Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 17:32
Onderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
|
|
|
beste mensen
Bedankt voor jullie tips hier op de forum en allen mailtjes die zijn gestuurd. Ik hoop dat ik met jullie tips wat kan en dat ik misschien hier wel iemand ontmoet.
Nogmaals heel erg bedankt!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 11:11
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Zelf reageer ik ook niet op knipogen. Ik vind een knipoog onpersoonlijk en heel gemakkelijk. Bovendien denk ik dan, als iemand niet de moeite neemt om een vraag te stellen, waarom zou ik dan wel de moeite te nemen om iets terug te sturen... Voor een eerste mailtje kunnen een paar regels al voldoende, zoals bijvoorbeeld: Wat heb je een leuk profiel! Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde interesses. Vind je het leuk om te mailen?
Een dergelijk mailtje zou ik wel naar eerlijkheid beantwoorden. Veel mensen vinden het volgens mij juist leuk om een mailtje te krijgen. Dat betekent namelijk dat iemand interesse in je heeft en in wezen willen we allemaal opgemerkt worden.
Dus, niet aarzelen, gewoon doen! |
dat is een hogere drempel. Daar heb ik last van
Laatst aangepast door
|
ARJAN024
|
op donderdag 18 februari 2010, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 09:55
|
|
|
Bij somige stuur ik een 'knipoog". Maar ze reageren daar ook niet op. Ik durf ook dan niet verder te gaan. Zomaar een mail sturen durf ik ook niet.
groetjes......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:17
|
|
|
Ik zou graag een vriendin willen hebben, maar ik durf hier op Christian Match zomaar iemand aan te spreken. Angst voor een vervelende reactie en ook bang voor weer een teleurstelling.
Kunnen we hier over hebben?
|
|
Naar boven |
|
|