Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 18:46
Onderwerp: alleen
|
|
|
Alleen
Nu is het uit Je kunt niet langer meer. Je bent alleen . Voor de zoveelste keer.
Kun je nog vertrouwen. Waar zit nu toch je moed, Je zou wel willen huilen Misschien doet dat wel goed.
Er zijn nog zoveel mensen Die aardig voor je zijn. Maar jij staat echt alleen Ja jij ja voelt de pijn.
Hoe kom je er doorheen, Hoe krijg je weer een start. Misschien door dit te lezen Verzacht misschien je hart
En wil je er van leren Open dan je oor. Niet alleen jij hebt zorgen. Maar ook die ander hoor.
Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 17:07
Onderwerp: goede voornemens
|
|
|
MARISKA601 schreef: | iederjaar heeft iedereen zo in de decembermaand zijn goede voornemens per 1 januari.
welke voornemens hebben jullie?
de mijne is: vaker naar de kerk gaan. |
Goede voornemens
iedere morgens om half zeven Loopt de wekker af. K’voel me dan niet happy Nee eerder nog bekaf
Maar dat stomme element Ratelt aan Eén stuk door, Met een paar lodderige ogen Fiets ik dan naar kantoor
Langzaam aan kom ik op gang Worstel door een papieren zee Terwijl ik haar zachtjes roep. Neem mij wat koffie mee.
Het koffie meisje knikt begrijpend Naar mijn suf gelaat. En zegt dan heel voorzichtig, Als u eens eerder naar bed toe gaat.
Ik weet dat ze gelijk heeft Ze is een verstandig wicht. Het is ook niet plezierig Met zo’n slaperig gezicht.
Heilig neem ik me dan voor Vanavond vroeg naar bed. Maar als de klok dan elven slaat Heb ik nog grootse pret.
Maar vlieg ik bij het ochtend krieken. Met een ruk om hoog. Ram ik mn wekker in elkaar Met kringen om Mn oog
Alle voornemens ten spijt Duik ik het nachtleven in Goede voornemens? Heeft voor mij geen enkele zin
clowntje
.
Laatst aangepast door
|
CLOWNTJE718
|
op maandag 7 december 2009, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 december 2009, 12:03
Onderwerp: Ik ben van Hem, mijn Vader
|
|
|
JILL658 schreef: | Zomaar voor mij uit te staren voel ik even een strelen diep van binnen Hij de Vader die mij bemint
Leegheid eindeloos achter mij vervult met passie en Zijn Liefde draagt mij door de eenzame tijd
Het verlangen een te geraken bij Hem in Zijn Armen zuchtend Ik ben Van Hem.
Jill |
mooi gezegd jill voel met je mee het verlangen naar Hem die ons liefheefd gr Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 december 2009, 22:15
Onderwerp: Kerst 2009
|
|
|
Kerst 2009 Stralend licht
een ster straalt aan de hemel met helder stralend licht Éèn straal wijst naar beneden, waar onze redder ligt.
Een ster straalt aan de Hemel Een kind ligt in een stal een kind die meer nog als een ster zijn licht eens schijnen zal.
een kind die is geboren Voor u en ook voor mij een ster die zal verbleken Als het kind staat aan zijn zij.
Een ster die straal zijn stralen nog over heel het land. Het is of zo,n straal wil zeggen \"\"kom, pak het kind toch bij de hand.
Het kind ,nu is hij koning, Ja , Jezus is zijn naam. De redder van de wereld, Laat Hem uw hart toch binnen gaan.
Gezegende kerst dagen Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:19
Onderwerp: vertrouwen
|
|
|
INSEARCH571 schreef: | Misschien dat als je zo erg gekwetst bent in vertrouwen dat je gaat denken je elke mogelijke optie kiest om dat niet nog een keer mee te maken en dan kan het zijn dat je voor anderen ook (minder) betrouwbaar bent. Het is dan niet zozeer opzettelijk, maar (on)bewust vluchtgedrag.
D.w.n.z. dat je mensen moet bedonderen, bedriegen oid. |
nog evenreageren dan:
Jolanda heeft helemaal gelijk ,maar vertrouwen moeten we houden als dat er niet meer is dan heb je een probleem Mijn vertrouwen heeft ook een grote deuk op gelopen ,sterker had geen vertrouwen meer wou geen relatie meer Maar is het niet zo dat wij niet altijd onze eigen weg moeten gaan maar de weg die God ons wijst Juist daar mag je op vertrouwen liefs Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:23
Onderwerp: vertrouwen
|
|
|
vertrouwen is een woord die menigeen heeft terleur gesteld Daarom voor een ieder die dit leest het volgende gedicht uit mijn bundel
Vertrouwen
Vertrouwen niet geschonden geen vriendschap ooit gekocht Ik heb in jouw gevonden Wat ik zolang al zocht.
Mijn problemen jou bekend Ik had me zelf verlaten Jij koos een juist moment en hebt me laten praten
Je geeft geen loze kreten geen preek of goede raad ik had het kunnen weten Je bent mijn kameraad.
Maar heb jij ooit problemen? Dan toon ik jouw mijn trouw Ik zal het overnemen dan ben ik er voor jou
Clowntje
|
|
Naar boven |
|
|