Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:57
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Winterbanden hadden die botsing waarschijnlijk ook voorkomen he..en dat heb je zelf in de hand......... | euhm ik den kmet mijn kleine bescheide mening dat winterbanden ook niet had geolpen annet... bedoel als de weg al spekglad is?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 19:56
|
|
|
HENK600 schreef: | dus ergens de verantwoordelijkhed voor dragen wil je ook al niet, jij was toch die persoon die in de auto stapte en weg reed, anders had je de weg zelf sneeuwvrij moeten maken. maar nee daar was je tegoed voor denk ik. alleen ikke ikke ikke,en de rest schuiven we op een ander.
www.hetvrijevolk.com | het is goed met jouwhet was gewoon de openare weg hoor... moet ik dan heel de stad hier gaan vegen? pfffff goeie morgen zegben ik ene heel jaar mee bezig.... enne ik denk je kent me niet dus aub oordeel ook niet he doen ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 17:39
|
|
|
ik klaag ook niet echt maar laats wel ene kleine botsing gehad waar ik zelf weinig aan kon doen tot niks... ik wilde met 15 km per uuur voorzichtig een bocht om... maar me zuto wilde rechtdoor... door de sneeuw en vorst was de weg een beetje erg gladjes daar dus auto zei Rel dich kins mich den poekel op (nederlands voor je kan me de rug op) en gleed lekker rechtdoor.. laat er nu net daar een andere auto staan en die zei tsssss waat mos dich dân(zeggen ze hier als ze ruzie willen hebben) en boem klaats klengedeng stond ik stil tegen die andere auto aan... gevolg? een flinke deuk bij mij en bumper bekrast schade aan andere auto portier ingedeukt krassen bij wiel en koplamp beetje kapot... Dus albij al ben ik die gladheid zat? euhm dan ja, als er nu gestrooid zou worden en dan ook overal dan niks aan handje.... oja was ook ff met de pliesi ingesprek geweest die kwam met een verhaal dat er een oude man kwam klagen omdat het overal glad is en juist ouderen van dagen zijn iets minder stabiel met lopen en breken net iets sneller iets.... en als ze heele lillik vallen misschien zelfs nek breken.... sja dan sta je te kijken als gemeente die er verantwoordelijk voor is..... maar euhm terug naar topic: Hedde gullie vraagskes vroag dan den ken ik ze zeggen waat ut antwoord is latersssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 14:59
Onderwerp: Welke partij stem je op en waarom?
|
|
|
ik ga gewoon niet stemmen heb ik geen zin in, en zou ook niet eens weten waar ik zou moeten stemmen.....enne als iemand stemt op ene partij van mij part euhm extreem rechts of de nieuwe moslim partij, das toch zijn keuze?
( heb nl al gestemd vorig jaar ivm een herindeling. Maar weet echt niet meer welke partij dach een lokale partij dacht venlosche democrtaten. Omdat ze hier het een en ander wilde veranderen in Venlo waar ik het mee eens was) kan dus zijn dat ik de volgende keer op een andere stem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 10:12
|
|
|
BLOEMPJE880 schreef: | Waarom is het vandaag weeer zo kouddd buiten. Sneeuwt het weer!! En zijn de fietspaden naar bleskensgraaf weer niet gepekeld!! |
Omdat het oa winter is er sneeuw ligt en de temeratuur zo laag is denk ik he zijn allemaal factoren om te zeggen eeej het is koud en het vriest. en ja het sneeuwt althans hier gestopt met sneeuwen. en waar die graaf is weet ik ook niet dus sja ff gemeente bellen dan he e
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 19:41
Onderwerp: zondag
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Ahum.... voorzover ik weet zijn in Dubai de mensen die daar niet geboren zijn, ver in de meerderheid...... dus ja, van oudsher een islamitisch land, maar niet qua inwonertal..... dus als men vindt dat de minderheid daar zich moet schikken naar de meerderheid, nou dan krijg je wel heel aparte uitkomsten!!!
Andere mensen mogen in ons land natuurlijk de zondag anders invullen, maar waarom moet dat persé met (luidruchtig) werk?
Mag de meerderheid niet eens een beetje respect opbrengen voor de minderheid die wel waarde hecht aan de zondag? Of moet de minderheid altijd maar de wensen inslikken? Kom nou.... we leven in een democratie, niet in een dictatuur-van-de-meerderheid! | euhm naar mijn kleine bescheide mening wordt er o pzondag niet gewerkt op de bouw.... maar bond als je huis in brand staat of euhm je kraan lekt, of je stoppen slaan door van de meterkast.. of er breekt een ruit van de voor deur, op zondag, euhm dan wachten tot maandag want het is zondag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 17:36
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Dus omdat de niet-gelovigen in de meerderheid zijn, moet hun wil maar worden uitgevoerd? Wat is er nou zó moeilijk aan om één dagje wat anders in te vullen? Is het nou zó moeilijk om één dag niet het gras te maaien?
Als de zondag als rustdag verdwijnt gaan alle dagen op elkaar lijken. Dan is er helemaal geen markeringspunt meer in de maandkalender.....
Als de zondag als rustdag verdwijnt heeft dat o.m. de volgende gevolgen: 1) kerkdiensten kunnen niet meer worden gehouden, omdat veel kerkgangers dan op zondag moeten werken. 2) familiebijeenkomsten - waarbij de hele familie bijeen is - zijn niet meer mogelijk, omdat er geen gemeenschappelijke datum meer te vinden is door de uiteenlopende agenda's 3) mensen worden opgejaagd door de almaar doorgaande economische activiteiten, het is zelfs mogelijk dat er een 8-daagse werkweek ontstaat 4) de volgende stap is dat alle kerkelijke feestdagen (m.u.v. de kerst, omdat de kerst wordt beleefd als een soort midwinterfeest) worden afgeschaft. Dan lijken alle dagen in het jaar op elkaar...... | Dus omdat jij op zondag Gods aangezicht wilt zoeken mogen andere het niet anders invullen? IS een beetje een kennig bedoel als je in dubbai zou zijn sja sorry dan op zondag werken en niet naar de kerk, en ja dubai is een islamitsch land. Wat ik wil zeggen iedereen is vrij om de zondag in te vullen zoals men dat wilt, en als er een aantal willen werken waarom niet? is hun keus en hun verantwoording
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 12:16
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
INKA401 schreef: | als je denkt dat je mensenkennis hebt alfaromeo , dan heb je het mis ... een vrouw écht snappen? ... já mijn éérste vrouw ja ... (lees ff mijn profiel) ... wat daarna op mijn pad kwam?... daar snap ik nog steeds niks van ... jij snap? ... | Inka ge weet toch dat mijn snapper al lang kapot is... en vrouwen? Sja soms begrijp ik ze niet, denk ook dat een vrouw een man niet altijd begrijpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 11:24
|
|
|
Euhm er zijn ook mensen die niet geloven. Die willen misschien wel gaan winkellen of werken of wat dan ook doen op de zondag, of neem de moslim die wil eigenlijk werken op zondag is voor hun een normale dag. Daar is de vrijdag weer een rustdag voor hun. Of neem de jood die mag op zaterdag weer niet werken..... We Leven als christen niet alleen in Nederland dacht ik..... Dus men kan wel stuiteren van: eeeej gij mag niet werken op de rustdag des HEEREN. (hopelijk goed geschreven) Maar ik denk, denk ook eens aan de gene die dan eigenlijk wel zouden mogen (jood, moslim, en de mensen die niet geloven, boedist hindoisten, euhm ben ik een Godsdienst vergeten?) En ja als christen op zondag met God bezig zijn, ook op andere dagen hoor. Maar ff een vraag waarom de zondag als rust dag? God schep de aarde in 7 dagen volgens vele kalenders is dan de zaterdag de 7e dag.... en de zondag de 1e....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 11:10
Onderwerp: RODE BALK!!!!!!!!
|
|
|
Euhm ik wil niet moeilijk doen maar euhm wat heeft een refo of evangelisch denkende nu met een rode bal te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 11:28
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
euhm ipv een knuffel ff een flink schop voor de gene die me kentekenplaat achter van me auto heeft gejat..... en hier carnaval dus winkels dicht grrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 13:57
|
|
|
HENK710 schreef: | Stapje voor stapje vooruit gaan he Dus nu al vooruitkijken naar de volgende mijlpaal. Wanneer zul je die bereiken? |
euhm sja euhm denk sneller als euhm ik denk ge wet ut noeits he (vertaling: je weet het nooit he)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:07
|
|
|
HENK710 schreef: | Wel de tel bijhouden Rel U zit alweer hoger |
erg he gaat veels te znel kan niet eens rustig genieten an me mijlpaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:28
Onderwerp: Nieuwe knop: dit is niet okee
|
|
|
misschien handig op pots die dubbel zijn geplaats perongeluk die te verweideren?.... denl dat maakt het iets overzichtelijker voor sommige.. Maar euhm wat is er erg aan als het off-topic gaat? bedoel ik zie er niet echjt een probleem in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 10:54
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
INKA401 schreef: | arnhem |
arnhem je weet wel die grote stad waar vitesse ook voetbalt (heeft laatst verloren van VVV) die stad weet je wel, met die trolly bussen en die dierentuin burgers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 10:43
|
|
|
HAAS141 schreef: | nee post 301 goed kijken rellie of is 301 in limbo 300 |
nog beter opletten haas is nu 302 maar die eene was me 300ste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 22:40
|
|
|
ff wachtte mot ff chips halen bij tankstation....dan kan ik weer verder lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 22:31
|
|
|
zo dit is post nummer 300.... cool weer een mijlpaal in me leven berijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 21:47
|
|
|
IMRE695 schreef: | Je moet mooie wedstrijd niet willen wegfluiten. | ik fluit niks weg kijk alleen toe met chips en nootjes erbij oja fleske bier erbij en lees het zondag nog een dunnetjes over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:37
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik word ook kotsmisselijk van die troep | was de sneeuw geel dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:36
|
|
|
cool vorige pagina was ik de eerst en daat laatste sorry moets er ff tussen door zeggen maar ga gerust verder met de koppen i elkaar rammen en zo. ik kijk wek toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 20:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik stel voor om alle werkelozen die graag willen werken, een schop en kruiwagen te geven om heel zeeland los te steken van de rest van het land zodat het zachies de noordzee in kan drijven | zit je nog vast aan limburg pieter... wie zijn erger de zeeuw of die limbo's?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 19:40
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | mensen het is onze plicht om open en eerlijk over het geloof te praten! maar moeten we niet met respect en diep ontzag over Hem de HEERE praten??? Ik denk dat als we schrijven over GOD dat we dan uit menselijk respect gerust zijn NAAM met hoofdletters mogen schrijven | van mij mag je pieter ik doe alleen niet mee maar das mijn bescheide mening
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 18:23
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
Ikke ikke euhm ikke wil wel mee is voor mij eens iets dichterbij he...oke mot nog altijd een stukkie rijden maar das wel te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 15:47
|
|
|
maar even goed euhm niet het merendeel van de christelijke bevolking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 17:56
|
|
|
IMRE695 schreef: | Voor alle duidelijkheid: Pieter heeft een reformatorische achtergrond en in dit type kerk is het gebruikelijk om op zondag niet te internetten, twee keer per zondag naar de kerk te gaan en de zondag te heiligen zoals hij dat geleerd heeft. We mogen zeker nadenken hoe we onze zondag invullen: dat het tot eer van God mag zijn.
Christus heeft ons geleerd: de sabbat is er voor de mens, de mens is er niet voor de sabbat. Internet of een museum bezoeken vind ik zelf geen probleem op zondag. Maar ik zal niet naar het strand gaan, niet gaan winkelen op zondag, niet naar een pretpark en gebruik deze dag ook voor wat extra bijbelstudie of het lezen van christelijke lectuur.
Volgens mij hebben we hier met een cultuurverschil tussen christenen te maken. 'Moet toch allemaal kunnen' tegenover: de rustdag in ere houden. | mee eens imre maar euhm andere kant is er ook he ik respecteer de ander zijn keuze waa rdan in ook maar euhm ik verwacht het dus ook een beetje terug, dat ik ook in me waarden en normen kan blijven doen en of laten....want ben bang dat dit even te spraken was... iemand zegt je mag niet internet of wat dan ook kee mag en kan, maar mag ik er ok dan er anders overdenken? enne voor de duidelijkheid ik heb geen refomatorische achtergrond, laat ik het er op houden dat het een mengelmoes is van van alles en nog wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 12:14
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | als u zeker weet dat CHRISTUS voor u gestorven is dan weet ik bijna zeker dat u zeker op zondag niet op deze site ga |
euhm ten eerste geen u ben niet iets ouder voel ik me al meteen een oude man ofzoiets ben gewoon jij oke? Maar iedereen vult de zondag anders in als de ander en wat is er mis om op zondag hier te zijn? Dat snap ik niet, ik bedoel ik werk niet dan ik zit hier voor me ontspanning en de heele dag hier hangen ook buiten de zondag doe ik niet heb wel andere dingen te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 12:07
|
|
|
PIETERVD711 schreef: | is de zondag niet ingesteld om te onderzoeken? Ik denk dat onderzoeken op deze site niet zo lukt mee onder zoeken word bedoeld: onderzoek je levensheil!!!!
de zondag is om de Heere te dienen elke dag trouwens hoor | de hele zondag? zonder te eten of wat dan ook? zondagis idd een rust dag maar euhm mijn levensheil heb ik al als het goed is bedoel ik wete dat Jezus voor mij gestorven is en opgestaan is uit de dood voor mij dat hoef ik dus niet elke zondag te doen doe ik ook op de maandag ofzo
|
|
Naar boven |
|
|