Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 september 2013, 16:43
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ja goed stuk. Kan ik ook volledig achter staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 september 2013, 15:50
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vannacht al in mn ouders huis geslapen, omdat mn vader vandaag weer naar huis mag met nieuwe knie Eerst rollator en douchekruk geregeld, boodschappen gedaan voor ze. Daarna mn vader uit het ziekenhuis gehaald en samen geluncht De intake met de thuiszorg (mee)gedaan en zo verhindert dat mn vader ze weer weg stuurde en mn moeder dus alles zou moeten doen. Toen in de stromende regen naar huis gereden. Snel eten gekookt Zo hehe was een hele klus. Maar nu mag ik gaan werken das (hoop ik) heel wat rustiger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 september 2013, 22:11
Onderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jammer Klus...
Ik heb een idee
Je kan ze ook, alle vier afzeggen, verzetten, dan zeg je ze dus niet af, en dan alsnog komen naar de BBQ.
Ja, goed idee he?
Groetjes! |
heel goed idee Shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:58
|
|
|
ROOS896 schreef: | Is er nog een 06 nummer waar naar toe gebeld kan worden op de dag zelf....stel dat ik het echt niet kan vinden... ben tenslotte vrouw..
Mijn lidmaatschap eindigt aanstaande woensdag, maar ben wel van de partij! |
heb de mijne naar je gemaild
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:46
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Dat vandaag eindelijk mn diploma bezorgd werd Nog net op tijd voor salarisaanpassing deze maand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 18:45
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOL252 schreef: | Van een telefoontje van iemand die een liedje van mij de komende zondag in "haar"dienst wil inbrengen...
Wow dat is lang geleden... 30 jaar geleden alweer...
May peace (joy, life) descent, may peace descent from Your throne may it fill the hearts of those the ones you've called Your own May peace descent, may peace descent Your peace alone
(Mag vrede neerdalen vanuit Uw troon. Mag het de harten vervullen van hen die u geroepen heeft... mag vrede neerdalen, Uw vrede alleen.) |
Heb jij die zelf geschreven Jol? Mooi zeg. Schrijf je vaker liedjes? ( en mooi nieuwe foto zeg)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 16:58
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland, er zal toch wel een aardige vrouw op cm zijn die met hem meewil? Leuk iets voor een eerste date. |
Haha Willemijn, goed idee. Misschien kun je er vast een paar voor hem uitzoeken Want inderdaadbest leuk voor een eerste date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 15:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
BART001 schreef: | Heb net me huis verkocht.
In het nieuwe huis moet ik bij de bouwer tegels uitzoeken, voor de wc en badkamer.
Dus ik zeg dan alles wit/blauw maar dan krijg ik te horen, "nee, dat moet je niet doen, je bent echt een man. Je moet een leuk combinatie maken."
maar ik heb echt geen idee, wat nou echt leuk is om te doen.
dus vroeg ik me af of jullie nog leuke ideeën hebben |
Huh ? Waarom is blauw wit geen goeie combi als je man bent? Die jongens kamertjes waren vroeger toch ook altijd blauw/wit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 15:01
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Natuurlijk mag er gebed gevraagd worden. Maar Roelande had dit op 1 september ook al gedaan in haar eerste bericht over Petra. Volgende gebedsverzoeken kunnen dan in het subforum geplaatst worden, zodat we dit topic voor de nieuwsberichten houden.
Redactie CM (die ook meeleeft met Petra en haar kinderen) |
Ja helemaal gelijk heb het ook overwogen. Maar dacht dan snappen de nieuwkomers het niet meer. Wat wel weer een nieuwtje is is dat ze toch in hun eigen huis terug is ook al is het dak nog niet gerepareerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 september 2013, 14:45
Onderwerp: Daten
|
|
|
KLUS667 schreef: | En en en en en en en en en en en Het blijft een beetje stil aan de overkant |
He Klus jij gefeliciteerd
Bij mij blijven de vlinders uit helaas Maar misschien komt het nog? We geven het nog een kans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 september 2013, 08:22
|
|
|
Bidden voor Petra en haar kids. Ze hebben nog geen nieuwe huisvesting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 september 2013, 08:18
Onderwerp: Blokkeren
|
|
|
ja helemaal met de bovenstaande spreeksters eens. En vind het echt niet kunnen. Als je meent iemand te moeten blokkeren oke. Dat kan en mag hier. Maar ga dan niet zelf wel mails sturen dat is niet fair.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 september 2013, 20:09
|
|
|
morgen op naar Groningen voor 2 dagen lekker overnachten in een hotel en de stad bekijken Het plan was om woensdag weer een rendez-vouz te hebben. De 2e keer dus Maar de (jonge) man(5 jaar jonger) is zo enthousiast dat hij dinsdagmiddag ook vrij genomen heeft. Dus volgens mij zijn er na 1,5 dag bij elkaar 3 mogelijkheden: 1 we willen elkaar na woensdag nooooit meer zien 2 we blijven vrienden meer niet 3 we hebben "verkering" wordt vervolgd............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 23:40
|
|
|
Drie posters die nog Gods woorden hebben, van de zolder waar twee kinderen van me sliepen en ongedeerd uit de brand zijn gekomen. Hoe great is our god. niemand heeft iets, allemaal op tijd uit huis, We hebben veel geluk gehad en net op tijd werd zoon wakker, ik zelf ben overtuigd van Gods hulp en hulp van vele engelen. Beetje ongelooflijk allemaal, wat er gebeurde, net op tijd me kinderen uit een brandende zolder. We worden gedragen door liefde van mensen om ons heen die hulp aanbieden en respect voor brandweermannen! En dank aan god, die ons beschermt en helpt. Ps tip voor iedereen, als je geen rookmelder hebt, koop er effe eentje, kan echt een hoop ellende schelen Dit is wat Petra poste op facebook zaterdagavond laat Er is brand uitgebroken op de zolder van haar huis. Zij en de kinderen zijn er net op tijd uit gekomen. Niemand had iets iedereen is veilig. Morgen krijgen ze een ander huis ze worden nu elders opgevangen. Ze zijn heel dankbaar voor Gods bescherming en alle hulp die ze hebben gekregen. Plaats dit hier met haar toestemming zodat we voor haar en de kids kunnen bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 september 2013, 13:14
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dit keer niet de roddels maar de krant gelezen, goed he?
PS de thee was lekker |
Leuk die blonde look!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 10:17
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja was het maar weer gisteravond, maar..... To be continued
ik ga nu maar weer ff slapen, want het is me toch laat geworden gisteravond |
Haha Klus goed om te horen!! Gods zegen hierbij gewenst en alle geluk op de wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 14:41
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
Mooi is het daar zeg. Ik wil er al een tijdje heen maar nu ik jouw foto's zie helemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 23:32
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | Ja een date Ik vind het een jeuk woord.
Deet is trouwens te verkrijgen als anti mug mí del.
Waarom noemen we een date niet gewoon ......afspraak. Rendez-vous, una cita...........
Zijn en mooiere woorden en ook minder opgeklopt.
C'est un rendez-vous avec une personne inconnue. |
Rendez-vous dan Die houden we er in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 15:38
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik denk dat is zo eens lakker ga relaxen!! Zéér zware dagen gehad!!
Vandaag sollicitatiegesprek, ging zéér goed , had ook vele uurtjes voorbereid. Gisteren (onverwachts) een 2e reorganisatieronde, weer 11 man weg en toen waren er nog maar 72 (waaronder ik). 4 maand geleden zijn er ook al 11 weggestuurd Vrijdagavond een date , "blij vooruitzich dat mij streelt". Ik lees net in een ander topic dat jullie mij erg steunen bedankt voor het support |
He Klus je gaat goed zeg!! relax maar ff lekker hoor en suk6 met je date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 15:36
Onderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
|
|
|
KLUS667 schreef: | Een heel lief iemand zei tegen mij: Het is de duivel die bezig is om gezinnen te ontwrichten. Na een scheiding kan God dat vervolgens weer gebruiken om karakters te vormen, te louteren en dus ook mensen weer bij elkaar brengen.
Dus God wil dit nieuwe gezin ook weer zegenen! |
Ja mooi is dat he? Wat een geweldige God hebben wij. En hoeveel plannen er van ons ook mislukken God heeft altijd weer een plan b of c enz. Hij verlangt er naar om ons genadig te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 10:45
Onderwerp: Homohuwelijk.
|
|
|
Ja het is geen vergelijking. Schatrijk dat kun je zijn, maar blijft iets van de buitenkant. Homofiel zijn dat zit in je wezen je zijn. Dat kun je niet ontkennen of achter je laten. Tuurlijk zou God best aan iemand kunnen vragen single te blijven homo of hetero, gebeurt ook wel Maar dat is iets heel persoonlijks tussen die persoon en God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 10:40
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | helaas ik ben er niet heb een ander huisje , duivenvrij en net 1 dag de sleutels ben er druk mee want moet binnen 10 dagen verhuizen ....
veel plezier en mooi weer gewenst en liefs van mij |
Jammer Natascha, maar met een hele leuke reden
Veel geluk in je nieuwe huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 00:14
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
ANTA961 schreef: | Ik ben niet alleen benieuwd hoe en waar jullie je vakantie vieren, maar ook met wie... Zelf vind ik dat best een lastig iets. Boek je een groepsreis (heb ik dit jaar zelf wel gedaan), vraag je vrienden, ga je met familie? En gaat dat op een vanzelfsprekende manier, of voelt het soms alsof je een soort vijfde wiel aan de wagen bent?
Zijn er misschien ook mensen die alleen op vakantie gaan? Echt alleen, niet 'alleen' met een groep dus.... |
Ik ga regelmatig alleen op vakantie. Ga dan nooit zo lang een midweek of. Het bevalt me prima eigenlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 00:07
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
[quote=MARCOVH807]en dit durf ik ten zeerste in twijfel te trekken. Seksuele gemeenschap is een noodzakelijk kwaad geworden wat is ontstaan in het paradijs na de zondeval. Tot die tijd waren er mannelijke en vrouwelijk beesten, maar was Adam in het begin alleen. Toen hij iets miste schiep God Eva.
in Genesis 3 vs 6 eet Eva van de boom. In Genesis 3 vs 7 worden ze dan beide kenbaar gemaakt dat ze naakt waren. Vervolgens staat dan in Genesis 3 vs 16:
God heeft dus in den beginne nooit de intentie gehad dat man en vrouw seks zouden hebben, echter vanwege de zondeval is het een noodzakelijk kwaad geworden om te kunnen voortplanten. Echter moet dat volgens de bijbel dat dan wel binnen het huwelijk gebeuren.
Ga ik ff werken kom ik terug en is hier opeens een hele discussie ontstaan
leuk
God heeft de mens geschapen MET geslachtsorganen, (die ook nog eens prachtig in elkaar passen) EN de uitdrukkelijke opdracht om vruchtbaar te zijn en de aarde te bevolken. Dit was direct aan het begin van de schepping dus nog voor de zondeval. Lijkt mij dat het dus wel degelijk in Gods plan besloten lag dat de mensen zich op deze manier voortplanten
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 28 augustus 2013, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 augustus 2013, 15:30
|
|
|
We willen op zaterdag 14 september voor de zeventiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf 14.00u bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 14.00 uur, en gingen de laatsten weg rond half 9 avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
hopenlijk komen er weer een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan:
Roelande345, 54jaar, regio 0342 Pieter619, 59 jaar, regio 0514 meerijders geen probleem Anna415, al jaren 25, regio 0546 Shanita130, 41 jaar, regio 078 Harald940, 38 jaar, regio 038 ( ovv ) Klus667, 39 jaar, regio 0341 (ovb) Jojada808. 49 jaar regio050 Roos896. 40 jaar, regio0529
zo nog maar een keertje up![/quote]
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 27 augustus 2013, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |