Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
YES356 schreef: | wel bezoeken geloof ik maar dan alleen!!!  |
Juist goed geraden lezen mag maar verder kleppie dicht En keikeboe nah dat zullen we maar door de vingers zien
Maar pas op!!! alleen deze keer he!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:29
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik bedoel de onzinnige topics die absoluut geen recht doen waarvoor deze site bestaat |
MOEILIJK HE EEN VROUWENTOPIC VOOR VROUWEN TE LATEN
Maar damens leuk dat jullie er zo snel al zoveel op hebben gezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
Nou ik ben een heel volgzame vrouw dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op wat dan, Erika? |
De hormonen van vrouwen en dat we daar lekker over kunnen klagen... zuchten en steunen 
Ik ben een braaf en volgzaam meisje heb een vrouwentopic geopend!!! Dus NEE FRANK DAAR MAG JIJ NIET KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 26 juni 2012, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hierbij benoemen we zuster Menstrua (Erika) en zuster Hormonica (Petra) als leden van de Orde van het Gevleugelde Maandverbond...
Ondertekend
Zuster Jol en Broeder Frank |
Nahhhhhhhhhhhhh zeg je lijkt wel jaloers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 12:03
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien heeft die jongen het gezin niet zo als liefdevol en warm christelijk ervaren? En wist hij misschien al jaren dat hij homo was maar durfde er niet voor uit te komen en komt nu pas uit de kast? Het zal wel niet zo bespreekbaar zijn geweest..... Is en blijft altijd lastig als je een andere weg gaat dan de principes die je ouders aanhangen he? |
Die jongen was 16 toen hij er zelf echt achterkwam en er mee worstelde en het vrij snel aan zijn ouders verteld en het ligt echt open in het gezin... Dus nee hij was er niet allang achter en is er juist open in.... maar heeft zeer zeker zijn gevoelens en strijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:43
|
|
|
PETRA411 schreef: | na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden, laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed. dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder. had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in, stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen... die niet weglopen, net zoals de rommel, en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken. dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker. |
hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:39
|
|
|
XABIA794 schreef: | Hierbij heb ik wel mijn bedenking. Naar mijn bescheiden mening is de geaardheid van homo te zijn niet natuurlijk, en niet de bedoeling naar Gods schepping. Wat ik wel aanneem, is dat we in een gebroken wereld leven, waarin alles een rol speelt zoals bijvoorbeeld de genetische rol, opvoeding, omgeving, omstandigheden enz.... Nogmaals ga ik me niet uitlaten over het feit dat homofilie aangeboren is of niet, maar ik kan niet geloven dat God MAAKT wat niet naar Zijn wil is, maar Hij laat wel dingen toe om tot Zijn plan te komen. Wat wel onze taak is van ieder van ons "wedergeboren" christen... en dat staat WEL in de 10 geboden, is naasteliefde. Voor mij is het stuk uit de romeinenbrief (hfdst 1) hierin de uitleg. Doordat de waarheid door de leugen is vervangen zijn we overgegeven aan ..... inderdaad, door de zondeval zijn we ALLEN hier nog onder de zonde, en moeten we beseffen dat we met alles naar Hem moeten gaan. Redding is door Jezus gekomen, en Hij zal door de Geest met ieder op weg gaan die Hij voor ons heeft voorbestemd. |
Ik kan me hier wel een eind in vinden Xabia, idd God maakt ons naar zijn beeld, en door de zondeval is er veel verkeerd gegaan. Maar hoe moet ik het dan rijmen dat een jongen die ik ken opgevoed in een goed christelijk liefdevol gezin met de normen en waarden van de bijbel toch homo blijkt te zijn??? Daar blijf ik in steken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:27
|
|
|
PETRA411 schreef: | ga je vandaag weer staken? is wel mooi weer om te staken ha ha  |
Nee loop al teveel achter in mijn huishouden dus het is vandaag ikmoetmijnhuisnodigpoetsendag
Ehhhhhhhh heb effe geen huishoudelijke vragen of er moet iemand zijn die me wil helpen met poetsen
(durf niks meer te vragen Yes gebruikt alles in zijn verhalen en hoe )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:23
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Let the sun shine 
( grrrrrrr waarom pakt tie mijn plaatjes niet meer )
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 26 juni 2012, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:21
Onderwerp: Gefeliciteerd!..
|
|
|
Herman en Brigitte maak er vandaag een mooie dag van samen met degene die jullie lief zijn...
Ik wens jullie een mooie trouwdag toe en veel gelukkige huwelijks jaren.
God's zegen. Groetjes Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:19
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ik heb een potje met nog jaja 1 centjes,van voor de euro tijd, daar zit een bepaald luchtje aan die centjes echt. dus waar veel mieren gaan lopen leg ik die centjes neer, daar houden ze niet van.
ha ha dankje yes, heb weer effe flink kunnen lachen |
Nee Helaas houden ze wel van eurocenten ben ik achtergekomen Die beesten zijn meegegaan met hun tijd helaaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zijn toch allemaal kinderen van de Vader? We zijn toch allemaal naar Zijn beeld gemaakt? Tijdens onze groei in de moederschoot is God er bij. Zo is Hij er ook bij wanneer de sexuele geaardheid in ons wordt gelegd. God doet immers geen half werk. Hij brengt alles tot voltooiing. Hij schenkt ons liefde en die liefde mogen we doorgeven. |
Mooie reactie Frank want zo is het wel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:16
|
|
|
DJES101 schreef: | MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..
ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....
ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN! |
Heel erg waar Djes!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Bij mij zijn ze vorig jaar er mee verdwenen |
Oke dan ga ik morgen dus effe op jacht naar mierenpoeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mierenpoeder kopen of kokend water erover |
Werkt die mierenpoeder echt??? heb altijd het gevoel dat dat soort spul maar even werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:47
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ...... conclusie........ Brabant is NIET de mooiste provincie!  |
En Zeeland dus ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:46
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zand erover heen gooien;) |
Echt weer een mannenoplossing hoor Bedekken dan valt het niet op
Ik sluit me aan bij willemijn alleen kan het ook op elke tegel??? Ik heb wel kwetsbare tegels om het maar zo te noemen....
Enne iemand een oplossing voor een mierenplaag in mn terras???
Nee Heide geen zand erover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:23
Onderwerp: Humor
|
|
|
YES356 schreef: | Stel nu dat je (Nick) naam hier op CM ECHTWEL-FLAPDROLl is! En je plaatst iets Vb:
ECHTWEL.-FLAPDROL schreef: Hai, ik zoek leuke respectvolle mensen hier op CM! zijn die er? Of Stel ik een vreemde vraag?
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schreef: Ja wat denk je zelf!!! Flapdrol!!!!
ECHTWEL-.FLAPDROL schreef: Je mag mij wel bij de voornaam noemen hoor.
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schrijft:
Okay!!! Respecteer ik jij mag mij ook wel bij mijn voornaam noemen! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
INGE721 schreef: | 9 maanden verkering.......en een prachtige bos bloemen via fleurop gekregen.......  |
Gefeliciteerd geniet er maar lekker van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:20
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Hier aan de kust is het gewoon een heel lekker temp.. de zon is wat verlegen vandaag..kan beure
 |
Hier schijnt het zonnetje lekker hoor maar ja in het midden des lands wonen de zonnetjes En van de week wordt het BBQ weer nee maar wordt het dan toch nog zomer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:18
Onderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
|
|
|
HEIDE115 schreef: | mooi zeg..3 reactie's geloof ik En al zoveel van te leren weer! |
Komt doordat jij mooie en goede topics opent!! Mijn complimenten Ga zo door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik dacht altijd dat Nederlanders bekend stonden om hun zuinigheid? Vergissen is menselijk blijkbaar.....  |
Daar staan de zeeuwen om bekent he maar ene belg ergens uit brabant heeft daar ook last van
Misschien praat tie teveel met visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik heb vandaag mijn ramen laten lappen en uiteraard een ui bij het water gedaan. Gevolg een huilende hulp die een badmuts op wilde omdat ze spinnen zag......  |
die is goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:10
Onderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja..vanuit vriendschap naar relatie.
Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook.. Maar hoe zien we dit wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?
Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen Dan lees ik bijv oa als ik maar bij jou bent;) En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken voor deze keuze gaat. Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie?
Misschien voor sommige een gedachte,waar ook pijn bij wordt gevoeld? Het is niet mijn bedoeling iemand hier mee te kwetsen.
Wil je een reactie kwijt..hier is het ook een mogelijkheid. |
Tja wanneer gaat het van vriendschap na relatie?? Geen idee eigenlijk...
Als ik na mezelf kijk dan kan het een periode verwarrend zijn... voel je meer voor de man die een goede vriend is geworden of zijn de vriendschappelijke gevoelens zo sterk dat je denkt dat je liefde voeld!
Erg verwarrend en denk (dat heb ik mogen ervaren) dat door er met die persoon open over te spreken je erachter komt wat het is... in mijn geval is het dus gewoon een hele goede vriendschap die me heel dierbaar is en dan is het mooi dat je zulke dingen kan bespreken daardoor blijft de vriendschap goed en open
Het andere heb ik nog niet mogen ervaren maar misschien komt het nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Goed 500e posting in dit topic ............... En dat voor een topic van nog geen 10 dagen oud............ 
Huishoudelijke vragen? Stel ze gerust!! Reken er alleen niet op dat je de oplossing aangedragen krijgt welke je zou verwachten  |
Eigenlijk een mannentopic he wij vrouwen weten alles toch wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:41
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja die langs de weg van dit topic staan..of gebeurd er nog wat in de huishouding????  |
Ik staak vandaag morgen verder. O nee nie helemaal mn magnetron werkt en ja hij staat waterpas en rammelt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:16
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Laten we zeggen iets wat mannen niet kunnen hebben en vrouwen helaas maandelijks
|
|
Naar boven |
|
|