Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 13:26
Onderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!
|
|
|
ik lees hier dat veel mensen afhaken omdat de reiskosten van te hoog zijn voor een uitje, daar ben ik wel mee eens want ov is gewoon schreeuwend duur. Maar ik hoor niemand voorstellen om als je naar dezelfde plaats gaat en je woont dicht bijelkaar en iemand heeft eigen vervoer om dan samen te reizen. Is nog gezelliger ook. Ideetje misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 08:53
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Hij heeft haar vast een bmw gegeven, de rest van dr auto's regelt ze zelf maar | heb ze tenminste nog 18 jaar te tijd om te sparen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:48
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERT856 schreef: | Huh wat wil je hier eigenlijk mee zeggen | Ik bedoel hiermee gert dat iedereen maar zegt dat ze het een harde kern vinden zoals carin terwijl zezelf erook toe behoort en dan zelf ook weggaat. dan kan ik er absoluut geen om zulk gasten laten dat ze weggaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Idd, erg jammer! | Hoezo jammer ze gaan toch zelf weg josina? Ze motte niet of het erg is en dan snel weg zelf weggaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 11:10
|
|
|
GERT856 schreef: | Ik dacht dat ik de enige was ik heb hem nog 1 maand verlengt, en ik vindt weer een maand te veel. Ik heb er 1x melding van gemaakt, en gezegt dat ik het een soort cartel vorming vond, dat vooral de langst zittende hier de toon vooral op de chat bepaalde van wat er gezegd mocht worden. Er zijn ook een hoop jongere die veelal afhaken, alleen al omdat het net een bejaarde feestje lijkt. Ik mag dan oud van bouwjaar zijn, maar vooral ook jong van geest, dan maar een atheiste. ( zijn in de regel vaak eerlijker) |
Als u het een maand teveel vind waarom verlengd u hem dan? Zoiets snap ik dan weer niet he is volgens mij in verhouding met een jaar abo ook nog eens veel te duur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:51
Onderwerp: Uit eten in Rotterdam!
|
|
|
tis maar goed dat het nog geen november is want anders zouden de mensen die meegaan nog wel eens kunnen gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:03
Onderwerp: Esther 10-10-'10
|
|
|
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:23
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tess heeft gezegd wat ze zeggen wilde, tis goed zo!
Kinderachtig gedrag op de speelplaats laat k wel aan uk over. |
je laat je toch niet onderschoffelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 15:59
Onderwerp: Chatroom roddels.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat ben je kort van stof vandaag? | wilde eerst zijn koffie analyseren zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:22
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zo.....die heeft weer 100en bezoekers erbij | je bent erzelf 1oo keer geweest ?
Laatst aangepast door
|
DANIEL777
|
op vrijdag 8 oktober 2010, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 18:02
Onderwerp: God straft de mens niet
|
|
|
Ik denk dat God niet blij is om de mens te straffen maar God doet dat wel. Dan denk ik aan 1) toen de mensen uit Egypte moesten vertrekken sloeg hij de Egyptenaren met de dood en mensen die geen bloed van een lam op de deurposten hadden gesmeerd 2) David toen die overspel en moord had gepleegd werd de eerste zoon gedood 3) annanias en safira toen ze deden of ze alles bij de apostelen brachten en toen bleek dat zo niet was. 4) de zondvloed tijdens het leven van noach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 15:54
Onderwerp: hoedt u voor de wolven in schapendracht
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het CU is nooit mijn cluppie geweest. Het is een linkse partij, vergelijkbaar met groen links, waar een christelijk sausje overheen ligt.
En kiezersbedrog vergeet ik niet zo gauw, en dan denk ik vooral aan Balkenende met de europese grondwet.... hoezo schijt aan de kiezer?? | blijkbaar ben je dus al wel vergeten dat de cu had getekend dat ze dit jaar in uruzgan zouden stoppen en toen het puntje bij paaltje kwam stiekum door wilden gaan over kiezerbedrog gesproken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 15:35
Onderwerp: hoedt u voor de wolven in schapendracht
|
|
|
PIETER649 schreef: | wat is dan de waarde van dat lidmaatschap? als het er om spant, bij de verkiezingen dus, laat je ze gewoon zitten | o ja pieter hebben wij het cu laten zitten? Ik denk dat het cu met rouvoet voorop ons heeft laten zitten door kiezersbedrog te plegen in de kwestie van uruzgan. Of ben je dat al reeds vergeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:47
Onderwerp: Pieter en Annette
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat een goed plan, Daniel, ik ben ook veel te stil hier op het forum,denk dat niemand mij hier kent, heb je tips voor mij? | aan je postingsgetal te zien ben je vaker hier dan ik dus daar kan het niet aan liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 18:36
Onderwerp: Pieter en Annette
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tjonge , die Pieter en Annette zijn wel zwaar populair hier!
Wat moet je doen om ook 3 topics geopend te krijgen hier? Voorstellen?
En ja...natuurlijk bid ik mee voor hen, open deur | je eigen profileren misschien carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 september 2010, 14:26
Onderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!
|
|
|
INKA401 schreef: | zal dat kippenhok wel weer eens bezoeken | mot jij tegenwoordig niet met de kippen op stok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 08:36
Onderwerp: Bij de chat zien dat een ander aan het terugtypen is.
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Zijn er ook mensen op CM die perse willen dat het niet wordt toegevoegd?
Thomas. | In een privechat is het handig, maar in de algemene chat is het mijn inziens onhandig want dan weet je toch niet op wie de ander gaat reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 14:22
Onderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nee Martin... ongeveer 2000 jaar daarna | maar als we niet in het nieuwe testament leven horen we dan als christenen er dan ook maar niet meer naar te leven en te handelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 18:08
Onderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Deze discussie hebben we al eerder gevoerd op het forum en voor een ieder ligt het weer anders. Zelf kijk ik zeker naar de foto (s) op het profiel maar lees absoluut ook wat diegene te vertellen heeft. Een foto alleen zegt niet zoveel. juist het complete plaatje heb je nodig om een goed beeld te vormen. Wat doe jij zelf? | Als het alleen om de foto gaat ben ik effe blij dat 99,9 procent gelijk doorklikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 september 2010, 11:49
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
GRIPPEN695 schreef: | mmmm lijkt me leuk maar er zijn geen mensen van mijn leeftijd jammer. dan toch maar niet....
andere keer als er ook mensen van mijn leeftijd zijn. lijkt me wel heel leuk.
heel veel plezier jullie | als er een schaap over de dam is volgen er misschien meer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 17:14
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Wat let je om een nieuw topic te starten | Wat mij belet om een nieuwe topic te openen is dat ik nu al een beetje "proef "dat het dan een welles nietes topic zal worden en daar ben ik huiverig voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 16:52
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Als ik alleen een pak koeken op zaterdag haal, dan ben ik toch niet aan het werk? Die mensen die er voor werken om die koeken te verkopen, die kiezen er zelf voor om op Gods heilige dag te werken. het is ook niet zo dat ik uitgebreid boodschappen ga halen op zaterdag... dat is wel weer werk, maar even een pak koek bij de winkel weghalen is net zoiets als een pak koeken uit de kelder halen. Zo zie ik het.
Maar nogmaals ... dit is off-topic. | Jammer dat jij dit bij dit onderwerp offtopic vind dan is het verder niet mogelijk om verder te discussieren. Vind ik wel jammer vind omdat het een interesant onderwerp is/was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 14:50
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Met dit gaat het dan al gauw over wat wel of niet kan op Gods heilige dag. Hoewel ik op zondag gerust uitgebreid m'n boodschappen zou mogen halen... gaat het niet, omdat er dan nauwelijks winkels open zijn. Maar als ik op zaterdag, voor zonsondergang, een keer even gauw een pak koeken ophaal bij de supermarkt, heb ik daar ook niet zo heel veel moeite mee...
Maar das weer een andere kwestie... Wellicht een leuke voor een nieuw topic. | Lepeltje ik ben het daar nu ff niet helemaal eens wat je schrijft. En wel om de volgende reden: Jij haalt de sabbatsdag voor de joden aan en als ik de bijbel goed lees moesten de Joden al vrijdags voor zonsondergang hun huis schoon hebben. Het eten voor de zaterdag al in huis en bereid hebben. Dus al de werkzaamheden al verricht hebben dus ook een pak koeken halen op zaterdag is er voor de sabbatsmensen als we dit dan even letterlijk nemen dus niet toegestaan. Want dan zou je toch mensen voor je laten werken op je sabbatsdag. mvg daniel777
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 14:33
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Hoe doe jij dat als er onverwachts bezoek op zondag komt en je hebt niks in huis? | Bij mij komt het makkelijk uit want ik woon in een dorp waar de winkels op zondag gesloten zijn dus als er gasten komen en ik heb niks in huis hebben ze mooi pech. (Maar ja ik kan natuurlijk weer makkelijk ouwehoeren zal je misschien denken als je deze opmerking leest)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 14:28
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Als het niet om een speciefieke dag ging, dan had God toch niet perse hoeven zeggen dat God de zevende dag heiligde...?! Dan had er net zo goed toch iets kunnen staan als, dat het niet uitmaakt welke dag, als jullie maar een dag heiligen... |
Ik las net inje profiel dat je de sabbatsrust in ere houd. Maar nu is mijn vraag: als er onverwachts bezoek komt op je sabbatsdag en je hebt niks in huis ga je dan ook niks halen om gasten iets voor te zetten? Want dat zou je dan ook in ere moeten houden als ik jou goed begrijp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 14:23
Onderwerp: avondje uit in Zeist
|
|
|
MARIO216 schreef: | Volgens mij is 11 september allang geweest. Ben je in je eentje geweest. | om precies te zijn was 11-9 14.23 minuten geleden afgelopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 14:02
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tja Daniël, jij had de boot nog kunnen nemen als je wilde!
Ik viel er sowieso al buiten. |
maar ik was blijkbaar niet zo snugger om hem te nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 september 2010, 13:55
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wel jammer dat iemand die nu 39 is, dan buiten de boot valt.
Te oud!!!
't Zou ook kunnen dat het uitje inmiddels achter de rug is, dan zou ik graag willen weten hoe het was. | tja aan de aanmeldingen te zien vallen we allemaal buiten de boot zo te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 september 2010, 17:26
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Niet iedereen heeft gevoel voor humor, het is maar door welke bril je kijkt. | Heet dat niet tegenwoordig lenzen mario?
|
|
Naar boven |
|
|