Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:18
Onderwerp: stilte boven Nederland
|
|
|
GRACE585 schreef: | nawrijven met prop krantenpapier, is ouderwets maar helpt geweldig je zult zien je hebt dan nog nooit zo'n glanzende ruiten gehad |
Weet je hoeveel ramen ik heb??? Dan maar streepjes
Hoe gaat het met de eitjes in de broedmachine???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
IMRE695 schreef: | Hier wel. Mits je goed gekleed naar buiten ging. |
Ik bedoelde mezelf........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 21:12
|
|
|
'T zonnetje is vandaag niet lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:43
|
|
|
IMRE695 schreef: | Eh.... op de konijnen af, bedoel je? |
Mooi weer he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:38
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ligt er aan. Als de haas van melk houdt en de koe van worteltjes, dan heb je toch iets gemeen! |
Ik ben een beelddenker.........beetje vreemd nu.........neuh,laat maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:35
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gewoon naturel??????????? Veel te droog. Frkandel spec. oke. Maar, nogmaals............ hoe krijg ik dat sneetje dicht zodat niet alles er uit loopt?????????????????? |
Plastic zakje dr om.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 18:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | geen idee.. je kan nooit weten hoe een koe een haas vangt |
Lijkt me geen ideale match
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:47
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voorspelbare reacties, De een voelt zich meteen aangevallen en kiest de aanval. Maar laten we eens dieper op de kwestie ingaan. In je profiel stel je jezelf voor. En dat staat het leuk, dat je openstaat voor andersdenkenden. In principe is dat goed, per slot van rekening vind ik niet dat je andere kerken moet veroordelen. Maar dit profiel dient ook om je voor te stellen aan de ander. En dan vind ik dat je jezelf tekort doet. Iedereen heeft nl. een geloofsbeleving en dat gaat vaak niet samen met iemand van een geheel andere kerk. Stel je je eens voor, zou je het kunnen opbrengen om samen met iemand door het leven te gaan, die heel anders met zijn geloof omgaat? Dan heb ik het om theologische verschillen, maar ook om verschillen qua geloofsbeleving. Onbewust heb je grenzen, en dat heeft ook te maken met je eigen achtergrond. Wat is er op tegen om daar duidelijk voor uit te komen? En Willie, als je in de zorg werkt, is het logisch dat je zondags ook moet werken. Daar is niks op tegen en dat valt m.i. buiten de discussie. |
Het een sluit het ander niet uit maar je moet wel verder willen kijken,ben jij nooit geneigd vragen te gaan stellen? Ik heb PKN ingevuld omdat ik bij die kerkgemeenschap aangesloten ben,ik voel mij nog steeds gereformeerd(synodaal) maar wil niets buitensluiten.Bovendien is PKN net zo'n vage term als het "niet denken in hokjes".Jij wilt een geheel eigen identiteit,ik wil kunnen meedenken en meepraten met anders denkenden,het is maar net waar je je prettig bij voelt. En ja,ik kan een relatie met iemand aangaan die een andere geloofsbeleving heeft,sterker nog,ik ben 22 jaar met zo iemand getrouwd geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 12:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | heb net mijn abo verlengd |
Verwacht je wat Maris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 09:11
|
|
|
Sorry jongens maar........het zonnetje schijnt hier weer
De dag is voor mij ondertussen 2,5 uur oud,ben weer aan koffie toe!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 09:08
|
|
|
ANITA324 schreef: | Zonet was ik begint boos te worden ik hou der niet van als er door een bepaalde grapje of gespot word door het woord daar kan ik mij echt aan ergeren en doet mij ook ozo verdrietig mee Tja ik ben van nature heel serrieus in alle dingen en snap ook lang niet alle grapjes maar hou het wel netjes en als er meningverschillen zijn in geloof van ieder christenen maak daar alsjebliefd daar geen strijd over maken in de wereld is daar genoeg oorlog over. Laat het hier niet tot een oorlog worden om de mening verschillen neej laat vooral de Here Jezus meer spreken door onze Vader Zijn Heilige Schrift de Bijbel. Want dat is ozo kostbaar en zuiver laten we ons niet misleiden door satan. Trek je Wapenrusting aan en hou je af van de leugen, bedrog en twijfel. Dat we door Geloof, Zaligheid, Gerechtigheid, Waarheid van het Evangelie door Gods Woord blijven aantrekken want door Hem staan wij sterker.
Hartelijke groet,
Anita |
Ik denk dat het ook een stukje onwetenheid van sommige mensen is Anita,zovele kerken,zovele gebruiken en gewoontes.........ik kom zelf uit de refo-hoek(dat weten veel mensen niet ,ik kom anders over,ik kerk tegenwoordig in een PKN gemeente)dus zulke opmerkingen raken mij ook wel maar ik kan er overheen kijken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 08:26
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Nog een hot item,de vulkaanuitbarsting in Ijsland. Dochter kijkt naar buiten,het begint te sputteren,zegt ze; dit noemt men nu asvalt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 08:22
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
Rond deze tijd is er op school weer volop aandacht voor de tweede wereldoorlog.Toen mijn dochter nog klein was sprak ze er veel over met opa en oma die de oorlog bewust mee hebben gemaakt.Na zo'n gesprek kwam ze thuis met de vraag : memmie,hoe oud was jij in de tweede wereldoorlog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 20:39
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Wat is dat nou weer voor een opmerking Benny... wist je dat er superslanke dames bestaan die tevens bitcherig zijn ? Uiterlijk zegt ook niet alles... |
Spreuken 3:13 (jaja,als het nodig is kan ik ook met bijbelteksten komen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 20:21
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
BENNY340 schreef: | sommige mense mis je gewoon . knuffel aan alle superslanke dames hier. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 20:06
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar als je dan een heleboel partners heb, heb je wel voor het uitzoeken |
Kun je de restanten dan teruggooien,net als ondermaatse vis?
Heb je voor het vissen al eens het ouderwetse broodballetje geprobeerd?Daarmee lukt het de kinderen altijd,dan zou een grote vent er toch ook een vissie mee moeten kunnen vangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 15:01
Onderwerp: Score Cm bij Tros radar........
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots.
En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen.
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken. |
Gefeliciteerd! Is een bedankje in de vorm van een hoop leuke nieuwe leden een idee?Werkt beide kanten op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Die zon zien mensen ook heel graag Leanne |
Heb mijn tekst weggehaald,weg is weg......diepe zucht en doorgaan Het zonnetje breekt door !
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 april 2010, 13:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:46
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Does! Fan herte lokwinske mei dyn jidje!!!!! Ik winskje dy nog een protte moaie jieren mei dyn Henk ta!
Dikke tut en een knuffel van my
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:37
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja...... weet je.... sommige reviews hebben uiteraard niet bijgedragen aan mijn conclusie, vooral niet als ze erg kort door de bocht gingen. Maar als mensen reviews schrijven in de trant van: voor het afzeggen van het abonnement moet ik een fax naar het buitenland sturen / een weg zoeken in de krochten van de site, dan denk ik dat men dat niet verzint. Héél opvallend is dat dergelijke reviews niet voorkomen bij hoger / hoog genoteerde sites....... |
Dat klopt Arjan,je komt er nooit helemaal van af,je kunt op zulke sites hooguit je account opschorten.Het vervelendst vond ik dat dreigementen niet serieus genomen werden,een betalend lid is blijkbaar belangrijker dan iemands veiligheid.Gelukkig pakt de redactie het hier serieuzer aan want erg veel verschil tussen mensen op cm en andere sites is er niet........alhoewel,toyboys ben ik hier nog niet tegengekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:03
|
|
|
DANIEL777 schreef: | moeilijk he maar 1 berichtje plaatsen |
Mijn vinger blijft tenminste niet op de "knipoog"knop hangen Daantje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:58
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Was je van plan mij te laten happen? Hihi.... dat lukt je niet, Leanne!
Even serieus - waar het mij om gaat: Hoe behandelen de sites de betalende abonnees? B.v. of je antwoord van de redactie krijgt in je eigen taal of dat je in het frans antwoord krijgt...... en zo zijn er méér dingen. Lees de reviews zelf maar, dan snap je meteen wat ik bedoel. Dáár zit dus het verschil in tussen de hoger en lager genoteerde sites, nl. hoe de betalende abonnees worden behandeld door de sites. |
Ik weet het Arjan,ik heb ze gelezen,maar als die reviews net zo nep zijn als die profielen.............bovendien zullen,vermoed ik,alleen de succesvolle mensen een positieve review geven,is ook niet bepaald representatief. Het is een raar wereldje,maar ja,dat ben ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:30
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja... niet alles kan volmaakt zijn heh.....
Omdat consumentenkwesties nogal eens mijn belangstelling hebben, heb ik een aantal reviews gelezen van diverse contactsites en de reviews met elkaar vergeleken. Zéér opvallend is het verschil tussen de contactsites die een hoge notering van Tros Radar kregen en de contactsites die een lage notering van Tros Radar kregen. Na bestudering van de reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat contactsites die hoger / hoog genoteerd staan, terecht een hoge notering c.q. waardering gekregen hebben. |
Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:17
|
|
|
Geen zonnetje vandaag,dus straal ik zelf maar
Maak wat van deze prachtige dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 22:04
|
|
|
RENSKE067 schreef: | heb m'n best gedaan voor je ik kan het ook niet helpen dat jij zo kieskeurig bent |
Misschien helpt het als je een lijstje maakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 21:54
|
|
|
RENSKE067 schreef: | heb ik goed m'n best voor gedaan he maar ja ik heb ook een roze bril op he en dat komt weer mede door leanne nog bedankt he schatje |
Ik wacht nog steeds op je tegenprestatie Waar blijft ie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 15:51
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het wordt hier wel een topic met een luchtje.... |
Tja,Grace trapt ook overal in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 15:25
Onderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Maar er zijn dingen die een vrouw anders beleeft dan een man..... |
En dat is nou juist het mooie van een relatie die eigenlijk bestaat uit maar 2 puzzelstukjes,totaal verschillend maar perfect op elkaar aansluitend.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 13:20
|
|
|
GRACE585 schreef: | over stank gesproken laat ik netjes mijn woefs uit op de daarvoorbestemde plaats trap ik in de hondepoep van een ander |
ROFL!
|
|
Naar boven |
|
|