Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 11:15
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
MARCOVH807 schreef: | Eenzaamheid, tja daar kan ik helaas wel over meepraten. Het werd onlangs nog eens zeer pijnlijk duidelijk, toen ik in een over(ge)spannen situatie ziek thuis kwam te zitten.
Hoe op te lossen? Je openstellen en er door op uit te trekken, is het standaard antwoord dat je krijgt.
Klinkt allemaal heel simpel, nou nog te doen. Door de jaren heen ga je dan eens om je heen kijken hoe andere dat doen. Ga je eens kijken waar zij hun vrienden vandaan halen. Als ik dan om me heen kijk, dan valt mij op, dat zij de meeste vrienden van of school of uit hun kerkgemeenschap kennen.
Echter hier ligt dan voor mij het grootste probleem. Vanaf mijn 5e jaar was ik de pisang op school van groep 3 tot MBO4 (klasgenoten van basisschool zijn ook je klasgenoten op MAVO en op MBO ben je zo beschadigd/vereenzaamt dat je ook hier het target wordt). Diezelfde klasgenoten van de basisschool en MAVO zijn ook de groep personen waar je dan je vrienden uit je kerkgemeenschap zou kunnen halen. Oftewel, hier ga je dus je vrienden niet uit halen, want ze laten je gewoon letterlijk links liggen en kijken je nog niet eens aan.
Hierdoor wordt je wereldje wel heel klein en dus eenzaam.
Omdat ik dat zat werd en onze kerkelijke gemeenschap steeds verder wegzakte van de leer van God, ben ik verandert van kerkelijke gemeenschap. Deze kerkelijke gemeenschap omvat max 100 leden met een grote groep leeftijdsgenoten.
Echter kom je dan in het volgende probleem. Zij zijn getrouwd en hebben kinderen. Ze lopen dus direct van kerk naar kinderopvang en blijven daar dan binnen praten. Eenmaal buiten is het al wat later en gaat men direct naar huis of praat nog heel even over hoe goed hun kinderen het doen.
Daar zit ik dus ook niet op te wachten. Gelukkig weten 2 gezinnen dit (naast de 2 gezinnen waarvan de man in het bestuur zitten) en proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Echter het vertrouwen in de medemens is echter zo laag (mijn beste vrienden werden ooit eens mijn ergste vijanden op school), dat ondanks dat zij het blijven proberen, ik me totaal nog niet openstel naar hun, waardoor het eigenlijk zakelijke vrienden blijven.
Dus ja, eenzaamheid kan ik over mee praten. Vandaar dat ik een paar jaar geleden ben gaan sporten en meedoen aan een bijbelstudiegroepje van onze kerk om niet al te eenzaam te worden en te eindigen achter mijn beeldscherm.
Nou klinkt dit misschien wel treurig/wanhopig, echter ik heb meer dagen dat ik hier helemaal geen last van heb. Echter als je dan soms thuiszit en even niet goed weet wat te doen, dan merk je wel dat je geen vrienden hebt. |
Wat moedig dat je dit zo kunt neerschrijven.... Hoevelen onder ons zijn wellicht ook zo eenzaam maar durven of willen er niet voor uitkomen.... Maar ook fijn te lezen dat er wel een aantal gezinnen zijn die hiervan af weten en je misschien soms net dat laatste zetje kunnen geven die je op dat moment nodig hebt.
Ook goed van je dat je niet blijft hangen in de eenzaamheid maar juist de mensen opzoekt zoals sportschool en bijbelstudie. Zo verbreed je misschien je netwerk en kom je tot andere contacten.
Sterkte in ieder geval als de eenzaamheid je weer eens komt te overvallen, maar volgens mij ben je goed op weg zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:14
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mee eens maar heb je nummer niet haha  |
Hint hint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 17:21
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom mijn handen verkeerd staan vandaag... Eigenlijk meer mijn gedachten... En daarom staan die handen verkeerd....
Hoop toch dat het aan het eind van de dag opgelost is... |
Je zoon is jarig, geniet ervan Zeeland, laat die. Handen maar even staan zoals ze staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 17:17
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mijn eigenzoon....(jarig)
Waar blijft de tijd..28 geworden... |
Van harte Gefeliciteerd hoor!
Een fijne dag met elkaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 17:15
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wisten jullie dat...de engelse-mailschrijvende-meneer...
ALWEER WEG IS???
Ben wel erg benieuwd wie er mail van deze man heeft gehad... |
Jaa ik! Wat is er met hem dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 12:31
|
|
|
PETRA373 schreef: | kinderen willen niet na hem toe in zijn huis, dus laat ik hem hier binnen, twee willen er mee, en de rest zit er soms effe bij, maar gaat niet met hem mee. Dus die grens bij voordeur, is bij mij niet, dan zien sommigge hun vader nooit meer. nu laat ik hem binnen en kunne ze zelf kiezen, effe erbij of niet. en dat trek ik wel, soms denk ik , ga ik maar effe sigretje roken... ha ha
vergeven indien berouw... moeilijk onderwerp shanita.....vergaf stefanus niet de mensen terwijl ze hem stenigden????? ha ha kunnen we wel weer es een topic over startten.... |
Vergeven als er zoveel onrecht is aangedaan is heel moeilijk, ik heb het ook met ex, vergeven heb ik gedaan, door de jaren heen, maar hij heeft zoveel kapot gemaakt, maar gelukkig zie ik hem nooit meer, misschien is vergeven daarom makkelijker geweest voor me. Jij word nog met hem geconfronteerd...... Jaa Stefanus inderdaad, mooi voorbeeld..... Wat is wijsheid? God om wijsheid en steun vragen en verlichting als het weleens moeilijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 10:42
|
|
|
PETRA373 schreef: | dankje Jol. ik ga es opruimen hier en de dingen een plek in me hart proberen te geven. Dat vroeg ik me af, moet ik voor d e kinderen me groot houden, me gevoelens negeren??? Zoals ik meestal doe?, maar kon het niet, of liever gezegd wou het echt niet, koos voor me zelf een keer. |
Ga nooit je eigen gevoel voorbij Petra, blijf dicht bij jezelf, vergeven is goed, maar met hem in de auto zitten, dichtbij zijn aura, in zijn energieveld, dat is moeilijk, misschien teveel gebeurt ook. Maar doe geen dingen die druisen tegen je eigen gevoelens en pijn in. Als je het je kinderen uitlegt, ik weet niet hoe oud ze zijn, dan hebben ze begrip voor je, ze hebben jou pijn en verdriet toch ook gezien? Laat kinderen met de vader meegaan en gun ze mooie momenten met hun vader, en vaar zelf je eigen koers. Sterkte!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 28 juni 2013, 10:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 23:56
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
[quote=LANFY127]Sorry, maar wie is Frank?[/
Ons aller geliefde Frankt627
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:12
Onderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
|
|
|
IFAN841 schreef: | Tja, het ironische wil eigenlijk dat jij en ik al eens een aanvaring hebben gehad maar ik noem toch ff mijn nummer 1 afknapper: arrogantie. Sorry, nergens om maar zo denk ik er echt over. Goed, hier komt verders mijn lijst met afknappers:
1. arrogantie 2. desinteresse 3. alleen flauwe praat doen, dus geen ruimte voor een serieus gesprek 4. gaps in een gesprek 5. kortzichtigheid 6. gebrek aan praktische communicatie 7. minstens een half uur te laat komen |
Inderdaad zijn dit echte afknappers Ifan, zowel naar de man als naar de vrouw toe, ik begrijp je dan ook volkomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:08
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik vond 2 hele mooie stukjes.... Zoals ik wel eens meer heb geschreven...dat het voor mij soms moeilijk is om de juiste woorden te vinden...en ik daardoor ""verkeerd"overkom... Vandaar even het gekopieerde stukje nu...
Wel of niet inenten...... Daar is geen pasklaar antwoord op. Gelukkig maar!! Het gaat God erom dat alles in het leven een zaak van gebed is!
Als je je direct laat inenten zonder erover na te denken, en daarna denkt: zo, nu kan ik de ziekte niet krijgen, ben je VERKEERD bezig.
Maar als je het BIDDEND gebruikt, in afhankelijkheid van God, en beseft dat het middel an sich niet 'zaligmakend' is, maar dat God uiteindelijk beslist, dan mag je je wel laten inenten.
Er zit dus wel degelijk verschil tussen het wel laten inenten en wel laten inenten.
En daarnaast moet je voor jezelf afvragen: in hoeverre is dit in strijd met de voorzienigheid Gods? Ik kan me ook heel goed voorstellen dat christenen het om principiële redenen afwijzen.
We moeten elkaar respecteren in de keuzes. Het is niet goed of fout. Het enige wat fout is, is het eerste voorbeeld dat ik gaf, dus dat je er op een wereldse manier mee omgaat.
We denken als mens maar al te vaak dat we het zelf wel kunnen oplossen! (We weten zoveel, nietwaar? Wat zijn we met onze wetenschap zo ver gevorderd, toch? Maar ook: We hebben het altijd zo gedaan, we zijn het zo gewend. Het hoort zo.) Wanneer de keuze gemaakt wordt met biddende handen, ALLEEN DAN rust er zegen op. Maak een keuze BEWUST en niet 'omdat iedereen het nou eenmaal zo doet' (geldt voor beide richtingen).
Verwachten we het van onszelf? (van ons rechtzinnig geloof misschien?) Van de wetenschap? Of van de Heere? |
Mooi Zeeland! Sta ik helemaal achter......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:24
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | HOERA.....................
FRANK IS TERUG!!! |
Groot nieuws!!! Daar worden we blij van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 12:33
|
|
|
JANE410 schreef: | Goed om te lezen in het onderste gedeelte dat vegetarisch wel gezond is, misschien zelfs gezonder. Eet al jaren geen vlees meer, maar vroeg me wel af of je geen ijzer tekort krijgt? |
Dat kun je toch aanvullen met vitaminen? Veel spinazie blijven eten en iedere dag een floradix tabletje ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ze zitten te mopperen, ik laat ga slapen, dan hebben Ze minder tijd van nacht om mutsjes te wassen en alle andere dingen die ze doen... Zoals me stofzuigers slang als glijbaan gebruiken ... Tja kaboutertjes..... |
Hahaha ik lig hier in een deuk, hoe verzin je het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 23:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | Achterkant van de koelkast zit een slangetje , aangesloten op water aatje, onder in koelkast zit een soort bak loopt het water in en daar Doen de kaboutertjes hun mutsjes wassen
Als wij slapen hè.... En soms zit er zo,n mutsje verstopt in de slang en dan Loopt het water via groente la eronder en
Moet ik met rietje in het gaatje dat mutsje eruit zuigen  |
Hahaha zie het al voor me Verder alles goed in het kabouterhuisje Petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gelukkig........ik kan vannacht rustig slapen!(terwijl de kabouters schoonmaken) |
Was het maar zo'n feest
Geef mij ook een dozijn kabouters, eentje voor de was, de strijk, ramen lappen enz enz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:58
|
|
|
Ziehier het volledige stukje waarin beschreven staat waar het water uit de koelkast blijft.
Als je de deur van de koelkast open doet ,dan kijk je tegen de achterwand aan. Deze achterwand wordt tijdens het koelen koud,er komt een laagje ijs op,om de temperatuur te bereiken. Op een gegeven moment dooit dit weer omdat de thermostaat de koelkast uitschakeld. Dit koude ijs gaat dooien ,en komt in een gootje dat het water afvoerd naar een bakje wat boven de motor zit. Dit water zal verdampen door de warmte van de motor.
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 26 juni 2013, 21:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Een heeeeeel belangrijke vraag!
Waar blijft het water dat door het gaatje onderin de koelkast wegloopt???? |
Ik heb het ff opgezocht want ik was er ook wel ineens benieuwd naar, en het water schijnt te verdampen door de motor van de koelkast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 21:02
|
|
|
Ik heb genoeg gelezen op internet over alle gevaren omtrent vaccinaties, en of hier nou een arts meepraat of een professor dat maken de onderzoeken en cijfers er niet anders van, onderzoeken daar hecht ik waarde aan. En niet aan een verhaaltje van een arts.
Plus aan het feit wat mijn oom bij de hand heeft gehad en voor de zoveelste x dat het bij hem bewezen is.
En verder verdiep ik me niet meer in deze discussie
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 26 juni 2013, 21:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:35
|
|
|
JOL252 schreef: | Tja dan gaan we off topic maar ik zie deze visie/gedachten ook wel door dit topic heen terugkomen nav wat de topicstartster aanzwengelde. Het gaat dan om het beeld wat wij van God hebben... en ikzelf geloof niet dat ziekte e.d. van Hem aan ons gegeven worden. Wel dat Hij in alles met ons is en ons draagt. Zo heb ik het zelf dan ook meer dan zomaar 1x ervaren. |
Ziektes e.d worden ook niet door Hem aan ons gegeven, dat geloof ik ook niet, wij zijn zelf de boosdoener van ziektes e.d, na de zondeval, voor de zondeval toen God alles had geschapen was alles zeer goed, zonder ziektes en ellende en pijn.....
Zie stuk van internet gehaald,
1. Waar komt ziekte vandaan? God heeft de aarde en de mensen geschapen zonder ziekte. Ziekte en dood kwamen niet voor. "En God zag alles wat Hij gemaakt had, en zie, het was zeer goed" (Genesis 1:31) Op een bepaald moment is het misgegaan. Dat wordt beschreven in Genesis 3. God had de eerste mensen, Adam en Eva, een eenvoudig gebod opgelegd. Eet niet van de vrucht van een bepaalde boom. Hij gaf er de waarschuwing bij dat ze zouden sterven als ze het toch deden (Gen. 2:17). In plaats van God te geloven en te gehoorzamen hebben Adam en Eva van de boom gegeten (Gen. 3:6). Deze dramatische gebeurtenis wordt wel de zondeval genoemd. "En de Here God legde de mens het gebod op: Van alle bomen in de hof moogt gij vrij eten, maar van de boom der kennis van goed en kwaad, daarvan zult gij niet eten, want ten dage dat gij daarvan eet, zult gij voorzeker sterven" (Genesis 2:17) "En de vrouw … nam van zijn vrucht en at, en zij gaf ook aan haar man, die bij haar was, en hij at" (Genesis 3:6) De overtreding van Adam had allerlei gevolgen. Een van de gevolgen is dat Adam en Eva, en al hun nakomelingen, sterfelijk werden. Het lichaam begon te verslijten en het werd kwetsbaar voor allerlei ziekteverwekkers, voor ongelukken en dergelijke. Met als onvermijdelijk gevolg dat uiteindelijk het organisme van het lichaam zo hapert dat de dood er op volgt. "Adam … stierf" (Genesis 5:5) "Daarom dat door één mens de zonde de wereld is binnengekomen en door de zonde de dood, zo is ook de dood tot allen doorgegaan" (Romeinen 5:12) God heeft vanwege de zonde van de mens ook de aardbodem vervloekt. "is de aardbodem om uwentwille vervloekt" (Genesis 3:17) Sinds het moment van de zondeval zuchten niet alleen de mensen maar de gehele schepping onder de vergankelijkheid. Zie: Romeinen 8:18-24. Paulus spreekt over "dienstbaarheid aan de vergankelijkheid" (:21). Als er geen zondeval was geweest dan waren er ook geen ziekte en dood geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:19
Onderwerp: Gebed gevraag voor astma.
|
|
|
Mooi Petra,
De oude vertaling zegt hem zo,
Dit was trouwens mijn trouwtekst Bizonder mooie tekst die pas jaren later betekenis voor me kreeg!
Onee dit was mijn trouwtekst, het eerste vers,
Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten, die zal vernachten in de schaduw des Almachtigen.
En de oude berijming vers 14-16, Dewijl hij Mij zeer bemint, spreekt God, zo zal Ik hem uithelpen, Ik zal hem op een hoogte stellen, want hij kent Mijn naam. Hij zal Mij aanroepen en ik zal hem verhoren; in de benauwdheid zal Ik bij hem zijn, Ik zal er hem uittrekken, en Ik zal hem verheerlijken. Ik zal hem met langheid der dagen verzadigen, en Ik zal hem Mijn heil doen zien.
Troostrijke woorden zijn dit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 09:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Dit is de vertaling van een artikel vanuit Amerika. In de USA gaan ze anders om met diagnostische criteria dan in Nederland/Europa. Neem alleen al dat wat wij in Europa depressie noemen in de US bekend stond (hoop ik) als schizofrenie. |
O is dat zo? Volgens mij hebben ze onderzoek gedaan zowel in Nederland als Amerika en andere landen, lees dit dan maar eens.
Onze intensieve vaccinatieprogramma’s, inclusief middelen met menselijk DNA, kunnen de oorzaak zijn van babysterfte en van het groeiende aantal kinderen met autisme, ADHD en astma.
Vóór hun eerste verjaardag krijgen Amerikaanse en Nederlandse baby’s maar liefst 26 inentingen. Beide landen hebben het meest intensieve vaccinatieprogramma ter wereld. In geen van de ontwikkelde landen is de kans zo klein dat een baby die eerste verjaardag haalt als in Amerika. Over Nederland kan dat gelukkig niet gezegd worden, maar wel is dit patroon in een onderzoek gevonden voor elk land met een intensief vaccinatieprogramma. Daaruit werd een direct verband opgemaakt tussen het aantal prikken in het eerste levensjaar en het sterftecijfer onder baby’s. In het bedoelde, grootschalige onderzoek blijkt Amerika de hoogste babysterfte te hebben van de 34 onderzochte landen. Nederland en België zijn in dat onderzoek niet opgenomen, maar hanteren wel een vergelijkbaar aantal inentingen in hun rijksvaccinatieprogramma (24 à 26 in het eerste levensjaar). Van de 1000 baby’s sterven er in Amerika 6,22 (in Nederland 4,59) vóór de leeftijd van een jaar. Jaarlijks worden er zo’n 4 miljoen baby’s geboren in Amerika: daarvan sterven er dus 24.800 voor hun eerste verjaardag. Veel van die sterfgevallen zouden het gevolg kunnen zijn van overvaccinatie. Al is het US National Vaccine Injury Compensation Program daarover een stuk minder kritisch: vorig jaar gaven zij van slechts 107 kinderen toe dat ze gestorven waren als direct gevolg van een vaccin. Aan de getroffen gezinnen betaalden ze een compensatiebedrag van 110 miljoen dollar.
Belangen De wetenschappers die bovenstaand onderzoek uitvoerden, Neil Miller en Gary Goldman, denken dat veel sterfgevallen die verband houden met vaccinatie een andere oorzaak krijgen toegewezen, waardoor de relatie wordt vertroebeld. Volgens hen zou bijvoorbeeld een aantal babysterfgevallen dat is toegeschreven aan wiegendood (ofwel SIDS, sudden infant death syndrome) eigenlijk te wijten zijn aan overvaccinatie. Ook zijn er aanwijzingen dat de ware omvang van de schade die vaccins veroorzaken nooit is gepubliceerd, maar onder de pet is gehouden door de fabrikanten in samenwerking met de gezondheidsautoriteiten. Mogelijk is de gedachte daarachter geweest dat vaccins een hoger doel dienen dat duidelijk opweegt tegen elke mogelijke schade die ze berokkenen. Maar er zijn ook twee andere mogelijke redenen voor het achterhouden van informatie. Allereerst zou elke schijn van schade – of zelfs overlijden – door multipele vaccinatie twijfel zaaien onder ouders, aangezien hun artsen hen er steeds van verzekerd hebben dat vaccinatie veilig is. Ten tweede zouden de compensatiekosten een enorme druk leggen op een toch al slinkend budget voor publieke doeleinden.
Menselijk DNA Overvaccinatie blijkt het grootste probleem te zijn, zoals ook bleek bij de soldaten met het Golfoorlogsyndroom, die versneld een cocktail van inentingen hadden gekregen. Maar de giftige cocktail bevat nog een andere component. Voormalig farmaceutisch onderzoekster Helen Ratajczak heeft ontdekt dat er in 23 van de vaccins die aan baby’s worden gegeven, menselijk DNA zit. Het poliovaccin is daar een voorbeeld van. Dit wordt in menselijk foetaal weefsel gemaakt en al aan baby’s vanaf twee maanden toegediend. Het Nederlandse vaccinatieprogramma bevat overigens slechts één zo’n vaccin uit foetaal materiaal: het BMR-vaccin.
Babysterfte Het onderzoek van Miller en Goldman legt een direct verband bloot tussen de intensiteit van het vaccinatieprogramma van een land en de mortaliteit onder baby’s. In hun 34-landenonderzoek volgt Cuba direct na Amerika. In dat land krijgen baby’s 22 vaccindoseringen voor hun eerste verjaardag en is de mortaliteit 5,82 per 1000 baby’s (zie het kader De slechtste tien).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:38
Onderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | (Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.
Ja...dank je hoor...ik behoor tot die ""oudere"" vrouwen!!!
Met dat decolleté is niets mis...(nog nooit geen commentaar gehad)en achter die ""huid"" zit een hart van goud!!!
(zo heb ik mijn ego weer even opgekrikt )
We zullen zien....hoe ver jij bent over 20 jaar!!!  |
Daar gaat het uiteindelijk om, om dat hart van goud, een kloppend hart wat warmte en liefde kan geven dat is veel meer waard dan wat dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:34
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Kunnen slapen Is een gunst, Ik kan niet slapen, Wat te doen? Uitloggen hier, dat ga ik doen  |
Slapen wil niet, Of ben ik CM verslaafd, Ik wacht geduldig, Totdat mijn hoofd, Moe word en ik slaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:24
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
Kunnen slapen Is een gunst, Ik kan niet slapen, Wat te doen? Uitloggen hier, dat ga ik doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik laat nu even het autisme los.... Het gaat mij eigenlijk meer om de ouders die een vaccinatie weigeren op grond van hun geloof.. Ik heb er bewondering voor...(ook al heb ik mijn kinderen WEL in laten enten) Ik heb een oude man gekend die leefde sterk met de woorden: ""k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God Want in Zijn Hand...ligt heel mijn levenslot"" De man was ook tegen NIETS verzekerd... Maar zijn vertrouwen was enorm groot en dat is in zijn leven ook niet beschaamd!!!! Juist dat heeft mij vaak aan het denken gezet... En dat ik dan misschien anders denk.... Maar bewondering blijf ik er voor hebben en zal ze niet veroordelen... Dat is niet aan mij...
Dat doet me ook aan de tekst denken... De almachtige en alomtegenwoordige kracht Gods, door welke Hij hemel en aarde, mitsgaders alle schepselen, gelijk als met zijn hand nog onderhoudt, en alzo regeert, dat loof en gras, regen en droogte, vruchtbare en onvruchtbare jaren, spijze en drank, gezondheid en krankheid, rijkdom en armoede, en alle dingen, niet bij geval, maar van zijn vaderlijke hand ons toekomen.
Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!
Een hersenbeschadiging bij de geboorte is (waarschijnlijk) de oorzaak van 1 van de kinderen...bij de andere blijft het nog een vraag... Het komt 8 maal voor in de familie van mijn ex...dus leg ik me neer bij het erfelijke verhaal... Ik ga ook nu niet meer wroeten of het te maken heeft met een vaccinatie... Alhoewel er procenten zijn die niet aangeboren zijn...
(Dank voor je bijdrage Mamaloe...ook ik heb dat gelezen!!)
www.wanttoknow.nl/.../bewijs-geleverd-autisme-veroorzaakt-door-vacci.. |
Dit dus...... Grote bewondering voor diegenen die vanuit hun geloof van harte kunnen vertrouwen op de beschermende hand van God!
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op dinsdag 25 juni 2013, 23:10
|
|
Naar boven |
|
|
|
|