ChristianMatch

Forum

Berichten van ANITA637
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA637
Auteur Bericht
ANITA637 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 18:38
BerichtOnderwerp: GEBED

Hallo katja
Ik lees jou gebeds verzoek heb van de week zelf gevraagd om gebed en heb er kracht uit kunnen putten ,
ik zal ook voor jou mee bidden ook ik heb het niet makkellijk, en weet hoe het is om niet rond te kunnen komen , maar GOD heeft mij beloofd er altijd voor me te zijn in welke omstandigheid ook
Ik vertrouw weer opnieuw op mijn HEER met hem kunnen we alles aan waar we ook heen gaan...

wens jou uit mijn hart gekregen van GOD de zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA637 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 22:07
BerichtOnderwerp: Gebed

Hallo lieve gelovige broeders en zusters
Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden .
ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen
weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij
ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken
ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid
mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks
hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer
mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin
Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker
aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA637
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2