Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet) Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 08:25
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats... We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten... Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat... Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan. Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten. Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen... Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!
Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...) Prive ligt dat wat anders. Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest... Ik vind dat heel fijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:20
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten? |
Aha...was mijn gedachte ook...beetje aandacht???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 17:30
Onderwerp: "ANDERE" CHRISTENEN!!!!!!!????????????
|
|
|
BART347 schreef: | grappig: homo betekend: gelijknamig...
is die copieerrobot dan ook homo? |
Je fantasie staat op hol... En dat wou ik zo maar laten... Kost me teveel van mijn IQ!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:46
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
We kunnen klagen dat rozenstruiken doornen hebben, maar we kunnen ons er ook over verheugen dat er in doornenstruiken rozen groeien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:41
|
|
|
BART347 schreef: | nou, gelukkig mogen de vrouwen zich gelukkig prijzen met jouw bijdrage op dit topic...
niet gevist is ook nooit beet visser??? |
31 en dan geen jochie??? Visser draait al wat langer mee...en we worden niet moe van hem... Dat zal de leeftijd wel zijn... Tsja...verschil moet er zijn!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 07:36
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Tja . Ik heb het een poosje geleden ook mee gemaakt, je krijgt daar, voor mijn gevoel, een soort van knauw van , ff een machteloos gevoel , vooral als het net lekker loopt voor jou gevoel. Wat ik gedaan heb is de boel ook geblokkeerd naar die ander toe en de hele santekraam opzij zetten. Ik zou zeggen kop op er zijn er meer dan kerktorens die wel oprecht in je geintresseerd zijn.
Succes . |
Helemaal juist!!! Zo zou ik ook handelen...alhoewel ik wel begrijp dat het niet een fijn gevoel is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:38
|
|
|
LADY530 schreef: | Hallo, ik wil even mijn irritaties hier uiten, was hier nog niet zo lang lid en ik had een proefabonnement. Dan ben je nogal beperkt in het versturen/beantwoordenn van mailtjes.Vervolgens wordt ik dus omdat ik niet snel genoeg antwoord door die persoon geblokkeerd. Nogal kort door de bocht!! Ik kan er niet eens een uitleg aan geven. Jammer hoor dat mensen elkaar zo wantrouwen |
Prima toch joh??? Juist als je het al constateert als ...kort door de bocht... Wil je contact met een kort-door-de-bocht persoon???
Ik heb maar 1 persoon geblokkeerd...die mij behoorlijk veel schade heeft berokkend...en meerdere vrouwen...
En voor de rest???
Ben ik niet vlug met de blokkeerknop...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 18 juli 2012, 00:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 00:29
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
BART347 schreef: | je deed een IQ test, en dacht toen: hoera!, eindelijk een keer een tien!!!
??? |
Welnee joh...weet je...ik heb zelf al een zoon van 31.... En ook daarvan denk ik wel eens...verstand komt met de jaren... Maar wanneer dat dan komt...tja...dat stond niet op de gebruiksaanwijzing..dus ik blijf hopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 22:49
|
|
|
BART347 schreef: | als t in t topic humor had gestaan, was t dan wel begrepen???
...zucht...
had dan niemand t verband- of de lol ervan ingezien?
mogelijk: amateurfiel?
niet ik hoor, ik ben best profiel, dames met HBO of hoger.... |
Tuurlijk joh...ik was iemand die reageerde...iemand met een zeer laag IQ..
Maar ik voel me er zo prettig bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 21:15
Onderwerp: bidden naar overledenen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof? Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat..... |
Dat die bermmonumenten (om even een voorbeeld te noemen) er zijn...kan ik begrijpen....Meestal is het de plaats waar mensen op een vaak harde wijze om het leven zijn gekomen...(ongeval...moord) Zolang je daar komt ter nagedachtenis aan de overledene...is daar niets mis mee... Zo ook naar een begraafplaats gaan....dat is ter nagedachtenis... Maar ga je die plaats vereren....om bij de dode te willen zijn...
Dan zeg ik inderdaad...wat zoek je er... Soms kan je daar sterker vandaan komen...soms ook verdrietig om het gemis... Wat Chat denk bedoeld...(en waar ik me inderdaad niet in kan vinden...) Je wint een touretappe....hebt je overleden familielid in een gebed gevraagd of je die winnen mag...en je wint hem nog ook!!! Dan heb je hem gewonnen( mijns inziens) omdat je dat gewoon verdiend hebt...en je je best ervoor hebt gedaan...
Weet je waar ik veel meer aan denk.... Ik denk in liefdevolle herinnering aan mijn vader en aan mijn overleden zoontje... Met name mijn vader...denk ik dan.... Als ik iets moeilijks moet doen...of krijg even geen antwoord op mijn vragen...vraag ik het echt niet aan hem... Wel denk ik dan...was hij er nog maar...hij zou het wel weten...(het was een wijs man) Soms kan ik er wel sterker door worden...als ik weet dat hij gezegd zou hebben...KOM OP...JE KAN HET!!! Bidden voor een overledenen...Nee laat de doden rusten...en dan bedoel ik...gedenk ze...herdenk ze... Bid voor de levenden...in je leven...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 17 juli 2012, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 20:49
|
|
|
DANIEL777 schreef: | het hoeft jou ook niet zoveel te zeggen wat ik op het forum schrijf, maar in mijn ogen blijft homofolie in welke vorm dan ook een zonde en dat heeft helemaal niks met chat te maken |
Had je het idee dat ik een andere mening was toegedaan??? Ik had iets van Chat''s woorden gekopieerd...en vandaar dat ik viel over je woorden...copieerrobots...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:39
Onderwerp: Motormuizen gezocht
|
|
|
Ben geen motormuis, maar er liggen hier 2 hoezen voor een scooter of een motor...
Zijn volgens mij geen dure geweest...is dun materiaal....1 nieuwe in de verpakking...en 1 gebruikte...(keer of 3)
We ze wil mag ze hebben (als je de verzendkosten betaald...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:33
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik zie het nergens staan hoor.
Vrijdag geven ze mooi weer af. Positief genoeg? |
O...heerlijk Visser... Dan benne me frei...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:31
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dát noemen we dan wel positief?
Visser , die nog 3 weken ZOMERvakantie voor de boeg heeft |
Oke Visser...niet positief...maar ik kan ook gaan klagen over het weer....
Maar dat wat jij aanzag voor een telefoon...was eigen werk...HANDWERK!!! En als jij dat dan vergelijkt met een telefoon...
Vanavond weer 2 verkocht...en das leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 23:28
|
|
|
TINK100 schreef: | met warme chocolademelk, met slagroom en marshmallows erin...... |
Oooohhhh...Tink...Het water in mijn mond!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 22:12
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat ik me ff afvraag......... Is dat nog zo'n ouwerwetse draaitelefoon op je profielfoto, zeeland? |
En dat vraag jij??? (Zeeuw toch??) Staat er overigens bij... Als je nou nog eens even iets positiefs zei... Maar nee hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:08
Onderwerp: Karaoke in Amersfoort
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Begrijp ik het goed dat jullie deze avond karaoke gaan zingen in een cafeetje? Ben wel benieuwd wat ik me bij zo'n avondactiviteit voor mag stellen... Of ben ik nu heul blond? |
Ze sjouwen van kroegie naar kroegie... Al doen dan hun voeten ook zeer...(toch???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:06
|
|
|
Allemaal een fijne....HERFSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 21:04
|
|
|
INGE721 schreef: | Helaas (of soms gelukkig) herken ik steeds meer dingen van mijn moeder in mezelf |
Ja...ik ook... En hoewel ik een schat van een moeder heb...geef ik dan WEL commentaar!!! Dus inderdaad is het ...of...GELUKKIG...(ik ben namelijk net zo gezellig als dat zij is...) Maar het helaas...ik herken de vervelende dingetjes....dus temeer reden om daar aan te werken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 19:02
|
|
|
INGE721 schreef: | Het had wel handig geweest als jij vroeger naast ons gewoond had. Mijn moeder liet de monteur komen omdat de tv het begeven had...... bij het stofzuigen achter de tv was de stekker uit het contact geraakt... Dus de momteur had een makkie
| Net een moeder als ik dus...(had kunnen zijn) Autoproblemen....wegenwacht erbij...het vroor die nacht best heftig... Mevrouwtje...hij staat nog op de zomerstand...(WAT er nu op de zomerstand stond weet ik al niet meer) Even iets omzetten...en klaar wastie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 18:58
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Dit topic brengt heel wat terweeg. Ook ik bleef in mn maag zitten met het feit dat God Adam EN Eva schiep, als levensgezellin. Ik heb Romeinen 1 vers 26 en 27 opgezocht en daar staat;
Daarom heeft God hen uitgeleverd aan onterende verlangens. De vrouwen hebben de natuurlijke omgang verruild voor de tegen natuurlijke, en ook de mannen hebben de natuurlijke omgang met vrouwen losgelaten en zijn in hartstocht voor elkaar ontbrand. Mannen plegen ontucht met mannen; zo worden ze ervoor gestraft dat ze van God zijn afgedwaald.
Ook ik heb geen problemen met homo's, maar God denkt daar toch anders over. Het mag niet... En als we de Bijbel niet lettelijk nemen, zoals sommige onder ons...waarom lezen we hem dan nog? En wat nemen we dan nog wel letterlijk?? Wie bepaalt wat we letterlijk moeten nemen, en wat niet? Pakken we dan alleen de dinger er nog uit, die in onze ogen belangrijk zijn? Een voorganger preekt wat God zegt in Zijn woord. We mogen dan in 2012 leven...God is er al vanaf het beginne, en Zijn Woord duurt tot in der eeuwigheid. Als een voorganger moet preken wat wij mensen willen horen........kan hij beter stoppen.
Ik oordeel niet.......dat laat ik aan God over... Zijn Woord......we kunnen er niet omheen. |
Helemaal eens met je Marianne... Ik mag ook niet uit HET BOEK afdoen...en niet toedoen... Ook geen water bij de wijn... Of ik dat kan..??? Dat is het nu juist ook... Ik struikel dagelijks...dus in dat opzicht ben ik niet beter dan een ander.... Dat is het wat me tegen de borst stuit... Soms wordt het verdraaid naar eigen goeddunken... Of lezen we alleen graag wat we willen horen??? Pikken we de krenten uit de pap???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 17:05
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Dat lukt alleen als we the original creation van God willen zijn en geen copierrobots van elkaar |
Als Chat het me kwalijk zou nemen...hoor ik dat zeker.... Nu jij het zegt doet het me niet zo veel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 16:56
|
|
|
NICKY298 schreef: | Als wij met dit gezwets nu wat berijkten , zou het leuk zijn ! |
Vervelend dat het gezwets wordt genoemd... Van wie is het gezwets???
Waar ik het wel mee eens ben...we komen en niet uit... En Daniel...ik zou niet mogen copieren??? Dan is het in ieder geval wel duidelijk wat ik bedoel...!!!
Van mij mag dit topic ook sluiten...het ontaard straks weer in hetzelfde als waarmee het andere topic ten gronde is gegaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 11:56
|
|
|
Ik veroordeel homoseksueel gedrag. En dat doe ik ten stelligste, omdat de Bijbel dit gedrag veroordeelt. De Bijbel noemt het tegennatuurlijk gedrag, verwerpelijk en ontucht. Het wordt zelfs gezien als een teken van God afgedwaald te zijn. Dat zijn geen misselijke uitspraken, en het is absoluut niet alleen voor die tijd. Ook in deze tijd merk ik nog steeds het antichristelijke karakter van de homobeweging. In mijn ogen wordt niemand volmaakt geboren. En iedereen heeft zijn strijd en zijn problemen. En leg mij eens uit waarom ik meer aandacht aan homo's zou moeten besteden dan aan problemen van de ander.
(Even het stukje van Chat gekopieerd)
Met deze woorden van Chat ben ik het eens...en dat bedoelde ik...
Zelf kan ik het moeilijk verwoorden.... Maar dat wil niet zeggen dat ik hoogmoedig ben.... Ik blijf het dan ook zien als mijn medemens, maar dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 07:17
|
|
|
BART347 schreef: | wat ik mij nog steeds afvraag...
wie dan zo kijkt naar profielen... ben je dan zelf ook een profiel? en wordt je dan ook prosexueel? en als een pro nu eens niet profiel is, wanneer komt hij dan uit de kast? wat als je stiekem profielen kijkt op internet? mag t op CM dan wel? waarom heeft dit onderwerp geen eigen topic: 'christen zijn en profiel' ? |
Echt begrijpen doe ik dit niet... Bart...zou je je wat nader willen verklaren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 23:01
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha, en ben wakker en dacht effe kijken of iknog mail had. daar zat ik ook al aan te denken, meer piano gaan spelen op de lege momenten, misschien helpt dat. een week me computer uit laten, want lijk wel verslaafd aan internet. en nog bedankt voor je leuke gesprek gisteren |
Piano spelen?? Kun je dat??? Zeker weer gaan doen...ook daar in kun je veel kwijt... Verdriet...blijdschap....en zelfs boosheid denk ik... Ik draai veel muziek...wordt ik rustig van en ondertussen doe ik dan de karweitjes die ik MOET doen...Ook dat werkt!!!
(Oei...dit heeft niets te maken met kijken op profielen!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:51
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een saaie zondag is weer bijna voorbij... |
Das erg...een zondag is niet saai... En als je dat zo voelt Frank...moet je er toch iets aan veranderen...zodat hij niet meer saai is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 juli 2012, 22:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dan ben je samen met Chat wel een beetje hoogmoedig om zelfs al te suggereren dat de Bijbel voor anderen minder betekent dan voor jullie......... En als je een andere mening bent toegedaan dit dus inhoudt dat anderen minder christen zijn...... |
Ik zou hoogmoedig zijn??? Gelukkig zijn er dat niet veel die dat zeggen over mij... Maar ja dat zijn mensen die me...ECHT...goed kennen... Anderen minder christen??? Waar haal je het vandaan.... Ik schat mezelf niet hoger in dan een ander.... Ook een homo is mijn medemens...en daar ga ik net zo mee om als met ieder ander....
|
|
Naar boven |
|
|