ChristianMatch

Forum

Berichten van ROBBEDOES873
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 25 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROBBEDOES873
Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:52
BerichtOnderwerp: Wat als...

Vandaag bedacht ik me zo eens...
Wat als Jezus hier op cm zou zijn en ook bijdrages zou leveren op het forum... ( incognito uiteraard zo dat we niet zouden weten dat Hij het is)
Hoe zouden we dan reageren op Zijn bijdrages???
Er word regelmatig gezegd... ik denk vaak What Would Jesus Do...
Maar wat als Hij hier dingen zou posten of zou reageren op dingen??
Zouden we het dan met Hem eens zijn, of zouden we juist iets hebben in de trant van pfff men wat is die schijnheilig zeg of men o men die weet ook alles beter...
Was gewoon even iets wat in me op kwam...
Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie reacties...
Let wel je weet niet dat Hij het is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 21:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ANITA324 schreef:
Dank jullie allen voor de felicitatie`s Lachende smiley Lachende smiley

Neej Cross, hij plaagde mij niet hoor maar we gaven elkaar wel een Kussende smiley Kussende smiley

Wat is het vandaag toch prachtig weer zeg de warme zon kom je tegemoet Coole smiley met zonnebril en mijn buik vol met vlinders en mijn hartje bonkt tekeer Verliefde smiley Morgen middag dan zie ik hem weer zwijmel zwijmel zwijmel Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley kan haast niet wachten. Ben zo erg verliefd Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley zucht.

Hartelijke groet,

Anita

Super anita gefeliciteerd Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 13:05
BerichtOnderwerp: Wat mensen zeggen.....

MARISKA601 schreef:
Wat mensen zeggen...

De laatste tijd heb ik aardig wat dingen voor mijn voeten geworpen gekregen.
Ik kan er boos om worden om wat mensen zeggen.
Ik zou er haast depressief van worden.
Het lijkt alsof al die mensen het allemaal beter weten dan ik.
Ben ik slechter dan hun?
Dat schijnt allemaal zo te zijn.

Allereerst ben ik satanisch bezig omdat ik in dingen geloof die de medische wetenschap heeft ondekt.

Ten tweede beweren er mensen dat ik in Gods ogen nog steeds getrouwd bent,
dus hier op cm overspel pleegt door een partner te zoeken.( eigen interpretatie).

En ten derde was er iemand die mij vriendelijk verzocht om de kinderdoop te verwerpen, en de volwassen doop moet onder gaan.

Mensen waar zijn jullie mee bezig?
Zijn jullie allemaal een haar beter dan ik?
Wat is het toch makkelijk om te kijken naar een ander.
Kijk eerst naar jezelf, leven jullie wel naar Gods wil?
Iedere kerk heeft zo zijn eigen interpretatie van bepaalde bijbelteksten.
De kerk waarin in gedoopt ben, hadden hun eigen uitleg over het hoe en wat van de kinderdoop.

En ja ik sta achter de kinderdoop.
Ik zou God verdriet doen als ik mij zou laten herdopen.

En ja ik heb God verdriet gedaan door bepaalde dingen waar ik voor koos.
Ik heb relaties gehad, en nooit getrouwd geweest, trouwen zat er gewoon niet in.
Maar waarom zou ik mij zelf nog langer kwellen met de gedachte dat ik in Gods ogen getrouwd ben?
Bij God is vergeving mogelijk.
Is het Gods wil dan dat ik de rest van mijn leven zonder partner door het leven moet?
Alleen al om het feit dat ik relaties heb gehad?

En ja, ik geloof dat medische wetenschap een hele boel dingen ten goede heeft gebracht.
Ik ben blij dat er bepaalde medicijnen op de markt zijn gekomen, waardoor ik kan functioneren.
Als God werkelijk zou willen dat ik depressief door het leven zou moeten gaan, zou God er ook voor zorgen dat die medicijnen niet zouden werken.

Alleen God weet waarom ik bepaalde dingen in mijn leven heb gedaan.
Wij mensen hebben er niet naar te oordelen.

Laten we elkaar bemoedigen in de dingen die we willen en kunnen doen.

groeten van iemand die niet zonder zonde is.

Idd maris mooi gesproken denk ik...
Maar er is immer niemand onder ons zonder zonder?
Ook ik heb veel "fouten"gemaakt in men leven... Doet niet iedereen dat??
Het is zo jammer als er verwijten worden gemaakt...Je kan er zoveel mee kapot maken, maar soms denk ik wel eens dat de verwijtende partij daar geen erg in heeft...
Ook mij worden heel veel dingen verweten... Ik zou geen goede moeder zijn etc En ja ondanks dat ik meer dan men best doe krijg ik hierdoor wel twijfels...Ben vanmezelf verschrikkelijk onzeker en als die verwijten al dan niet goed bedoeld..maken me nog veel mmeer onzeker... En ja wat moet je dan bij de pakken neerzitten, in een hoekje kruipen?
Of toch maar lekker onder een rots gaan zitten...
Ach weet je ik heb van die dagen dat ik denk laat mij maar lekker onder men rots zitten... Ik doe het toch allemaal verkeerd,Maar er zijn ook dagen dat ik denk pff mensen ik doe men best probeer meer dan men best te doen, meer kan ik niet jammer dan...
Ergens denk ik dat we er gewoon meer stil bij moeten staan wat het bij een ander te weeg brengt..voor we met goed bedoeld advies gaan strooien en niet iedereen is gelijk...
Al met al sterke voor iedereen die het kan gebruiken Kussende smiley en denk eens na voor je iets zegt of schrijft Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 12:55
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

RENSKE067 schreef:
volgens mij gaan we nu wel off topic
en volgens mij kunnen we er over doorgaan wat er allemaal fout is gegaan in ons leven
volgens mij is de vraag meer hoe we er nu in staan
we kunnen wel steeds achterom kijken en ons schuldig voelen over onze fouten maar God vergeeft als je oprecht spijt hebt en dan mag je verder

maar nu dus even over het heden
ik ben ondertussen verloofd en ga ook zeker trouwen
maar voordat ik kan trouwen moeten er eerst nog een aantal praktische zaken geregeld worden
pas als dat het geval is kunnen we voor de wet en de kerk trouwen
maar voor mijn gevoel zijn we al zo sterk verbonden dat dat slechts een formaliteit is
ik heb er dus niet zoveel moeite meer mee om niet te wachten tot ik werkelijk getrouwd ben

Same here Rens Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ROBBEDOES873
op vrijdag 23 april 2010, 12:57
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 09:11
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

ARIENNEZ498 schreef:
Een paar maanden geleden had mijn jongste dochter van 8 jaar,
de Mexicaanse Griep...ze was zó ziek! Ik voelde me machteloos, radeloos en wist het niet meer...de nacht dat ik het meest vreesde voor haar leven...betekende een doorbraak want de dag erna zette het herstel in!
In die tijd heb ik het volgende nummer, wat ik al kende, vaak in gedachten gehad. Als ik dit nummer hoor, huil ik nog steeds...voor die ouders die niet zo gelukkig waren als ik....

ik wil dit nummer graag met jullie delen.

http://www.youtube.com/watch?v=4LynZIqb0Hs

Wat een prachtig nummer ook hier liepen de tranen even over men wangen, bedankt voor het delen..
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:31

MARISKA601 schreef:

Heel duidelijk does.. ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:30
BerichtOnderwerp: Liefdesverdriet

SUSANNAH475 schreef:
Weet je robbedoes... wat mij sterkt is het bijvoorbeeld hetgeen Jezus doormaakte... volgens mij zag Hij in de Hof van Getsemane (toen Zijn zweet als bloeddruppels op de aarde vielen) ff helemaal geen zilveren randje... zo zie ik het althans... maar Hij vertrouwde wel helemaal op God Zijn Vader...
Ik snap wat je bedoeld Sus alleen denk ik niet dat wij het ooit zo zwaar zullen krijgen als Jezus het had in de Hof..Wat hij moest doormaken is voor geen mens te behapstukken...en tuurlijk ook is het voor ons wel eens zo dat we die zilveren rand niet zien...Ook ik heb daar wel eens last van, Maar probeer het toch Knipoog smiley

Enne... ik ben gericht op de toekomst hoor, mocht dat onduidelijk zijn... alleen zei Renske dat je achteraf naar je verleden zou kunnen kijken en dan e.e.a. in zou zien, natuurlijk dat kan, maar ik heb meestal een heel andere ervaring.

Iedereen beleeft het anders niet iedereen heeft er iets aan om achterom te kijken, dat probeerde ik dus ook te zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:25

Wil toch nog even reageren...
Weet alleen voor de verandering weer eens niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen, Maar ga het toch proberen...
Mijn eerste huwlijk ben ik ingegaan omdat MEN ( met name mijn ouders) vonden dat het moest, Ik had immers sex voor het huwlijk gehad(woonde samen) Zelf hoefde ik niet per defenitie te trouwen... Ik was nog "jong"en vond samenwonen destijds ook prima... Mijn 2de huwlijk ben ik wederom in gegaan omdat MEN vond dat ik moest trouwen...zelf stond ik er ergens kompleet niet achter...Maar wederom wou ik men ouders niet teleurstellen,
Ik was immers christelijk opgevoed en dan moest ik toch eigenlijk wel trouwen...
Vaak heb ik het toch moeilijk gehad met de keuzes die ik destijds gemaakt heb...Want wat wou ik nu eigenlijk zelf??
Ik deed wat MEN vond wat ik doen moest...
Nu met mijn 3de huwlijk in het verschiet...Durf ik eindelijk zeggen JA ik wil dit JA ik sta hier volledig achter!! En ookal stonden men ouders niet bepaald te trappelen dat ik nu ging trouwen... want wat zou MEN wel niet zeggen van een 3de huwlijk...dit keer heb ik er voor de verandering geen twijfel over...Dit keer trouw ik omdat IK het wil, omdat het GOED voelt en NIET omdat het MOET.
Dus ja ergens is het hele vehaal over sex voor het huwlijk best moeilijk...
Want ergens weet je dat het niet goed is, (dat je zondig bezig bent) Maar zoals Cross al zei.. Je gaat niet zomaar met iemand naar bed...tenminste ik niet...En zoals Rell al zei meer Bloot dan dat kun je je niet geven...
Ik heb het nooit zomaar gedaan...en denk achteraf dat het ook niet goed was om te gaan trouwen omdat MEN vond dat het moest...Of omdat het MOEST omdat ik christelijk ben...
Of je nu wel of niet sex voor je huwlijk hebt gehad...Je MOET pas gaan trouwen als je er zelf volledig achterstaat en NIET omdat het MOET omdat je sex hebt gehad... en dat is wat ik toch wel een beetje proef hier en daar en dat vind ik persoonlijk heel erg jammer, Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik probeer te zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 22:14

CHATULIEM619 schreef:
In mijn eigen persoonlijke beleving ga ik een stapje verder dan wat ik aan andere mensen vertel. Voor mij geldt, één keer ben ik getrouwd met een kerkelijke inzegening. De tweede keer hoeft niet in een zelfde setting. Een zegen vragen voor God en Zijn gemeente kan ook op een andere manier plaatsvinden.

Ik vind ook dat bij mijn 2de en dit keer zelfs 3de huwlijk geen kerkelijkhuwlijk hoeft...Dit is heel persoonlijk, Wel wil ik graag een zegen over men huwlijk maar dit hoeft van mij niet per defenitie in de vorm van een kerkelijkhuwlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 16:04
BerichtOnderwerp: Liefdesverdriet

SUSANNAH475 schreef:
na regen komt zonneschijn... ja persoonlijk vind ik dat weer gemakkelijk gezegd, juist omdat het in mijn leven niet alleen over liefdesverdriet gaat, maar omdat zoveel dingen zich maar lijken op te stapelen ... en juist als ik zou terugkijken zou ik er helemaal geen bal meer van snappen waarom het zo ging zoals het ging... ik snap je in die zin dat ik ook 1 ervaring heb met een man, dat ik achteraf kijk, hij paste niet bij me, maar in de meeste gevallen vertrouw ik op God, maar terugkijken en het snappen van het waarom ? nee, denk dat het vaak ook de verkeerde keuze van mensen was... t'is dat ik een doorzetter, een volhouder en een realist ben, anders was ik echt niet zover gekomen...

Geloof me ook hier veel meer dan enkel liefdesverdriet...
En ja idd na regen komt zonneschijn alleen is die niet altijd te zien omdat er dan ook geregeld nog donkere wolken voor hangen...
Maar...
Elke wolk heeft een zilveren rand probeer die wel te blijven zien...En achter die wolken schijnt de zon Lachende smiley
En ja het klinkt nu even heel makkelijk... Ik weet een ook ik zie die zon niet altijd schijnen... Was het maar waar,
Maar achterom kijken is denk ik nooit goed, Ook ik snap zo mega veel dingen uit het verleden niet, Probeer er wel van te leren, Maar de dingen die ik niet snap daar kan ik helaas ook geen lering uittrekken
sterkte meis Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 15:59

JOLAN931 schreef:
Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?

allereerst over het huwelijk zelf: naar mijn mening is een huwelijk een verbintenis tussen man en vrouw tot de dood. vroeger, met name in het oude testament hield dit niet in: eerst naar het gemeentehuis, vervolgens naar de kerk en dan was je getrouwd. nee...dit lezen we bij o.a Izak.
Die nam rebecca tot vrouw, ze kwam in moeders tent wonen en dat was het dan. in de oude bewoordingen: hij werd een vlees met haar, of hij ging tot haar in. de huwelijksdag in die zin bestond dus niet eens. Feitelijk werd Rebecca dus Izaks vrouw doordat ze sexuele gemeenschap hadden.

67 Daarna bracht Isaak Rebekka naar de tent van Sara, zijn moeder. Hij nam haar tot vrouw en ging van haar houden.

67 En Izak bracht haar in de tent van zijn moeder Sara; en hij nam Rebekka, en zij werd hem ter vrouw, en hij had haar lief. Alzo werd Izak getroost na zijner moeders dood.

Wie sex heeft gehad is volgens God één vlees geweest met hem/haar.
Voor mij houdt dit in dat je voor God een relatie bent aangegaan.

mee eens

Ben je dan ook voor GOD getrouwd? Dan zijn er vele mensen met meerdere huwelijken

Ja , ik denk dat je dan idd voor God bent getrouwd. Toch is het naar mijn idee niet mogelijk om met meerderen getrouwd te zijn. WEL dat je telkens weer voor God een nieuwe relatie aangaat, wat dus inhoud dat telkens als je van sexuele partner wisseld, je een overspeler bent, omdat je met je daden, je relatie met de vorige weer verbreekt.

Ik denk dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar eigen daden...
En als je al een getrouwd bent geweest hoe zit het dan???

Als maagd het huwelijk in zal niet meer gaan, voor een tweede of derde keer. ik denk niet dat de sex voor een volgend huwelijk zondig is, als het is met de partner bij wie je wel tot je dood wilt blijven.

om kort te gaan mijn mening:
sex voor het huwelijk mag als je er zeker van bent dat die persoon, die ene is waar je mee oud wilt worden. God ziet alle dingen, Hij zag ook dat je je lichamelijk verbond aan je partner. Om even terug te vallen op het verhaal van Izak....daar ging het niet anders.

wat wel zonde is, is dat je de aangegane relatie weer verbreekt door weer met iemand anders in bed te duiken, om daar weer een nieuwe 'relatie' mee aan te gaan. dat is overspel

Ik vind dit heel mooi gezegd en sluit me er volledig bij aan...
Kon voor de verandering weer eens niet de juiste bewoording vinden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 12:39
BerichtOnderwerp: De gemeenste trucs die vrouwen mannen aandoen

RELLOK036 schreef:
limboos he... Clown smiley

Mega foei Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 12:14

RELLOK036 schreef:
Euhm ik heb een aardbeving meegemaakt in nederland... was in de jaren 90 epic centrum lag in Roermond... sja das een paar km bij mij vandaan was een kracht van 5,6 op de schaal van richter...

Stoute vrouwen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 12:12

Ik denk dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar eigen daden...
En als je al een getrouwd bent geweest hoe zit het dan???
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 12:08

EVA685 schreef:
In Nederland lopen ook veel te blote vrouwen, ook een aardbeving hier? Knipoog smiley
Tja als je dat stukje leest zou je der bijna bang voor worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 08:55

INKA401 schreef:
dit stukje hierboven bedoel ik niet,
maar heb hiervoor erg veel onzin gelezen Huilende smiley, smiley in tranen

Eeeh eeh je hoeft het niet te lezen he Clown smiley
Lees ook niet alles tis net hoe men pet staat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:27

JONATHAN890 schreef:
Sommigen hebben echt een beving in hun hoofd gehad, om dergelijke dingen te beweren.

Hahaha toen ik het las in de krant dacht ik meteen DIE moet op CM Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:24
BerichtOnderwerp: Hokjes

LIESBETH326 schreef:
Ja, vind ik ook... gewoon schrappen deze keuzemogelijkheid... Knipoog smiley

Tja... heel zinvol vind ik 'm ook niet nee.... Knipoog smiley

Soms he soms snap ik der gewoon geen hout meer van en denk ik ach het zal wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:12

MARIANNE378 schreef:
Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk.
Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort.
Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat.
Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken.

Hoe denk je er zelf over??
Denk als je zoiets aankaart je zelf wel de aftrap mag geven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:10
BerichtOnderwerp: Hokjes

LIESBETH326 schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Knipoog smiley
Het gaat om een feitelijke vraag, die wat mij betreft concreet beantwoord mag worden...
Wat je aan dat antwoord ontleent... tja, da's idd interpretatie... Lachende smiley

Waarom staat het dan wel bij de keuze mogelijkheden??? Gefrustreerde smiley
Sorry maar vind het een beetje een zinloze discussie Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen

Geheimen??? Verraste, verbaasde smiley Ikke niet ben ik veel te veel flapuit voor Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:44
BerichtOnderwerp: liefde is

Iedereen mega tnx... als het zo ver is heb ik jullie al verlaten maar Henk blijft nog wel ffies hangen Knipoog smiley Ik ga een zomerstop in Clown smiley Men tuintje wil weer aandacht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:35
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

Ik wil iedereen een hele dikke knuffel geven en een extra knuffel voor iedereen die zo lief is geweest om aan men verjaardag te denken super tnx Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:07
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

BENNY340 schreef:
sommige mense mis je gewoon .
knuffel aan alle superslanke dames hier.

Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 19:02

IMRE695 schreef:
Dat heeft de Grote Boze Wolf uit het sprookje Roodkapje ook!

Ook die zal ergens wel iets goeds in zich hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 19:01
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Iedereen heel erg tnx voor alle felicitaties...via het forum en via de mail...
Echt super dikke kus voor iedereen Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: nutteloze dingen die nutteloos zijn maar wel leuk

Hmmmm moet zeggen het viel me meer dan zwaar tegen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:38

Mijn konijn heeft grote oren en een warm hart Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:34

IMKE917 schreef:
Wat leuk, jullie gaan trouwen! gefeliciteerd
Tnxxxx ook namens Henk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:45

GRACE585 schreef:
zo kunnen we t ook lezen hoor meis Knipoog smiley
geweldig fijn voor jullie Lachende smiley

Tnx wou graag de widget zelf plaatsen maar dat wou niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROBBEDOES873
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 25 Volgende
Pagina 10 van 25