Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 januari 2010, 10:03
Onderwerp: Vrouw zoekt christelijke boer
|
|
|
HENK710 schreef: | Ga je toch gewoon weer thuis wonen. Heb je elke dag feest |
Nee thuis wonen gaan we niet meer doen, dan maak ik samen met René wel een feestje hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 19:08
|
|
|
INKA401 schreef: | vorig jaar geen christmasparty ... vond ik al heel wat |
Dat was idd een hele overwinning
Maaruhhh we missen de feestjes wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 14:56
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
Hé Paps ( inka voor degene die het niet weten is mijn paps) Wat een leuk topic heb je geopend, zal ik is even neer zetten wat ik de afgelopen tijd heb gedaan.
Solliciteren, solliciteren, solliciteren en uhm.... nog eens solliciteren...
De afgelopen 2 weken ben ik bezig met het zoeken naar een werk en leer bedrijf, ik ga namelijk in september weer naar school toe en de opleiding Helpende zorg en welzijn 2 doen. Daarvoor ben ik opzoek naar werk en leerbedrijf liefst basisschool of kinderdag verblijf. In de afgelopen 2 weken heb ik bij 45 kinderdag verblijven gesolliciteerd, daar moet er toch ééntje tussen zitten zou ik zo denken maar helaas heb ik al meer dan de helft aan afwijzingen terug gekregen. De brief + CV + werk ervaringen zijn allemaal goed vertellen ze me, maar helaas hebben ze geen plek voor een BBLer... Vandaag dus maar weer is het internet afgestruind opzoek naar basisscholen heb er 17 gevonden en dus bij allemaal gesolliciteerd dus ik hoop dat ik nu echt een bericht terug krijg waar ik mag komen werken en leren. Bij 62 bedrijven nu gesolliciteerd daar zal er toch wel ééntje tussen zitten???? Verder heb ik van het weekend een gesprek gehad om 2 avonden in de week van 17.30 tot 23.00 uur te gaan oppassen op 2 jongens van 3 en 6 jaar, gelukkig was het allemaal heel erg positief maar moet nog even afwachten want a.s zaterdag krijg ik pas te horen of het allemaal door gaat... spannend dus.... ook ga ik a.s zaterdag de open dag van het ROC Flevoland om daar nog het één en ander aan informatie te vragen op de opleidingen... Wil namelijk eerst Helpende zorg en welzijn 2 gaan doen en daarna Pedagogisch werk 3...
Dus we zijn druk met van alles en nog wat... Natuurlijk ook nog steeds ( al vanaf aug.) aan het solliciteren naar een baan voor doordeweeks overdag tot september want vanaf dan ga ik aan de opleiding beginnen.
Misschien dat jullie begrijpen dat ik het solliciteren nu wel een beetje zat ben.... Maar we houden moed, want '' Ooit komt alles weer goed! ''
Laatst aangepast door
|
BEERTJE618
|
op maandag 18 januari 2010, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 12:16
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
HAAS141 schreef: | euh bbq doet ook wonderen |
Hihi tja die bbq's waren echt een groot succes!
Heeft er voor gezorgt dat ik alweer sinds 1 dec 2008 samenwoon met Rene401 ( geen lid meer)
Pa, wanneer komt er weer een bbq ??? word wel weer tijd hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 12:13
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
MARISKA601 schreef: | voor 3 daagjes maar? |
Ik kreeg niet meer gratis van cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 09:45
|
|
|
INKA401 schreef: | volgens mij is het tijd voor een feesie bij jou pieter , of was het nou bij mij |
Kan je het weer niet laten, ik wist het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 09:44
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|