Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 22:56
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | das nog altijd 12 en half jaar jonger dan jij he, ouwtje
ik wist dat dat diploma bejaardenverzorgster ooit nog eens van pas ging komen, eet je zelf of moet ik je voeren zaterdag |
ff luisteren puppy.. sinds jij dat diplomaatje opa en opoe-wassen gehaald hebt, zijn bejaarden mondiger geworden en nou ken je je wel beroepen op 12 en een half jaar jonger, maar zo groot is dat verschil niet! ik zit straks als fitte 81.jarige opgescheept met een of andere ouwe opoe van 68
enne... zaterdag eet ik mn bordje wel leeg, tenzij ik dat megamenu bestel dat mario vorige keer had natuurlijk. ik hoop alleen maar dat jij je weet te gedragen want als die jonkies opeens lang op mogen blijven.... worden ze vaak stikvervelend.
mensen het gaat helemaal gezellig worden zaterdagavond! en er kunnen dr nog n paar bij! laat ik bij deze het aanvangsuur meteen maar bijstellen naar 18.59 uur!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | man, je hebt alle dagen drie mooie jonge meiden om je heen in huis; daar heb je toch je handen vol aan?? |
annette is ook alweer 32 he, ondertussen... hard op weg naar de 40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kan echt niet |
das balen want jij trekt altijd n hoop jonge knappe meiden aan, die mis ik nu weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:28
Onderwerp: wonderen
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Het heeft dus écht voordelen om heel selectief topics uit te kiezen om te lezen.....??...... |
t was nochthans wel hartstikke on-topic !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:24
Onderwerp: wonderen
|
|
|
ik vind het n wonder dat sommige mensen geen ban hebben gekregen de afgelopen week hier op cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:46
Onderwerp: Hoe was jou kerkdienst
|
|
|
PIETER619 schreef: | Drukke dag vanmorgen beeldregie gedaan en vanavond weer. vanavond was er iemand van Operatie Mobilisatie die sprak over christenen in Ierland, er zijn daar maar een paar van, ik meende dat 1.5 % van de Ieren bewust belijdend christen is. |
dat is maar net hoe je je definitie hebt... in mijn beleving is 98% van de Ieren Katholiek. Maar dat valt niet onder jouw definitie van christen, begrijp ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:43
Onderwerp: Am Yisraeel Chai
|
|
|
tja Cortazar... dat bommetje is al n poosje geleden ontploft.
Bij het concilie van Nicea werd de bijbel samengesteld, in opdracht van de romeinse keizer.
Gek he, dat de bijbel zo geschreven is dat de romeinen de good guys waren en de joden de bad guys.
Gek genoeg kom je in de bijbel ook helemaal niks tegen over bijv. de zeloten.
Nee het was een vreedzaam landje toen aan de middellandse zee....
En de Pogroms? gaan gewoon door....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:38
Onderwerp: wilmer liendo
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je reactie is beledigend, cortazar. |
tis niet netjes hoe hij het zegt.... maar hij heeft wel een punt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 07:56
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waarom kan ik niet zonder Petra? Ik kan haar geen dag missen... |
omdat jij een koffiejunkie bent en Petra jouw model koffiezetapparaat.
next
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 22:08
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee ze at bij mij Toevallig kan ik goed koken haha en vind het nog leuk ook |
had ik dat maar eerder geweten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 20:38
Onderwerp: Discussiëren
|
|
|
JOL252 schreef: |
Ik zal het goed maken, over een minuut of wat bij bijzonder lied. |
bing cosby?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 08:04
Onderwerp: Discussiëren
|
|
|
MARC220 schreef: | Met verbazing heb ik de reacties op de onderwerpen van Zwaan gevolgd. Wat me opviel is dat de meeste stukken die ze plaatste geheel gegrond zijn op wat er in de Bijbel staat. De reacties die ze hierop kreeg, of beter gezecht de aanvallen waren nooit inhoudelijk, en meestal in strijdt met Gods Woord. De mensen die het inhoudelijk met haar eens waren, en dit in een reactie plaatsten werden eveneens afgebrand. Over de mannier van getuigen kunnen we verschillend denken de ene mens heeft meer takt dan de andere. Inhoudelijk had ze meestal de Bijbelse visie, en die werd door veel reacties vertrapt. Ook de wijze hoe ze persoonlijk werd neergezet en ook nu nadat ze weg is vind ik te min voor woorden. Duidelijk is dat voor veel mensen op dit forum, het gevoel van fatsoen en respect ten opzichte van elkaar totaal ontbreekt. |
Als ik mij niet vergis, ben jij de nieuwe "vriend" waar Zwaan over sprak. Hartstikke leuk, ik hoop oprecht dat jullie samen geluk mogen vinden in en bij elkaar.
Dat jij niet blij bent met de manier waarop Zwaan de laatste paar dagen is aangesproken, dat snap ik. Als je echter alles objectief bekijkt, zul je toch moeten toegeven dat dit ten dele aan haarzelf te wijten was. Op een forum discussier je. Dat betekend dat je je er van bewust moet zijn dat je tegengas krijgt. Zwaan discussierde niet, ze zette wat feiten op n rijtje en wie het niet met haar eens is, die had het mis. Het is inderdaad zo dat haar bijdragen een puur bijbelse grondslag hadden en ik ben de eerste om toe te geven dat daar waarheid in zit.
Echter, de manier waarop ze geen antwoord gaf op vragen en opmerkingen wekte irritatie op. Schattig hoor, die plaatjes, maar dat is geen antwoord geven. Lange lappen tekst die gekopieerd werden, zonder persoonlijk commentaar, daar kan men over t algemeen ook niet veel mee. Wat mij persoonlijk irriteerde waren opmerkingen die niet eerlijk waren, zoals dat iedere homo alleen maar kortstondige relaties heeft omdat ze niet tot langdurige relaties in staat waren.
Al met al vind ik Zwaan een schat, ik heb haar ook ontmoet en gesproken, maar voor een serieus forum mist ze helaas wat empathie. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn om elkaar te kunnen respecteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 oktober 2012, 19:57
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zal ook weer mijn weg alleen moeten zoeken, heb mijn relatie helaas moeten verbreken....... |
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 oktober 2012, 22:46
Onderwerp: Christelijk Lied
|
|
|
ben je nog niet schor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:54
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.... zo luidt een bekend spreekwoord.
Ik vraag me af of het daardoor komt dat er mensen zo fel op 1 bepaalde zonde ageren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 22:26
Onderwerp: Waarom ik denk dat christenen niet zouden mogen oordelen
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou daar zit wel wat in denk ik. Ik kijk eigenlijk ook nooit meerop Zwaans topics maar wat ook goed helpt is als jou naam erbij staat Pieter. Dan kijk ik meteen |
lid nr 218 van mn fanclub op cm ik denk dat ik langzamerhand op twitter moet met al die volgers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:52
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Inkoppeltje van de topic titel dan kijken mensen juist snapie
<><
Zwaan |
tja... als half cm bij voorbaat jouw topics overslaat.. dan mot je wat he, om in de picture te blijven.
ik zal je een tip geven: gebruik het woord sex in je topictitel, dan kijken ze nog sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:49
Onderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | en toch is ze wel lief hoor Pieter.... |
grijp je kans dat Chatje!!! zelf ben ik al voorzien dus ik ga er niet achteraan...
(en ware ik vrijgezel, mocht fikkie ook mijn portie hebben)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:34
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Nee ik had geen idee dat je het over Zwaan had; je noemt namelijk weldegelijk mijn naam Carmen. Met daarbij de vraag of ik niet pot of ketel heet. Wat ik als verwijt interpreteer.
Ik vind het jammer dat je je verlaagt tot het oprekken van jouw grenzen omdat je vindt dat een ander de grens passeert. Heb je gelijk geen recht van spreken meer volgens mij. |
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:22 PIETER649 schreef: Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet? Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid-
Carmen reageerde met: Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé.
Mijn pot-ketel opmerking ging over jou, dat klopt. Maar dan wel over jouw opmerking over het harder worden van het reageren. Leek mij vrij duidelijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:23
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | Wij MOETEN oordelen, namelijk of een leer goed of fout is. Anders worden wij bedrogen door de Tegenstander:
1 Johannes 4:1: “Geliefden, geloof niet elke geest, maar beproef de geesten of zij uit God zijn; want er zijn veel valse profeten uitgegaan in de wereld” |
dan snap ik de titel van dit topic niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 21:21
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Nee Pieter daar snap ik helemaal niets van. Als ik op dit topic iets verkeerds heb gezegd over mensen met een andere geaardheid dan hoor ik dit heel graag van je. Kan ik mn excuses aanbieden. |
pfffff..
Heb ik jouw naam genoemd Carmen???
nee dus.
we hadden het over Zwaan, weet je heel goed dus ga nou niet de nar uithangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:31
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Als we zo redeneren wordt het aan beide kanten steeds harder hé. |
jouw naam op cm is carmen, maar wat is je echte naam? pot of ketel?
Ik verbaas mij oprecht dat CM accepteerd dat er binnen dit topic op deze wijze over mensen met een andere geaardheid gesproken mag worden. Persoonlijk vind ik het WALGELIJK
Buiten dat het walgelijk is, is het ook bijzonder irritant dat de stortvloed aan veroordelingen, insinuaties en zelfs sommige regelrechte leugens maar door blijft gaan zonder op bijdragen van anderen te reageren.
Vandaar dat ik ook mn grenzen maar es op ga rekken, jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:21
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Zwaan deelt hier iets persoonlijks op het forum waarmee zij het moeilijk heeft gehad.
Het meest lage en misselijke wat je dan kunt doen is m.i. iemand aanvallen en onderuit halen.
Maar goed, we moeten allemaal doen waar we goed in zijn niet waar? |
Zwaan moet maar tegen een stootje kunnen, vind je niet? Kijk wat voor schandaligs zij keer op keer op forum zet over mensen met een andere geaardheid-
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 20:16
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mag ik even vragen wát voor spullen je leverde aan hem? |
gewijzigd: mag ik van Annette niet vertellen.
maar t begint met een v
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |