ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEM618
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEM618
Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 15:57
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

FRANKT627 schreef:
Ik weet niet of in een boek beschreven kan worden welke persoon het beste bij je past. Het klinkt zo abstract.

Je kan ook God niet vragen of een bepaalde persoon bij je past of niet. Het zijn zaken die je zelf moet ondervinden. Je hart en verstand laten spreken. Je kan eventueel met iemand anders over je 'verovering' praten zonder hun raad te vragen of hij of zij wel bij je past. Hun relatie, voor zoverre die er al is, met je 'lief' is totaal anders en eigenlijk ook niet relevant.

Dat zo'n date-boek je tips kan geven van het hoe en wat tijdens chatsessies of dergelijke kan ik wel begrijpen.

Ben het in grote delen met je eens Frank, maar heb wel een opmerking.
Of je God dingen niet kan vragen heb ik wel andere mening over. Op eerste gezicht zijn er mogelijk velen die je wel leuk zou vinden, maar wie past bij je? De mensen waar je mee om gaat ken je niet, en leren kennen is wel een process wat tijd vergt. Daarbij, God is wel degelijk degene die een mens zijn leven leid, al maakt Hij je niet tot een stuk steen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 15:53
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

INGE721 schreef:
Ik twijfel niet aan de grootheid van God....

Evenmin aan Zijn Wijsheid.............

Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus.

Als iedereen die het is gebeurd, een merk zou hebben, zouden er veel met een merk rondlopen. Misschien zelfs wel degene, die zeggen roomser dan de paus te zijn.
Wie weet het immers?
Denk dat we eerst waardevol met een mens moeten omgaan, onze medemens, en dan is sex niet het eerste waar we aan denken, maar ook niet het laatste. Bij warmte en liefde, blijven we wel mens. Ook al hebben we onze verantwoording te nemen en te voelen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 15:48
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?

FRANKT627 schreef:
Ach, ik reageer niet meer op die vrouwen...trouwens, ik ga met Visser de boot op...en daarna de visboer lekker vis kopen

De boot op???
Het is op de hei hoor.
Weet niet of boten daar wel blijven drijven, of verwacht je zoveel regen?
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 15:37

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...het is duidelijk dat er een vrouwenfront werd gevormd...

Frank, zal ik mijn vlieger meenemen dan? Hebben we alleen de zakdoekjes nodig als hij niet de lucht in wil.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 19:40

FRANKT627 schreef:
Pffff, als die Jol en Hannah al gaan samenspannen om deze lieve arme drommel af te toekken dan blijf ik wel liever thuis...Ik ga dan wel met Visser mee vissen... Boze smiley

Je niet te snel door een vrouw uit het veld laten slaan Frank. En zeker niet door een uitje te laten varen.
Het word mooi weer, dus die aanslag op je zal wel loslopen.

Ga er toch wel van uit dat je toch komt hoor, anders is balans mannen/vrouwen weer negatief beïnvloed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:14

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...oké, we kennen nu het weer in België maar heb je ook een weerbericht voor Ede???

Frank, wees gerust, het is Ede, Gelderland, Nederland. En verwachting is al bijgesteld, 10% bewolking. daar moet de zon langs kunnen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:35
BerichtOnderwerp: Dinnerdate 28 april in Zwolle

ANITA695 schreef:
Heb ik iets leuks gevonden hier in de buurt durf ik eindelijk (big stap ) en nu blijkt t vol te zijn voor de dames Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

veel plezier voor mensen die wel gaan en eetsmakkelijk
Ik ga wel alleen chinezen

gr anita

waarom ben ik nu lid Smiley die vol vragen zit

Wat een geluk voor je anita, dat er ook een pick-nick is op die dag.
zie onder forum, of via hannah810.
Misschien iets anders dan alleen bij een chinees gaan zitten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:32
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PIETER649 schreef:
nee, weinig moois aan, wat er ook gebeurt, de boel staat weer n dik jaar stil en de recessie gaat gewoon door Twijfelende smiley

Het bedrijf wat politiek heet, is zowiezo kortzichtig. Gaat maar over een termijn van 4 jaar maximaal, met maar twee jaar hooguit rendement. Eerste jaar is om in te werken, tweede en derde om wat te doen, vierde jaar is je bedriegelijk opstellen om je stemmen omhoog te brengen. Gelukkig dat bedrijven niet zo werken, anders was het verdienen van iets wel erg moeilijk aan het worden.
En het politieke bedrijf is zelfs weer is niet geslaagd in de vier jaar volmaken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:21

ERIKA129 schreef:
Ehhhhhh wie informeerd er gebruikelijk al een week van te voren welk weer het in deze regio gaat worden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jups haar naam begint met een H Clown smiley

Geen week van te voren, maar verwachtingen worden per dag beter. Voorlopig is de verwachting van minimale kansen op neerslag, en een temp van 18 graden. Wel iets bewolkt. Maar dan kijken we zelf maar zonnig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 15:46
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

FRANKT627 schreef:
Ik heb vanavond een middagdutje gedaan en heb nog steeds dolle hoofdpijn en de andere zombiestreken vertel ik maar beter niet... Boze smiley ...ik middagdut nooit meer...voila

Frank, probeer is een middagdutje in de middag te nemen, dan valt het beter op z'n plaats. En kan je de nacht benutten om nachtrust te krijgen
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 14:41
BerichtOnderwerp: Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?

HEIDE115 schreef:
Hoi,
Vanaf januari ben ik hier lid op cm.
Eerlijk gezegd had ik wel wat moeite om aan zoiets te beginnen.
Maar goed..het leven gaat verder..en dat is ook goed dit te voelen denk ik.

Het is voor mij een beetje ''stappen'' op cm zeg maar.. Verlegen lachende smiley
Jaren terug leefde ik volop in het uitgaans leven.
Maar zal daar niet verder over uitwijden..daar behoeft je niet trots op zijn.

Hoewel ik ook tegelijk moet zeggen..
Ik weet daardoor ook wat zo kan spelen in het hart van hun die dit herkennen doordat zij of hij
die keuze ooit ook hebben gemaakt..
Maar God kan terug roepen!..Hij werkt verlangen om met anderen HEM te dienen..(niet zonder strijd) nee!

Ook op cm kom ik profielen tegen...waar ik kan lezen dat mensen hun leven in Gods handen leggen..mooi!
Er is ook HOOP EN TOEKOMST voor hun die op God hopen.

Natuurlijk mag er ook op de titel van dit stukje gereageerd worden.
Maar dit is mijn manier van iets bij de mensen neer leggen..excuus!

Lachende smiley

Foto's van het stappen op CM volgen nog zeker, of wil het zeggen dat foto's juist niet belangrijk zijn?

IN ieder geval, veel geluk op CM, Heide, en misschien word er nog een foto belangrijk voor je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 14:35
BerichtOnderwerp: veel geluk hier en plezier in jullie discussie

[quote=CHATULIEM619]

Fijn dat er zo positief gereageerd word.

Klusser heeft zich laten zien, en heeft er genoeg van. Maar bellen mag altijd.

Afgezien van de fouten in het stuk, wel een stuk van iemand die gaat en nog even een afscheid stuk zet op forum.
Ik wens klusser veel geluk met weer heel veel vrije tijd om wat anders te doen dan CM.

Chat, kan uit stuk van klusser niet opmaken dat je hem kan bellen voor sex, maar lees ik wat verkeerd? zie ik wat over het hoofd?

Klusser, succes met het invullen van je verkregen vrije tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 22 april 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: Lid worden van datingsites: geen vertrouwen hebben op God?

EDWIN451 schreef:
I have opeens a dream:

dat zou mooi zijn... een mailtje krijgen die zegt: Hoi, God zei me dat wij voor elkaar bestemd zijn! En dat het een prachtige dame, vol humor, warmte en allerlei moois qua karakter zou zijn.
ja, dat is een mooie droom die ik maar even aan ga houden hahaha

Wat zou het mooi zijn als...
Maar, wie zegt dat God hem/haar iets heeft gegeven, wil niet zeggen dat jezelf daar ook dat gevoel bij hebt. Ik geloof dat God dan ook van twee kanten werkt, en als je God iets tegen de één zegt, zal Hij ook zorgen dat de ander dat gelooft. Maar om iets te doen met wat een ander gelooft, is naar mijn mening niet iets wat vanzelf is.
Dan erbij, wat is een prachtige dame? wat is een mooi karakter?
Als God iets geeft, dan geeft Hij alles. Van twee kanten, en is het een prachtige dame, ook al zou het uiterlijk anders zeggen, en is het karakter mooi, al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen.

Als God iets geeft is het goed, of maakt Hij het goed. En de schoonheid van de dames hebben Salomo nu ook niet echt het geluk gegeven. Maar de schoonheid die God er in geeft, is dat je in God geloofd, en samen ook elkaar daarin kan vinden. En dat lijkt een droom, maar ik geloof daar in. En ik geloof ook, dat dat geen saai leven is, maar een leven waarin je geniet van elkaar, waar dat dan ook in is.
En dat Cm kan dienen om elkaar te vinden, lijkt me normaal, en is geen ontkenning van God, maar een middel wat Hij ook gegeven heeft.

Laatst aangepast door
WILLEM618
op zondag 22 april 2012, 15:25
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 15:52
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

Ben dat in principe met je eens Pieter, maar niet elk geval is het zelfde. Er zijn er die maar een beperkt gedeelte in staat zijn om te werken, en alles al geprobeerd hebben om te kunnen werken, maar niet aan de bak komen. En wel binnen hun mogelijkheden een invulling hebben gevonden om de tijd die ze beschikbaar hebben, te besteden aan vrijwilligers werk. Om zo het door de maatschappij betaalde geld in de maatschappij te besteden. En zie dat dan niet als hobby, maar als tijdbesteding.
Het enige wat ik er mee zeggen wil, is, dat er wel eens te makkelijk een oordeel gegeven word over mensen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 april 2012, 09:53
BerichtOnderwerp: armoede in nederland

[quote=FREDERIK872]Klagen over bijstand? Ben je wel eens buiten Nederland geweest?

Denk niet dat we buiten Nederland hoeven te kijken om te zien wat armoede is. En er word veel te makkelijk in verschillende richtingen een oordeel gegeven. Mijn ervaring is, dat er schrijnende armoede is in Nederland, maar dat de mensen die daar onder lijden, er zelden over praten.
En als we kunnen werken, wat het ook is, dan denk ik dat het onze plicht is om dat te doen. Maar er zijn ook gevallen, waarin men zo druk is met werken van liefdadigheid of evangelisatie, dat dat gezien mag worden als werken. Maar die personen hoor je ook niet klagen over bijstand, uitkering of wat ook. Hoe God een mens onderhoud, staat Hem vrij, en al is dat via een bijstand, dan is dat in mijn ogen goed. Maar als je daarin te beroerd ben om iets te doen, dan hebben we ook geen recht om te klagen.
De situatie in andere landen is niet altijd vergelijkbaar. Wil die vergelijking dan ook niet maken. Juist in een land als het onze, met een hoge welvaart, is het soms erg moeilijk kinderen er zo bij te laten lopen, dat ze niet gepest worden. En maakt de leefomgeving het ander dan het in veel landen het geval is, al wil ik dat niet wegcijferen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 15:37

HERMAN388 schreef:
Waaat Smiley die vol vragen zit

500 kuub of 500 vierkante meter (m2) Smiley die vol vragen zit

Ging er van uit dat we met veel kwamen om de inhoud van 25 kiepwagens effe over haar tuin te verspreiden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 15:03

HANNAH810 schreef:
nou, mensen; wie gaat er mee naar het noorden als "schoppen-bende" om leanne's tuin op de korrel te nemen? Lachende smiley

met genoeg mensen is het zo gepiept toch?

Heb er niets op tegen. Dus bij deze, ik ga mee
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 13:30

XABIA794 schreef:
't was keigezellig, veel gelachen... en hoeveel zij voor elkaar krijgen op zo een korte tijd... ik zou het hele jaar nodig gehad hebben om die haag terug in model te krijgen. Gelukkig hebben ze me vaak de laan uit gestuurd met de belofte dat alles terug gaat uitschieten Clown smiley
Voldaan na een dikke dag bezig te zijn geweest, moet ik wel zeggen dat ik vol belgische blauwe plekken zit. Maar ik hou het op plekken die niet in het oog vallen, Hannah die verkiest een halve zoeloe-lip als gevolg van een hark-klap. En dat zie je meteen Knipoog smiley

Maar des al niet te min, was super, en grootste voordeel was, dat je zag wat je deed Knipoog smiley, met als toegift een heerlijke oranje soep uit de belgiekers. Volgens mij hoeft Xabia half jaar niet meer te koken, zoveel stond er.
En wat die uitloop garantie betreft, hoop niet dat alle takken gaan uitlopen die op het gazonneke liggen, want dan is het oerwout niet meer te over zien
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 4 maart 2012, 13:27
BerichtOnderwerp: Wanneer begin je een relatie

DJES101 schreef:
mooi gezegt

Een heel verhaal over de vraag wanneer.
Ik vind het moeilijk dat er in contact vrij snel een druk komt van iets te verwachten van een ander, terwijl juist het leren kennen in mijn denken de basis moet vormen voor een goed leven samen in de toekomst. Ik kan onmogelijk mijn liefde geven aan iemand die ik niet mag kennen. Maar voel mezelf ook niet echt serieus genomen als de ander mij niet wil kennen.
Het mooie van Cm is dat je er mensen tegen komt, die mensen leert kennen. Soms in heel sereuze gesprekken via groepschat of prive gesprek. Maar ook in inhoudloze gesprekken, die alleen wat heen en weer kletsen mogelijk maakt, zonder daar nu diep over te hoven nadenken.
En ga je met iemand persoonlijk om, dan kan er iets groeien, wat het mogelijk maakt je open te stellen voor die persoon, en als dat wederzijds gebeurd, dan kan geuit worden dat je met elkaar een dieper contact wil. Ik denk in dergelijke situatie dat je niet meer kan spreken van vrij te zijn, maar ook niet van een relatie. Voor mij is een relatie, wanneer ik mag en kan houden van de ander, en de ander van mij, op basis van elkaar te kennen, en dat er ook geen vrijheid meer is om iets met een ander te beginnen. En daarbij geld ook het gevoel van de ander.
Ben het dan ook eens met het hierboven geschrevene van Jolan, die aangeeft dat je in elk geval open moet zijn naar elkaar toe. En dat geld over alles. claimen is geen liefde, is ook geen schijnbare eenzijdige relatie. Een relatie ga je samen aan, en denk ook dat je samen weet wanneer je niet meer vrij ben van elkaar. IS alleen wel goed dat ook naar elkaar uit te spreken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 26 februari 2012, 21:34

Kids van mij zijn:
15, 13 (meisjes) en 8 (jongen)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 26 februari 2012, 21:30

ik kom ook, waarschijnlijk ook met drie kids
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 00:42
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

HANNAH810 schreef:
nou, ik heb een mini rammel-ding op wielen.......
een hond die bijt heb ik niet in huis, maar voor susannah475 durf ik mijn handen niet in t vuur te steken.......... Engeltje smiley
en zeker ben je bij mij nergens van......... Clown smiley

misschien toch veiliger om met griffin en zijn "Het Beest 666" in te stappen? Lachende smiley met blinkend witte tanden

een rammelaar ben ik niet bang voor, en een mini ligt vlak op de weg
voor een vrouw zou ik nooit mijn handen in het vuur steken, dan heb je zelf blaren, en zij lol.
en iets onzekerheid geeft wel veel om over na te denken.

Dus das altijd meer dan het beest te bieden heeft
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:14

HANNAH810 schreef:
ik hoop susannah475 op te halen in regio ede, dus ik zou je op kunnen pikken, mits je bij me in zou durven stappen? Lachende smiley met blinkend witte tanden
ligt aan de grote vande deur, je verzekering en of de hond thuis is. dan durf ik wel denk ik
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 23:47

HANNAH810 schreef:
ik ga mee, mits vervoer geregld kanworden. ik mag niet rijden, dus onder die voorwaarde kunnen jullie op me rekenen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEM618
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10
Pagina 10 van 10