Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:01
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
laat ik dan maar bovenaan stellen: gezien de reacties, nemen mensen het hier te zwaar en persoonlijk. ik betwijfel of het zo verder zin heeft...
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op dinsdag 30 november 2010, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 19:58
Onderwerp: weinig lol
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | steeds minder kom ik in het forum.. lees af en toe wel, en denk ik....zucht.......................................... heeeele pagina s scrollen om lappen teksten, en de kritiek op elkaar. voor mij niet oke. blijken velen niet door 1 deur te kunnen. Dan heb ik het voor gezien, het trekt mij naar beneden. Ik hou het maar op af en toe een mailtje.. |
das idd erg vervelend en stoor me ook altijd aan dat soort dingen. zeker op een christelijk forum!
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op maandag 22 november 2010, 19:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 15:03
Onderwerp: emoticons
|
|
|
laat ik me maar goed gedragen, dan kan er niets mis gaan, o nee er zit iets in mn oog, gelukkig draag ik lenzen en draai gewoon met mn ogen, ze produceren ff wat meer vocht, (doet mijn mond schijnbaar ook), zo das beter ik kan weer goed kijken...
en ineens zie ik de persoon van mijn dromen, ik kan niets uitbrengen, wat nu? ik word verlegen, gelukkig zijn mijn tanden gepoetst, dan tuit ik mijn lippen, dat gaat dus helemaal mis, jah ik had mn roze bril op, en ben verbijsterd, het is ff niet anders, voel me niet goed, en begin te kotsen, dan maar naar de dokter, zijn assistent is er ook, daar sta ik dan, en moet mn tong uitsteken, "hier valt dus geen diagnose uit te stellen" is het antwoord, en ga vrolijk naar huis, met liefdes verdriet, morgen weer een dag en slaap erover, hopelijk dan meer geluk, wat kan mij nou overkomen.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op maandag 22 november 2010, 15:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 14:39
Onderwerp: emoticons
|
|
|
leuk topic, ik zie de lol er wel van in, maar weet nu al ik had mn mond moeten houden, en kan er nu al boos om worden, ik verbleek zowat, dan weet ik het ook niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|