 schreef: | Ik vind het wel leuk om een te ontvangen; ook al mailt iemand niet, diegene neemt toch de moeite om te laten weten dat er iets aan je profiel is wat hij of zij waardeert. Wat de knipoog in kwestie precies betekent, weet je natuurlijk niet, maar daar kun je wel achter komen door een berichtje terug te sturen, wie weet wat voor gezellige mailwisseling dan op gang komt |
Inderdaad...goed gezien..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 15:13
|
|
|
JOHANNA539 schreef: | De man is het hoofd van het gezin,maar.....de vrouw is het nekkie en als het nekkie draait gaat het hoofd mee. |
Heb ik ook wel is horen zeggen:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 08:38
|
|
|
JOJO155 schreef: | lol, Goede poging |
Uchuch:)
Waaruit conclusideer jij,dat dit een goede poging was OJO?:)
Ik heb mijn letterbak weer aangevuld,dat zie jij wel hoop ik.lol
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 12 juli 2015, 08:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 juli 2015, 08:30
|
|
|
JOJO155 schreef: | Heide, ik ben het helemaal met je eens, is geheel niet ouderwets. Alleen soms lastig te achterhalen wie er nu bij wie begon met kijken Misschien kan CM hier een oplossing voor zoeken?? |
Heel simpel,ik kiekte eerst bij joe,om maar even een voorbeeld te noemen hier.. Maar heb voor ik bij jou keek,eerst even geregeld via allerlei geheime aanpassingen dat jij dit niet merkte. Dus,kzou zeggen....je kan dus op deze manier idd er nooit achter komen wie er eerst op elkaars profiel kijkt;) Ik het begin wist ik niet hoe ik dit moest instellen(verborgen kijken).. Ben er ook geen voorstander van. Wat bereik ik er mee?... Ja misschien hooguit dit..dat een ander dan toch eerder gaat kijken dan ik. Nou wat een lol. Ik kijk dus op de gewone manier;)..hoe je dit in de praktijk ook zou doen:))
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zondag 12 juli 2015, 08:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 23:08
|
|
|
Hier in dit Topic mogen we allemaal onze nood of aanvechting tonen. God spreekt niet voor niets dat die tijd een zeer benauwde tijd zal zijn. Ik als mens kan mede door mijn aard en karakter deze dingen tegemoet zien..ja geheel anders dan mijn buurman er naar kijkt.
Ondanks hoe ik er ook naar kijkt.. Zegt God dat het een benauwde tijd zal worden. Velen dingen die te wachten staan,mogen onze aandacht niet te veel gaan beheersen in die zin, dat alleen de vragen rond het kopen en verkopen,een teken dragen...ons alleen nog maar in beslag gaan nemen. Nee,God zegt niet..ohoh dit had ik niet voorzien?!...
God spreekt mij eerder vandaag persoonlijk toe met de woorden;Waakt
Want,Zo HIJ heeft geholpen en door geholpen..zo zal Hij er ook zijn in de ure van Hem te moeten verloochenen of anders.
De wederpartijder zaait onrust
hij zal niet ophouden Gods kind met rust te laten..dag en nacht..bestormt hij vaak de ziel..en spreekt leugens uit. En mocht hij gelijk hebben..zo doet hij Gods kind de goede richting op doen vluchten..ja,tot in de armen van God in Zijn Zoon tot Vader gemaakt.
Laat ondanks de dingen die aanstaande zijn..mijn ogen op Hem zijn. Want met het hoofd omhoog,weet ik,beleef ik..daar is Hij die mij vanaf eeuwigheid lief had. En daarom ook nooit meer los laat.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:59
|
|
|
PETRA824 schreef: | Echt he, dacht ik ook al, word me gewoon weer toegewezen, mij word niks gevraagd. Wanneer we allemaal een chip hebben, kan d e overheid ons ook volgen in al ons doen.
Gelukkig zijn er ook getuigenissen van cristenen, die ineens onzichtbaar waren voor hun vijanden en getuigenissen van mensen die manna uit de hemel kregen, Corrie ten Boom was onzichtbaar voor fouileerders tijdens controle bij ravensburg, zo smokkelde ze een bijbeltje mee Soldaten getuigden tijdje terug van manna, wat hun enorm veel kracht gaf. cristenen die bijbels over grenzen hebben gesmokkeld hebben getuigd dat de bijbels onzichtbaar waren gevangen in Noord Korea hebben getuigd van een zelfde wonder als bij paulus, een engel die gewoon d e deur opendeed en de bewakers sliepen...
Ik denk als die tijd eenmaal zo ver is er heel veel dingen gebeuren die we kunnen toevoegen aan het boek handelingen.
Maar moeilijk... stel je voor je bent voortaan verplicht alles via pinpas te betalen, oké pinpas vervangen voor chip met het nr van het beest... en je weet dan kan ik niks meer kopen of verkopen..... ook geen medicijnen voor je kinderen... Jee ik heb een dochter die kan niet leven zonder medicijnen Dan komt het er effe op aan, vertrouwen op Gods woord of maar toch die chip....
Voor ons denk ik heel moeilijk... sommige mensen in gesloten, vervolgden landen maken een soort van die keuze al, kiezen voor God. Ondanks ze hun leven kunnen verliezen Wij, de meeste van ons in het rijke westen, ja ik ook, i love mijn comfortabele leven.. en houd van de jumbo 5 minuten van me huis...
De vraag zelf , wat als ik voor een keuze kom te staan, blijven leven, jezus verloochenen of het kost me mijn leven??? Ik weet niet wat ik zal doen, ben er wel van overtuigd als ik voor Jezus kies, jezus voor me gaat staan, net zoals bij stefanus... hij werd gestenigd, keek omhoog en zag jezus staan... hij zat niet langs de troon van God ofzo, nee jezus stond daar op hem te wachten... En toch zal ik als cristen het juiste kiezen??? wanneer vervolging mijn weg opkomt? of wanneer ik niet meer na de Jumbo kan omdat ik een bepaalde chip niet meer heb??
Ik kan die vraag niet beantwoorden ondanks ik leef dankzij jezus... zonder hem had ik de brand in me huis niet overleefd. en ondanks ik echt tijden heb gehad, geen geld, 7 kinderen te eten moest geven en God toch voorzag... |
Bedankt voor het delen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 21:33
|
|
|
Wat mij aangaat.. Ik denk dat ik toch nog heel ouderwets ben Of beter gezegd..de man moet beginnen met kijken;) Daarna mag of moet of wil..(ben ff de volgorde kwijt)...de vrouw de rest doen... nee zo niet!! Waarom eigenlijk ouderwets, en wie gaf deze gedachte eens door?..
Is het bijbels te onderbouwen? Waarom, nam ik klakkeloos die gedachte aan van oma of opa..vader of moeder..vriend of vriendin?.. Ik zeg het met respect,voor die dit op die manier willen of wilde doorgeven.
Toch blijft dit gevoel bij mij ergens hangen. En weet ik tot op vandaag niet wat ik hier mee aan moet.
Het hangt een beetje samen met het kijken op profielen. en het reageren,of wat hier wordt beleefd.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 21:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:48
Onderwerp: % reageren op mails
|
|
|
Wat ik wel vandaag ontdekte,dat er opeens een naam van iemand op m'n profiel kwam te staan. Ik zat achter in m'n stoel...een naam zo dichtbij?;) Ook de spellingscontroleur kon de plotseling verschenen naam niet weg krijgen. ff later zei ik: ach laat maar staan ook..er kan ommers niks gebeuren;)
Dat wilde ik toch nog even kwijt op de valreep:))
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 21:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 20:28
Onderwerp: % reageren op mails
|
|
|
link score?
Jullie springen van de hak op de tak. Hebben ze het opeens over voetbal?
Oh ik las verkeerd,sorry!
Geen idee wat het allemaal inhoud. Ik zie hier ook overal cijfers staan?! Nu ben ik niet echt een persoon van punten sparen Bij de kassa maak ik daardoor altijd wel iemand blij;)
Edy,ik wens jou natuurlijk succes met jou onderzoek.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 18:21
Onderwerp: vraag / spelling / enter
|
|
|
Ik vraag me af in hoeverre mensen letten op spellingscontrole, hoofdletters, punten, alinea's en enters wanneer ze hun profiel invullen.
En hoe het kan dat niet elke vraag is ingevuld (bij mij krijg ik dan een melding dat dit niet correct is) maar alle informatie onder één vraag beantwoorden.
HEIDE: Ik kom zelf nog uit de tijd van de letter bakken. En ben daardoor waarschijnlijk zuiniger geworden. De spellingscontroleur op mijn pc heb ik wat onenigheid mee. Maar gelukkig weten we beiden onze plek hierin.
Over het profiel invullen,heb ik zelf deze ervaring op gedaan. De eerste vraag die over het persoonlijke geloven gaat..moet worden ingevuld. Bij alle andere vragen,mag je zelf zien hoe daar mee omgaat. Waarschijnlijk gaat of doe je dan toch iets wat een blijvend probleempje veroorzaakt. Ook dit onderwerp zal gerust in de vragenhoek op CM onder de aandacht zijn geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 17:21
Onderwerp: Gefeliciteerd!-topic
|
|
|
Op een of andere fiets,komt dit Topic niet goed van de grond. Ik ben zelf ook niet iemand die alle verjaardagen bij gaat houden. In de praktijk buiten CM..loop ik zelf niet alle verjaardagen af. Wij zijn dit als groot gezin gewend van elkaar. We laten elkaar hierin ten volle vrij.
Hier op CM heb ik wel is mijn gedachte rond de verjaardagen laten gaan. En kwam op de gedachte om 1 dag in te voeren om alle verjaardagen nogmaals te gaan/kunnen? gedenken...nee...gedenken klinkt te zwaar;)
Om gewoon die dag even te delen onder het Motto;ik ben jaren geweest. Natuurlijk moet hier over een schets gemaakt worden. Want anders lopen mensen die dag misschien mis.
Mocht dit op 01 Januari '16 int nieuwe jaar plaats vinden,dan zijn er misschien enkele die net op 01 Januari '16 jaren waren. En het gaat dus echt over alle verjaardagen in 2015
Misschien is er iemand die hier op wil verder breien.want klopt dit..en wanneer dit klopt..hoe verder? Ik wil niet alleen lachen om dit voorstel...maar zie jullie na de gemaakte Topic,die gemaakt word door de door mij aangewezen persoon gewoon op DV.02 Januari 2016
(je lacht ook wat af hier)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 12:16
|
|
|
Ergens in het bovenstaande heb ik een uitspraak gedaan over dat ik eens opving;dat vrouwen zich het zwakke geslacht noemen. Ik zei;zwakke groep.maar bedoelde te zeggen zwakke geslacht. Dit nam ik uit mijn van horen zeggen even mee naar dit onderwerp.
'' Wil niet dit een staartje krijgt,wanneer de betekenis zijn kracht daardoor verliest of juist op een verkeerde manier bekrachtig gaat worden.''
Bijbels weet ik voor nu even,dat God een vrouw gaf aan de man..maar dat de man haar met wijsheid moet stimuleren;) Nee dat staat er dacht ik niet. Wel dit;Met wijsheid en verstand bij haar mag gaan liggen...pff, dat is nogal wat.?
Goed,ff recht getrokken van mijn kant:)..denk ik?..
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|