Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 22:28
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
PIETER649 schreef: | wat zou 2011 nou zijn zonder bbq in Deutschland??? |
Een geweldig Hollands jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 22:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik schat echter in dat we nog wel n keertje langskomen... ooit
doei |
Zullen we het andere aftellen ook maar vast beginnen nu jij met het eerste aftellen begint?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 23:37
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
Deze doet het wel:
Je moet niet de adreslink gebruiken, maar afbeelding opslaan op je PC en dan uploaden via een speciale site (bijv www.uploader.be) en dan de forumlink plaatsen (en dan kun je volstaan met enkel het stukje dat begint met [ img] en eindigt met [/img ])
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 26 januari 2011, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:50
Onderwerp: Weer de SNEER ...
|
|
|
Wat een zotheid om dit te plaatsen onder vriendschap en relaties. Dat kun je toch niet maken!? Daarmee zet je vriendschap en relatie wel weer in een negatief licht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:29
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
En nog een rondje van de zaak HENK710 schreef: | We heffen het glas, doen een plas en leven weer door zoals het eens was... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 22:22
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
We heffen het glas, doen een plas en leven weer door zoals het eens was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 21:18
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
MAR907 schreef: | For the Lord God Almighty reigns |
Exodus 15:18 De HERE regeert voor altoos en eeuwig. Psalmen 47:8 God regeert over de volken, God is gezeten op zijn heilige troon.
MAR907 schreef: | "Worthy is the Lamb" |
Openbaring 5:12 zeggende met luider stem: Het Lam, dat geslacht is, is waardig te ontvangen de macht en de rijkdom, en de wijsheid en de sterkte, en de eer en de heerlijkheid en de lof.
Ik hoop dat jouw Bijbel net zo compleet is als die van mij en van Michael W
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:24
Onderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?
|
|
|
SABINE471 schreef: | Ligt er aan of het een spetter is ... |
Dan kom je vast van de regen in de drup. Om vervolgens te merken dat het de druppel is die de emmer (der liefde) doet overlopen, waardoor het een druppel op een gloeiende plaat (der liefde) wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:21
|
|
|
MAR907 schreef: | Is dat zo??? Ik ga nu slapen weltrusten Henk.... |
Jij ook welterusten, Mar! En nogmaals, misschien gewoon dit topic met rust laten, zodat anderen gewoon serieus verder kunnen praten over de geplaatste tekst(en) van Michael, zonder duistere ruis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:19
|
|
|
MAR907 schreef: | Waar hoor of lees jij dan het "lam" in de songteksten van Smith???? |
Agnus Dei, Mar! Dat lied over God Almighty En nee, er is geen enkele andere levensbeschouwing volgens mij die God als Lam laat beschrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:18
|
|
|
MAR907 schreef: | Wel jammer dat de Here Jezus niet zo bekend was.... |
Die is nog bekender! In elk geval op CM (in deze discussie) is al gebleken dat Jezus een bekendere is dan Michael W
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:00
|
|
|
@Mar
Weet jij waarvoor al die melodieën van psalmen, gezangen en opwekkingsliederen vandaan komen? Maakt dat die liederen meteen verkeerd? Want dat is de redenatie van het verhaal dat je plaatst. Nergens staat namelijk dat de teksten hun basis in APP vinden!
MAR907 schreef: | DOf course, the name of Jesus is nowhere to be found in I2(EYE). |
De Bijbel kent een boek genaamd Esther, waar God geen enkele keer in genoemd wordt. Is het verhaal van Esther daarmee verkeerd?
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 25 januari 2011, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:54
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat mag zo zijn, dan kom je toch eens iemand anders tegen die jou niet een knuffel geeft... |
Die mensen zijn er legio...en nee van jou hoef ik geen knuffel, maar beetje meer respect zou aardig zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:48
|
|
|
MAR907 schreef: | Intrepetatie van jou...
Wel opvallend dat jij hoofdzakelijk reageerd... zet mij tot nadenken.... |
Het was je eigen opmerking dat de zinssnede een nieuwe weg meteen op New Age sloeg. En dat ik hoofdzakelijk reageer is wellicht omdat ik het gewoon niet correct vind dat je hier zo'n vijandige, verketterende sfeer neerzet! Want dat is wel wat er gebeurt en daar word ik gewoon kriegelig van!
Overigens ben jij vooral degene die steeds reacties van mij en Robbedoes negatief benadert...maar dat geheel terzijde...je gaat je gang maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:46
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik scheld niet dat is wat je wil... |
Die sneer over een kerel zijn is toch wel duidelijk in die richting...
Maar ach, blijf gerust ziende blind of zo
Gaan wij met zijn allen gewoon lekker verder met kijken/luisteren naar Michael W zijn bijbelgetrouwe liederen... ...in de hoop dat de duistere ruis verdwijnt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:42
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik heb het niet over occult, want dan weet jij niet wat occult is... |
Toch is elke uitdrukking met het woord 'nieuw' voor jou meteen New Age...en volgens mij vind je die beweging niet goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:40
|
|
|
MAR907 schreef: | Het rode is hetgeen dat het zegt welke god regeerd nu....vul zelf maar in waarin je geloofd.... |
Dan roept volgens jouw interpretatie dus de Bijbel zelf op om gewoon maar in te vullen, want het is een letterlijke bijbeltekst uit Opb 4.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:39
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat is wat jij wilt...zoekt en ge zult vinden...... Wees eens een kerel en doe dat.... |
Er zijn hier al vele dames en heren geweest die je op de kolder van je argumenten gewezen hebben. Het tekent je wel weer als je dan vervolgens gewoon gaat schelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:37
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat maak jij ervan...niet mijn woorden gaan intrepeteren... |
Misschien moet jij dat ook niet doen met die van Michael W
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:36
|
|
|
MAR907 schreef: | Zegt hij dan in het lied dat het om onze Here gaat??? Nee dus....
|
Het is toch wel heel duidelijk dat het ene lied gewoon een verhaal vanuit de Bijbel is en het andere een letterlijke Bijbeltekst!
Maar als je toch volgens deze systematiek wilt argumenteren: waar staat dat hij het over zichzelf heeft in het lied?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:27
|
|
|
MAR907 schreef: | Aha, toch een tekst waar de Here Jezus genas op de "zevende dag"!!! Waarom niet op zondag (de eerste dag)????
Dat is voor ons toch zo cruciaal? Athans voor de kerken? Waarom in dit lied specefiek "the seventh day" en niet first day(zondag) ??? |
Omdat Jezus samen met de anderen de Sabbat hield misschien En waar staat dat Hij niet heeft genezen op zondag? Niet elke genezing heeft een dagduiding...
Maar goed, je bent alweer een stukje dichterbij de rest, want je erkent in elk geval al dat het lied over Jezus gaat.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 25 januari 2011, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:18
|
|
|
MAR907 schreef: | Was Paulus niet welke zegde: de antichrist is reeds onder jullie???? Dat waren toen de christenen waar hij het tegen zegde..... Zou het nu anders zijn??? |
Maar wijs dan nog eens precies in de tekst van de twee liederen aan waar je satanisme in herkent? Want tot nu toe is dat nog niet gelukt. De argumenten over "de nieuwe weg" en de genezing op de sabbat zijn wel ontkracht, lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tekst Agnus Dei:
Alleluia Alleluia For the Lord God Almighty reigns
Alleluia Alleluia For the Lord God Almighty reigns
Alleluia Holy Holy are You Lord God Almighty Worthy is the Lamb Worthy is the Lamb
You are holy Holy are you Lord God Almighty Worthy is the Lamb Worthy is the Lamb
Amen
(Opb. 4:8) |
(toch voor aantal mensen even een vertaling) Halleluja Halleluja Want God almachtig regeert
Halleluja Halleluja Want God almachtig regeert
Halleluja Heilig Heilig bent U God almachtig Waardig is het Lam Waardig is het Lam
U bent heilig Heilig bent u God almachtig Waardig is het Lam Waardig is het Lam
Amen
Toch benieuwd waar de aanbidding van Satan staat in dit lied, want dat is toch wat Mar aangeeft????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:04
|
|
|
MAR907 schreef: | Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die zijn achtergrond kent... |
Eens een dief altijd een dief ...waar blijft dan de vergevingsgezindheid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:02
|
|
|
@Mar
Teaching new ways...meteen occult? Wat dan te denken (Hannah heeft er geloof ik ook al iets over gezegd) van de oproep om NIEUWE liederen te zingen (lees de Psalmen eens door)? En wat te denken van het NIEUWE gebod dat Johannes geeft (1 Joh 2)?
En Chatuliem heeft je al een link gegeven over de genezing op de sabbat door Jezus, wat een zeer bewuste actie was van Hem.
Want ja, het lied gaat over Jezus, voor ons de (ver)nieuw(d)e Weg naar God, Die Zijn leven voor ons gegeven heeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:56
|
|
|
Voor Eva en alle anderen de NL-vertaling (made by me )
Geheime ambitie
Jongeman op de heuvelrug, nieuwe wegen lerend. Elk woord wint hen, over elk hart een ontstoken vlam. De oudsten kijken van buiten, hun gebed bewakend, bedreigd door de stem van het toonbeeld die hun lammeren wegleidt, die hun ver weg leidt.
Refrein: Niemand kent Zijn geheime ambitie. Niemand kent zijn claim op roem. Hij brak de oude regels doortrokken van traditie. Hij trok het heilige voorhangsel weg, degenen in hoge posities bevragend, rennend naar degenen die Zijn Naam riepen. (Maar) niemand wist van Zijn geheime ambitie Zijn leven te geven.
Zijn woede die de tempel schudden deed, Zijn woorden voor de wijzen, Zijn Hand die op Sabbat genas, Zijn liefde zonder vermomming. Sommigen zeggen 'Dood aan de radicale, Hij gaat zijn boekje ver te buiten'. Sommigen zeggen 'Geprezen zij het wonder, God zendt een zegenend teken, een zegenend teken voor moeilijke tijden.
Refrein
Nee, nee! Nee, nee! Ik vertel je niemand wist het, tot Hij zijn leven gaf!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 25 januari 2011, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 21:10
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | nu ben ik wel benieuwd of je van Annette's abo afblijven kunt |
Ach Sus, die vertrekt ook... ...ook hier weer met een beruchte slag om de arm natuurlijk
Hey ziedaar...weer een knuffel...vangen Pieter en Annette
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 24 januari 2011, 21:10
|
|
Naar boven |
|
|