Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 22:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Das nou ook jammer, en morgen lukt mij niet |
Ja...maar wanneer dan...de soep krijgt intussen pootjes en kan vanzelf naar mij toelopen
Laatst aangepast door
|
ANNEMARIE415
|
op zondag 17 maart 2013, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 22:25
Onderwerp: ode aan de kip
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | ode aan de kip
ooo lekker Kip over mijn lip als kippenpoot. liefst erg groot. kippensoep lekker. kippenbout kan het nog gekker hot wings of mild drumstick die honger stilt kippenvleugels lekker gaar zelfs kipfile is daar |
hahaha...maar ik mag hopen dat 'ie wel gescharreld heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 22:24
|
|
|
GERRIT084 schreef: | zeg maar wat je het beste uitkomt valt weer tegen he Eurika |
Tsjaa, eigenlijk had ik het vanavond wel erg lekker gevonden...maar 't is nu een beetje laat ...'k heb nu maar droog brood gegeten maar morgenmiddag kan ook nog wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 17:17
Onderwerp: nieuwe Paus
|
|
|
Ik ben ook erg blij met de reacties van deze twee heren; eindelijk iets opbouwends. Het is gemakkelijk een ander te veroordelen maar laten we eens beginnen met eerst naar ons zelf te kijken. Wat er in je eigen hart leeft en of je God inderdaad met je hele hart dient. Daar falen we toch allemaal in? En de Bijbel is sinds zijn ontstaan op verschillende manieren geïnterpreteerd en daar zijn vele doden door gevallen. Laten we daar van leren en ophouden met ons gelijk te halen. En dan moet ik denken aan de tekst waarin Paulus ons oproept om de ander uitnemender te achten dan jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 17:10
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De vraag is niet 'Hoe moet ik God vinden?' maar 'Hoe moet ik mij door Hem laten vinden?' De vraag is niet 'Hoe moet ik God leren kennen?' maar 'Hoe moet ik mij door God laten kennen?' God kijkt vanuit de verte naar mij, wacht mij op, probeert mij te vinden en verlangt er vurig naar mij in zijn huis te verwelkomen. (in: Eindelijk thuis, Henri Nouwen) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 maart 2013, 14:10
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het is een wat omslachtig recept maar ge kunt wel een kopske krijgen | Lekker...wanneer kom je het brengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 21:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kwist niet dat ik het nog kon de lekkerste Oranje soep met zes verschillende groente, en 2 varianten vlees |
Kom maar op met het recept, kunnen wij het ook een keer proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 21:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...er zullen toch alleen maar vrouwen mogen komen... |
...nou ja zeg...alsof ik ALTIJD alleen maar vrouwen op bezoek krijg ...toevallig niet dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 20:34
|
|
|
Vanavond Boboti met gele rijst gemaakt... mmmjammie... en via www.thuisafgehaald.nl ook nog wat mensen mee laten genieten van mijn kookkunsten...jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen
Laatst aangepast door
|
ANNEMARIE415
|
op zaterdag 16 maart 2013, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 23:07
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ben nieuwsgierig...en bovendien OOK nog bezorgd!!! |
...nou ook niet bij mij want ik had een 'ladies only filmnight' bij mij thuis en d'r is geen man binnengekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 14:12
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Vandaag eerst al boodschappen gedaan, toen huis opgeruimd...want vanavond ga ik met een stel vrouwen van de kerk een film kijken bij mij thuis (zgn. Ladies only filmnight )...en dan moet de boel er natuurlijk een beetje netjes uitzien. We hebben vorige maand de film "Pride and Prejudice" gekeken en vanavond "Intouchables"...echte vrouwenfilms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 22:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien moet je je computer ook eens uithalen...en opnieuw breien |
hahaha...hij moet binnenkort even naar de dokter voor een check up, ik hoop dat ze 'm dan niet uithalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 17:34
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht |
excuses voor het vervuilen van het forum door 3x hezelfde bericht te plaatsen...ik weet niet wat er met mn computeraan de hand is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby... | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij haal je meer uit dan je breit...nouja, ieder zijn hobby... | khe bijna een hele trui uitgehaald he...maakt gij nu maar efkesdies string af,dan praten we verder
kzit nu lekker achter glas vande zon te genieten...vanmorgennog sneeuw en nu weer een stralende lucht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 15:06
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 maart 2013, 09:01
|
|
|
Afgelopen dagen zo druk geweest dat ik vergeten ben hier te schrijven Vandaag wat rustiger: vanmorgen eerst even naar de fysiotherapie, vanmiddag krijg iki bezoek van iemand van het Longfonds (ik ga in mei de collecte van het Longfonds in Wageningen coördineren) ....en de rest van de dag natuurlijk weer breien aan mijn uitgehaalde trui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 19:34
Onderwerp: mag niet zo zijn
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | alles lijk zo prachtig. en het is zo machtig. romantiek en vrolijkheid. complete gelijkheid. kan je het geven. kan je er mee leven.
liefde die er is. het geen wat je mist. maar kan het bestaan. of is het de waan kan je het geven. kan je er mee leven.
geef de kracht. al dat pracht. verdriet kan er zijn. het is niet altijd fijn. kan je het geven. kan je er mee leven.
en dan is het er niet. is anders dan je ziet geeft even pijn. mag niet zo zijn kan niet geven. kan er niet mee leven.
berend jan |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 14:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gebod 26: 'Gij zult niet breien op zondag...' |
vandaar dat je je verveelt...je mag niet breien maar verbod 27 is gij zult niet schurenop zondag
...enne begrijp ik het goed dat je volgende keer een persoonlijke uitnodiging van mij wilt krijgen ...en dan kom je wel (mét breiwerk)?
...Ik ga zo maar eens beginnen aan de traditionele zondagmiddagnap
en BerendJan: werk ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 09:16
|
|
|
Vandaag eerst nog uitbuiken van het heerlijke wokken van gisteravond
Vanochtend naar de kerk, daarna brunchen met elkaar (doen we iedere 2 weken, en is erg leuk, iedereen neemt iets mee)
Vanmiddag maar weer breien ...hoop dat 'ie snel af is, ben het zat, en misschien nog verder in het boek "de familie Meijer".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 maart 2013, 09:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je mag me hier ook les komen geven hoor...euh, heb je een kettingzaag? De heg moet nog steeds gedaan worden... |
Ik doe geen workshops aan huis...alleen op locatie enne nee ik heb geen kettingzaag, zit zelf ook nog steeds op iemand te wachten die boomstronken in mijn tuin komt afzagen...dus als jij iemand gevonden hebt kan die misschien ook even bij mij langs komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 23:17
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De pijpjes wel maar de rest nog niet...zou dat nog veel werk zijn? |
dat hangt van de maat af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 23:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is het nu al afgelopen? Oja, jij kan al melden want het was bij jou in de buurt. |
En heb jij je string met pijpjes intussen af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 23:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hele goede plek... We hebben lekker gegeten en de sfeer was echt super gezellig De meesten hebben nog een rit voor de boeg maar de sfeer was zo goed dat dat denk geen probleem is |
't was idd erg gezellig! Bedankt Erika voor de organisatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 17:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is nog af te wachten. Het is maar een rare groep mensen die komen |
O ja, en daarom kom jij maar niet? Jammer, anders hadden we een begin met de breilessen kunnen maken
|
|
Naar boven |
|
|