Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:00
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ff een vraagje...zijn er genoeg thermoskannen die mee kunnen? Ik heb er nl niet een, maar als het nodig is dan ga ik er voor die tijd een kopen. |
Josina, ik neem wel twee kannetjes mee in mn achterbak :) het wordt dan wel thee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 13:02
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Wij hadden gisteren hutspot. Vanavond gebakken aardappeltjes, blikkie groenten, kipschnitzels en sla...
En Frank, je moet echt eten hoor!
Laatst aangepast door
|
NATHANYA830
|
op dinsdag 18 oktober 2011, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 20:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
mijn moeder had sperzieboontjes gekookt, met aardappels en een slavink, dus toen ik met de kinderen uit zwemles kwam, kon ik zo aanschuiven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:31
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
Oh Thomas, was je maar twintig jaar jonger.....
Wat een ontzaglijk mooi profiel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:14
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
Nu volgde ik dit topic al een paar dagen, ook omdat ikzelf helemaal niet perfect ben
Toen ik net dit topic halverwege opende, moest ik mezelf even op het hoofd krabben, ik had mijn in mijn hoofd geformuleerde reactie toch nog niet echt gepost? Was ik dan echt een stukje tijd kwijt? En waarom reageerde iedereen zo boos op mijn 'afkeer' van spelfouten?
Toch maar even teruggezocht, nee, ik was het echt niet, het was iemand anders... Ben ik toch blij dat ik het niet neer heb gezet, zouden ze ook nog boos worden op mij...
Afkeer is een groot woord misschien. Maar als je iemands profiel leest, en zinnen tweemaal, driemaal moet lezen omdat je zonder interpunctie niet snapt wat er bedoeld wordt, of er staan zoveel spelfouten in dat ik me afvraag of we al die avonden die we tot ons negentigste nog samen op de bank gaan hebben wel een diepzinnig gesprek kunnen voeren, hoe oneerlijk is het dan dat ik nog even verder kijk?
Het gaat er toch om dat we deze site (ook) mogen gebruiken om te kijken of de Heer voor ons hier onze wederhelft heeft 'verstopt'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|