Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 september 2012, 11:20
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
HOPE590 schreef: | Hele domme vraag van deze digibeet maar waar vind ik mijn router? Dacht dat dat in je modem zat. Die heb ik al wel meerdere keren gereset. Als ik 192.168.1.1 in mijn adresbalk intyp krijg ik wel een pagina waar bovenaan staat DSL Router, kan ik daar misschien checken of dat mac adres waar jij t over hebt misschien t probleem is? |
Router ...of modem of meestal zit de router in combinatie met de modem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 14:36
Onderwerp: Tongentaal....bijbels of juist een dwaalleer...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat denk ik niet, dat wist ik niet eens, linken via google gaan daarover en ik heb er een geplakt. typ in: vallen in de geest... |
Niet alles op Google is waar en of verwijzingen naar de desbetreffende pagina's Shanita....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 22:57
Onderwerp: Karaoke in Amersfoort
|
|
|
ERIKA129 schreef: | We gaan op herhaling: Op zaterdag 29 september zullen we beginnen bij café de Boa's in Amersfoort. Het Smartlappencafë....Groenmarkt 7 te Amersfoort. Aanvang 20.00 uur.
Vul de lijst maar aan:
Chatuliem619 Pieter649 Annette Erika129 Leonard480
- Erika ik kan niet!!! |
Bang dat de ruiten sneuvelen Erika...haha
Leonardo480 komt wel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 22:44
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Gelukt. De harde schijf is gered voor het nageslacht!
Ik begrijp nu ook waarom ut ding zo traag was: ze hadden binnenin alles met bretels vastgemaakt! |
Was het maar zo simpel Carmen...maar het kan zoveel zijn ...geheugen...processor...of gewoon slijtage van diverse onderdelen van het moederbord...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 22:33
Onderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zoals jij het hier neer zet lijkt het of je denkt dat schizofrenie altijd verantwoordelijk is voor de psychoses. Een psychose ontstaat door een combi van factoren zoals genetische aanleg, gebeurtenissen en omstandigheden. Er zijn mensen die maar 1 keer in hun leven een psychose krijgen en mensen die het vaker krijgen door PTSS, depressie, na een zwangerschap, bij manisch depressiviteit allerlei psychische ziekten of inderdaad schizofrenie |
Het is als leek moeilijk uit elkaar te houden en tevens lijkt het mij een erg aangrijpend moment om mee te maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 22:29
Onderwerp: Olympische Spelen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vind ik net zo goed absurd ja!!! Dan maar een calvinist |
Het is sportverdwazing van de bovenste plank!
Zucht blijkbaar ook last van die Calvinitische trekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 14:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb nog zo gezegd...geen koffie drinken bij de pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ja... Zeeland, dat krijg je met koffie en theetantes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 14:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach Leo, dank je voor je input. Het is idd de harde schijf, ik krijg al een melding dat ie niet meer goed is voordat Windows opgestart is. Ik zet hem gewoon niet meer uit, dit gaat nog klaarblijkelijk. |
Je kunt ook een backup maken bv met een 2,5 inch externe harde schijf van het merk Toshiba. Om vervolgens eerst de Harde schijf te testen op fouten en dergelijke. Meestal werkt de oude HD weer naar behoren. Welk merk is de HD? Op de site van de fabrikant kun je de nodige software downloaden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 14:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Idd, maar hulp is onderweg. Ik durf de pc niet af te sluiten, want ik denk dat ik hem niet meer opgestart krijg. |
Nieuwe HD Chat en een externe behuizing voor een HD kopen om je gegevens in te lezen.
Vraag me trouwens wel af of je HD inderdaad kapot is ...als het nu nog werkt.. blijkbaar is het niet mechanisch maar een aantal clusters die niet meer werken ...(Low Format is dan de beste optie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:11
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
'k was al van plan mn abo op te zeggen , W- tje.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden. |
Ach nee Visser ..niet de natuur, maar de bolussen is wat de mensen van heinde en verre trekt naar het ehhh Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 00:40
|
|
|
[HANNAH810]we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemijn943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 ...... ...... ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 3 juli 2012, 01:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de laatste keer was ik onderweg naar de pn...toen was die stomme A59 afgesloten en ben ik maar terug naar huis gereden |
Jammer Frank ....het was misschien wel de gezelligste picknick sinds jaren...
ehh....ik ben er nog maar twee keer geweest...haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:35
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
BEUN656 schreef: | LOL!!! Mij is altijd verteld dat dan wel zo ongeveer de koek op is hoor... |
hoe ouder hoe gekker Beun ...geloof me maar..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:24
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, dat lijkt een mooie gedachte maar ik ben het er niet per definitie mee eens. Het punt is... Volgens mij is het handiger om elkaar al dik voor het huwelijk lief te hebben, anders komt er volgens mij van het huwelijk ook geen ene bibs terecht... |
Liefde moet groeien Beun ...je bent in de war met verliefdheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:20
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, dat zit zo. Ik was voor een andere beurs in hetzelfde gebouw, of het nou de RAI of de Jaarbeurs is geweest weet ik niet meer, maar ik kwam toen voorbij de ingang van de Kamasutra-beurs. Vandaar dus... |
Ja Ja ...zeg nou maar gewoon dat je stiekem binnen bent geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juni 2012, 00:22
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed plan, als jij alvast ff gaat lobbyen voor mij, graag! |
Het grote lobby campagne voor Beun ...om zijn toekomstige baan als hoofd IT of ICT van Christianmatch te verwezenlijken.
Steunbetuigingen van:
Bert, Leonard, ..... ..... vul je steunbetuiging in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:44
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, ik ben inmiddels druk bezig met het zoeken naar draagvlak voor dit, op zichzelf, briljante idee... |
Het draagvlak zouden de leden voor je kunnen creëren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 18:40
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Dank je wel voor het antwoord, Inge. Je hebt het vooral over de praktische regelingen van je pertnerschap. Hoe zit dat met het geestelijke dan. Mijn vraag dan ook laat je je leiden door de christelijke leer. Waar situeert God dan in je levenswijze ? [/i] |
De meeste denken praktisch Herman en soms ook logisch ook...
Maar Inge heeft wel een punt dat het de gemoederen behoorlijk bezig houdt. Het is blijkbaar een hot item, die als je logisch beredeneerd niet zo belangrijk hoeft te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|