Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:41
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ach wat extra eiwitten snachts kan geen kwaad toch
|
Als je nagaat dat ieder mens in zijn leven snacht spinnen verorbert word weinig slapen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:49
Onderwerp: KOFFIEPOT
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar misschien is ze wat goedkoper uit als iemand hem over heeft????? |
Ja das zeker een feit Het was maar een tippie
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 27 juni 2012, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:24
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik kreeg net te horen dat azijn van de lidl (geen reklame) moet erg goed zijn tegen onkruid ( wat wij al in ons eten stoppen) |
We hebben hier geen Lidl maar goed azijn is azijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:22
Onderwerp: KOFFIEPOT
|
|
|
NICOLETTE565 schreef: | heeft iemand met een senseo-apparaat mischien een koffiepot over? zo'n galze die je onder de fiter plaatst. de mijne. is stuk gevallen.
mail me maar in mijn postvak in. groetjes |
Als je een philips hebt kan je gewoon een nieuwe bestellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:49
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja ze kunnen mensen naar de maan sturen, maar dit alle'daagse'kwaaltje hebben ze nog telkens geen oplossing voor |
Moeten wij maar eens gaan brainstormen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:48
|
|
|
YES356 schreef: |
ps. dat spul op mn mond is niet wat het lijkt. |
Wat dat je nooit eens je mond houd? das algemeen bekent Maar je zit WEER op een topic voor ALLEEN vrouwen he Hardleers mannetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:02
|
|
|
PETRA411 schreef: | Een hoge druk spuit is ook handig en leuk |
Heel handig , heel leuk maarre A ik hedde nie no'n ene ding B gelijk al mn zand ook tussen de voegen uit C mot ik nog meer in mn tuin aan de gang
nehhhh dah ga hum nie worre nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:01
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
MARIO216 schreef: | We gaan gewoon met zijn drieen carpoolen naar W'tje thuis. Eens wat anders he. Zal ze heus niet erg vinden. |
Neem aan dat visser dan de chauffeur is want ook Mario geraakt niet overal nogal even makkelijk he Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 15:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Schoonmaakazijn denk ik er op gieten als het een dagje droog is enhet sterft af. Werkt goed |
Ahaaaaaa weer een goede tip werkt dat bij mos tussen de tegels??? Please zeg ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:02
|
|
|
YES356 schreef: | kiekeboe spelen?? dat doe je toch om lieve schattige babys aan het lachen te maken? |
U zei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:41
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou ja,misschien werkt kokend water over een stel mieren hetzelfde als een cup a soupie |
1 ding weet ik wel daar waar ik het heb gedaan heb ik geen mieren meer Maar wel vieze vlekken op mijn mooie stoep nu moet ik daar weer een oplossing voor hebben
NAh het is toch grauw en grijs buiten misschien geeft een regenbui de oplossing anders dan ga ik maar eens rustig bedenken wat ik nu weer kan gaan doen in mijn allesnoglangnietzomerklaartuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 09:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PETRA411 schreef: | Nee morgen word hetmooi weer en dan gaan alle huisvrouwen de was wassen,want het droogt snel, spagettie ofzo eten,echt geen gehakt met zo,n warm weer. vertwijfelend voor de spiegel staan of het echt nog wel kan in die bikini, en heeel zwaar werk scheren voor je je in bikini openbaart. Zonder badmuts bij het water, want stel je daar een leuke man ziet,die badmuts gaat dus inde kast. |
Welk weerbericht heb jij Tis hier grijs en grauw wilde idd wassen maar schuif het maar door naar morgen...
EEyyy je moet hier niet alles vertellen ehe sommige dingen beter in vrouwen topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:21
|
|
|
WILLEM618 schreef: | je mag daar lezen, Frank, alleen meepraten niet geloof ik |
Goed gesnopen Willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu ze gehuwd zijn denk ik dat het 'feest' pas gaat beginnen...ik vraag me af wat de buren er van zullen vinden... |
Frankie houd het effe binnen perken he!! Dit is niet leuk je gaat te ver
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:46
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha rook het lekkker naar mierensoep?????? |
ikke is nie onder de grond gekropen he ben ik veuuuuuuuuuuuuuuullllllllll te groot voor Enne mierensoep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:35
|
|
|
Wauwie zout en kokend water lijkt te werken Geen plof gehoord maar zie geen mieren daar waar ik het heb gedaan JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met Herman en Brigitta is. Vandaag gehuwd maar komt het er nog van, na al die wijn en water, om nog vandaag voor de eerste keer sinds hun kennismaking, seks te hebben. |
Nou ja zeg Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 19:19
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik ben blij dat jij mijn grooooot bescheidenheid herkend. Herkennnen is erkennen zegt mijn lief vaak..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 19:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als je mazzel heb...net als ik...veeeeeeeel eerder....
(Net als mijn moeder...43!!!)
Vandaar dat mijn dochter hoopt...dat het nageslacht hetzelfde vreugdevolle lot is beschoren!!!! |
nah dan mag ik nog effe bij ons zijn de vrouwen er later mee ondertussen heb is dus drie dagen migraine als ik het ben of moet worden wie o wie heeft een idee??? De pil nop zelfde problemen dus die valt al af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:12
|
|
|
PETRA411 schreef: | misschien ben je besmet op dat vrouwentopic door vrouwelijke hormonen. en dan word je huishouden mee ontregelt. tip, neem een fles bier, laat een boer, ga op de bank zitten kijken naar een voetballen op de tv en laat ongeneerd een scheet, Daarna voel je je weer helemaal een echte man. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik heb liever een prins in een rode ferrari........ |
Wel ja mw heeft heel geen wensen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuh...het ene vrouwelijk kwaaltje heb ik niet meer, voor het andere kom ik nog niet in aanmerking, het shopgen heb ik niet meegekregen...wat doe ik hier eigenlijk
Oja, ik weet het weer...ben incontinent |
Dat ben je nog maar gaat over he (gaan we tenminste van uit) dat maandelijkse gebeuren pffffff wilde dat er een aan/uit knoppie opzat aan wanneer het nodig is en uit wanneer het niet nodig is had ik tenminste 25 jaar op off kunnen staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 18:08
|
|
|
DJES101 schreef: | Nederlands
Het meervoud van slot is sloten. Maar toch is het meervoud van pot geen poten. Evenzo zegt men altijd: een vat, twee vaten, ... maar zal men zeggen: Een kat, twee katen? Wie gisteren ging vliegen, zegt heden: Ik vloog, dus zegt u misschien van wiegen: Ik woog. Nee, pardon, want ik woog is afkomstig van wegen, maar...is nu : ik voog, een vervoeging van vegen? En dan een woord zoeken, vervoegt men : ik zocht, en dus hoort bij vloeken misschien ook : ik vlocht. Alweer mis, want dit is afkomstig van vlechten, maar "ik hocht" is geen juiste vervoeging van hechten. Bij roepen hoort riep, maar bij snoepen geen sniep. Bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep. En evenmin hoort bij slopen, ik sliep! Want dat is afkomstig van het schone woord "slapen". maar zet nu niet weer "ik riep" bij het rapen. Want dit komt van roepen en u ziet terstond; Zo draaien we vrolijk in een kringetje rond. Van raden, komt ried, maar van baden geen bied. Dit komt weer van bieden, ik hoop dat u 't ziet. Ook komt hiervan "bood" , maar van wieden geen "wood". U ziet, de verwarring is akelig groot.
Hoort dit ook bij huishoudelijk heide! of....... |
hoe kom je erop heerlijk hahaha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:42
|
|
|
YES356 schreef: | oops zelf eerst een slokje genomen?? lijkt me goed spul |
Hey ik wil afvallen niet ontploffen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:37
|
|
|
YES356 schreef: | Wow ik lees ontsteld!!!?? Gelukkig dat dit topic voor vrouwen pro staat!!
ps. Een mierenlokdoosje moet je dus niet doen!!!! dan krijg je die van de buren er ook nog bij! |
Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:34
|
|
|
PETRA411 schreef: | ha ha effe bijgelezen, de tranen stromen over me wangen van het lachen |
das huishoudelijk dus mag tisseu nodig??? heb ik standaard een doos van staan hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 15:33
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Homosexualiteit kan o.a. Ook ontstaan door het gebruik van hormoon preparaten tijdens de zwangerschap of andere stoornissen in de hormoonhuishouding van de vrouw tijdens zwangerschap. Klinisch onderzoek heeft uitgewezem dat, ik geloof de hypofyse, is vergroot, bij homosexuelen. 1 van mijn leukste vriendinnen ooit was lesbienne, een geweldige meid die het er heel moeilijk mee had. De homo,s die ik ken zijn hele fijne mensen. Dus iemand er op aan kijken vind ik ronduit schofterig. Dan kun je mensen met syndroom van Down of iets anders ook veroordelen. Gr majaro |
Hey Welkom terug
|
|
Naar boven |
|
|