Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:02
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom ik een kussen heb gekocht voor buikslapers dat ding is zo dus dat je net zo goed geen kussen kan hebben Dus mn oude maar weer gepakt |
Ik heb er drie(kussens) Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me... Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten) Ook dat haalde het niet... Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen... Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:30
Onderwerp: Waarom zo moeilijk?
|
|
|
PETRA944 schreef: | Mijn mening is dat ik het heel jammer vind als jij je mening niet meer geeft. Vond ze vaak heel mooi omte lezen. |
Ach Petra...dat heeft heide al meer gezegd hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
XABIA794 schreef: | zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!! |
Je weet toch hoe dat gaat joh.... Het behangen loopt lekker..je gaat nog even door... Je zit nog even...bekijkt langdurig het resultaat...opruimen... Dan naar huis...daar drink je nog wat...DAAR nog wat opruimen... Je laatste sigaretje....toch nog even op de pc...en zie..HET IS SCHANDALIG LAAT!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:24
Onderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
|
|
|
Het is nog steeds...
VAN DIE DAG EN URE....weet NIEMAND!!!
Wel dat het zal komen...als een dief in de nacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het regent hier niet...zelfs een mager zonnetje, maar warm is anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:18
|
|
|
QSJE546 schreef: | VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!! dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS
jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!! |
Als je dichterbij woonde kwam ik je helpen... Timmeren...boren...enz...kan ik niet maar behangen en verven...das superleuk... Ook schoonmaken draai ik mijn hand niet voor om... Je ziet zo je huisje ""groeien"" en is het straks JOUW plekje...
Door de scheiding van mij...heeft het wel wat langer geduurd, maar nu kan ik helemaal zeggen...IK VOEL ME HIER ZO OP MIJN PLEK!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 00:52
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ideaal google wie zoekt die vindt, je kunt ze allebei koken en eten , en als je van escargots houd dan lust je ook krukels, kokkels of kokhaantjes zijn minder bekend. |
Kijk...dat bedoel ik...Ineke lust veel...zo niet alles.... En wat de boer niet lust...dat wil die LEREN eten...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 12 juli 2012, 00:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zennnnnnnnnnnn.......of "de krokodil"?Ik ga gewoon slapen,met mn ogen dicht zie ik niks |
Zou ik doen...ik heb al weekeind...en ben er heeeeeeeeeeel erg blij mee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het zijn kokkels geloof ik?Dus daar komt het woord kokhalzen vandaan |
En dat verzin jij!!!!!!!! Ter plekke!!!!!!!!
Maar inderdaad moet ik nog eens even kijken wat nu het verschil is tussen KOKKELS en KRUKELS!!!! (gevonden)
Het luxe woord voor een krukel is een ALIKRUIK.. Een kokkel ken ik niet maar aan de afbeelding te zien zijn dat gewoon 2 schelpjes op elkaar... En zal er binnenin wel een op te eten beestje zitten...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 11 juli 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja maar.....ja maar........rotzooi hoeft niet,als je alles maar goed inpland.........het zat zo goed in mn hoofd en nu ben ik een beetje.......verbijsterd haha Morgen de vloerboer maar eens bellen dat de planning is gewijzigd en dat hij dus als de donder die vloer moet bestellen |
RUSTIG BLIJVEN... ALLEEN KALMTE KAN U REDDEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het lijken net kleine slakken Erika.
Visser begint er ook niet aan |
Alles uit de zee is lekker....mossels...oesters.... En wat dacht je van lamsoren?? (soort spinazie)HEERLIJK!!! En momenteel tijd van de zeekraal...(nog lekkerder)
En toch ben ik geen zeeuwse!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:19
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee vrouwen hebben geen gat, maar een wonderschoon bipsje (en nee dames nu niet direct beginnen over dieeten enzo.. ) |
Wat is dat??? Een dieet??? Geen idee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven? |
t Mot eerst een rotzooi worden Leanne!!!
Denk verder(zeggen ze dan tegen mij) Aan hoe het gaat worden....zooooooooooo mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:13
Onderwerp: Christelijke films
|
|
|
Houden de dames van romantiek??? Zit erin!!! veel familiegebeuren....tsja...ik hou ervan...
Het mooie leven wat zich afspeelt op een soort ranch in Australie...
Echt heel mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:56
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Krukels eet je met een speld of naald en dat duurd lang dus dan heb je ff tijd , en ja zeeuws of niet, van buiten het dorp dan zeggen ze bij ons dat je een butendieker bin.
Dus jullie zijn allemaal butendiekers |
Krukels eet je toch met krentenbrood???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:53
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | koffie voor je weer verder gaat met slapen |
Nee...nee...wakker is koffie en daarna wordt er niet meer geslapen!!!!\ En ik ben (ook op mijn vrije dagen) best wel een vroege vogel!!! Als het weer het toelaat...wordt die koffie met die peuk...buiten in nachtgoed...genuttigd....(in mijn meditatiehoekie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder |
Kan je nagaan wat een verslavingen hier allemaal....
( Ineke die natuurlijk helemaal geen verslaving heeft!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm |
Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel... Dus??? Juist.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:32
Onderwerp: Christelijke films
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | was dat een christelijke serie? (Ik mocht hem vroeger niet kijken, dus ik ken hem niet) |
Hahah...ik begrijp je wel... Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....
Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....
Google maar even....echt een aanrader...
“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip. Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 11 juli 2012, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:25
|
|
|
PETRA944 schreef: | hij zou toch niet met kleren aan na bed gaan, of zonder kleren achter pc ik zit hier toch niet te communiceren op de zondag ochtend met naakte mannen |
Wie had het over naakt??? Niemand hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | whaaa haaa haaa haaaa zie je al helemaal voor je,in je piama,eerst die peuk,dan boterham en dan terug na bed. |
Die pyama werd niet vermeld!!!!!!!!!! Maar ik herken het beeld wel hoor Visser!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:50
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | nuh...buitenhaard....met warme chocolade melk en marshmallows..... geroosterd boven het vuurtje....... |
Mijn idee...ik gooi er wel eens in de koffie...JAMMIE!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 18:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was bedoeld als een grapje vandaar die knipoog.. Maar sorry als ik iemand heb gekwetst dat is zeer zeker niet de bedoeling!!! |
Och Erika...wees niet bezorgd...ik kan nog wel wat aan hoor!!! Er zijn ergere dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:58
Onderwerp: gehoorzaamheid
|
|
|
Ook Ineke weet het soms niet hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:56
|
|
|
XABIA794 schreef: | ff op visite geweest bij coole nederlanders for the weekend... yeah!!! nu de hele zooi die ik achterliet gaan opruimen, welkom thuis |
Haha...eigen schuld!!! (Ik doe dat karwei...morgen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:51
|
|
|
PETRA944 schreef: | of ze kunnen niet slapen en dan maar wat lezen hier. Dat heb ik zelf ook wel es gedaan. het komt niet aardig over erica voor mensen die midden in de nacht inloggen denk ik |
Je hebt gelijk Petra...fijn dat je je dat in kan leven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Idd Zeeland hier zitten ze zelfs midden in de nacht op cm
Verslaafd of geheel en al het spoor bijster |
Geen van beiden Erika... Ik zou het je kunnen vertellen...je zou het mogen weten.... Maar pas toch op...wat je zegt....niet kunnen slapen is niet leuk... Je zal het zo niet bedoelen....maar toch... Ik had overigens (ook laat in de avond) nog wat fijne mailtjes...en DAT...was wel weer fijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:25
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Ik ga doosjes opzoeken!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 08:09
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Prachtig lied... Stond op een site die gemaakt was voor de geadopteerde dochter uit Sri Lanka van mijn neef. Het meisje is inmiddels al een half jaar in Nederland en is een blij en lief mensenkind...!!!! Het lied stond centraal in hun leven tijdens de 3 jaar dat ze hebben gewacht op haar komst!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 11 juli 2012, 08:10
|
|
Naar boven |
|
|